اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین

مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین بهترین خدمات آموزشی را برای کودکان شما فراهم کرده و در محیطی شاد باعث ارتقای علمی و فرهنگی و تربیتی کودکان میشود.

بهترین و معروف ترین مهد کودک و پیش دبستانی در اوین تهران

 

مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین با مدیریت سرکار خانم قیاسی دارای 40 سال سابقه درخشان و موفق در مهدکودک سازمان تحقیقات می باشد . بهترین خدمات آموزشی را در کنار شادی و بازی به کودکان شما می آموزد. اگر شاغل هستید و دوس دارید کودک شما در فضایی ایمن و شاد اوقات خود را بگذراند، بهترین مهد کودک پیشنهادی به شما عزیزان، مهد کودک راهیان گل نرگس میباشد.

برخی خانم های خانه دار تک فرزند نیز برای بهبود روابط اجتماعی فرزندشان و بهبود حرکات های رفتاری و سخن گفتن بهتر فرزندشان، به دنبال بهترین مهدکودک میباشند. خوشبختانه این مهد کودک بهترین شرایط محیطی و آموزشی را برای بچه های خردسال شما در مهد کودک و بچه های پیش دبستانی فراهم کرده است.

بهترین-و-معروف-ترین-مهد-کودک-و-پیش-دبستانی-در-اوین-تهران
بهترین-و-معروف-ترین-مهد-کودک-و-پیش-دبستانی-در-اوین-تهران

یک پیش دبستانی خوب چه شرایطی را دارد

  • داشتن فضای شاد و دوستانه
  • محیطی با بیشترین رنگ آمیزی های شاد و کودکانه
  • بازی های خلاقانه برای افزایش قوه خلاقیت و تخیل بچه ها
  • آموزش همراه با بازی و شادی
  • برگزاری اردوهای دسته جمعی برای بچه ها
  • داشتن مربی های با تجربه و خوش حوصله
  • بازی های دسته جمعی برای کودکان
  • آموزش شعرها و ترانه های کودکانه
  • ورزش و تمرین های ورزشی منظم
  • برنامه منظم برای خوردن وعده های غذایی بچه ها کنار یکدیگر
  • تعیین میان وعده های مقوی برای بچه ها در طول روز
  • آموزش حروف الفبا با شادی و بازی
  • آموزش ساخت کاردستی های کاغذی و خمیربازی و رنگ بازی

 

خدماتی که در مهد کودک راهیان گل نرگس ارائه میگردد

در این قسمت متن میخواهیم بهترین خدمات آموزشی و تربیتی این مهد کودک به نام را برای شما عزیزان به طور خلاصه و مفید معرفی کنیم. تمامی این خدمات در بالاترین سطح کیفیت ارائه میشود.

خدماتی-که-در-مهد-کودک-راهیان-گل-نرگس-ارائه-میگردد
خدماتی-که-در-مهد-کودک-راهیان-گل-نرگس-ارائه-میگردد

آموزش خلاقیت های فردی با انجام بازی های دسته جمعی

در مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین زمین بازی با انواع بازی های دسته جمعی کودکان مانند تاب و سرسره و انواع اسباب بازی های مهیج و استخر توپ در اختیار بچه ها میباشد. مربیان با تجربه مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس با انجام بازی های جمعی خلاقیت های فردی بچه ها را شکوفا کرده و زمینه رشد و شکوفایی بچه های شما را شکوفا میکند.

 

آموزش باغبانی و بازی در طبیعت

بچه ها در محیط بیرون بازی انرژی های نهفته شان خالی شده  و با بازی در محیط بیرون و فضای سبز مطالب مفیدی از پیرامون خود فرا میگیرند و از انرژی های طبیعت بهره مند میشوند. کودکان با بازی خاک و درختان، علوم را به صورت عملی فرا گرفته و در زمینه ناخودآگاه آنها باقی میماند.

 

آموزش قصه های قرآنی

در مهد کودک گل نرگس در اوین بهترین مربیان با تجربه، شعارها و قصه های دینی را به کودکان آموزش داده و از همان دوران کودکی زمینه آشنایی بچه ها را با علوم دینی فراهم کرده. بچه ها قصه های قرآنی را در قالب شعار و داستان های شاد و کودکانه فرا میگیرند. مربیان با تجربه این مرکز آموزه های دینی پایه ای مانند احترام به والدین و نیکو سخن گفتن را به فرزندان شما یاد میدهند

 

مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه

مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین به دو زبان مادری فارسی و زبان انگلیسی کار آموزش فرزندان شما را از سنین ابتدایی زندگی به عهده دارد. با آموزش های مداوم و پایه ای این مهدکودک و پیش دبستانی، قبل از رسیدن فرزندان شما به سنین ابتدایی به طور کامل زبان فارسی و انگلیسی را به صورت تواما یاد گرفته و در آینده آنها خیلی موثر میباشد.

کلیه آموزش های زبان فارسی و انگلیسی در قالب بازی های شاد و کودکانه آموزش داده میشود و بچه ها مشتاقانه این آموزش ها را به همراه بازی با دوستان خود فرا میگرند.

 

آموزش و مربی خوب ورزشی در مهد کودک گل نرگس

در مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین بهترین مربی های ورزشی نرمش ها و بازی های ورزشی را به فرزندان شما یاد میدهند. در ابتدای هر روز برای فعال تر شدن بچه ها، نرمش ها و ورزش های مفرح و شاد برای بچه ها انجام میشود. مربیان ورزشی در حین ساعت های ورزشی بچه ها را زیر نظر داشته و استعدادهای ورزشی آن ها را شناسایی کرده و باعث شکوفایی آنها میشوند.

بهترین ورزش برای شروع از سنین کودکی به نظر شما چه ورزشی میباشد؟  ورزشی عالی برای سنین کودکی ژیمناستیک میباشد، در مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین بهترین و با تجربه ترین مربیان مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین ژیمناستیک را به صورت حرفه ای به کودکان شما آموزش میدهند و با پیگیری های مداوم و تمرین، کودکان شما در این رشته ورزشی حرفه ای میشوند.

آموزش-و-مربی-خوب-ورزشی-در-مهد-کودک-گل-نرگس
آموزش-و-مربی-خوب-ورزشی-در-مهد-کودک-گل-نرگس

بهترین محیط و زیباترین پیش دبستانی در منطقه اوین تهران 

تمام تلاش مدیریت مهد کودک  بر این بوده است که بهترین و زیباترین محیط را برای گذراندن مفید کودکان شما فراهم بیاورند. طراحی دیوارهای کودکانه با رنگ های شاد باعث جذب کودکان به این محیط آموزشی شده است. این محیط آموزشی در فضای بزرگ باغ مانند قرار داشته و زمینه بازی و شادی کودکان شما را در محیطی باز و آزاد فراهم آورده است.

بهترین-محیط-و-زیباترین-پیش-دبستانی-در-منطقه-اوین-تهران 
بهترین-محیط-و-زیباترین-پیش-دبستانی-در-منطقه-اوین-تهران

جدیدترین تکنولوژی ها در مهد کودک ها برای بچه ها

یکی از مهمترین ویزگی ها برای انتخاب یک مهمد کودک متفاوت و حرفه ای استفاده از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی های آموزشی برای یادگیری بهتر کودکان است. آموزش بهتر این مرکز با استفاده از لپ تاپ ها و تبلت ها انجام میشود. این مرکز مجهز به اتاق کامپیوتر برای آموزش های عملی کامپیوتری کودکان و نمایش فیلم های آموزشی مرتبط میباشد.

 

خدمات برتر مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین

  • مربیان با تجربه و دلسوز
  • دوزبانه بودن مرکز
  • زمین بازی بزرگ
  • محیطی شاد و کودکانه
  • مجهزترین مرکز به تکنولوژی های جدید آموزشی
  • داشتن روانشناسان با تجربه
  • همراهی تیم پزشکی در تمام طول ساعات فعالیت مجموعه
  • آموزش ورزش ژیمناستیک به کودکان
  • وعده های غذایی و میان وعده های مقوی در طول روز
  • برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی

تماس با مهدکودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس اوین

مدیریت: سرکار خانم شهره بانو قیاسی

تماس:

09122346142

02122171307

02126806649

02122431458

آدرس:

تهران- اوین- میدان شهید شهربازی- خیابان هشترودی- نبش کوچه 3- پلاک 2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهد کودک و پیش دبستانی راهیان گل نرگس در اوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *