اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

موسسه طب سنتی درمان سبز ایران در فلاح

موسسه طب سنتی درمان سبز ایران در فلاح، یکی از بهترین و شناخته شده ترین مراکز طب سنتی در تهران با بیشترین تعداد بیماران درمان شده با این روش میباشد.

موسسه-طب-سنتی-درمان-سبز-ایران-در-فلاح

بهترین طب سنتی در منطقه 17

موسسه طب سنتی درمان سبز ایران در فلاح یکی از بهترین مراکز درمانی طب سنتی در منطقه 17 تهران میباشد. در این مرکز طب سنتی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان تخصصی بیماری های مختلف استفاده میشود. استفاده از دستورات پزشکی، بهترین متخصصین طب سنتی در این مرکز باعث بهبود روند درمانی شما در کمترین زمان ممکن میشود.

بهترین-طب-سنتی-در-منطقه-17

دکتر ابراهیم محمودی

مدیریت طب سنتی درمان سبز ایران بعهده آقای دکتر ابراهیم محمودی میباشد که با مدیریت عالی خود به بهترین نحو ممکن این موسسه طب سنتی را اداره کرده و ارائه دهنده بهترین خدمات پزشکی و درمانی به بیماران عزیز میباشند. آقای دکتر محمودی تمام تلاش خود را برای تجهیز این مرکز طب سنتی به کلیه دستگاه ها و ابزارهای لازم نموده اند و جای تشکر و سپاس دارد که ایشان در این راه موفق بوده ومرکز ایشون مجهزترین مرکز طب سنتی در منطقه 17 تهران میباشند.

آقای دکتر ابراهیم محمودی علاوه به تجهیز این مرکز به مدرن ترین دستگاه های مورد نیاز، اقدام به گلچین کردن بهترین کادر پزشکی و اجرایی نموده اند که بهترین خدمات مربوطه را در کوتاهترین زمان ممکن به مراجعین محترم داشته باشند. رضایت بالای مراجعین نشان دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط موسسه طب سنتی درمان سبز ایران میباشد.

دکتر-ابراهیم-محمودی

طب سنتی چیست

طب سنتی به استفاده از مواد طبیعی گیاهی برای پیشگیری و بهبود بیماری ها اشاره دارد. طب سنتی به تقسیم بندی های طب ایرانی و چینی و سوزنی اشاره میکند که در کلیه این روش ها بدون استفاده داروهای شیمیایی به درمان و بهبود روند درمان کمک میشود. در حالت کلی میتوان از طب سنتی برای پیشگیری از بیمارها  نیز استفاده نمود

طب-سنتی-چیست

مزیت نسخه های گیاهی در طب سنتی

درست است درمان با نسخه های گیاهی و طبیعی نیاز به دوره درمان طولانی تری برای درمان بیماریهای مختلف  دارد ولی همه ما میدانیم که استفاده از این داروهای گیاهی بدون هیچ گونه ضرری بوده و بصورت صد درصد مفید و کاربردی به درمان بیماریها میپردازد. بعلت مضرات مصرف داروهای شیمیایی در این زمانه و رعایت استاندارد های پایین تولیدات داروهای شیمیایی، بسیاری از مردم برای درمان بیماری های خود به طب سنتی روی آورده اند و ترجیح میدهند با کمترین میزان ضرر به بخش های مختلف بدنشان، روند درمان بیماریها را پیگیری کنند.

مزیت-نسخه-های-گیاهی-در-طب-سنتی

علت انتخاب موسسه طب سنتی درمان سبز ایران

 

علت-انتخاب-موسسه-طب-سنتی-درمان-سبز-ایران

دکترین طب سنتی در فلاح

بهترین تیم پزشکی دکتران طب سنتی موسسه طب سنتی درمان سبز ایران  در فلاح ،میدان بهاران باعث پیشرفت روند درمانی کلیه بیماری های شما میشود. استفاده از بهترین دکترین طب سنتی در میدان بهاران در تخصص های مختلف طب سنتی از قبیل درمان بیماریهای گوارشی و دردهای عضلانی و مشکلات قلبی و عروقی ارائه کننده بهترین خدمات به شما عزیزان میباشند

 

پژوهشگر و محقق در طب سنتی

یکی از امتیازات دکترین مرکز طب سنتی درمانی ما، آموزش مداوم و شرکت در دوره های آموزشی مربوطه میباشد که به طور پیوسته علم خود را بروز کرده و از بهترین تکنیک ها و روش های درمانی بروز برای درمان بیماران استفاده میکنند. پژوهش و تحقیق در حوزه طب سنتی از زمان های قدیم تا به امروز ادامه داشته و راه پیشرفت برای این علم همچنان باز میباشد که با این پیشرفت های چشمگیر در حوزه های مختلف پزشکی باعث کاهش درد و آلام بشری بشوند.

 

خدمات رسانی برای تمامی امراض و بیماری ها

موسسه طب سنتی درمانی دکتر محمودی در درمان بسیاری از امراض و بیماریها پیگیر و فعال بوده و بهترین روش های درمانی موثر را به شما عزیزان پیشنهاد کرده و با همکاری فعال شما باعث بهبود و درمان بیماریهای مختلف شما میشوند. از بیماریهای هایی که بطور موثر با پیشنهادات مرکز طب سنتی درمان سبز ایران بهبود چشمگیری داشته اند میتوان به موارد زیر اشاره کرد

 

درمان بیماری های پوستی

یکی از مشکل ترین بیماری های رایج، انواع مشکلات پوستی میباشد که به سختی درمان شده و بعلت نقش پوست در زیبایی و اعتماد به نفس افراد در جامعه، درمان این بیماری ها امری مهم و حیاتی میباشد و افراد با صرف هزینه های هنگفت در تلاش برای درمان این بیماری های پوستی میباشند. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از بیماری های پوستی میپردازیم که بهترین جواب های درمانی را به روش های طب سنتی مرکز طب سنتی درمان سبز ایران داده اند :

 

درمان پیسوریازیس

پیسوریازیس از بیماریهای خود ایمنی پوستی میباشد که بیشتر بدلایل ارثی در افراد مختلف بروز کرده و با تکثیر بیشتر سلولها باعث ایجاد حالت های قرمزی و تورمی و پوسته پوسته شدن بدن افراد در بخش های مختلف بدن میشود. در موسسه طب سنتی درمان سبز ایران از جدیدترین روش های درمانی سنتی برای بهبود این بیماری استفاده شده و بهترین نتایج ممکنه در بیماران مشاهده شده است

 

اگزما  و کهیر

اگر از مشکل اگزما و کهیرهای پوستی رنج میبرید و تابحال هزینه زیادی برای درمان این بیماری پرداخته اید و تاکنون جواب قطعی نگرفته اید، نگران نباشید با مراجعه به موسسه طب سنتی درمان سبز ایران از بهترین و جدیدترین روش های درمانی برای این بیماریها توسط بهترین پزشکان متخصص طب سنتی استفاده کنید و بهترین نتیجه درمانی را مشاهده خواهید کرد. مطمعن باشید با انجام دستورات پزشکی متخصصین ما در کمترین زمان ممکن به بهترین نتایج درمانی خواهید رسید. لبخند رضایت شما بهترین شادی برای کادر پزشکی موسسه ما میباشد.

 

درمان قطعی آسم و آلرژی

آیا شما مبتلا به بیماری آسم و آلرژی میباشید؟ همه راه های درمان شیمیایی و علم نوین پزشکی را انجام داده اید ولی درمان و بهبودی حاصل نشده است؟ مطمعن باشید با انجام دستور العمل های دکترین طب سنتی درمان سبز ایران روند بهبودی را مشاهده خواهید کرد و با پیگیری های درمانی در زمان مناسب آسم و آلرژی شما بطور قطعی و تضمینی درمان میشود.

 

گواهی نامه های معتبر و مورد تایید از مراجع ذی صلاح

موسسه طب سنتی درمان سبز ایران کلیه مجوزهای قانونی لازم برای انجام کار طبابت در حوزه طب سنتی را کسب کرده وبصورت کاملا قانونی آماده ارائه بهترین خدمات طب سنتی به شما عزیزان میباشد.

 

خدمات طب سنتی درمان سبز ایران

  • بهترین متخصصین طب سنتی
  • محیط کاملا بهداشتی
  • انجام کلیه خدمات طب سنتی
  • ویزیت آنلاین
  • استفاده از درمان های بر پایه داروهای گیاهی
  • مناسب ترین تعرفه ها
  • داشتن مجوزهای قانونی طبابت در حوزه طب سنتی
  • برگزاری دوره های آموزشی طب سنتی
خدمات-طب-سنتی-درمان-سبز-ایران

 تماس با موسسه طب سنتی درمان سبز ایران در فلاح:

مدیریت : جناب آقای دکتر ابرهیم محمودی 

شماره تماس: 09192116283 – 02155135472

آدرس: تهران،میدان بهاران ، خیابان سجاد جنوبی ، خیابان زاهد ، پلاک97

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موسسه طب سنتی درمان سبز ایران در فلاح”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *