اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6245
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مهد و موسسه قرآنی ندای آسمانی

مهد و موسسه قرآنی ندای آسمانی بهترین مجری و برگزار کننده دوره های آموزشی قرآنی به کودکان عزیز شما می باشد. بهترین مربی های متخصص و مهربان را گزینش کرده ایم که بهترین آموزش های دینی را به نسل آینده خود منتقل کنیم. این کار را نه فقط به خاطر مسائل مالی، بلکه به خاطر آرامش آینده کودکان این سرزمین و حس وظیفه شناسی خود نسبت به دین و اسلام انجام می دهیم. امیدواریم در کنار یکدیگر بتوانیم کودکانی شاد و با آینده درخشان تر تربیت کنیم و خدای مهربان تری را به آنها نشان بدهیم.

علاوه بر آموزش های قرآنی و قرائت و حفظ صحیح آیه های آسمانی قرآن، بهترین آموزش های تخصصی نقاشی و ساخت کار دستی را به کودکان آموزش می دهیم. نقاشی یکی از بهترین ابزارهای آموزشی مربیان ما در انتقال عالی و ساده مهم ترین مفاهیم آموزشی می باشد. مربیان ما روی خلاقیت و هوش اجتماعی کودکان کار می کنند.

 

بهترین مهد قرآنی در غرب تهران

خانم شاغلی هستید و دوست دارید مدت زمانی که در منزل کنار کودک تان نیستید، بهترین مربی های قرآنی تربیت و رشد فرزند شما را به عهده داشته باشند؟ علاقه مند هستید که از همان ابتدای کودکی رفتار و اخلاق و منش دینی و قرآنی را به کودکان خود بیاموزید، ولی در این زمینه تخصص کافی ندارید.

نمی دانید بهترین شیوه رفتار با کودک چگونه می باشد؟ مهد و موسسه قرآنی ندای آسمان پاسخ تمام پرسش ها را به صورت عملی به شما و کودک تان آموزش خواهد داد. به عنوان بهترین مهد قرآنی در غرب تهران وظیفه خود می دانیم در تربیت عملی کودک به عنوان بهترین پشتوانه در کنار والدین به نقش مهم خود عمل کنیم و آموزش های دینی را در قالب تفریح وشادی به آنها بیا موزیم.

 

موسسه قرآنی ندای آسمانی

موسسه قرآنی ندای آسمانی با مربی های خوش رو و مهربان بهترین آموزش های قرانی را به کودک دلبند شما می آموزد. جزء 30 قرآن را با بازی و سرگرمی آموزش می دهیم. حدیث های قرآنی و آموزه های دینی را با زبانی کودکانه بیان می کنیم تا در ضمیر ناخودآگاه بچه ها بنشیند و تا همیشه در زندگی راه درست و صحیح را انتخاب نمایند.

داستان های قرآنی و زندگی سراسر درس پیامبران و بزرگان دینی را در قالب نقاشی و رنگ آمیزی به عمق جان کودکان می نشانیم تا در آینده راهنمای تصمیم های مهم زندگی شان باشد.

 

مهد قرآنی ندای آسمانی 

مهد قرآنی آسمانی با تمرکز بیشتر انتقال مفاهیم دینی و قرآنی به کودکان شروع به فعالیت نموده است. برای پیشبرد عالی تر این هدف، در کنار آموزش های تخصصی قرآنی، آموزش نقاشی و ساخت کاردستی و مجسمه سازی را نیز فرا می گیرند. بهترین شیوه های آموزشی را در قالب بازی و شادی و کار دسته جمعی به کودکان آموزش می دهیم و روحیه جمع طلبی و کار تیمی و دسته جمعی را به کودکان شما آموزش می دهیم.

تنها کافی است یک ماه از آمدن کودک شما به مهد قرآنی بگذرد، متوجه خواهید شد که کودکی خلاق تر و با انگیزه تر در تمامی موارد آموزشی دارید. برای موفقیت در این مسیر، نیاز به همیاری و پشتکار شما والدین عزیز داریم تا در کمتر از یک سال تسلط کودکان تا را در حفظ و صوت و لحن قرآن شاهد باشید.

 

خدمات مهد قرآنی ندای آسمانی

کم و بیش نام مهدهای قرآنی را در سرتاسر کشور شنیده اید. در این مطلب می خواهیم به صورت اختصاصی و خاص خدمات مهد قرآنی ندای آسمانی را برای شما والدین عزیز توضیح بدهیم. مطمئن هستیم بعد از خواندن این متن مشتاقانه با شماره های این مهد قرآنی تماس گرفته و مقدمات ثبت نام کودک خود را انجام خواهید داد. مربیان ما با بیان نرم و مهربان خود می خواهند تصویر قشنگی از خدای مهربان و بخشنده در ذهن و عمق جان کودک تان به تصویر بکشند تا همیشه خدا را بهترین دوست و یاور خود بدانند.

 

آموزش حرفه ای حفظ قرآن در غرب تهران

آیا حافظ قرآن هستید؟ یا دوست داشتید قرآن را حفظ کنید ولی مشغله ها و گرفتاری های زندگی این موهبت را از شما سلب کرده است. تصمیم دارید از سنین کودکی، آموزش تخصصی حفظ قرآن را با کودک خود شروع کنید. مربیان حرفه ای و با تجربه ما با جدیدترین روش های به روز و به آسانی حفظ قرآن را به کودک نازنین شما می آموزند. آموزش های این مهد قرآنی به نحوی می باشد که کودک مشتاقانه سعی در حفظ قرآن و پیشرفت در این راه دارد.

 

بهترین مربی ترتیل خوانی

هر هنر و آموزشی را اگر از سنین کودکی فرا بگیرید در عمق جانتان خواهد نشست. دوست دارید کودک تان به زیباترین لحن و شکل ممکن قرآن را تلاوت کند، زمان را از دست نداده و از همین سنین کودکی آموزش های تخصصی ترتیل را شروع کنید. بهترین مربیان حرفه ای در مهد قرآنی ندای آسمان آرام و گام به گام همه نکات لازم را برای ترتیل عالی به کودک شما آموزش خواهند داد. اموزش نه آنقدری زیاد و افراطی می باشد که کودک دلزده شود و نه به صورت غیر تخصصی.

 

مربی حرفه ای صوت قرآن

خانم ندا دزفولی برای آموزش عالی کودکان، بهترین مربی های دوره دیده را استخدام کرده اند تا با جدیدترین روش های روز بهترین قاریان قرآن را پرورش بدهند. مربیان این مجموعه علاوه بر علم کافی به قرائت صحیح و صوت عالی قرآنی، بهترین دوره های روانشناسی کار با کودک را گذرانده اند.

با توجه به علاقه کودک به بازی با هم سن و سال های خود، مربیان از این نکته مهم استفاده کرده و در قالب گفت و شنودهای دوستانه روی صوت کودکان کار میکنند و در حین بازی میان دو کودک به نحوه خواندن قرآن آنها امتیاز داده و با کادو و تشویق، روحیه و انگیزه کودکان را برای یادگیری صحیح تر بالا می برند. با اموزش های مربیان ما کودک شما با صوت عالی قرآن را تلاوت خواهد کرد.

 

راه های ارتباط با موسسه قرآنی ندای آسمانی

مدیریت: سرکار خانم ندا دزفولی

تماس:

09383304155

09124830818

02166041758

02166012473

آدرس:

تهران- خیابان آزادی- خیابان حبیب الهی- کوچه وکیلی- پلاک 1

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهد و موسسه قرآنی ندای آسمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *