اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4370
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مسکن روماک

مسکن روماک بهترین مشاوره های تخصصی را در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا و آپارتمان به مراجعین عزیز ارائه میکند. اگر به فکر خرید ویلا یا واحد آپارتمانی با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت ها میباشید تنها کافی است به مشاورین مسکن روماک مراجعه کرده و بهترین واحد مورد نظر خود را خرید کنید.

 

مسکن روماک در تهرانسر

مسکن روماک در تهرانسر با سابقه طولانی در اجرای مشاوره املاک بهترین خدمات را به مردم منطقه غرب تهران ارائه میکند. کلیه نکات مربوط به خرید و فروش و رهن و اجاره را با راهبردهای کلیدی مشاورین ما خواهید فهمید. صداقت و حسن نیت کارشناسان ما به سود شما میباشد تا بهترین ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما برای فایل مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن بهترین مشتری را با بالاترین قیمت درخواستی پیدا مینمائیم.

مشاور-املاک-روماک
مشاور-املاک-روماک

خرید و فروش ملک با مشاورین متخصص

یکی از تخصصی ترین کارهای مشاورین املاک مسکن روماک ارائه بهترین خدمات به مراجعین برای خرید یا فروش ملک مورد نظرشان میباشد. برای دریافت این خدمات خرید یا فروش ابتدا مشاورین املاک متخصص و با تجربه را انتخاب نمائید که بهترین فایل های موجود را با شرایط عالی به شما معرفی نمایند. در کنار تخصص حتما به حس نیت و صداقت آنها نیز اعتماد کافی داشته باشید تا بتوانید به گفته های آنها اطمینان خاطر داشته باشید و بیشترین کسب سود را داشته باشید.

 

رعایت نکات مهم در خرید و فروش ملک

  • تنها با صاحب واقعی ملک قرار خرید و فروش را بگذارید.
  • در صورت ورثه ای بودن ملک حتما با تمامی وراث صحبت کرده و از نظر مثبت آنها برای جلوگیری از مشکلات بعدی اطمینان خاطر پیدا کنید
  • مطمن شوید ملک وقفی نباشد، با استعلام متوجه این موضوع خواهید شد.
  • مشخصات مندرج در سند را به دقت بررسی و چک نمایید
  • دقت کنید انشعابات مختلف آب و برق و گاز و غیره حتما در سند درج شده باشد
  • مواظب باشید ملک در طرح های شهرداری قرار نگرفته باشد
  • مطمن شوید صاحب ملک بدهی های دولتی از قبیل شهرداری و مالیات را پرداخت کرده باشد
  • در موقع خرید تکلیف مستاجر مشخص شده باشد.
  • دقت کنید ملک وام ندارد یا خیر
  • سند ملک در قید وثیقه بانکی و یا قضایی نباشد

شاید با خواندن این موارد به خود بگویید که تمامی افراد از این موارد خبر داشته و در موقع خرید دقت های لازم را دارند. ولی با مراجعه به دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف با خیل زیادی از مردم مواجه میشوید که پس از خرید ملک از این موضوع ها مطلع شده و قبل از خرید ملک استعلام های لازم را نگرفته اند.

مسکن-روماک-در-تهرانسر
مسکن-روماک-در-تهرانسر

مشارکت در ساخت در املاک روماک

یکی از جذاب ترین بخش های سرمایه گذاری در ملک ، بحث مشارکت در ساخت میباشد. گاهی اوقات شما صاحب یک قطعه زمینی میباشید ولی توان مالی و اقتصادی کافی را برای ساخت آن زمین ندارید. یا اینکه شما صاحب بنایی کلنگی و قدیمی هستید و توان مالی برای تخریب و نوسازی آن را ندارید، در چنین مواقعی شما میتوانید یک مشاور املاک امین و قابل اعتماد و آشنا به بحث ساخت و ساز را پیدا کرده و با مشارکت یکدیگر ملک خود را بسازید.

مشاور املاک مسکن روماک بهترین سازنده املاک در غرب تهران در پروژه های مشارکتی ساخت و ساز میباشد. با خیال راحت میتوانید ما را به عنوان شریک قابل اعتماد و آشنا به بحث ساختمان سازی انتخاب کرده و در کنار ما به بیشترین سودهای منطقی برسید.

 

رهن و اجاره واحد آپارتمانی قیمت مناسب در تهرانسر

آیا تا قبل از فرا رسیدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید به دنبال بهترین واحد آپارتمانی برای رهن و اجاره میباشید. ما با توجه به نظر شما در مورد پول پیش و یا اجاره، بهترین واحد مسکونی را برای شما انتخاب مینمائیم. ما بهترین و نوساز ترین واحد مسکونی را در بهترین قسمت منطقه از لحاظ دسترسی به حمل و نقل عمومی و مراکز خرید برای شما عزیزان انتخاب میکنیم. بهترین قیمت های رهن و اجاره را از کارشناسان مشاوره ما خواهید شنید. ما با کمترین سود منطقی به فکر  پیدا کردن بهترین خانه برای مستاجرین عزیز میباشیم.

مشارکت-در-ساخت-در-املاک-روماک
مشارکت-در-ساخت-در-املاک-روماک

خرید و فروش ویلا ، باغ و باغچه

ایا دوست دارید با حداقل سرمایه ای که دارید در غرب تهران بهترین ویلا یا باغ را بخرید و آخر هفته های خوبی را بگذرانید. برای این کار تنها کافی است به مسکن روماک سری زده و شرایط ملک مورد نیاز خود را با توان مالی تان را اعلام کرده تا کارشناسان ما بهترین فایل های منطقه را با مناسب ترین قیمت ها به شما عزیزان معرفی نمایند.

در هنگام خرید ویلا و باغ و باغچه باید خیلی حواستان جمع باشد که ملک سند دار و قابل اعتماد را انتخاب کنید، برای این کار یا باید در کار املاک حرفه ای باشید و از آنجا که تعداد زیادی از افراد در حوزه های کاری دیگری فعال میباشند و تخصصی از کار املاک ندارند به نظر شما چاره کار چیست؟ چاره کار این است به مشاورین املاک خوش سابقه و قابل اعتماد مراجعه کرده و با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید.

مشاورین املاک روماک از خوشنام ترین و معروف ترین مشاورین املاک در غرب تهران میباشند که با خیرخواهی و کسب سود منطقی باعث ویلا دار شدن تعداد زیادی از افراد این منطقه شده اند. به قول مدیریت مسکن روماک دعای خیر این افراد گره گشای زندگی آنها بوده و بهتر از منفعت طلبی بیجا میباشد. کارشناسان این مشاور املاک به کسب سود منطقی خود قانع بوده و بیشترین خیر را به مردم میرسانند و زمینه خانه دار شدن افراد زیادی را فراهم آورده اند.

 

مزایای خدمات مشاوره املاک روناک

  • تجربه و سابقه کاری بالا
  • تخصص بالای کاری
  • رضایت بالای مشتریان
  • کسب سود منطقی و معقول
  • داشتن فایل های رهن و اجاره فراوان با توان های مالی مختلف
  • پیدا کردن مورد های مورد نظر خریداران در کمترین زمان ممکن
  • فایل های فراوان باغ و باغچه
  • دادن بهترین مشاوره های حین خرید و فروش
  • بررسی اصالت زمین و سند ملک
  • انجام کلیه کارهای حقوقی و اداری
  • بهترین سازنده و شریک در بحث ساخت و ساز

 راه های ارتباطی با مسکن روماک تهرانسر

مدیریت : جناب آقای ملک زاده

تماس :09128578625 – 44500217248

آدرس : تهران  ،تهرانسر ، میدان کمال الملک ، جنب تشخیص رنگ حیدری

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مسکن روماک تهرانسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *