اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی

مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی یکی از بهترین مهد کودک و پیش دبستانی در منطقه پنج تهران می باشد که در محله سازمان برنامه شمالی واقع شده است.

مجموعه امید ایران بیش از 35 سال سابقه در زمینه آموزش و پرورش کودک دارد و 12 سال است که در منطقه 5 تهران در حال فعالیت می باشد.

مجموعه بزرگ امید ایران شامل چندین مدرسه دخترانه و پسرانه می باشد که یکی از این مدارس، دبستانه پسرانه امید ایران می باشد که در محدوده خیابان آیت الله کاشانی واقع شده است. مجموعه امید ایران سال های زیادی در حوزه مدارس فعالیت کرده است و سپس حوزه کاری خود را به سمت مهد کودک و پیش دبستانی نیز گسترش داده است.

هدف این مجموعه از تاسیس مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی این است که فرزندان شما قبل از این که وارد دبستان امید ایران شوند، با فضای این مجموعه آشنا گردند و به راحتی تحصیل خود را در دبستان آغاز کنند.

 

بهترین مهد خیابان آیت الله کاشانی

می توان گفت مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی بهترین مهد خیابان آیت الله کاشانی می باشد که والدین می توانند با خیال راحت این مجموعه را برای آموزش و پرورش فرزندان خود انتخاب کنند.

برای والدین بسیار حائز اهمیت است که فرزندشان قبل از آغاز دبستان، وارد اجتماع شود و آمادگی های لازم برای ورود به مدرسه را داشته باشد. به همین دلیل است که با وجود اینکه مهد کودک یک دوره اجباری برای آموزش نمی باشد، والدین سعی دارند فرزندشان تجربه حضور در مهد کودک را داشته باشد.

نکته مهمی که باید والدین بدانند این است که سنین 3 تا 6 سالگی بهترین زمان برای رشد جسمی و روانی کودکان می باشد و باید بهترین روش را برای پرورش کودکان خود در نظر بگیرند.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که چون مهد کودک اولین حضور کودک در اجتماع است تاثیر بسیار زیادی از آن محیط می گیرد. بنابراین در انتخاب آن باید دقت بسیاری به خرج دهید. پس باید محیط مهد برای کودکان جذاب و گیرا باشد در غیر این صورت فرزندان شما دلزده می شوند و مشکلات زیادی در دوران مدرسه برای او ایجاد می گردد.

به دلیل مزایای زیادی که دوران مهد کودک برای کودکان دارد بهتر است والدین این دوره را برای فرزند خود فراهم سازند.
ما سعی داریم که تمام ویژگی های یک مهد کودک خوب را در این مطلب برای شما بر شماریم و در زمینه انتخاب یک مهد کودک خوب به شما کمک کنیم.

 

بهترین مهدکودک و پیش دبستانی منطقه 5

اگر به دنبال بهترین مهدکودک و پیش دبستانی منطقه 5 هستید، به شما مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی را پیشنهاد می دهیم. در این مجموعه از بهترین و جدیدترین روش های روز دنیا برای آموزش و پرورش کودکان به کار گرفته می شود و همچنین با اصولی ترین روش ها به استعدادیابی فرزندان شما پرداخته می شود.

برای والدین بسیار حائز اهمیت می باشد که استعدا یابی فرزندشان انجام گردد و پس از آن با بهترین روش ها و تحت نظر حرفه ترین مربیان آن استعداد ها پرورش داده شود.

در مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی با به کار گیری با تجربه ترین و حرفه ترین مربیان، استعداد یابی کودکان انجام می شود و با جدیدترین و بهترین روش ها به پرورش استعداد ها پرداخته می شود.

بنابراین والدین باید با یک انتخاب درست، از این دوران طلایی به بهترین نحو استفاده کنند تا با شناسایی و شکوفایی استعداد های فرزندانشان مسیر روشن و درخشانی را پیش روی آن ها بگذارند.

در ادامه برخی از ویژگی های یک مهد کودک و پیش دبستانی خوب را برای شما بر می شماریم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

ویژگی های مهدکودک و پیش دبستانی خوب

  • دارای فضا و طراحی داخلی شاد و کودکانه می باشد
  • توسط فردی با تجربه و حرفه ای مدیریت می شود
  • دارای برنامه ریزی روزانه می باشد
  • به استعداد یابی کودکان پرداخته می شود
  • بهترین آموزش ها برای پرورش استعداد ها در نظر گرفته می شود
  • دارای تمام امکانات لازم برای آموزش کودکان می باشد
  • برنامه غذایی سالم و مغذی برای کودکان در نظر گرفته می شود
  • از مربیان با تجربه و حرفه ای بکار گرفته می شود
  • همه امکانات لازم برای رشد همه جانبه مهارت های کودکان فراهم شده است
  • میز و صندلی های مناسب سنین مختلف فراهم شده است
  • یک فضای مجزا برای بازی و استراحت کودکان فراهم شده است
  • دارای فضایی امن و آرام برای کودکان می باشد

 

مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران سازمان برنامه

مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی روش آینده نگری برای کودکان را در نظر گرفته است و همه روش های در نظر گرفته سبب افزایش انگیزه کودکان برای تحصیل می باشد. این مجموعه فرزندان شما را برای حضور در دبستان آماده می کند و آن ها هیچ مشکلی برای حضور در فضای مدرسه را نخواهند داشت.

مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی پذیرای فرزندان 2 تا  سال شما می باشد و کلاس های این مجموعه به 4 دسته تقسیم می شود.

  • نوپا
  • کودکستان
  • پیش آمادگی
  • پیش دبستان

در این مجموعه بازی هایی طراحی شده است که مربیان توسط انجام آن بازی ها به طور غیر مستقیم به شناسایی استعداد های کودکان می پردازند و سپس برای پرورش آن ها تلاش می کنند.
اجرای این بازی ها مزایای زیادی برای فرزندانتان دارد. با اجرای این بازی ها علاوه بر اینکه می توان استعداد های کودکان را شناسایی کرد، سبب افزایش اعتماد به نفس، افزایش تحرک بدنی، افزایش توانایی دوست یابی و تعامل، کسب استقلال، تقویت قدرت حافظه و افزایش خلاقیت می گردد.

در این مجموعه به کودکان آموزش داده می شود که کار های خود را به تنهایی انجام دهند و در انجام کار های خود استقلال داشته باشند. بنابراین با اجرای بازی های طراحی شده در این مجموعه، کودکان به طور غیر مستقیم آموزش و پرورش داده می شوند.

 

راه های ارتباط با مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی

مدیریت: سرکار خانم سحر قاضی

تماس :
02144146513
09124050166

آدرس: تهران، خیابان سازمان برنامه شمالی، کوچه دوم شرقی، پلاک 7

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران آیت الله کاشانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *