اصناف شهر
اصناف شهر
مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج

توضیحات آگهی

مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج

مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج یکی از بهترین کودکستان های شهر کرج می باشد که در عظیمیه واقع شده است.
این مجموعه قابلیت پذیرش فرزندان شیرخوار تا پیش دبستانی شما در دو شیفت و از ساعت 6:30 صبح تا 18 بعد از ظهر می باشد.

مهد کودک گلهای بنفشه اولین مهد کودکی می باشد که به سالن تولد، سالن سینمای کودک و سالن آمفی تئاتر مجهز شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه این است که مجهز به سالن ورزشی اختصاصی برای کودکان با دستگاه های ورزشی می باشد.

کودکستان گلهای بنفشه کلاس ها و دوره های مختلفی از جمله زبان انگلیسی، ریاضی با چرتکه، رباتیک، نقاشی، یوگا، موسیقی و سایر کلاس ها را برگزار می کند. در این کودکستان از بهترین و حرفه ای ترین مربیان برای آموزش کودکان به کار گرفته شده است.

با انتخاب مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج، این امکان را برای فرزندتان فراهم می کنید که تحت نظر بهترین و حرفه ای ترین مربیان کودک آموزش ببینند.

 

مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه عظیمیه

مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج یکی از بهترین کودکستان های منطقه عظیمیه می باشد که بهترین خدمات و آموزش ها را برای فرزندان شما در نظر گرفته است. در این مجموعه مجهز ترین کارگاه های مشاغل کودک و بازی درمانی برگزار می گردد. این کارگاه ها تحت نظارت کارشناس ارشد روانشناسی بالینی برگزار می گردد.

بسیاری از والدین نگران نحوه نگه داری فرزندان خود در مهد کودک ها می باشند که مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج با نصب 12 دوربین در محیط نگه داری کودکان و امکان مشاهده ویدئو ها توسط اولیا این نگرانی پدر و مادر ها را رفع کرده است و آن ها می توانند با خاطری آسوده تربیت، آموزش و نگه داری فرزندان خود را به این مجموعه بسپارند.

انتخاب یک مهد کودک و پیش دبستانی مناسب برای کودکان بسیار حائز اهمیت می باشد و در انتخاب درست باید ویژگی هایی را در نظر بگیرید. ما قصد داریم در ادامه این مطلب با ذکر برخی از این ویژگی ها به شما کمکی در زمینه انتخاب یک مهد کودک و پیش دبستانی مناسب داشته باشیم.

 

بهترین مهد کودک و پیش دبستانی کرج

اگر به دنبال بهترین مهد کودک و پیش دبستانی کرج می گردید، ما به شما مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج را پیشنهاد می دهیم.
مهد کودک ها اولین اجتماعی هستند که کودکان پا به آن جا می گذارند و بسیار بر روی آن ها تاثیر گذار است. بنابراین باید در انتخاب درست مهد کودک دقت و حساسیت زیادی به خرج دهیم. مهد کودک و پیش دبستانی جایی می باشد که در آن امکان استعداد یابی و آموزش و پرورش استعداد ها فراهم می باشد.

در مهد کودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه از بهترین و جدید ترین روش های روز دنیا برای شناسایی استعداد های کودکان استفاده می گردد و همه استعداد های شناخته شده توسط مربیان تحصیل کرده و با تجربه آموزش و پرورش داده می شود. همچنین در این کودکستان برای آموزش فرزندان شما به این نکته توجه می شود که استعداد های کودکانتان در ابعاد مختلفی پرورش داده شود و تنها به یک بعد نمی پردازند.

هدف اصلی مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج آماده سازی کودکان برای شروع مدرسه و دوران تحصیلی می باشد.
برای تحقق این هدف باید به نکات زیادی توجه شود. از جمله مهم ترین این نکات این است که برای کودکان انگیزه های لازم برای آموزش و یادگیری را ایجاد کنند و سبب دلزدگی آن ها از آموزش و یادگیری نشوند. زیرا دلزدگی کودکان از یادگیری مشکلات زیادی را در دوران تحصیل برایش ایجاد می کند.

 

مهد کودک دو زبانه در کرج

مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج یک مهد کودک دو زبانه می باشد. سنین کودکی یکی از بهترین و طلایی ترین دوران برای یادگیری زبان دوم می باشد.

برای بسیاری از والدین حائز اهمیت می باشد که تمام امکانات لازم برای آموزش کودکان خود را فراهم سازند تا با استعداد یابی و آموزش و پرورش فرزندانشان مسیر روشنی را پیش رویشان بگذارند.

اگر به دنبال یک مهد کودک دو زبانه می گردید که به صورت همه جانبه سبب رشد مهارت های فرزندتان شود، ما به شما مهد کودک گلهای بنفشه را معرفی می کنیم. در این کودکستان برای کودکان بازی هایی طراحی می گردد که می توانند به صورت غیر مستقیم استعداد های کودکان را شناسایی کنند و مورد آموزش و پرورش قرار دهند.

 

ویژگی های یک مهد کودک و پیش دبستانی خوب چیست

همان طور که پیش از این گفتیم انتخاب یک کودکستان خوب برای فرزندانتان بسیار حائز اهمیت می باشد و برای انتخاب درست باید ویژگی هایی را در نظر داشته باشیم. در ادامه این مطلب برخی از این ویژگی ها را برای شما بر می شماریم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

  • دارای محیط و دکوراسیون کودکانه و شاد می باشد
  • از مربیان تحصیل کرده و با تجربه برای نگه داری و آموزش کودکان بکار گرفته می شود
  • از بهترین روش ها برای استعداد یابی کودکان استفاده می گردد
  • دارای مدیریتی با تجربه و تحصیل کرده می باشد
  • از بهترین روش های آموزشی برای آموزش کودکان استفاده می شود
  • مجهز به تمام امکانات لازم برای آموزش کودکان می باشد
  • فضا و محیطی مهیا شده است که کودکان در آن احساس آرامش و امنیت می کنند
  • دارای برنامه روزانه برای آموزش و بازی می باشد
  • بازی های زیادی برای بازی کودکان طراحی شده است
  • دارای میز و صندلی های مناسب برای کودکان می باشد
  • یک فضای جداگانه و مجزا برای بازی و استراحت کودکان در نظر گرفته شده است
  • مربیان تمام تلاش خود را برای رشد همه جانبه مهارت های فرزندان شما می کنند
  • دارای برنامه غذایی مقوی و سالم برای فرزندانتان می باشد

مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج همه ویژگی های ذکر شده را دارد و بهترین انتخاب برای فرزندان دلبندتان خواهد بود.

 

راه های ارتباط با مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج

مدیریت: سرکار خانم مینا علی نژاد

تماس :
02632544044
09393604048

آدرس: کرج- عظیمیه- بلوار استقلال شمالی- بالاتر از میدان اسبی- انتهای خیابان شهید مختاری(الهام)- پلاک 33

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهدکودک و پیش دبستانی گلهای بنفشه کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *