اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6352
اصناف شهر

توضیحات آگهی

نان قندی محمد تهرانپارس

نان قندی محمد تهرانپارس بزرگترین نان فانتزی در شرق تهران می باشد. هر مدل نانی که شما فکرش را بکنید در فروشگاه نان محمد پیدا خواهید کرد. این فروشگاه عرضه کننده متنوع ترین مدل های نان ساندویچی، حجیم، فانتزی، رژِیمی و قندی می باشد. یکی از خاص ترین تولیدات این فروشگاه، انواع نان های قندی خوشمزه خشک و معمولی می باشد. نان قندی های تولیدی محمد هنوز همان عطر و طعم خوش نان قندی های دوران کودکی مان را می دهد.

 

بهترین نان قندی در تهرانپارس

باعث افتخار است که اولین و تنها انتخاب مردم ساکن شرق تهران برای خرید انواع نان های فانتزی می باشیم. با تنوع بالای نان های تولیدی و کیفیت بالای آنها توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. برای حفظ کیفیت تولیدات خود همیشه از بهترین کیفیت مواد اولیه استفاده می کنیم و کار پخت را به قنادهای با تجربه و ماهر می سپاریم.

برای جلب مشتریان بیشتر همیشه سعی کرده ایم بهترین کیفیت ها را با مناسب ترین قیمت ها عرضه کنیم تا قشر بیشتری از مردم بتوانند از محصولات خوشمزه ما لذت ببرند. در تمامی مراحل پخت تا عرضه نیز تمامی موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت می کنیم و تمامی استانداردهای مورد تایید اتحادیه نان فانتزی های کشور را کسب کرده ایم.

تماس:

09124273828

معرفی تیزر نان قندی محمد


بزرگترین فروشگاه نان فروشی در منطقه تهرانپارس

دوست دارید به صورت ذهنی تصویر کاملی از فروشگاه نان قندی محمد برای شما بسازیم. پس در ادامه متن با ما همراه باشید تا نان فروشی محمد را با چشم دل ببینید. در مراجعه حضوری خواهید دید که چقدر دقیق و شفاف همه چیز را برای شما به تصویر کشیده بودیم. در ابتدای ورود به فروشگاه در قسمت جلویی ویترین های نان های رژیمی جو و چاودار را قرار داده ایم. نان های جو حجیم را در داخل قفسه های شیشه ای و نان جو ورقه ای و تخت را در قسمت بالایی شیشه قرار داده ایم.

نان های فانتزی صبحانه و نان های کره ای و نان شیرمال را نیز در همین ویترین جلویی خواهید دید. در ویترین سمت چپ مغازه انواع پیراشکی های کاکائویی و ساده و مغزدار در اندازه های کوچک و بزرگ خود نمایی می کنند. خوشمزه ترین نان قندی های خشک و ساده را در قسمت میانی فروشگاه در بسته بندی های شیک قررا داده ایم.

انواع بیسکویت های خوشمزه ساده و طعم دار شده با گشنیز و سایر سبزیجات معطر را در قفسه های کناری فروشگاه در طبقه  بندی های متعدد گذاشته ایم. خلاصه در محیطی بزرگ با بهترین طراحی ها خوشمزه ترین نان های فانتزی را عرضه می کنیم.

 

انواع نان های قندی در فروشگاه محمد

  • نان خرمایی
  • شیرمال
  • شیرمال گیسو
  • پیراشکی
  • سوخاری شیرین
  • نان قندی
  • کروسان
  • گاتا
  • نان های گردویی
  • انواع کوکی های هل دار

اگر برای میان وعده به دنبال بهترین و خوشمزه ترین نان های قندی هستید، حتما به نان قندی محمد سر بزنید. متنوع ترین نان های ساده و حجیم قندی را در مدل های و شکل های زیبا برای مشتریان تولید می کنیم. نان های شیرمال و کرمدار ما همیشه پر تقاضا بوده و در چند ساعت بعد از تنور در آمدن تمام می شوند. هر ساعتی از روز که به این نان فانتزی مراجعه کنید با نان های داغ و پخت همان روز به استقبال شما خواهیم آمد.

تازگی و پخت عالی و طعم خوشمزه نان های قندی این فروشگاه در تمامی منطقه تهرانپارس خاص و بی نظیر می باشد. قنادهای حرفه ای این مجموعه با الگو گرفتن از بهترین قنادهای بین المللی، تازه ترین کارهای شیرینی را می پزند. خوشمزه ترین نان های پاپیونی را در طعم های شکلاتی و شکری برای مشتری های خاص پسند خود تولید کرده ایم.

 

درباره نان های سنتی

همه ما با انواع نان های سنتی در بازار آشنایی کاملی داریم، چون هر روز برای صرف صبحانه و سایر وعده های غذایی نانی از آنها استفاده می کنیم. بهتر است اول از خوشمزه ترین ها نان ها صحبت را آغاز کنیم، ولی این ترتیب نیز امری سلیقه ای و نسبی می باشد. بهترین نان از لحاظ ارزش غذایی شاید نان سنگگ باشد که به علت سبوس دار بودن بهتر است در سبد غذایی ما قرار داشته باشد. نان بربری داغ نیز با پنیر و گوجه و خیار در غروب های تابستان می چسبد.

نان لواش و تافتون نیز از دیگر نان های سنتی ما ایرانیان می باشد که برای وعده های غذایی ساندویچی و کوکو و شام خوشمزه می باشد. راستی به این لیست می توان نان های محلی تمام مناطق ایران زیبای مان را نیز اضافه کرد، مانند نان محلی خراسانی،  کماج، فطیر، قاق و غیره.

 

نان های سنتی و کره ای

از تخصص های عالی قنادهای مجموعه نان محمد، تولید متنوع ترین نان های سنتی و کره ای میباشد. به عنوان نمونه نان شیرمال سنتی صبحانه این مجموعه را به شما معرفی خواهیم کرد که در وعده صبحانه و در عصرانه بهترین میان وعده خواهد بود. این نان  های کره ای در چندین مدل نان صبحانه فانتزی، نان صبحانه کره ای، نان های شیرمال کره ای عرضه می شود. طعم ترد و بافت عالی این نان های سنتی حتما شما را شیفته خود خواهد کرد.

بسیاری از مشتری های ما صبح های زود به عشق این نان های کره ای وارد مغازه ما می شوند، ما نیز وظیفه خود می دانیم بهترین کیفیت نان پخت روز را به مشتریان خود ارائه کنیم. البته کیفیت بالا و استقبال خوب مشتریانمان باعث شده است، که تمامی نان های پخت شده در همان روز به فروش برود و نانی برای فردا باقی نماند.

 

برتری های خرید از نان قندی محمد تهرانپارس

  • تنوع بالای نان های فانتزی، رژیمی و قندی
  • خوشمزه ترین نان های قندی در کل منطقه تهرانپارس
  • بافت ترد و مزه عالی نان ها
  • قیمت های مناسب
  • استفاده از بهترین کیفیت آرد
  • عرضه تمامی نان ها با پخت همان روز
  • بهترین کیفیت کروسان های کاکائویی
  • نان قندی های با طعم خوشمزه قدیمی

 

راه های ارتباط با نان قندی محمد تهرانپارس

مدیریت: جناب آقای احمد نورزاده

تماس:

09124273828

آدرس:

تهران- تهرانپارس- خیابان استخر-خیابان بختیاری-نبش کوچه 244-پلاک 90

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نان قندی محمد تهرانپارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *