اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

نمایندگی بیمه کوثر نبوی کد 5423 

به این ترتیب که هر ماه یا هر سال مبلغی به نام حق بیمه را به یکی از شرکت های بیمه پرداخت می کنیم و آن شرکت بیمه در مقابل آن متعهد می شود که در صورت بروز مشکلی که در حیطه تعهد شرکت بیمه است، خسارت آن را جبران نماید.بیمه انواع مختلفی دارد و میزان خسارتی که در زمان وقوع حادثه دریافت می کنیم، کاملاً به نوع بیمه و حق بیمه ای که پرداخت می کنیم بستگی دارد. نمایندگی بیمه کوثر نبوی کد 5423  نیز یکی از مراکز بیمه غیردولتی می باشد که سقف پرداخت خسارت بالایی دارد.

 

بیمه کوثر نبوی در تهرانسر

شعبه بیمه کوثر نبوی تهرانسر  بهترین و جدیدترین خدمات را به  بیمه گزاران ارائه می کند. با توجه به اینکه برخی از نمایندگی ها شرایط بیمه ای محدودی را پوشش می دهند، بیمه کوثر شعبه تهرانسر تمامی خدمات را به طور کامل به بیمه گزار ارائه می کند.

 

خدمات بیمه کوثرنبوی در منطقه 21

نمایندگی بیمه کوثر نبوی کد 5423  واقع در منطقه 21 تهران آماده ارائه خدمات بیمه ای به هم محلی ها و مشتریان خود می باشد. خدمات بیمه شامل موارد زیر است:

 

  • بیمه اتومبیل

بیمه خودرو برای جبران خسارت جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی طراحی شده است. حوادث، آتش سوزی و سرقت عمده ترین حوزه های تحت پوشش بیمه کوثر نبوی 5423 است. همچنین پوشش دادن خرابی شیشه خودرو، کاهش قیمت خودرو در اثر تصادف و توقف خودروی آسیب دیده در حین تعمیر با دریافت حق بیمه اضافی قابل انجام است.

 

  • بیمه آتش سوزی

بر اساس شرایط و ضوابط بیمه نامه، بیمه آتش سوزی خسارت مادی وارده به اموال و دارایی های تحت پوشش خطر آتش سوزی را پرداخت می کند. این بیمه نامه خسارت مستقیم اقتصادی ناشی از آتش سوزی، صاعقه، انفجار یا خطرات اضافی را که بیمه شده در هنگام خرید بیمه نامه انتخاب کرده و حق بیمه مربوطه را پرداخت کرده است پوشش می دهد. اما صدمات جانی مشمول این بیمه نمی شود.

 

  • بیمه زندگی

بیمه زندگی یا همان بیمه عمر یکی از مهمترین انواع بیمه در دنیا است.هدف در بیمه عمر ذخیره مالی در کنارپوشش های بیمه می باشد.

 

  • بیمه حوادث

این بیمه موظف است که در قبال دریافت حق بیمه از بیمه ‌گزار وی را تحت پوشش قرار داده و در صورتی که حادثه‌ای رخ دهد که تحت پوشش بیمه باشد، غرامت آن را به بیمه‌گزار بپردازد. مدت‌زمان بیمه عمر یک‌سال است اما ممکن است برخی شرکت‌های بیمه با مدت‌زمانی کم‌تر از یک‌سال نیز  بیمه حوادث را صادر کنند. این بیمه ها بیشتر به صورت یک ساله بسته میشوند.

 

  • بیمه باربری و پول

شما می توانید از طریق بیمه باربری یا حمل و نقل میزان خسارت را به حداقل برسانید. در واقع بیمه باربری برای کسانی که فعالیت می کنند یا می خواهند وارد عرصه حمل و نقل بار شوند بسیار مهم است. خدمات بیمه کوثر نبوی کد 5423 بیمه انواع وجوه نقد شامل پولی که در کشور رایج است مثل اسکناس و مسکوکات و ارز و وجوه غیر نقدی شامل چک، سفته، تمبر، اوراق قرضه و مشارکت، شمش و سکه را پوشش می دهد.

 

  • درمان تکمیلی

بیمه تکمیلی، نوعی بیمه درمانی است که خارج از محدوده بیمه پایه است. بیمه تکمیلی خسارات ناشی از درمان و بیماری را جبران می کند. در حال حاضر شرکت های متعددی خدمات بیمه ای  از نوع تکمیلی ارائه می دهند که هر کدام از آنها دارای طرح های متفاوتی جهت رفاه بیمه گزاران عزیز می باشند.

بیمه درمانی یا تکمیلی (کوثر نبوی کد 5423) هزینه خدمات مختلف پزشکی مانند بستری شدن در بیمارستان، جراحی سرپایی و حتی بیماری های جدی مانند سرطان یا بیماری قلبی را تا سقف پوشش اعلام شده در بیمه نامه پوشش می دهد.

 

  • بیمه مسافرتی

با انجام بیمه های مسافرتی، بیمه گذار در برابر حوادث احتمالی سفر در قبال شما مسئول می باشد. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید با توجه به نرخ متغیر دلار در کشورمان و امکان وقوع حوادث غیر منتظره در کشور مقصد بهتر است از بیمه مسافرتی کوثر نبوی کد 5423 استفاده کنید و با خیال راحت به سفر بروید.

 

  • بیمه مسئولیت

این بیمه یکی از حوزه های بیمه ای است که در فیلدهای ناهنجاریهای اجتماعی و  روابط اجتماعی افراد، درک افراد از حقوق و مسئولیت های یکدیگر فعال بوده و تامین امنیت حرفه ای کار و فعالیت های اجتماعی را شامل میشود .

 

  • بیمه مهندسی

پروژه‌های ساختمانی، سازه‌های صنعتی و ساختمانی از ابتدای عملیات ساختمانی تا نصب تجهیزات تا تحویل در معرض خطرات و آسیب‌های مختلف ناشی از حوادث و تلفات سرمایه‌ای قرار دارند. همچنین ممکن است عامل پیمانکار  در اثر سهل انگاری یا خطای انسانی موجب ضرر و زیان شوند. برای رفع نگرانی  های آینده و حفظ منطقی سرمایه گذاری انجام شده، از خدمات بیمه های مهندسی این دفتر بیمه استفاده نمایید.

 

  • بیمه هزینه های حقوقی

با دریافت بیمه های هزینه های حقوقی از بیمه کوثر نبوی، این دفتر بیمه حمایت مالی بیمه گزاران را در مسائل حقوقی و مناقشات به عهده میگیرد.

 

  • بیمه کشتی و هواپیما

شرکت های بیمه برای تسهیل و ایجاد اعتماد بیشتر بین طرف های تجاری وارد این عرصه می شوند. صاحبان مشاغل و تجار برای تسهیل و گسترش معاملات خود و تضمین سود حداقلی از این بیمه نامه استفاده مینمایند.

بیمه-عمر-و-سرمایه-گذاری-کوثر
بیمه-عمر-و-سرمایه-گذاری-کوثر

مشاورین حرفه ای و متخصص در امور بیمه کوثر نبوی

بهترین مشاوره های تخصصی حقوقی و بیمه ای را از مشاورین نمایندگی بیمه کوثر نبوی کد 5423 دریافت خواهید کرد. این خدمات شامل کلیه مسائل بیمه ای، قانون کار، تامین اجتماعی و حسابرسی بیمه به اشخاص حقوقی و حقیقی میباشد.

راه های ارتباط با نمایندگی بیمه کوثر نبوی کد 5423

مدیریت: جناب آقای محمد بلوری

  تماس :
09377785982

09122047720

02144567120 

02144566043 

آدرس : تهران ، تهرانسر ، فاز2 ، بلوار دستغیب جنوبی ، جنب کوچه لشگری ، پلاک 17

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی بیمه کوثر نبوی کد 5423 ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *