اصناف شهر
اصناف شهر
معرفی 15 تا بهترین کمپ ترک اعتیاد در شهریار

توضیحات آگهی

معرفی 15 تا بهترین کمپ ترک اعتیاد در شهریار

معرفی 15 تا بهترین کمپ ترک اعتیاد در شهریار ما سعی داریم تا در بخش های زیر 15 تا از بهترین فضاهایی را که شما عزیزان میتوانید جهت ترک اعتیاد و کمپ های مطمئن رجوع بفرمایید را به شما معرفی نماییم تا از خدمات و امکانات آنان بهره مند گردید. 

تمامی موارد با حساسیت بسیار بالا انتخاب شده است و بر اساس نظرات دوستانی که از این مکان ها رجوع کرده اند و رضایت کافی را داشته اند به ترتیب ما معرفی کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید از آنها بهره مند گردید.

  1. مرکز ترک اعتیاد آغاز زندگی دوباره

کلینیک ترک اعتیاد به بیماران امکان پیگیری و مشاوره پس از درمان را نیز ارائه می‌دهد تا آنها در زندگی روزمره با چالش‌ها بهتر مقابله کنند و از پشتیبانی لازم برخوردار شوند. این مرکز نه تنها یک محیط درمانی فراهم می‌کند بلکه به عنوان یک جامعه حمایتی، فرآیند بازسازی زندگی را همراهی می‌کند تا افراد بتوانند دوباره با انگیزه و امید به زندگی خود پایان دهند.

 تماس: 09190633970

آدرس:  وردآورد- انتهای خیابان امام حسین- کوچه عادلی جنوبی- موسسه آغاز زندگی دوباره

 

  1. مرکز ترک اعتیاد بهار

رهپویان نور به عنوان یک مرکز ترک اعتیاد متمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت و انسان‌مدارانه، با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته، بر آن است تا به بهبود وضعیت بیماران کمک کرده و آنها را به سمت بازگشت به زندگی سالم و معنا‌دار هدایت نماید.
از نظر ما، ترک اعتیاد یک سفر درمانی است که نیازمند حمایت جامعه و متخصصان مجرب است. در رهپویان نور، این حمایت به ویژه در قالب یک زیرساخت برنامه‌ریزی شده، به هر فرد ارائه می‌شود.

رهپویان نور به عنوان یک ارگان متمرکز بر افزایش کیفیت زندگی افراد از طریق ارائه آموزش‌ها، جلسات تحریک ذهنی و حمایت روحی، تاثیرگذار است.

 تماس: 09191549054

آدرس:  شهریار – میدان چایچی – دست چپ – شهرک زرکان – ساختمان شباهنگ – طبقه 2

 

  1. مرکز ترک اعتیاد شهریار

مرکز ترک اعتیاد ماهان، با افتخار به عنوان یکی از برجسته‌ترین مراکز ارائه خدمات ترک اعتیاد در منطقه شناخته می‌شود. این مرکز با داشتن مجوز بستری درمان ترک اعتیاد، به عنوان یک پایگاه تخصصی و با سابقه‌ی سال‌ها در حوزه خدمات به بیماران سوء مصرف مواد فعالیت می‌نماید.

تجربه طولانی مرکز ترک اعتیاد ماهان در حوزه مشاوره و درمان بیماران سوء مصرف مواد، این مرکز را قادر به ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت نموده است. با گردآوری بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی، این مرکز به بیماران محترم خود یک محیط بستری فراهم و آرام ارائه می‌دهد

 تماس: 09123587851

آدرس: شهریار _ شهرقدس _ بلوار ۴۵ متری انقلاب نرسیده به میدان قدس ـ روبروی بانک رفاه ـ جنب دبیرستان دانش امروز

 

  1. مرکز ترک اعتیاد وردآورد

 در این مرکز، جلسات انجمن معتادان گمنام برگزار می‌شود تا افراد بتوانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از تجربه‌های یکدیگر بهره‌مند شوند و افراد از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی، با اطلاعات لازم برای مدیریت زندگی پس از اعتیاد آشنا می‌شوند.

 

این کلاس‌ها به افراد کمک می‌کنند تا با مهارت‌های لازم برای مدیریت بهتر زندگی پس از اعتیاد آشنا شوند. هدف این فعالیت‌ها، ارتقاء سطح اطلاعات و توانمندی‌های افراد به منظور بهبود کیفیت زندگی پس از دوره اعتیاد است

 تماس: 09190633970

آدرس:  شهریار – خ ولیعصر – کوچه پروین اعتصامی – پلاک ۱۹

 

  1. مرکز ترک اعتیاد مهر

مرکز ترک اعتیاد مهر به عنوان یک مرکز متخصص در حوزه ترک اعتیاد با ماموریت اصلی ارائه خدمات حمایتی و ترکیبی به افراد مبتلا به اعتیاد می‌پردازد. این مرکز با تکیه بر روی تجارب علمی و تخصصی، برنامه‌های درمانی متنوعی را ارائه می‌دهد تا به افراد در راه بهبود و بازیابی یاری رساند.

در مرکز ترک اعتیاد مهر، تیم متخصص و پویا از روان‌شناسان، مشاوران تحت نظر متخصصان پزشکی و اعضای حرفه‌ای دیگر فعالیت می‌کنند. این تیم با استفاده از روش‌های مدرن و به‌روز، به تشخیص دقیق نیازهای هر فرد می‌پردازد و برنامه‌های ترکیبی را تنظیم می‌کند تا بهترین نتایج را برای درمان و بازسازی افراد به دست آورد

 تماس: 02636667072

آدرس:  جاده ملارد – نرسیده به فردیس – نبش خیابان پیک – برج پیک – طبه 3 – واحد 6

 

  1. مرکز ترک اعتیاد اندیشه ارام

مرکز ترک اندیشه ارام با ارائه خدماتی شفاف و متمایز، به اهداف خود در حوزه بهبود کیفیت زندگی افراد و جامعه کمک می‌کند. این مرکز نه تنها به ارائه درمان‌های کمکی می‌پردازد بلکه با توجه به ابعاد اجتماعی اعتیاد، در جهت پیشگیری از افت اجتماعی نیز فعالیت دارد.

همچنین، مرکز ترک اعتیاد اندیشه ارام به عنوان یک مؤسسه مسئولیت‌پذیر و حرفه‌ای، به توسعه برنامه‌های کمکی و پیشگیری از اعتیاد اختصاص داده است. از آنجایی که افت اجتماعی از جمله نتایج مخرب اعتیاد است، این مرکز با ترکیب درمان، توانمندسازی افراد و فعالیت‌های پیشگیرانه، به هدف بهبود وضعیت اجتماعی جامعه خود پیوسته کوشیده و اثرگذاری خود را افزایش می‌دهد.

 تماس: 02165535400

آدرس:  اندیشه فاز یک – میدان ازادگان – بالای موسسه مالی کارسازان اینده – پلاک 214

 

  1. مرکز ترک اعتیاد درویش

مرکز ترک اعتیاد درویش، یک نهاد مهم و حیاتی است که به ارتقاء سلامت روحی و جسمی افراد متاثر از اعتیاد می‌پردازد. این مرکز با هدف ارتقاء کیفیت زندگی افراد، ایجاد فضایی محافله و پشتیبانی مناسب برای افراد مبتلا به اعتیاد به وجود آمده است.

در مرکز ترک اعتیاد درویش، به تدریج و با روش‌های مدرن و موثر، افراد به بازیابی زندگی بدون اعتیاد هدایت می‌شوند. اینجا یک تیم متخصص از روانشناسان، مشاوران اعتیاد، پزشکان و سایر کارشناسان به کمک افراد در مسیر ترک اعتیاد ایستاده‌اند. آن‌ها با ارائه مشاوره فردی و گروهی، درمان‌های دارویی، ورزش‌های روحیه‌بخش و فعالیت‌های هنری، فرآیند ترک اعتیاد را تسهیل می‌کنند.

 تماس: 02165538475

آدرس:  اندیشه فاز یک – بین خیابان چهارم وپنجم غربی – بالای مطب دکتر مهری

 

  1. مرکز ترک اعتیاد افق روشن اندیشه

مهمترین اصل در مرکز ترک اعتیاد افق روشن اندیشه ، ایجاد احساس تعلق به جامعه و بازسازی روابط خانوادگی است. این مرکز تلاش می‌کند تا افراد را به جامعه بازگردانده و آن‌ها را به یک زندگی معنی‌دار و سالم هدایت کند. از این رو، برنامه‌های تربیتی و اجتماعی در این مرکز به وفور برگزار می‌شود تا افراد بتوانند مهارت‌های اجتماعی و شغف زندگی را باز یابند.

در نهایت، مرکز ترک اعتیاد افق روشن اندیشه نه تنها به ترک اعتیاد می‌پردازد بلکه سعی دارد تا افراد را به یک زندگی معنی‌دار و پر از امید هدایت کند. این مرکز نمادی از امید و بازنشستگی از چرخه‌ی اعتیاد است که به عنوان یک نمونه موفق از تلاش برای بهبود و بازسازی زندگی افراد محسوب می‌شود.

 تماس: 02165503224

آدرس:  اندیشه فاز یک – بین خیابان دوم و سوم غربی – کوچه گلچین – ساختمان تندیس – طبقه سوم – واحد ۸

 

  1. مرکز ترک اعتیاد رنگ زندگی

ترک اعتیاد به عنوان یک مرحله مهم در زندگی، به افراد فرصت می‌دهد تا راهی جدید و پر از رنگ‌های زندگی را تجربه کنند. رنگ‌های زندگی که پس از ترک اعتیاد به وجود می‌آیند، اغلب بازتاب تجربیات مثبت و پذیرش افراد از زندگی جدید و سالم است.

یکی از رنگ‌های اصلی که توسط مراکز ترک اعتیاد ایجاد می‌شود، رنگ امید و امتناع است. این رنگ نشان‌دهنده این است که افراد، با تلاش و تصمیم قاطعانه به ترک اعتیاد پرداخته و از زندگی جدید خود لذت می‌برند. امید به آینده به عنوان رنگی زنده و خوشحال‌کننده، یکی از اصولی است که همواره در این مجموعه به ان پرداخته میشود.

 تماس: 02165284521

آدرس:  شهریار- انتهای خیابان انقلاب – روبروی اداره پست

 

  1. مرکز ترک اعتیاد شاهد

یکی از مراکزی که به دلیل رویکردهای مثبت و نوآورانه‌اش به موضوع اعتیاد معروف است، مرکز ترک اعتیاد شاهد می‌باشد. این مرکز با مدیریت متخصصان کارآزموده و تیمی پویا، به تلاش برای بهبود وضعیت افراد مبتلا به اعتیاد می‌پردازد.

در این مرکز، رویکردی جامع به مشکل اعتیاد اتخاذ شده است. مرکز ترک اعتیاد به جای محدود کردن درمان به اجزای جسمی، شاهد به بررسی عوامل روانی و اجتماعی هم می‌پردازد. این رویکرد گسترده به ارائه برنامه‌های ترک اعتیاد منحصر به فرد و متناسب با نیازهای هر فرد می‌انجامد.

 تماس: 02165516281

آدرس:  اندیشه فاز یک – خیابان شاهدغربی – بن بست آگاه

 

  1. مرکز ترک اعتیاد فدک

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز، ارائه برنامه‌های توانمندسازی است. به جای محدود کردن درمان به جلسات روزانه، افراد با ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌های فردی خود، قادر به ساخت یک زندگی پر از اهداف و انگیزه می‌شوند. این تمرکز بر توانمندسازی، از افراد حمایت می‌کند تا به‌راحتی از دام اعتیاد خارج شده و به جامعه با اعتماد به نفس بازگردند.

مرکز ترک اعتیاد فدک، نه تنها یک مرکز درمانی بلکه یک جامعه حمایتی است که به افراد کمک می‌کند تا پلی سبز برای بازگشت به زندگی با کیفیت برپا کنند. این مرکز با تمرکز بر روی توانمندی‌ها و امکانات فردی، نشان می‌دهد که می‌توان به عنوان یک جامعه به چالش‌های اعتیاد پاسخ داد و افراد را به سوی زندگی سالم و پربار هدایت کرد.

 تماس: 02165547050

آدرس:  اندیشه فاز دو – بلوار نیلوفر – خیابان گلشهر – مجتمع اداری گلستان – طبقه ۳ و۲

 

  1. مرکز ترک اعتیاد مهراندیشه

تشخیص صحیح مسائل و درخواست کمک مناسب از جمله اقدامات مهم در راستای ایجاد تغییرات به سمت بهبود است. مرکز ترک اعتیاد مهراندیشه، با ارائه مشاوره رایگان و محرمانه، افراد را در این مسیر حمایت می‌کند. شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن موجود یا مراجعه به کمپ ترک اعتیاد مهراندیشه، اطلاعات بیشتری در مورد خدمات درمانی، ترک مواد مخدر و الکل، و راهکارهای موثر برای بهبودی بیشتر بدست آورید.

در این مسیر، مهراندیشه به عنوان یک منبع قابل اعتماد در زمینه مشاوره و درمان اعتیاد به شما کمک خواهد کرد و اطلاعات جامعی را در خصوص مراکز ترک اعتیاد روش‌های مختلف درمان فراهم خواهد کرد.

 تماس: 02165324358

آدرس:  وائین – بلوار اصلی – بین میلاد ۲و۴ – پلاک ۴۸۰ – واحد ۲

 

  1. مرکز ترک اعتیاد آکو

در مرکز ترک اعتیاد آکو، تاکید بر اقامت بیماران در محیطی آرام، دلنشین و با امکانات به روز است. این محیط از سوی سازمان بهزیستی تأیید شده و دارای مجوز رسمی می‌باشد. تیم ما از افراد متخصص و متعهد تشکیل شده است که با بهره‌گیری از روش‌های به‌روز درمانی، به بیماران کمک می‌کنند تا بهبود یابی خود را تجربه کنند.

با افتخار می‌پذیریم که به عنوان مرجعی جامع در حوزه ترک اعتیاد باشیم و به تلاش برای ارتقاء سلامت روان و جسمی افراد متعلق به جامعه خود ادامه دهیم

 تماس: 02165276737

آدرس:  شهریار- میدان امام خمینی – بن بست یاسر – ساختمان سپهر – طبقه ۱

 

  1. مرکز ترک اعتیاد آتیه روشن

در کلینیک آتیه روشن، به جز تجهیزات پزشکی پیشرفته و تیم متخصص پزشکی، برنامه‌های آموزشی جامعی نیز ارائه می‌شود. افراد مبتلا و خانواده‌های آنان می‌توانند از جلسات آموزشی به منظور درک عمیق‌تر از عوارض مخرب مواد مخدر استفاده کنند و این دانش را به منظور تقویت روحیه و ایجاد انگیزه برای ترک اعتیاد به کار بگیرند.

در نهایت، ما به عنوان یک تیم متخصص و پیشرو، با تعهد به بهبود کیفیت زندگی بیماران و ارتقاء سلامت جامعه می‌پردازیم.

 تماس: 02165225682

آدرس:  شهریار- خیابان بهشتی شرقی – ساختمان قاسمی – طبقه ۱

 

  1. مرکز ترک اعتیاد بقا

مرکز ترک اعتیاد بقا، به عنوان یک کلینیک ترک اعتیاد با برخورداری از مجوز رسمی از سازمان بهزیستی، به تلاش برای فرار از روش‌های اجباری نظیر تنبیه بدنی برای ترک اعتیاد متعهد است. در این مرکز، اهمیت بهبود روانی و جسمی افراد به عنوان یک واحد یکپارچه در فرآیند ترک اعتیاد تاکید شده و از رویکردهای فرد محور برای بهبود وضعیت هر فرد استفاده می‌شود.

در مرکز ترک اعتیاد بقا، تیم متخصص و کارآزموده با بهره‌گیری از روش‌های مدرن و علمی، به فرآیند ترک اعتیاد با احترام و همدلی نزدیک می‌شود. اینجا تمرکز بر تعامل فردی و بهبود کیفیت زندگی افراد است تا از طریق فرآیند ترک، آن‌ها به یک زندگی بدون وابستگی به مواد مخدر و اعتیاد برگردند.

 تماس: 02165257768

آدرس:  شهریار- بهشتی غربی – بالای داروخانه هستیا – طبقه- ۲واحد

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. ثریا

    سلام
    هزینه دوره رو کسی میدونه؟

    • asnafshahr

      لطفا جهت دریافت و مشاوره با کمپ های مورد انتخاب تماس حاصل نمایید.
      با تشکر فراوان

  2. سهیل مظهری

    مرسی واقعا کارشون بی نظیره، ما همه جوره از معرفی اصناف شهر رضایت کامل داریم.
    با دوتای اولی کار کردیم و رضایتمندی بسیاری داریم.
    مرسی واقعا از تیم حرفه ای اصناف شهر که بهترین هارا به ما معرفی کردن در زمینه کمپ ترک اعتیاد، واقعا خیلی راحت میتوان هم پیداشون کرد و هم اینکه انقدر کامل بود خیلی در وقت ما صرفه جویی شد.
    مرسی از همگی

    • asnafshahr

      خدارو شاکریم که این رضایتمندی برای شما عزیزان وجود دارد. واقعا تمام تلاش ما معرفی بهترین ها برای شما عزیزان میباشد تا شما بتوانید در زمانی کوتاه بهترین تصمیم گیری را داشته باشید و بتوانید بهترین را انتخاب کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *