اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2891
اصناف شهر

توضیحات آگهی

درباره نقشه برداری یو تی ام UTM چیست و چقدر میتونه در زمینه ثبت سند و املاک کشور کمک کند و چرا تمامی فضاهای معتبر و رسمی بعد از سال 1393 میخواهند که حتما از واحد ها و زمین های آنها نقشه برداری یو تی ام انجام گیرد.

نقشه برداری یو تی ام UTM مختصات جهانی

نقشه برداری یو تی ام UTM که مخفف کلمه Universal Transverse Mercator  به عنوان دقیق ترین نقشه برداری در کل دنیا برای اندازه گیری بسیار دقیق که با این سبک نقشه برداری به میلیمتر و سانتیمتر تمامی ابعاد رعایت میگردد انجام میشود. در حال حاضر برای اندازه گیری مساحت ها و محیط هایی که نیاز به اندازه گیری بسیار دقیق دارند از سیستم نقشه برداری یو تی ام UTM موررد استفاده قرار میگیرد.

با این سبک از نقشه برداری دیگر جلوی تمامی زمین خاری ها و مهندسینی که از حق ملک شخصی خود فراتر بخواهند بروند جلوگیری میگردد. این سبک نقشه برداری نیاز به تخصص بسیار بالا و حرفه ای دارد که مهندسینی که سالها در دانشگاه زحمت کشیده اند میتوانند با ابزار و سیستم های این نقشه برداری کار کنند.

باید آگاه باشید ملک هایی را که با نقشه برداری یو تی ام خریداری میکنید گوشه های ملک و حتی بسیاری از جاهایی که برای شما قابل رویت نمیباشد اندازه گیری دقیقی انجام شده است و شما با خیال راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید.

در نقشه برداری یو تی ام  تمامی سازمانهای ثبت سند و اسناد اندازه های گرفته شده از زمین را بایگانی میکنند و در کل دنیا با این رسمیت تنها شما صاحب این زمین و ملک میباشد و کس دیگری نمیتواند این ملک را به اسم خودش ثبت نماید.

نقشه-های-جدید-یو-تی-ام
نقشه-های-جدید-یو-تی-ام

نقشه برداری یو تی ام UTM و ضرورتهای انجام آن

نقشه برداری یو تی ام UTM و ضرورتهای انجام آن از چه نظر مهم میباشد و اینکه قبل از اینکه شما بخواهید ملکی را خریداری بکنید و یا بفروش برسانید چرا باید حتما این نقشه را تهیه نمایید. ما در عناوین زیر تمامی این دلیل ها را برای شما بررسی خواهیم کرد تا شما آگاهی بهتری در این زمینه داشته باشید.

جهت-مشاوره-و-هماهنگی-نقشه-برداری-یو-تی-ام
جهت-مشاوره-و-هماهنگی-نقشه-برداری-یو-تی-ام

برطرف شدن بسیاری از اختلافات ملکی بین خریدار و فروشنده

با هزینه های بسیار بالایی که در حال حاضر بابت یک متر زمین شما باید پرداخت انجام دهید، به عنوان مثال برای خرید یک زمین به متراژ 200 متر در تهران باید مبلغی حدود 50.000.000.000 میلیارد تومان شما پرداخت نمایید، اگر این متراژ را تقسیم بر مبلغ پرداخت نمایید متوجه خواهید شد که بابت هر 1m  یک متر مربع  باید 250.000.000 میلیون تومان پرداخت نمایید و اگر ریزتر بخواهید باید بابت هر 1Cm مبلغی حدود 2.500.000 پرداخت نمایید. پس اندازه گیری دقیق ملکی برای شما بسیار مهم خواهد بود. پس ما پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید ملک از نقشه برداری دقیق و یو تی ام UTM ملکی خود اطمینان حاصل نمایید.

نقشه-برداری-یو-تی-ام-برای-منازل
نقشه-برداری-یو-تی-ام-برای-منازل

ایجاد پلاک ثبتی و بین المللی در کره زمین بابت قواره زمین شما

از این جهت که در دنیای امروز هر ملک و قواره زمینی که به فروش میرسد و خرید میشود دارای یک پلاک ثبتی است و اگر بخواهید شما در بین الملل واحدی و زمینی را به اتباع خارجی به فروش برسانید برای آنها نیز نقشه برداری یو تی ام UTM بسیار مهم میباشد، زیرا آنها تنها سند را بر حسب این نقشه برداری میدانند و خود شما هم بخواهید در سایر کشورها زمینی تهیه و یا ملکی خریداری کنید باید این نقشه را به عنوان ملکیت داشته باشید. از هر نظر که شما بخواهید مهم میباشد که این نقشه برداری برای ملک و زمین شما انجام پذیرد.

تعیین دقیق مساحت ملکی که برای خرید و فروش آن اقدام کرده اید

در ایام گذشته به خاطر فراوانی و تعداد بسیار زیادی از زمین هایی که وجود داشته افراد در هنگام خرید با انداختن سنگ و سایر فروش های دلی زمین، زمین های خود را به فروش میرساندند و خبری از نقشه برداری های جدید و یا یو تی ام UTM نبوده است و هرکسی را که میشناسید از قدیمی ها، اکثریت آنان دارای زمین های بسیاری بودند و مشکل ملک و اجاره نشینی نداشتند، ولی در حال حاضر که تقاضا بسیار بالا رفته است و رشد جمعیت به گونه ای بوده است که خانه های ویلایی همه به آپارتمان های بزرگ تبدیل شده اند تا پاسخگوی نیاز باشند. پس با این تقاضا رشد قیمت ها نیز افزایش پیدا کرده است و هر روز شاهد این افزایش قیمت هستیم.

خوب طبق بررسی که در بالا انجام دادیم قیمت هر سانتیمتر زمین را برای شما محاسبه کردیم، با نتیجه ای که به دست آمد و بعد از خواندن این آگهی به نظرم نیاز میباشد که قبل از هر خرید و فروش شما مساحت دقیق زمین خود را به دست آورید زیرا اگر کم باشد خریدار متضرر خواهد شد و اگر زیاد باشد فروشنده، با این اوصاف باید کاری کرد که خیال طرفین راحت باشد. پس با نقشه برداری یو تی ام UTM شما عزیزان میتواند با خیالی آسوده تر خرید و فروش خود را انجام دهید و به سایر موضوعات نباید اکتفا کنید.

نقشه-برداری-یو-تی-ام-UTM
نقشه-برداری-یو-تی-ام-UTM

عدم ایجاد خلاف و رفتن و تعارض به سایر زمین ها و بهترین استناد بابت مساحت زمین

یکی دیگر از موارد مورد نیاز نقشه برداری یو تی ام UTM بحث این میباشد که زمینی که در حال ساخت میباشد به زمین های اطراف تعارض نکند و دقیقا به اندازه زمین زمین خریداری شده باشد و سازنده در موقع ساخت نیاید به زمین کناری که خالی میباشد و ساکن او بی خبر است تعارض کرده و بخواهد متراژ زمین خود را بزرگتر کند.

پس بسیار مهم میباشد که برای ایجاد اختلاف و هرگونه شبهه شما با خیالی آسوده از نقشه برداری UTM استفاده نمایید تا برای هرگونه اختلافات احتمالی جلوگیری کرده باشید. با ارزش ترین نقشه برداری که تا به الان مهندسین در زمینه دقت پیاده سازی کرده اند نقشه برداری به سبک یو تی ام UTM میباشد.

بار حقوقی نقشه ملک با توجه به نقشه یو تی ام UTM

منظور از بار حقوقی نقشه ملک با توجه به نقشه یو تی ام UTM چیست؟

بار حقوقی همان جزئیات سندی شما میباشد که باید حتما رسمیت داشته باشد، این بخش حقوقی سند مربوط میشود که این ملک از ابتدا برای چه شخصی بوده است و به کی ارائه شده است و تمامی جزئیات آن به صورت کامل درج شده است و شما میتوانید با مطالعه آن متوچه شوید که این ملک را چه اشخاصی خرید و فروش کرده اند و در چه متراژی و کجا واقع شده است و نقشه یو تی ام UTM هم سندی محکم برای خرید زمین و ملک مسکونی یا تجاری شما میباشد که ارزش بسیار زیادی دارد.

وقتی شما سندی را خریداری میکنید این سند میتواند اشکال مختلفی داشته باشد که شامل:

  1. سند منگوله دار
  2. بنچاق
  3. مبایعه نامه
نقشه-برداری-هوایی
نقشه-برداری-هوایی

سند منگوله دار

سند منگوله دار همان سند های قدیمی که قبل از تک برگ ها برای منازل ارائه میشد و یک پلمپ و علامت داشت که نشان میداد این سند از ثبت اسناد رسمی کشور ارائه شده است و قبل از سند های تگ برگ بالاترین اعتبار را بین اسناد دارا بود و معروفیت بسیار بالایی داشت که طرف با خیال راحت میتوانست آن خانه را خریداری کند.

بنچاق

بنچاق سندی میباشد که همراه با سند ارائه میکنند و حتما باید وجود داشته باشد، زیرا بنچاق همان بخش جزئیات دقیق یک ملک میباشد و تمامی جزئیات در بنجاق درج میگردد. برای تمامی اسناد حتما باید یک بنچاق هم کنارش باشه و در غیر اینصورت سند شما ارزشی ندارد. بنجاق در دفتر اسناد رسمی که اولین بار سند ملکی از آنجا گرفته شده است و یا جا به جا شده است موجود میباشد و هر وقت شما نیاز داشته باشید برای شما یک نسخه کپی میکنند و برابر اصل میکنند و به شما تحویل میدهند.

اگر تا به امروز اقدام به دریافت بنچاق خود نکرده اید و یا بنچاق سند خود را ندارید بهتر است همین الان اقدام نمایید تا در کنار سندتان مدارکتان کامل باشد.

مبایعه نامه

مبایعه نامه در واقع یک نوع صلح نامه میباشد که بین افراد برای خرید ملک های اداری، تجاری، مسکونی، باغ و باغچه رد و بدل میشود و یک نسخه از آن معمولا نوشته میشود به اظهار طرفین در می آید و بعد از تاییده از طرف طرفین در املاک به صورت رسمی این مبایعه نامه نوشته میشود و افراد با یک مدرک صلح ملک را بین خودشان رد و بدل میکنند. از نظر قانونی وقتی که یک قرارداد و یا یک نوشته که به احضار طرفین درآمده است و هردو مفاد را به صورت کامل خوانده اند و امضا کرده اند در تمامی مراجع قانونی قابل اجرا و دارای سندیت میباشد.

حال اگر شما بخواهید جابه جایی ملکی انجام دهید و سند مورد نظر شما مبایعه نامه میباشد میتوانید از طرف مقابل به ازای سند نوشته شده نقشه یو تی ام UTM را نیز دریافت نمایید و برای محکم کاری کار خود از آن بهره مند گردید و با خیال آسوده تری خرید خود را انجام دهید.

نقشه-برداری-یو-تی-ام-urm-سالاری
نقشه-برداری-یو-تی-ام-urm-سالاری

اطلاعات فنی ملک با توجه به نقشه یو تی ام UTM

بهتر است بدانید وقتی شما ملکی را خریداری میکنید یکسری اطلاعات فنی که معمولا داخل بنچاق میباشد و یا به صورت مختصر در سند تک برگ شما نوشته شده است که این اطلاعات شامل خیلی از مسائل برای مثال خرید یک واحد مسکونی بدین شکل میباشد:

  • متراژ کل زمینی که در آن آپارتمان ساخته شده است
  • آدرس دقیق ملک و پلاک ثبتی آن
  • جزئیات واحد خریداری شده
  • طبقه
  • واحد
  • متراژ دقیق واحد
  • اندازه پارکینگ و محل قراگرفتن آن
  • اندازه کامل انباری و اطلاعات دقیق از محل آن
  • تعداد کنتور برق، آب و گاز
  • حق السحم واحد از کل زمین
  • نوع سازه
  • امکانات رفاهی
  • مشاعات واحد از کل زمین و سازه ها

در حال حاضر تمامی این اطلاعات در بنچاق و یا هر سندی که شما دریافت کرده باشید درج شده است اما از همه مهمتر این میباشد که شما برای اندازه زمین خود ارزش قائل شوید و بدانید که چه اندازه ملک خریداری کرده اید. پس دارا بودن نقشه یو تی م UTM بسیار مهم میباشد که برای این سند درج شده باشد و اطلاعات دقیقی از شکل کامل هندسی و اندازه به حساسیت یک سانتیمتر روی مدارک خود اضافه نمایید.

نقشه-بردار-دادگستری
نقشه-بردار-دادگستری

چطور میتوان با نقشه یو تی ام UTM پلاک ثبتی را ثبت نمود و یا یک پلاک ثبتی را عوض کرد

وقتی که مهندسین نقشه برداری یو تی ام UTM که زیر نظر اداره دادگستری فعالیت میکنند به محل احضار میشوند، چون زیر نظر اداره کل ثبت و اسناد کشور میباشند این مجوز را دارند که بتوانند به صلاح دید و با نقشه یو تی ام UTM بخواهند رفع اشکالاتی را از نظر قواره زمین و نوع نقشه کشی مجددا دستکاری کنند و یا از نو ثبت نمایند. این نقشه برداری به خاطر دقت بسیار بالا و چون در چند سال اخیر در تمامی دنیا رایج شده است کمک کرده است تا تمامی زمین ها و قواره ها از دقت بسیار بالایی برخوردار باشد، از این رو مهندسین نقشه برداری یو تی ام UTM که زیر نظر ثبت اسناد میباشند وقتی در مکان حضور میابند کل نقشه شهرداری در محدوده آن مکان برای آنها لود میشود و میتوانند با اصلاح و ثبت مجدد روی نقشه قبلی شهرداری آن را از نوع تایید و ثبت نمایند.

در حال حاضر شهرداری با امکان جدید نقشه برداری یو تی ام UTM به مهندسین زیر نظر خود این اجازه را داده است تا مهندسین بتوانند اصلاحات مورد نظر را برای املاک و زمینهایی که دارای سند میباشند انجام دهند و روی نقشه های قبلی ثبت نمایند. بهتر است نقشه برداری یو تی ام UTM را اینگونه توصیف کنیم که این نقشه برداری جدیدترین سبک نقشه برداری و دقیق ترین نوع نقشه برداری لیزری و هوایی میباشد که در جامعه ثبت اسناد در کل دنیا مرسوم شده است و دارای اهمیت بسیار بالا میباشد و در کل دنیا بریا ثبت پلاک ها و تعویض پلاک های ثبتی از آن بهره مند شد.

تهیه نقشه یو تی ام برای شهرداری و سایر ارگان ها

برای چه مواردی نیاز میباشد تا شما نقشه یو تی ام UTM تهیه نمایید

  • اطمینان از ساخت صحیح توسط مالک و احراز سند
  • بهبود روند اجرای ساخت و ساز و عدم خلافی ملک
  • احترام به ملکیت سایرین که در اطراف ملک قرار دارند
  • تاییده ارگانها از نظر دقیق بودن نقشه یو تی ام UTM
  • شهرداری برای آنکه به شما مجوز ساخت بدهد برای اکثریت ملک ها که اطراف آن زمین خالی میباشد
  • برای شرکت های خصوصی جهت رفع تردید از نظر اندازه های زمین در قواره های بزرگ
  • بهترین سند از نظر قانونی و تاییده گرفتن از شهرداری برای احراز به سایر ارگانهای دولتی و خصوصی
  • میزان دقیق پیشروی ملک ها که میخواهند اضافه تر ساخت و ساز انجام دهند
  • به دست آوردن متراژ دقیق برای ملک هایی که قوس و ضلع های نامتوازی دارند
  • ملک توسط شهرداری به صورت کامل برای آینده بررسی میگردد که ممکن است در آنجا برای آینده معبری اضافه گردد
  • رعایت حقوق خریدار و فروشنده از نگاه شهرداری و سایر مراکز مانند ثبت اسناد کشور
سندهای-قدیمی-و-جدید-به-همراه-نقشه-یو-تی-ام
سندهای-قدیمی-و-جدید-به-همراه-نقشه-یو-تی-ام

نقشه بردار یو تی ام در تهران

خوب بسیاری از شما عزیزان برای نقشه برداری کارهای خود به دنبال یک نقشه بردار بسیار خوب در تهران میگردید که چه کسی از همه بهتر میباشد و میتوان بهش اعتماد کرد، خوب برای آنکه شما بتوانید به یک نقشه بردار واقعی یو تی ام UTM اعتماد نمایید باید حتما یکسری اطلاعات درباره مهندس نقشه برداری یو تی ام UTM به دست آورید که بسیار مهم میباشد تا بعدا با مشکلی مواجه نشوید. خوب ما در اینجا میخواهیم چند تا توصیه درباره این نقشه بردار به شما بدهیم که شامل:

  • حتما عضو کارشناس رسمی دادگستری باید باشد
  • مهندس نقشه بردار باید دارای سوابق چشم گیری باشد
  • فردی با دقت باشد
  • میتوان رزومه او را از شهرداری و سازمان های ذی نفع پیگیری کرد
  • سوابق کاری او در زمینه ملک های مشابه باشد
  • شخصی باشد که قبلا با اطرافیان کار کرده است و تاییده آنهارا هم بتوان گرفت
  • اینکه سواد کافی و به تمامی قوانین شهرداری و ثبت سند مسلط باشد
  • دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر
  • شکایت های مکرر نداشته باشند
  • جز بهترین ها باشد
  • تسلط کامل بر نقشه برداری یو تی ام UTM داشته باشه

با تمامی مواردی که اشاره شده است در نظر داشته باشید که شما عزیزان میتوانید یک نقشه بردار یو تی ام UTM  خیلی خوب برای کارهای خود انتخاب نمایید.

 

نحوه تصویر برداری سیستم یو تی ام UTM به چه شکلی میباشد

نحوه اندازه گیری و تصویربرداری از سیستم مرکاتور (Mercator Projection ) صورت میگیرد که یک سیستم بسیار دقیق و پیشرفته در نظر گرفته شده و ساخته شده است و نحوه کارکرد آن بدین شکل میباشد که این سیستم توسط یک سیستم ارسال استوانه ای بنا شده است و تمامی خطوطی را که در یک ملک و یا مکان وجود دارد اضلاع گوشه ای و زاویه دار را به صورت زاویه خطی قطع میکند بدین شکل که مقیاس خطی در اطراف یک نقطه یکسان میباشد و این اندازه گیری از نظر همه جهات میباشد که سیستمی بسیار جالب و پیچیده ساخته شده است.

علم تصویر برداری سیستم یو تی ام UTM بسیار تخصصی میباشد که مهندسین معمار و عمران پس از فراگیری دوره هایی را جهت یادگیری بهتر در محیط شهرداری و کارآموزی در کنار یک مهندس حرفه ای فراگیری مینمایند.

برای این تصویر برداری شما تصور نمایید که یک صفحه کاملا صاف را به طول و عرض خطوط استوا روی آن ترسیم کنید و به دور یک کره بچرخانید، حال برای آنکه مرکز آن را به دست آورید یک علامت رنگی در آنجا ایجاد نمایید و با یک استوانه که در انتهای آن یک شی استوانه ای قرار داده شده است وصل نمایید. سایه ای را که این شی بر روی کره می اندازد را ترسیم کنیم و حال آن ورق را باز نماییم و مختصات دقیق این سایه را یادداشت نماییم، این توضیحی تقریبی از فهم کلی بنده از تصویربرداری یو تی ام میباشد که برای خود ساده ساخته ام و ممکن است از نگاه شما عزیزان متفاوت باشد، اما از نگاه افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند کمی سخت است و توضیح کامل آن در چند خط کنجاندنش و در این مقاله زیاد شود.

در کل در این سیستم کمترین میزان خطا در امتداد خطوط استوا که مدار استاندارد جهانی میباشد و هرچه به سمت قطبین حرکت کنیم میزان خطهای نامنظم در این راستا بیشتر میشود و ازدقت آن کاسته میگردد و با توجه به ترسیم این خطها دقت آن تا 60 درجه کاهش پیدا میکند و ممکن است هرچقدر به سمت قطبین حرکت کنیم این دقت به مرور کاهش پیدا کند.

سند-نقشه-برداری-یو-تی-ام-در-سند-تک-برگ
سند-نقشه-برداری-یو-تی-ام-در-سند-تک-برگ

هزینه های نقشه برداری یو تی ام UTM چقدر میباشد

برای اینکه بخواهید از هزینه های نقشه برداری یو تی ام UTM با خبر شوید باید به شما بگوییم که این کار با تلفن و حدودی انجام پذیر نخواهد بود. هزینه های نقشه برداری یو تی ام UTM به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که در زیر ما شمارا با آن آشنا خواهیم کرد. در کل برای اینکه شما بخواهید از قیمتی که مهندس به شما میدهد باید به نکات زیر توجه به سزایی داشته باشید که شامل:

  1. متراژ زمین جهت اندازی گیری برای نقشه
  2. میزان پستی ها و بلندی هایی که در زمین شما وجود دارد که ممکن است فضای کوهستانی باشد
  3. منطقه شما در کجا واقع شده است
  4. زمین شما در چه محیطی است ( کوهستانی، دشتی، بیابانی، کوهپایه، ارتفاعات )
  5. اگر آپارتمان میباشد تعداد واحد ها چند تا هستش
  6. زمین دارای قوس و چرخش باشد یا نباشد
  7. زمین اگر مسطح و اضلاع یکسان داشته باشد هزینه ها کمتر میشود
  8. اگر واحد آپارتمان باشد گوشه ها به درستی در آمده باشد و یا اینکه قوسی های زیادی داشته باشد
  9. اگر زمین در محیط کوهستانی باشد ممکن است بخشی از زمین در شب باشد
  10. زمین هایی که در آن رودخانه واقع شده است و عوامل تاثیر گذار دارند
  11. زمین های گردی که به صورت دایره شکل به فروش میرسند
  12. تفکیک زمین های بزرگ و خط کشی بابت تفکیک کردن متراژ
  13. رفع ابهامات در گوشه های زمین که قوسی های اختصاصی دارند
  14. هزینه های وابسته به نقشه برداری یو تی ام UTM مانند استفاده از ابزارآلات و برنامه های دیگر
  15. تعداد مهندسینی که نیاز هست برای یک پروژه مشارکت داده بشوند

در کل این بخش های مختلفی بود که ما در جهت هزینه هایی که شما با مهندسین نقشه برداری تماس حاصل میکنید باید حضورا زمین شما بازدید شود تا بتواند به صورت دقیق به شما ارائه گردد.

تجهیزات-مختلف-نقشه-برداری-یو-تی-ام-UTM
تجهیزات-مختلف-نقشه-برداری-یو-تی-ام-UTM

چطور میتوان با برنامه و اپلیکیشن یو تی ام UTM نقشه برداری انجام داد

خوب یاد گفت که بسیاری از افرادی که میخواهند در هزینه ها صرفه جویی کنند دوست دارند که این کار را شخصی انجام دهند و زمان بسیار زیادی برای این کار میگذارند که میتوان گفت از همه نظر این کار بدون مهندس نقشه بردار کار و تلاشی بی فایده میباشد. زیرا این نوع نقشه برداری نیاز به تجهیزات و دوربین های بسیار حرفه ای دارد که یک اپلیکیشن یا یک وب سایت به تنهایی نمیتواند این کار را برای شما انجام دهد و از هر نظر غیر قابل اجرا میباشد و شما تنها برای مدتی سرگم آنها شده اید و با توجه به جی پی اس این اپلیکیشن ها کار میکنند که نمیتوانند دقت واقعی را دارا باشند و شمارا راهنمایی کنند.

نام اپلیکیشن هایی که کار نقشه برداری یو تی ام را نجام میدهند

بسیار اپلیکیشن های زیادی در این زمینه ارائه و معرفی شده اند که خیلی نمیتوان به آنها تکیه کرد، زیرا همه ی آنها نیاز به دانش بسیار بالا و نحوه کار کردن دارند که حتما نیاز به دوربین ها میباشد که بتوانند به صورت لیزری و دقیق کلیه متراژ را گزارش کنند در غیر اینصورت کاری که شما عزیزان با این اپلیکیشن ها انجام میدهید کاری زمان بر و در آخر کلی خروجی های شما با آنها متفاوت خواهد بود. البته ناگفته نماند که اکثریت آنها جهت سرگرمی و بیس آموزشی دارند برای دانشجویانی که تازه کار خود را شروع کرده اند و میخواهند با این اپلیکیشن ها آشنا شوند که چندین اسم آنها را ما در پایین برای شما ذکر خواهیم کرد

UTM Geo Map

جزو معروف ترین برنامه های نقشه برداری یو تی ام میباشد که که به راحتی میتوانید از مخزن Google Play  آن را دانلود نمایید و در این برنامه با توجه به مپ های از قبل ثبت شده یکسری اطلاعات به شما خواهد داد که شما عزیزان میتوانید آنها را ببیند و با کلیات نقشه های یو تی ام آشنا شوید وجهت آموزش و یادگیری آنلاین بر روی اپلیکیشن های مخصوص فراگیری را داشته باشید.

در این زمینه اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارد اما بهتر است که شما حتما اگر در حال یادگیری هستید از استاد خود بهترین آن را که به شما کمک میکند پرس و جو کنید و از آن بهره مند شوید، زیرا هر یک از آنها یک دنیا امکانات را دارا میباشند که ممکن است برای شما خسته کننده باشد، پس بهتر است قبل از نصب حتما اطلاعاتی از آنها جهت بهبود فراگیری نمایید.

 

پس از پایان تصویر برداری نقشه ها به چه شکلی تحویل و ارائه میگردد

اصول ارائه نقشه های یو تی ام UTM بدین شکل میباشد که این نقشه چون از مکان های x,y تشکیل شده است تمامی این نقشه هایی که توسط مهندسین برای شما اجرا میگردد به صورت چندین برگ که روی کاغذ درج شده است و خود مهندس نقشه برداری زحمت آن را کیشده است به صورت مهر شده و یک سی دی که شامل تمامی جزئیات این تصویر برداری میباشد به شما ارائه میگردد.

در نظر داشته باشید تمامی نقشه ها به دو صورت سنتی که روی کاغذ به همراه مهر تاییده میباشد که شما میتوانید آن را به هر ارگانی که از شما تقاضا کند نقشه یو تی ام ارائه کنید و برای تاییده بیشتر میتوانید آن را به شهرداری ببرید و از مسئولین محترم در شهرداری هم تقاضای تاییده کنید و یا برای ارگانهای ثبت اسناد تاییده های بیشتری از مهندس نقشه بردار بخواهید تا به شما تاییده هایی را که مرتبط برای ارگانهای خاص میباشد ارائه کند. خوب در تمامی ارائه هر نقشه ای نیاز میباشد که اگر شما هزینه هایی را برای نقشه برداری کرده اید، حتی برای خیال جمعی خود شما میباشد که مطمئن شوید که این زمینی که خریداری کرده اید از متراژ درستی برخوردار است یا خیر بهتر است مهر تاییده را دریافت نمایید که اگر خواستید به جایی ارائه نمایید مشکلی برای شما پیش نیاید.

بهترین-سیستم-نقشه-برداری-utm
بهترین-سیستم-نقشه-برداری-utm

شرکت مهندسین مشاور در چه نقاطی از تهران نقشه برداری UTM را انجام میدهند

  • کلیه مناطق تهران و حومه
  • البرز
  • شهریار
  • ملارد
  • پردیس
  • فردیس
  • رباطکریم
  • ورامین
  • پاکدشت
  • لواسان
  • کن و سولقان
  • دماوند
  • بومهن
  • رودهن
  • اسلام شهر
  • باقرشهر
  • کهریزک
  • شهرری
  • قرچک
  • خاتون آباد
  • تجریش
  • یافت آباد
  • تهرانپارس
  • حکیمیه
  • پیروزی
  • گلاب دره
  • اوقاف
  • شمیرانات و تمامی مناطق تهران

راه های ارتباطی جهت مشاوره کسب اطلاعات با نقشه برداری

مدیریت: جناب آقای مرتضی سالاری

شماره همراه کارشناس نقشه بردار جهت مشاوره :

09122156788

آدرس: تهران

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. علیرضا سهیلی

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید هزینه نقشه برداری یو تی ام حدودا چقدر میباشد؟

    • asnafshahr

      سلام و خسته نباشید
      لطفا جهت هماهنگی بابت نقشه برداری یو تی ام و مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۲۱۵۶۷۸۸ تماس حاصل نمایید.
      با تشکر

  2. مهدی رسولی

    سلام و روز بخیر
    ببخشید شما برای نقشه برداری یو تی ام کارشناس دادگستری هم هستید؟
    نقشه ها را به صورت آنلاین میشه بازدید کرد؟

    • asnafshahr

      سلام و عرض ادب
      بله بنده بیش از چندین سال هستش که کارشناس دادگستری هستم و در زمینه نقشه برداری یو تی ام در تهران و شهرستان ها فعالیت میکنم.
      خوشحال میشم کاری باشه در خدمتتون باشیم.
      فقط لطفا برای شب عید تقریبا یک هفته زودتر هماهنگی داشته باشید، شلوغی کار هستش تا بتونیم خدمت برسیم.
      با تشکر

  3. asnafshahr

    سلام
    قربان کدام مناطق رو کار میکنید ؟ خارج از شهر تو روستای نطنز اصفهان کار میکنید ؟

  4. hashem

    سلام
    قربان کدام مناطق رو کار میکنید ؟ خارج از شهر تو روستای نطنز اصفهان کار میکنید ؟

    • asnafshahr

      بله بابت نقشه برداری اختصاصی یو تی ام در تمامی فضاها ما با شما همکاری خواهیم کرد.

  5. hesam

    سلام
    کجا میتونیم خدمت برسیم ؟ آدرس بفرمایید و ساعت کار

    • asnafshahr

      سلام و عرض ادب و تشکر از شما
      شما هرکجا که محل نقشه برداری باشه به ما اعلام بفرمایید، ما خدمت میرسیم، بررسی های لازمه را انجام میدیم و سپس تجهیزات را مستقر میکنیم.

  6. علی صفدری

    سلام یه مشاوره میخواستم یه زمین دارم تو منطقه حصارک کرج که مشکل سند داره میخوام زمینو بسازم مشاوره میخواستم حضوری برای بازدید میتونید تشریف بیارید؟
    هزینه مشاوره و ایاب ذهاب هم پرداخت میکنیم

    • asnafshahr

      سلام و خسته نباشید…
      بله نقشه برداری یو تی ام UTM در تمامی نقاط سعی میکنیم انجام بدیم. بهتره که این مشاوره در محل صورت پذیرد، ما هم سعی میکنیم تخفیفات لازمه را در همان جا خدمتتون ارائه کنیم

  7. احمد

    سلام
    فقط تهران هستین؟

    • asnafshahr

      سلام و عرض ادب
      بله در تمامی نقاط تهران نقشه برداری انجام میشه

  8. Yosef

    تماس گرفتم پاسخگو نبودین

    • asnafshahr

      بابت هماهنگی جهت نقشه برداری لطفا در از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ هماهنگی بفرمایید در خدمت شما هستیم

  9. Iraj

    ممنون از پیشنهاد خوب سایت

    • asnafshahr

      بزرگوارید، امیدوارم همکاری خوبی داشته باشیم

  10. محمدرضا هادی پور

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید این نقشه برداری یو تی ام به چه شکلی میباشد و توسط تیم شما صورت میگیرد؟
    یا اینکه نیاز هستش شما از بیرون هم افرادی را وارد کنید؟
    بابت نقشه برداری یو تی ام امکانش هستش یک حداکثر قیمت را بفرمایید بابت یک نقشه ملکی ۱۵۰۰ متری.
    آقای سالاری بنده تعریف شمارا زیاد شنیدیم جهت نقشه برداری خوشحال میشیم زحمت کار مارا هم شما بکشید.

    • asnafshahr

      سلام و ممنون از شما که مارا انتخاب کردید
      نقشه برداری یو تی ام به صورت ماهواره ای صورت میگیرد و نقشه دقیقی از تمامی جزئیات یک زمین میباشد که برای دریافت سند شما عزیزان میتوانید به مراجع قانونی ارسال نمایید و این نقشه برداری بهتر است توسط کارشناسان رسمی دادگستری صورت گیرد.
      بابت قیمت هم هماهنطور که در آگهی نوشته شده است به موارد بسیار زیادی بستگی دارد و تا چک نشود سخت است پاسخگویی به آن و در مورد موضوع سوم هم کاملا نقشه برداری توسط تیم شخصی خودمان انجام میگیرد و شما جای هیچ نگرانی نخواهید داشت

  11. Fargah

    کارشون بی نقص و دقیق هست

    • asnafshahr

      سلام و خسته نباشید و تشکر از نظر مثبتتون
      بله در کار نقشه کشی جزو برترین ها هستند.

  12. hassan

    ممنون از پیشنهاد خوب سایت
    اطلاعاتی که در مورد نقشه برداری یو تی ام ذکر کردین فوق العاده کاربردی و کامل بود
    مورد استفاده قرار گرفت

    • asnafshahr

      بزرگوارید، با سپاس از شما که مطالعه کردین.
      امیدواریم مفید واقع شده باشیم

  13. اصغر

    سلام کارشناسی هم انجام میدین؟

    • asnafshahr

      سلام و عرض ادب
      بله به صورت کاملا حرفه ای و مشاوره رایگان کارشناسی زمین و ملک شما انجام شده و تمامی جزئیات خدمتتون ارائه میشه

  14. Sasan

    سلام
    فقط نقشه برداری یو تی ام انجام میدین؟

    • asnafshahr

      سلام و عرض ادب
      ما تمامی نقشه برداری ها را در تهران انجام میدهیم. سعی کرده ایم که جزو بهترین نقشه برداری های یو تی ام در سرتاسر تهران باشیم و بالاترین رضایتمندی را از شما عزیزان داشته باشیم.

  15. شهیاد

    برخورد آقای مهندس عالی

    • asnafshahr

      ممنون از ثبت نظر مثبت شما.
      ما همیشه سعی میکنیم که بیشترین رضایتمندی را از شما عزیزان داشته باشیم

  16. fatemeh

    آقای مهندس سالاری بسیار کاربلد و حرفه ای هستن

    • asnafshahr

      ممنون از نظر مثبت شما.
      خدارو شکر که از کار ما رضایت داشتین.

  17. Behzad

    بسیار حرفه ای هستند و از لحاظ قیمت منصف

    • asnafshahr

      ممنون از نظر مثبت شما، ما همیشه سعی کرده ایم بهترین نقشه کشی یو تی ام را برای دوستان داشته باشیم.
      بازم ممنونم بابت نظرات مثبتی که درج کرده اید.

  18. محمود

    برخورد عالی و متخصص در امور نقشه برداری

    • asnafshahr

      با سپاس فراوان از شما، ما سعی میکنیم تمامی نقشه برداری های خود را با بالاترین دقت و حساسیت بسیار بالا برای شما عزیزان تهیه نماییم

  19. محمد هاشم اسدی

    به نظر من نقشه برداری یو تی ام کار بسیار دقیق و حساسی هستش که هر مهندسی نمیتونه اون رو با دقت بسیار بالا انجام بده، از آنجایی که آقای سالاری و تیمشان یکی از بهترین نقشه برداران در سطح تهران میباشند با قبول زحمت این کار را برای ما با دقت بسیار بالا انجام دادند که در حال حاضر رضایتمندی بسیار در کنار کار ایشون وجود دارد و میتوان گفت جزو بهترین هستند.

  20. سیاوش

    آیا امکان دارد یو تی ام ملک اشتباه باشد و اگر اشتباه باشد چه مشکلاتی دارد

    • asnafshahr

      بله امکان دارد،utm با استفاده از gps های مالتی فرکانش تعیین میشود یا با استفاده موقعیت یاب آنی یا همان به اصطلاح شمیم تعیین میشود
      و روش های دیگری هست مانند استخراج utm از گوگل ارث یا نقشه های ثبتی یا نقشه های دوهزار که منبع دقیقی از utm نمیباشد
      مشکلاتی که برای مالک پیش میاد متفاوت هست،برای نمونه جانمایی ملک در طرح ها هادی برای اعمال عقب نشینی یا تعیین حریم ارگان های مثل منابع طبیعی یا بنیاد مسکن و هزاران مشکلی که برای مالک پیش خواهد آمد

  21. مرتضی خدابنده

    هزینه نقشه برداری utm با تایید کارشناس دادگستری چقدر هست

    • asnafshahr

      بستگی به حدود مساحت ملک دارد برای مثال ملکی که حدود دو هزار متر هست با ملکی که دویست متر هست هزینه متفاوتی دارد و آیا همراه با نقشه utm نقشه های دیگه برای کارشون نیاز خواهند داشت یا خیر،تیم ما معمولا تخفیفی برای تمامی کار در نظر خواهد داشت

  22. پیروز

    چندتا از ملک های ما سمت شهریار هست آیا در آن منطقه هم نقشه برداری و کارشناسی انجام میدید

    • asnafshahr

      بله در تمامی مناطق تهران و مناطق حومه تهران و البرز فعالیت داریم

  23. محب عطار

    شما کارشناس دادگستری امور ثبتی هستین؟

    • asnafshahr

      بله هم کارشناس دادگستری امور ثبتی رو در مجموعه داریم و هم کارشناس دادگستری راه و ساختمان و نقشه برداری و هم تایید شرکت مهندسین مشاور در امور نقشه برداری زمینی و فتوگرامتری

  24. سهیلا جام

    با سلام مرسی از خدمات بسیار خوبتان، کار مهندس واقعا حرف نداره.
    مرسی از تمامی خدماتتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *