اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مهد کودک دوزبانه سلاله نیاوران

مهد کودک دو زبانه سلاله نیاوران بهترین محیط آموزشی و فرهنگی و تربیتی برای نگه داری کودکان دلبند شما عزیزان میباشد. با خیال راحت کودکان خود را به ما بسپارید، مطمئن باشید مانند مادری مهربان بهترین آموزش های لازم را در قالب بازی و شادی به کودکانتان آموزش می دهیم. روحیه خلاقیت کودکتان در کنار مربیان با تجربه و دلسوز ما شکوفا شده و آینده درخشان تری برایشان متصور خواهیم بود.

آموزش-زبان-انگلیسی-در-مهد-کودک-سلاله-نیاوران
آموزش-زبان-انگلیسی-در-مهد-کودک-سلاله-نیاوران

بهترین مهد کودک در نیاوران تهران 

به لطف خدای مهربان توانسته ایم بهترین خدمات آموزشی و تفریحی و شادی و بازی و تربیتی را در یک مجموعه واحد برای پرورش کودکان فراهم کنیم. بهترین آموزش های تخصصی زبان انگلسی و انواع ورزش های پرورش دهنده تخیل مانند شطرنج را توسط بهترین مربی های منطقه ای به کودکان دلبندمان آموزش داده ایم. با شرکت در کارگاه ها و جشن های دوره ای فصلی، بهترین اوقات شادی و تفریح را برای کودکان ایجاد میکنیم.

 

در نیاوران تهران کدام مهد کودک از همه بهتر است

پس از بررسی های مهد کودک های متعدد منطقه نیاوران، مهد کودک دو زبانه سلاله را به عنوان بهترین مهد کودک این منطقه انتخاب نمودیم. حتما میپرسید چرا؟ در فضایی بزرگ و شاد بهترین امکانات آموزشی و خلاقیتی را برای کودکان فراهم آورده اند، با خیال راحت میتوانید کودک خود را به مربیان بسپارید، مناسب ترین شهریه ها را پرداخت میکنید، مربیان دلسوز و با تجربه و خلاقی دارد، تمامی امکانات مورد نیاز از قبیل زمین بازی، سالن ورزشی، استخر آب گرم، سالن پذیرایی را دارا می باشد.

بهترین-مهد-کودک-در-نیاوران-تهران 
بهترین-مهد-کودک-در-نیاوران-تهران

بزرگترین مجموعه آموزشی کودکان

مهد کودک دو زبانه سلاله نیاوران در فضایی بالغ بر 1000 متر مربع بهترین خدمات آموزشی را برای کودکان 6 ماهه تا 6 سال شما عزیزان فراهم آورده است. تنها در همین شعبه و با نظارت سازمان بهزیستی کشوری در خدمت کودکان میباشیم. بنا به درخواست والدین عزیزی که از ابتدا کودک خود را به ما سپرده بودند، واحد پیش دبستانی را نیز در همین مرکز تاسیس نموده ایم و ارائه دهنده بهترین خدمات پیش دبستانی در منطقه می باشیم.

در فضای بزرگ سرپوشیده و با امکاناتی مانند زمین ورزشی و استخر آب گرم بهترین تفریحات سالم ورزشی را برای کوکان تان فراهم آورده ایم. در فضای سبز بزرگ محوطه این مجموعه با انجام بازی های دسته جمعی، قدرت در جمع بودن و هماهنگی و همکاری کار تیمی را به بچه ها آموزش می دهیم.

 

خدمات مهد کودک شامل

  • انجام ورزش های دسته جمعی
  • آموزش تخصصی ورزش های ژیمناستیک و شنا
  • سرو صبحانه و میان وعده
  • سرویس رفت و برگشت توسط راننده خانم
  • ارائه کلاس های روانشناسی برای رابطه بهتر والد و کودک
  • اصلاح مشکلات حرکتی و رفتاری کودکان
  • باغبانی و سرگرم نمودن کودکان در فضای زیبای باغ مجموعه
بهترین-مربیان-مهد-کودک-در-نیاوران
بهترین-مربیان-مهد-کودک-در-نیاوران

خدمات آموزشی در مهد کودک دو زبانه سلاله

  • آموزش موسیقی
  • زبان انگلیسی
  • پرورش خلاقیت
  • چرتکه
  • شطرنج
  • نقاشی و کاردستی
  • کامپیوتر
  • اسکیت
  • قرآن و مفاهیم دینی

 

مدیریت پیش دبستانی سلاله با دقت نظر خاصی، بهترین مربیان با تجربه و خلاق را استخدام نموده اند، تا بهترین آموزش های به روز را به کودکان شما منتقل کنند. این مجموعه بهترین پزشک متخصص و متخصصین تغذیه را برای پیگیری سلامت جسمی کودکان شما گلچین نموده است، تا مراقب سلامتی جسمی کودکان شما باشیم. بهترین متخصصین روانشناسی را برای بررسی وضعیت روحی و روانی کودکان شما در مجموعه استخدام نموده ایم تا کودک شما در بهترین شرایط روحی و روانی شکوفا شوند.

 

آموزش کامپیوتر

در روزگار و عصری که ما زندگی میکنیم، نیاز به اینترنت و کامپیوتر در تمامی مراحل زندگی مهم و کلیدی میباشد. مربیان پیش دبستانی سلاله ابتدایی ترین و کلیدی ترین نکات آموزشی کامپیوتری را در قالب بازی به کودکان آموزش میدهند. کودکان خلاق و باهوش تمامی آموزش ها را به سرعت و دقت فرا میگیرند. هوش بچه ها مربیان ما را به ذوق آورده، تا آموزش های تخصصی تر را برای آنها به زبانه کودکانه بیان کنند.

 

چرا باید مهد کودک سلاله را انتخاب کنیم

نگهداری بچه های شیرخواره در نیاوران

یکی از بهترین خدمات مهد کودک دو زبانه سلاله نیاوران به مادران شاغل، نگه داری کودکان شیرخواره آنها میباشد. با خیال راحت میتوانید کودک عزیز خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید که مانند مادری نمونه و مهربان مراقب کودک تان خواهیم بود. تمامی وسایل آرامش و رفاه را برای کودکان شیرخواره فراهم کرده ایم. از 7 صبح تا 7 بعدظهر پذیرای نوزادان زیبا و معصوم شما عزیزان میباشیم.

بهترین-مجموعه-ورزشی-در-نیاوران
بهترین-مجموعه-ورزشی-در-نیاوران

زیباترین مهد کودک

برای اینکه کودکان، مهدکودک سلاله را مانند خانه دوم خود بدانند و در آن احساس آرامش و راحتی کنند، از زیباترین دیوار نوشته ها و طرح های نقاشی کودکانه استفاده کرده ایم. مهد کودک را به گونه ای طراحی کرده ایم که مورد پسند کودکان باشند و در آن خوش ترین لحظات عمرشان را بگذرانند. فضای سبز بزرگ این مجموعه با انجام بازی های دسته جمعی کودکانه، محیطی دل پذیر برای کودکان فراهم کرده است.

با گشت و گذار در میان درختان و فضای سبز به کاوش های کودکانه مشغول میشوند و از بودن در کنار دوستان خود لذت میبرند. وسایل بازی مورد علاقه کودکان و استخر توپ نیز از دیگر امکانات این مهد کودک میباشد که باعث شادی و تفریح دو چندان کودکان میشود.

 

امکانات ورزشی

تنها مهد کودکی هستیم که امکانات صخره نوری را فراهم نموده ایم، تا کودکان شما رشته ورزشی صخره نوردی را به صورت حرفه ای و تخصصی فرا گیرند. از بهترین مربیان دوره دیده و با تجربه دعوت به عمل نموده ایم که بهترین خدمات آموزشی را به کودکان دلبند شما منتقل کنیم. با فراگیری صخره نوردی از کودکی، آینده درخشانی در این رشته ورزشی خواهند داشت و انرژی فعال آنها در کودکی در مسیر صحیح ودرستی تخلیه میشود.

بهترین-مجموعه-برای-نگهداری-کودکان-شیرخواره-در-نیاوران
بهترین-مجموعه-برای-نگهداری-کودکان-شیرخواره-در-نیاوران

پیش دبستانی

بهترین مربیان حرفه ای و خوش ذوق را برای دوره پیش دبستانی مجموعه استخدام کرده ایم. تمامی نکات آموزشی را در قالب بازی به کودکان شما آموزش می دهیم. با کلاس های خلاقیتی مانند اریگامی ذهن کودکان شما را فعال تر میکنیم تا در آینده آموزش های دوران ابتدایی را به سادگی فرا بگیرند و با حضور در کلاس های پیش دبستانی، آمادگی جدایی از خانواده و حضور چند ساعته در مدرسه را داشته باشند.

 

خدمات برتر مهد کودک سلاله

  • مربیان با تجربه و متخصص
  • فضای بزرگ
  • محیطی شاد و مفرح
  • امکانات آموزشی متعدد
  • استخر آب گرم
  • میان وعده های مغذی
  • رضایت تمامی والدین
بزرگترین-مجموعه-آموزشی-کودکان
بزرگترین-مجموعه-آموزشی-کودکان

راه های ارتباط با مهدکودک دوزبانه سلاله نیاوران

مدیریت: سرکار خانم نرگس بهرامی

تماس:

09125394687

02126113150

آدرس: تهران ، نیاوران ، میدان کاشانک ، خیابان هاشمی ، بن بست الهام

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهد کودک دو زبانه سلاله نیاوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *