اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

نمایشگاه کویر موتور کلارآباد

نمایشگاه کویر موتور کلارآباد واقع در جنب شهرک امیردشت دومین نمایشگاه بزرگ موتورهای کویر موتور در ایران می باشد.‌ با بزرگترین مجموعه نمایشگاه های دائمی محصولات کویر موتور با بیشترین تنوع و بهترین خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان عزیز خود میباشیم. عرضه کننده تمامی موتورهای تولیدی کویر موتور در تنوع و بیشترین رنگ بندی می باشیم.

با انتخاب این نمایشگاه موتورهای اورجینال را با بهترین قیمت ها و شرایط عالی خرید اقساطی دریافت خواهید کرد. بهترین کارشناسان تعمیرات کارهای تخصصی تعمیرات موتورهای کویر موتور را با بیشترین خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر انجام می دهند. با کمی چرخیدن در این نمایشگاه مدل مورد علاقه خود را پیدا خواهید نمود.‌ در انتخاب مابین دو مدل مردد هستید، کارشناسان ما با ارائه راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی به شما کمک خواهند کرد تا بهترین مدل موتور را انتخاب نمایید.

تماس:

09122815763

01152387443

01152387444

01152387445

نمایندگی کویر موتور در کلارآباد

آیا میدانستید که برند کویر موتور به علت کیفیت بالای محصولات و ارائه خدمات متمایزتر نسبت به سایر تولید کننده ها، موفق به دریافت بهترین گواهینامه های تولیدی شده است. برند کویر موتور از طرف وزارت صنعت و معدن به مدت هفت سال پیاپی در میان ۸۳ برند تولید کننده موتور به عنوان بهترین برند ممتاز معرفی شده است.‌

حتما الان دیگر به طور صد درصدی مصمم شده اید که موتور انتخابی خود را از میان مدل های متنوع این برند انتخاب نمایید. علاقه مندید بزرگترین و بهترین نمایشگاه عرضه کننده کلیه مدل های موتور کویر آباد را در کلارآباد به شما عزیزان معرفی نماییم. این نمایشگاه به مدیریت جناب آقای جعفر زادگان عرضه کننده تمامی مدل های موتور، چهار چرخ و قایق موتوری با بیشترین تنوع و مناسب ترین قیمت ها می باشد.

 

معرفی تیزر نمایشگاه کویر موتور کلارآباد

بهترین نمایندگی کویر موتور مازندران

انتظارت شما از نمایندگی عرضه کننده محصولات کویر موتور چیست؟ حتما اولین خواسته شما از این نمایندگی تنوع بالای تمامی مدل های عرضه شده توسط کارخانه در بیشترین رنگ بندی می باشد. علاقه مندید کلیه لوازم جانبی موتور از قبیل کلاه ایمنی و دستکش و لباس را بتوانید با قیمت های مناسب از این نمایندگی تهیه نمایید. عرضه کلیه قطعات یدکی و مصرفی با برند اصلی و قیمت های متعارف نیز از دیگر نیازهای شما می باشد.

فروش های با تخفیف جشنواره ای و اقساطی نیز رضایت مندی شما را از یک نمایندگی خاص افزایش میدهد؟ هر آنچه که در بالا به عنوان خصوصیات بهترین نمایندگی عرضه محصولات کویر موتور بیان شد، جزو خدمات اصلی نمایشگاه کویر موتور کلارآباد می باشد. تمامی پرسنل این نمایشگاه در کنار شما هستند تا بهترین مدل موتور کویر موتور را با قیمت های عالی انتخاب نمایید. تنها با یک خرید از این نمایشگاه، مشتری همیشگی آن ها خواهید شد.

فروش-انواع-موتور-های-شارژی-نمایندگی-کویر-موتور
فروش-انواع-موتور-های-شارژی-نمایندگی-کویر-موتور

فروش اقساطی موتورهای کویر در مازندران

عاشق موتور سواری هستید؟ پس از بررسی و تحقیقات متعدد متوجه تمایز و برتری موتورهای برند کویر موتور شده اید؟ میدانید کویر موتور بیشترین تنوع موتورها  و جهار چرخ ها را در بازار ایران دارد؟ پس از انتخاب برند معتبر، نوبت به انتخاب بهترین نمایندگی معتبر می‌رسد، تا با این انتخاب بتوانید بهترین کیفیت برند اصلی را با شرایط عالی قیمتی انتخاب نمایید. از یکی از مدل های موتور برند کویر موتور خیلی خوشتان آمده است؟ کمی پول برای خرید موتور دلخواهتان کم دارید؟ خبر خوشی برای شما مشتری عزیز داریم. با مراجعه به نمایشگاه دائمی موتورهای کویر موتور در کلارآباد می توانید موتور مورد نظر خود را به صورت اقساطی خرید نمایید.

بسته به مدل و قیمت هر موتور، ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت می‌پردازید و مابقی مبلغ به صورت اقساط قابل پرداخت می باشد. برای اطلاع از مقدار پیش پرداخت و تعداد اقساط موتور مورد نظرتان به صورت حضوری به نمایشگاه مراجعه کنید.‌ همکاران ما با صبوری و خوش رویی پاسخ گویی تمامی سوالات شما عزیزان می باشند. در صورت تمایل میتوانید به صورت تلفنی و غیرحضوری با کارشناسان فروش نمایشگاه ارتباط برقرار نموده و شرایط خرید را جویا شوید. در ضمن لازم به ذکر است که با خرید نقدی می‌توانید حداکثر از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار شوید.‌

اقساط 24 ماهه چهارچرخ و قایق موتوری کویر در موتل قو

حتما از شنیدن این خبر که می‌توانید چهار چرخ و یا قایق موتوری مورد نیاز خود را با بهترین قیمت ها و اقساط ۲۴ ماهه از نمایندگی کلارآباد بخرید خیلی خوشحال خواهید شد. تیم حرفه ای کلارآباد در کنار شما هستند تا متنوع ترین محصولات موتوری را با بهترین قیمت ها عرضه نمایند. با خرید از نمایندگی های معتبر و خوش سابقه از کیفیت و اصالت جنس خریداری شده کاملا خیالتان راحت و آسوده خواهد بود.

همچنین این نمایندگی ها بیشترین و بهترین کیفیت خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می نمایند. برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت و میزان اقساط پرداختی با کارشناسان فروش نمایندگی ارتباط برقرار نمایید، تا در کوتاه ترین بازه زمانی موتور دلخواه خود را سفارش داده و تحویل بگیرید.

 

بزرگترین نمایندگی کویر موتور استان مازندران

باعث افتخار ما است که به عنوان بزرگترین نمایندگی موتورهای کویر موتور استان مازندران بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان عزیز خود ارائه می نماییم. بیشترین تنوع مدل های موتور برند کویر موتور را در خاص ترین رنگ ها در این نمایشگاه مشاهده خواهید کرد. امکان ندارد مدل موتور مورد نظر شما در این نمایشگاه موجود نباشد. به علت تنوع بالا و شرایط عالی فروش مشتریان عزیز از تمامی شهرهای استان مازندران مشتری نمایندگی کلارآباد می باشند. علاوه بر فعالیت در زمینه فروش سایر خدمات تعمیرات و خدمات پس از فروش و عرضه کلیه لوازم جانبی موتور نیز در بهترین کیفیت در این نمایندگی انجام می شود‌.

فروش-انواع-اسکوتر-برقی-کویر-موتور
فروش-انواع-اسکوتر-برقی-کویر-موتور

امتیازات خرید موتور از کویر موتور شعبه کلارآباد

  • تنوع بالای مدل های موتور
  • قیمت های عالی
  • اصالت و ضمانت خرید
  • خرید اقساطی
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی های معتبر
  • تیم فروش با تجربه
  • مشتری مداری
  • رضایت مشتریان
  • بزرگترین نمایشگاه موتور کلارآباد
  • بهترین نمایندگی کویر موتور مازندران
  • معرفی قابلیت های مختلف مدل های متنوع
  • بهترین مشاوره های تخصصی خرید
  • عرضه لوازم جانبی از قبیل کلاه ایمنی و لباس و دستکش

 

راه های ارتباط با نمایشگاه کویر موتور شعبه کلارآباد

مدیریت: جناب آقای تورج جعفر زادگان

تماس:

09122815763

01152387443

01152387444

01152387445

آدرس:

کلارآباد- کمربندی نوشهر-نبش خیابان شهید خطیبی -رو به روی آتش نشانی

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. سینا ودادی

    مرسی واقعا، چقدر خوب نمایشگاه کویر موتور مازندران را معرفی کردین. ما خیلی دنبال شعبه اصلی بودیم که در وب سایت شما تونستیم پیدا کنیم.
    واقعا چقدر نمایشگاهی بزرگی بودش این نمایشگاه کویر موتور، از بازدید اونجا حسابی لذت بردیم.
    چقدر مدیریت انسان شریفی بودن و کلی راهنمایی کردن.
    مرسی از مجموعه خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *