اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2323
اصناف شهر
موسسه فنی چاپ سایه

توضیحات آگهی

موسسه فنی چاپ سایه

موسسه فنی چاپ سایه یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکز چاپ و خدمات کامپیوتری در منطقه ولیعصر تهران میباشد که با داشتن تیمی حرفه ای و با تجربه در زمینه امور مختلف چاپی و کامپیوتری با بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد. بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ و کپی و پرینت اماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها را در اسرع وقت از ما بخواهید.

مدیریت آقای علی ریاضی

اقای علی ریاضی مدیریت موسسه فنی چاپ سایه میباشند. اقای علی ریاضی در مصاحبه با ما اعلام داشتند با داشتن تجربه چندین ساله در حوزه چاپ و تکثیر اماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان میباشند. ارائه خدمات چاپی و کامپیوتری با بهترین کیفیت از خدمات عالی موسسه ایشون میباشند. با توجه به اهمیت کپی و پرینت در ارتقای جامعه علمی دانشجویی و مدارس، اقای ریاضی با مناسب ترین قیمت ها اماده خدمت رسانی به این عزیزان میباشند. یکی از نکات مهم در تحویل پروژه های دانشجویی، تحویل بموقع کارها میباشد که این مهم توسط تیم اقای ریاضی رعایت شده و باعث رضایت خاطر دانشجویان و دانش اموزان عزیز میباشد.

خدمات چاپ و تکثیر در خیابان ولیعصر، برج سایه در منطقه 3

در خیابان ولیعصر روبروی پارک ملت در برج سایه در منطقه 3 تهران قرار دارد. موسسه فنی چاپ سایه از بهترین موسسه های چاپی در منطقه خیابان ولیعصر تهران میباشد که بهترین خدمات چاپی مردم این منطقه را با بالاترین کیفیت انجام میدهد. به علت انجام عالی و تحویل بموقع کارها در نظر مردم منطقه ولیعصر نمره عالی داشته و برای انجام تمام امور چاپی خودشان فقط به این فروشگاه مراجعه میکنند .

خدمات ارائه شده در موسسه فنی چاپ سایه

بعلت داشتن نیروهای با تجربه در مورد امور مختلف چاپی از قبیل فتوکپی رنگی و سیاه و سفید، پرینت رنگی و سیاه و سفید، پلات و داشتن به روزترین دستگاه های چاپی انواع کارهای چاپی را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان انجام میدهد و بعلت رعایت انصاف و مشتری مداری این خدمات را با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت تحویل میدهد.

فتوکپی رنگی و سیاه و سفید

با داشتن بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های فتوکپی، انجام فتوکپی شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد. اقای ریاضی با استفاده از بهترین جنس کاغذهای موجود در بازار بدنبال تحویل بهترین کیفیت کار به شما عزیزان میباشد. قیمت کار نمونه فتوکپی شده به جنس کاغذ و ابعاد کاغذ مانند A3.A4.A5 و تک رو یا دو رو بودن و کیفیت ان به نوع دستگاه فتوکپی و تنظیم کردن ان برای گرفتن بهترین کپی میباشد.

اقای ریاضی با خرید بهترین نمونه های تونر رنگ برای دستگاه فتوکپی، بهترین نمونه کار را ارائه میکنند. طبق نظر شما عزیزان در موسسه فنی چاپ سایه فتوکپی رنگی و سیاه و سفید گرفته میشود، فتوکپی سیاه و سفید بیشتر برای گرفتن کپی از نمونه های نامه ها و اسناد گرفته میشود که در ان تصاویر و نمودار نیست ولی برای گرفتن کپی از تصاویر و نمودارها بهتر است برای کیفیت بهتر از فتوکپی رنگی استفاده شود.

پرینت

بهترین و با کیفیت ترین نمونه های فایل پرینت خودتان را از موسسه فنی چاپ سایه بخواهید. موسسه فنی چاپ سایه با دارا بودن بهترین تیم با تجربه و با کیفیت ترین دستگاه های پرینت، بهترین نمونه های فایل پرینت رنگی و سیاه و سفید شما را تهیه میکنند. بهترین کارتریج های رنگی برای با کیفیت ترین پرینت های رنگی در موسسه فنی چاپ سایه موجود میباشد. در کنار کیفیت بالا، مناسب ترین قیمت ها نیز در موسسه فنی چاپ سایه میبینید.

بخاطر رعایت حال شما عزیزان خوش قولی و تحویل بموقع انجام کارها از اولویت ها و خط مشی ما در مشتری مداری میباشد.

پلات

پلات ها از نمونه های چاپ دیجیتالی میباشد که برای چاپ نمونه های با طول زیاد و عرض ثابت استفاده میشوند. در طول این نمونه ها هیچ محدودی نیست ولی عرض این فایل های پلات حداکثر یک و نیم میباشد. پلات ها برای تبلیغات و نمونه های نمایشگاهی استفاده میشود .
پلات ها بیشتر در محیط داخلی استفاده میشوند در حالی که بنرها برای محیط بیرونی استفاده میشوند.

کیفیت و ماندگاری پلات ها

برای کیفیت بهتر و ماندگاری نمونه های پلات از لمینت استفاده یشود که یا به روش سرد با لایه های سلفونی مانند یا با به روش گرم و با استفاده از چسب های خاص ، لایه های خاص وبراقی روی نمونه پلات قرار میگیرد. برای پلات از دستگاه پلاتر استفاده میشود که نمونه فایل مورد نظر ابتدا توسط کامپیوتر به دستگاه پلاتر منتقل شده و سپس توسط هدهای دستگاه پلاتر رنگ مورد نظر به روی کاغذ منتقل شده و طرح دلخواه روی کاغذ تشکیل میشود که جنس کاغذهای پلات از جنس های مخصوص میباشد.

در موسسه فنی چاپ سایه بهترین نمونه های پلات برای شما تهیه میشود که از کیفیت بالای انها لبخند رضایت بر لبان شما بیاید که این امر بعلت تجربه بالای ما درگرفتن نمونه های پلات مشتریان متعدد میباشد. در کنار بالا بودن کیفیت ، مناسب بودن قیمتی نیز از امتیازات فروشگاه می میباشد.

خدمات اینترنتی و تحقیق

انجام کلیه امور اینترنتی و تحقیقی شما با بالاترین کیفیت علمی در موسسه فنی چاپ سایه انجام میشود. انجام کلیه پروژه های دانش اموزی و دانشجویی و تحیقی های خودتان را از ما بخواهید. ثبت نام سایت های مختلف مانند ثبت نام کنکورها و ثبت نام ماشین و سهام عدالت را شما در اسرع وقت انجام میدهیم.

خدمات کامپیوتری

ارائه انواع متنوع خدمات کامپیوتری با کیفیت در موسسه فنی چاپ سایه با مناسب ترین قیمت ها در اسرع وقت انجام میشود.
مختصر این خدمات عبراتند از :

رفع عیوب سخت افزاری و نرم افزاری موبایل و لب تاب
نصب سیستم عامل ویندوز
برنامه های مختلف مانند افیس، گوگل، فیلترشکن،انتی ویروس
انواع متنوع بازی
لوازم التحریر و لوازم اداری

انواع لوازم تحریر و نوشت افزار

دفتر فنی چاپ سایه با دارا بودن انواع متنوع لوازم التحریر مانند انواع خودکار های رنگی و خودنویس ها و روان نویسها و قلمهای مختلف و انواع مدادهای مختلف و طراحی و پاک کن ها و تراش ها و انواع متنوع خط کشها و کاغذهای در ابعاد مختلف مانند A3.A4.A5 و کاغذهای کشی و طراحی در خدمت شما عزیزان میباشد.

متنوع ترین لوازم التحریر اداری را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این دفتر چاپ بخواهید. در کنار عرضه بهترین لوازم التحریر اداری، متنوع ترین لوازم اداری با بالاترین کیفیت نیز در فروشگاه فنی چاپ سایه موجود میباشد. متنوع ترین ست های اداری برای هر سلیقه ای در  چاپ سایه موجود میباشد.

ست های اداری ما کامل و برای تمام کاربردهای اداری وسیله خاص ان موجود میباشد. انواع پانج و منگنه ها و سوزن منگنه ها در سایزهای مختف و جا کاغذی و زونکن های اداری با مناسب ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت توسط اقای ریاضی گلچین شده اند.

آدرس و اطلاعات موسسه فنی چاپ سایه

تماس :

09121223987 

02122043685

مدیریت : جناب آقای علی ریاضی

آدرس :

تهران ، خیابان ولیعصر ، رو به روی پارک ملت ، برج سایه ، طبقه اول واحد 4

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موسسه فنی چاپ سایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *