اصناف شهر
اصناف شهر
مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان

توضیحات آگهی

مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان

یکی از بهترین و مجهز ترین کودکستان های غرب تهران، مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان می باشد. کودکستان خانه ما با مدیریت سرکار خانم لیلا صالحی یکی از بهترین روش ها را برای رشد و شکوفایی استعداد های کودکان شما در نظر گرفته است.

نکته ای که برای استعداد یابی در کودکان حائز اهمیت می باشد این است که در کنار استعداد یابی و آموزش و پرورش استعداد هایشان، کودکانی شاد و آزاد تربیت کنیم.

شما می توانید برای کودکان شیرخوار تا پیش دبستانی خود از امکانات و تجربه های مربیان مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان بهره ببرید.

برای انتخاب یک مهدکودک و پیش دبستانی خوب و مناسب برای فرزندانتان باید ویژگی هایی را در نظر داشته باشید. در ادامه این مطلب برخی از مهم ترین ویژگی های یک مهدکودک و پیش دبستانی خوب را برای شما ذکر می کنیم.

بهترین مهدکودک ها و پیش دبستانی ها چه ویژگی هایی دارند؟

  • دارای مدیریت حرفه ای و با تجربه می باشد
  • دیزاین و معماری داخلی شاد و کودکانه ای دارد
  • برای هر روز یک برنامه ریزی خوب و شاد دارد
  • موجب افزایش انگیزه کودکان برای یادگیری می شود
  • به بهترین روش استعداد های کودکان را شناسایی می کند
  • دارای بهترین و زیبا ترین فضا برای بازی کودکان می باشد
  • امکان رشد همه جانبه مهارت های کودک را دارد
  • از کادر آموزشی و مربیان حرفه ای به کار گرفته می شود
  • دارای برنامه غذایی و تغذیه سالم و مفید می باشد
  • همه امکانات و تجهیزات لازم برای آموزش بهتر کودکان را دارد
  • میز و صندلی های مناسب برای کودکان فراهم شده است
  • امکان استراحت در یک فضای جداگانه و مجزا

بهترین مهدکودک و پیش دبستانی غرب تهران

می توان گفت کودکستان خانه ما، بهترین مهدکودک و پیش دبستانی غرب تهران می باشد که در محله شهرک اکباتان واقع شده است.
در مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان یکی از بهترین روش ها برای استعداد یابی و رشد استعداد های کودکان در نظر گرفته شده است.

خانه ما از روش گاردنر برای استعداد یابی کودکان استفاده می شود و دیزان داخلی آن جا متناسب با این روش طراحی شده است. علاوه بر شناخت استعداد های کودکان، سعی در رشد و پرورش هر چه بهتر استعداد ها را دارد.

بهترین مهدکودک و پیش دبستانی اکباتان

مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان، بهترین مهدکودک و پیش دبستانی اکباتان نیز می باشد. در این کودکستان که از مربیان حرفه ای و مجرب بکار گرفته شده است،

کودکان شما زیر نظر بهترین ها آموزش می بینند. همچنین استعداد هایشان به بهترین و اصولی ترین روش ها شناسایی می شود و مورد رشد و پرورش قرار می گیرد.

مدیریت خانه ما معتقد است که کودکان باید در یک تعادل مورد آموزش و پرورش قرار بگیرند. به همین سبب در خانه ما به همه استعداد های کودکان شما به یک نسبت متعادل پرداخت می شود.

مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان با به کار گیری روش گاردنر در راستای استعداد یابی و پرورش استعداد های کودکان، مسیر روشنی را پیش روی فرزندانتان قرار می دهد.

استعدادیابی کودکان در مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما

همان طور پیش از این گفته شد، در مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان از روش گاردنر برای شناسایی استعداد های کودکان و رشد و پرورش آن ها به کار گرفته می شود. این روش یک روش کاملا اصولی برای شکوفایی استعداد های کودکان می باشد.

لازم به ذکراست که بدانید در استعداد یابی به روش هوارد گاردنر، تلاش بر آن است که حداقل یک هوش برتر از میان نه هوش برتر در هر انسان رشد و شکوفا شود اما در کودکستان خانه ما بر روی همه هوش های نه گانه کار می شود تا کودکان از تعتدل خارج نشوند.

زیرا اگر تنها بر روی یک هوش از نه هوش برتر کودکان متمرکز شوید، ممکن است کودکتان با شخصیتی تک بعدی پرورش یافته شود و سایر استعداد ها و توانایی هایشان مورد شناسایی و شکوفایی قرار نگیرد.

بنابراین یکی از مهم ترین هدف های مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان، رشد و تربیت کودکان با توجه به توانایی ها و استعداد های آن ها می باشد تا بتوانند با شناسایی به موقع استعداد ها و آموزش و پرورش آن ها، مسیر روشنی را به آن ها نشان دهد تا آینده درخشانی برای خود بسازند.

در استعداد یابی به روش گاردنر، کودکان به هیچ عنوان تحت فشار قرار نمی گیرند و به طور کاملا غیر مستقیم به شناسایی استعداد های کودکان می پردازد. در این کودکستان با توجه به بازی هایی بر اساس روش هوارد گاردنر که از قبل طراحی شده است، به طور کاملا غیر مستقیم استعداد های کودکان تشخیص داد همی شود و مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

بهترین کارگاه مادر و کودک غرب تهران

اگر در غرب تهران زندگی می کنید و به دنبال یک کاگاه خوب و مناسب مادر و کودک هستید، بهتر است بدانید که در مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان، بهترین کارگاه مادر و کودک غرب تهران توسط سرکار خانم لیلا صالحی برگزار می گردد. کارگاه های مادر و کودک با موضوعات مختلف و متفاوت و اهداف مشخصی برگزار می گردد. همه کارگاه های مادر و کودک برگزار شده دارای هدف های مشخص و مشترکی می باشند که ما در ادامه این مطلب برخی از این اهداف را براش شما ذکر می کنیم.

اهداف مشترک کارگاه های مادر و کودک

  1. ارتباط میان مادر و فرزند را تقویت می کند
  2. موجب تقویت هوش هیجانی کودک می شود
  3. خلاقیت کودکان را پرورش می دهد
  4. مادر را نقاط قوت و ضعف فرزند آشنا می سازد
  5. به شناسایی استعداد کودکان کمک می کند
  6. به پرورش هر چه بهتر استعداد های فرزندان کمک می کند
  7. موجب پرورش روابط اجتماعی کودکان می شود
  8. راه های افزایش اعتماد به نفس در کودکان را نشان می دهد
  9. موجب شناخت بیشتر کودک از خود می شود
  10. سبب رشد و پرورش حواس پنج گانه در کودکان می شود

 

راه های ارتباط با مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان
مدیریت: سرکار خانم لیلا صالحی
تماس :
02144666603
02144657222
09122836883

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، خیابان بیمه 4، کوچه علیزاده، پلاک 13

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما اکباتان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *