اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مهدکودک پیش دبستانی سرزمین پروانه ها شهرک راه آهن

مهدکودک پیش دبستانی سرزمین پروانه ها شهرک راه آهن یکی از بهترین مهد کودک ها و پیش دبستانی های منطقه 22 تهران می باشد که توسط سرکار خانم حسینی مدیریت می شود.

در این کودکستان از بهترین و حرفه ای ترین مربیان برای شناسایی استعداد ها و آموزش فرزندان شما به کار گرفته شده است.
در مهد کودک و پیش دبستانی سرزمین پروانه ها تلاش می شود که علاوه بر شناسایی استعداد ها و آموزش و پرورش کودکان، کودکانی شاد و آزاد و مستقل تربیت شود.

مجموعه سرزمین پروانه ها پذیرای فرزندان شیر خوار تا پیش دبستان شما می باشد و فرزندان شما می توانند ازامکانات فراهم شده برای رشد و تربیت کودکان استفاده کنند و از آموزش ها و تجربیات مربیان دلسوز و با تجربه این کودکستان بهره ببرند.

از آن جا که حضور کودکان در یک مهد کودک و پیش دبستانی خوب و معتبر تاثیر به سزایی در تربیت و پرورش کودکان دارد، برای والدین بسیار حائز اهمیت است که انتخاب درستی داشته باشند تا فرزندانشان با اصولی ترین روش ها پرورش و آموزش داده شوند.

بهترین مهد کودک منطقه 22

بهترین مهد کودک منطقه 22 می باشد و شما با اطمینان خاطر می توانید فرزندان خود را به مربیان با تجربه و دلسوز این مهد بسپارید.

همان طور که می دانید مهد کودک اولین اجتماعی می باشد که کودکان وارد آن می شوند. بنابراین برای والدین بسیار حائز اهمیت می باشد که مهد کودک و پیش دبستانی معتبر و مناسبی را انتخاب کنند که سبب رشد و شکوفایی استعداد های فرزندانشان شود و موجب دلزدگی آن ها نگردد.

اگر به دنبال یک کودکستان مناسب در غرب تهران می گردید ما به شما این مهد را پیشنهاد می دهیم. این مجموعه تمام ویژگی های یک کودکستان خوب را دارد و کودکان حس خوبی را از آن جا دریافت می کنند.

بنابراین برای انتخاب یک کودکستان خوب و مناسب باید ویژگی هایی را در نظر داشته باشید که ما قصد داریم در ادامه این مطلب برخی از این ویژگی ها را برای شما بر شماریم تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی تیزر مهدکودک پیش دبستانی سرزمین پروانه ها


ویژگی های یک مهد کودک و پیش دبستانی خوب چیست

  • دارای دیزاین و فضایی شاد و کودکانه می باشد
  • از مربیان و کادر آموزشی با تجربه و دلسوز به کار گرفته می شود
  • توسط فردی با تجربه و حرفه ای مدیریت می گردد
  • دارای برنامه ریزی روزانه شاد و مفرح می باشد
  • وعده های غذایی سالم و مغذی برای کودکان تهیه می گردد
  • از اصولی ترین روش ها برای استعداد یابی کودکان به کار گرفته می شود
  • به آموزش و پرورش استعداد های کودکان پرداخته می شود
  • همه تجهیزات و امکانات لازم برای بازی کودکان فراهم می باشد
  • دارای فضای مجزا برای بازی و استراحت کودکان می باشد
  • میز و صندلی های مناسب کودکان فراهم شده است
  • کارگاه ها و کلاس های مختلفی برای کودکان برگزار می شود

 

بهترین مهد کودک شهرک راه آهن

بهترین مهد کودک شهرک راه آهن می باشد که در غرب تهران و در منطقه 22 واقع شده است.
مهدکودک پیش دبستانی سرزمین پروانه ها شهرک راه آهن با به کار گیری بهترین و با تجربه ترین مربیان و کادر آموزش و هم چنین بهره گیری از اصولی ترین روش ها برای شناسایی استعداد های کودکان، بهترین انتخاب برای رشد و شکوفایی فرزندان شما می باشد. در این مجموعه با آموزش و پرورش استعداد های شناسایی شده کودکان، مسیر روشن و درخشانی را پیش روی فرزندان شما می گذارند.

یکی از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد سرزمین پروانه شهرک راه آهن این است که به همه استعداد های کودکان به یک نسبت پرداخته می شود و همه استعداد های فرزندان شما در یک تعادل آموزش و پرورش داده می شود.

در مهد کودک سرزمین پروانه ها کارگاه ها و کلاس های مختلف و متنوعی برگزار می گردد که سبب رشد و شکوفایی همه جانبه استعداد ها و توانایی های فرزندان شما می گردد. در ادامه این مطلب برخی از این کلاس ها و کارگاه های آموزشی این مهد کودک و پیش دبستانی را برای ذکر می کنیم.

 

مهد کودک دو زبانه منطقه 22

مهدکودک پیش دبستانی سرزمین پروانه ها شهرک راه آهن یک مهد کودک دو زبانه منطقه 22 می باشد. سنین کودکی بهترین سن برای آموزش زبان می باشد و به راحتی در ذهن کودکان می نشیند. بنابراین بهتر است که والدین امکانات لازم برای آموزش زبان دوم را در سنین کودکی برای فرزندانشان فراهم کنند.

امکان یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان فراهم شده است و فرزندان شما می توانند در فضایی کاملا دوستانه و به دور از استرس زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

در این مجموعه بسیار تلاش می شود که فضایی برای آموزش کودکان ایجاد شود که انگیزه آن ها برای آموزش بیشتر شود و موجب دلزدگی کودکان نگردد. یکی از مهم ترین اهداف این کودکستان این است کودکانی شاد و مستقل تربیت کند تا فرزندان شما بتوانند در انجام کار های خود استقلال داشته باشند و آمادگی لازم برای آغاز دبستان را داشته باشند.

 

مهد کودک دو زبانه در شهرک راه آهن

اگر می خواهید فرزندتان در دوران کودکی زبان انگلیسی را آموزش ببیند و به دنبال یک مهد کودک دو زبانه در شهرک راه آهن هستید، به شما مهدکودک و پیش دبستانی سرزمین پروانه ها شهرک راه آهن را پیشنهاد می دهیم. در این مهد کودک فرزندان شما با بهترین روش ها و تحت نظر حرفه ای ترین مربیان آموزش می بینند و استعدا هایشان شکوفا می گردد.

همان طور که می دانید بسیار حائز اهمیت است که کودکان به گونه ای آموزش ببینند که دلزده نشوند. دلزدگی کودکان از یادگیری و آموزش مشکلات زیادی را در آینده و دوران تحصیل ایجاد می کند. بنابراین والدین باید دقت زیادی برای انتخاب مهد کودک مناسب داشته باشند.

 

راه های ارتباط با مهدکودک و پیش دبستانی سرزمین پروانه ها شهرک راه آهن

مدیریت: سرکار خانم حسینی

تماس :
02144710575
09368397626

آدرس: تهران، شهرک گلستان، بلوار هاشم زاده، سروستان یکم غربی، پلاک 94

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهدکودک پیش دبستانی سرزمین پروانه ها شهرک راه آهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *