اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دکتر مریم رادان متخصص پوست در شهرک گلستان

مریم رادان متخصص پوست در شهرک گلستان یکی از بهترین پزشکان در زمینه  پوست و مو میباشد که در کنار بهترین تخصص های لازم، از تجربه کافی در درمان بیماری های پوست و مو و کارهای زیبایی مختلف برخوردار میباشند. دکتر مریم رادان با پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه های زیبایی و با استفاده از بهترین مواد با کیفیت ارائه بهترین روش های موثر برای انجام کارهای زیبایی شما عزیزان میباشد. دکتر مریم رادان  پس از ویزیت شما با دقت و حوصله فراوان به صحبت ها و انتظارات شما گوش داده و با تجربه خود جدیدترین و سریعترین روش های ممکن را برای انجام بهترین خدمات پوستی به شما عزیزان انتخاب میکند .

بهترین مطب پوست و زیبایی در شهرک گلستان تهران

اگر در منطقه شهرک گلستان تهران بدنبال بهترین دکتر پوست موی با تجربه میباشید بهترین گزینه پیشنهادی برای شما عزیزان دکتر مریم رادان میباشد که دارای تجربه کافی در زمینه پوست و مو بوده و در کنار تخصص بالا از تجربه کافی در حوزه پوست و مو و زیبایی برخوردار میباشند و تعداد زیادی از پرونده های زیبایی و پوست و مو را با رضایت کامل بیماران خود به اتمام رسانیده اند و برای ارائه خدمات عالی به شما عزیزان، برای آشنایی و اطلاع از علم بروز پوست و مو همچنان در بهترین دوره های آموزشی و ورکشاپ های پوست و مو مشارکت فعال داشته و با آشنایی از جدیدترین تکنیک های به روز علم پوست و مو، بهترین روش های درمانی را برای شما عزیزان انتخاب میکنند.

تزریق ژل و بوتاکس

یکی از خدمات بسیار مهم دکتر مریم رادان تزریق انواع ژل و بوتاکس های با کیفیت و مورد تایید وزارت بهداشت میباشد. این تزریقات بسیار مهم هستند زیرا اگر اشتباهی در این زمینه رخ دهد، ممکن است صدمات جبران ناپذیری داشته باشد. یکی از مهمترین فاکتورها در زمینه تزریق ژل و بوتاکس انتخاب درست پزشک پوست و مو میباشد. همچنین استفاده از مواد درجه یک و غیر تقلبی برای این تزریقات بسیار حائز اهمیت میباشد، با توجه به اینکه موارد ژل و بوتاکس های تقلبی بسیار زیاد شده است، استفاده از مواد درجه یک و غیر تقلبی برای این تزریقات بسیار حائز اهیمت بوده و میبایست قبل از تزریق دارو از اصل بودن و نوع آنها اطمینان حاصل کرد.

بهترین-کلینیک-پوست-و-مو-در-شهرک-گلستان-خیابان-امیر-کبیر
بهترین-کلینیک-پوست-و-مو-در-شهرک-گلستان-خیابان-امیر-کبیر

لایه بردار مکانیکال با میکرودرم ابریژن

یکی از تخصص های حرفه ای و تجربه فراوان دکتر مریم رادان در زمینه لایه برداری غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست میباشد. اکثریت لایه بردارها به صورت تهاجمی صورت میگیرد اما در این نوع جوانسازی بدون درد و اذیت شدن فرد انجام میپذیرد. خوب این روش بسیار جدیدی میباشد و از تکنیک های بسیار بالایی برخوردار میباشد و نوع دستگاه مورد استفاده از همه چی مهم تر است زیرا اگر دستگاه خوبی نباشد در سالیان دراز ممکن است عوارض بدی برای پوست شما همراه داشته باشد.

در مطب دکتر خانم مریم رادان سعی شده است که از به روز ترین و توصیه تمامی جوامع بین المللی پزشکان دستگاه لایه بردار مکانیکال میکرودرم استفاده گردد و با این روش شما بعد از آنکه التیام پوستتان کم کم به حالت عادی بر میگردد پوست به صورت یکدست و خیلی زیبا مانند صورت یک بچه مجددا شروع به لایه سازی و جوانسازی مجدد میکند. این کار بی نظیر و با کلی وسواس در مطب دکتر مریم رادان انجام میشود و پیشنهاد میکنیم برای خانمهایی که به پوستشان بسیار رسیدگی میکنند و حساس هستند یکبار این روش را تجربه کنند.

تزریق PRP مزوتراپی بیولوژیک و کلاسیک

تزریق PRP مزوتراپی بیولوژیک و کلاسیک این روش بسیار روش نوینی در مزوتراپی بیولوژیک میباشد که بیشترین تاثیر را تا به امروز در درمان و رشد مجدد موهای ریخته شده و آسیب دیده دارد. در این روش با استفاده از خون خود بیمار پلاسمای آن استخراج میگردد و به خود فرد مجدد به صورت بسیار تخصصی تزریق میگردد. در این سبک سلولهای زنده فرد جایگزین سلولهای از کار افتاده در بافت پیاز مو میشود و رشد مو مجددا شکل میگیرد.

تزریق PRP مزوتراپی در شهرک گلستان تهران

یکی از بزرگترین مزیت هایی که این سیستم دارد میتوان گفت اتصال مجدد به سلولهای بنیادی و بازسازی بافت به صورت مجددا در هر سنی صورت میگیرد. این بازسازی بسیار جالب است و بعد از تزریق به صورت خود محور بر روی ناحیه ای که متخصص تشخیص داده است و تزریق شده است پخش میگردد و درمان خود را آغاز میکند. در نظر داشته باشید که پلاکت ها نقش اساسی در تولید فاکتورهای رشد و پروتئین ها دارند و از پلاکت های برای ترمیم بافت های بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

لیفت یا کشیدگی پوست صورت و اندام با RF فرکشنال

لیفت یا کشیدگی پوست صورت و اندام با RF فرکشنال یک روش بسیار حرفه ای برای سفت کردن بخش های افتاده و چین و چروک پوست میباشد. در واقع با کشیدگی پوست در تمامی اعضای بدن کمک میکند تا ظاهر شما بسیار جوان تر و جذاب تر دیده شود. در این روش با افزایش ایجاد کلاژن در نواحی کشیدگی پوشت را بسیار شاداب تر و جوان تر میکند و درمان قطعی افتادگی و شل شدگی پوست میباشد.

در نظر داشته باشید که بهتر است قبل از عمل فرکشنال حتما یک جلسه مشاوره به صورت رایگان در مطب دکتر مریم رادان حضور داشته باشید تا دکتر پوست شمارا بررسی نمایند و بعد از تاییده برای نواحی و نوع فرکشنال بهترین عمل را روی بدن شما انجام خواهند داد.

جوانسازی و رفع چین و چروک با میکرو نیدلینگ تراپی

در مطب دکتر ویدا مریم رادان متخصص پوست و زیبایی در شهرک گلستان میکرونیدلینگ تراپی راهی بسیار ساده و راحت برای زیباسازی و جوانسازی پوست شما میباشد. یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن انواع جوش و آکنه در روی پوست روش میکرونیدلینگ تراپی در نظر گرفته شده است. یک دستگاه بسیار کوچک و ساده میباشد که با استفاده از تعدادی سوزن در لایه های مختلف پوست نفوذ میکند و کمک میکند تا محفظه های پوست شما باز شود.

این روش در مطب دکتر مریم رادان به صورت کاملا حرفه ای انجام میشود و بعد از میکرونیدلینگ از موادهای خارجی جهت کلاژن سازی بهتر و زیباسازی انجام میشود که این مواد دارای مقدار زیادی ویتامین C و تشکیل شده از پروتئین های فعال میباشد که برای نفوذ در پوست شما بسیار مهم و حائذ اهمیت است. البته این مواد بسته به دوز و نوع میکرونیدلینگ دکتر بستگی دارد که استفاده میکنند.

دکتر-مریم-رادان
دکتر-مریم-رادان

کشیدگی پوست صورت و ابرو با نخ لیفت PDO 7

کشیدگی پوست صورت و ابرو با نخ لیفت PDO 7 که در این روش نیازی به جراحی و بریده شدن پوست نمیباشد. کشیدگی با نخ های مخصوص انجام میشود که این نخ ها بعد از مدتی جذب پوست در ناحیه آسیب دیده میشود و مجدد سبب لایه سازی و کلوژن سازی میگردد که در نواحی که افتادگی و چین و چروک وجود دارد آنها را برای مدتی میکشد و پس از مدتی نخ جذب پوست میگردد.

این روش بسیار نتیجه خوبی برای رفع چین و چروک صورت دارد و خیلی زودبازده نتیجه های خوبی را بازگردانده است. میتوان گفت در این روش نتیجه های بسیار عالی در نواحی چین و چروک گردن، ناحیه فک و گونه ها تاثیر گذار بوده و بدین شکل میباشد که با سوزهای بسیار نازک و ظریف این نخ را در عضلات زیرین پوست میبرند و در آنها عمل کشیدگی صورت میگیرد که بعد از مدتی کوتاه پوست شروع به کلاژن سازی برای رفع چین و چروک ها میکند و جوان سازی انچام میپذیرد.

لاغری موضعی با دستگاه های Cavitation Lpg و کاهش سایز در دکتر مریم رادان متخصص پوست و زیبایی در شهرک گلستان

در روش  لاغری موضعی با دستگاه های Cavitation Lpg و کاهش سایز دیگر نیازی نمیباشد تا شما برای لاغری خود به عمل های بسیار خطرناک و دردناک پناه ببرید. در این روش در چندین جلسه دستگاه به نواحی که انباشت چربی صورت گرفته است توسط امواج کمک میکند تا خون رسانی به نواحی چربی بیشتر گردد و عمل لاغری صورت گیرد. این دستگاه که توسط دو غلطک روی بدن شما کشیده میشود در بازه زمان کوتاهی سبب از بین رفتن مقاومت چربی های انباشته شده مانند نواحی شکم و پهلو میشود و چربی های سفت کم کم شروع به از دست رفتن میکنند و بدن شما زیبایی خود را مجددا باز خواهد گرفت.

این روش به صورت حرفه ای در مطب دکتر مریم رادان متخصص پوست و زیبایی در شهرگ گلستان تهران صورت میگیرد که دستگاه ها تماما فوق پیشرفته و بدون عوارض برای شما عزیزان تهیه شده است و دکتر با تخصص بسیار بالا این کار را به صورت حرفه ای برای شما عزیزان بدون عوارض انجام خواهد داد و در این روش تنها کاری که انجام میشود کمک به از دست دادن چربی ها با مقاومت بالا میگردد و خون رسانی در این نواحی بسیار شدت خواهد گرفت و شما خیلی سریع سلامتی و سبکی خود را به دست خواهید آورد

مهمترین نکات نگهداری پوست در کنار یک دکتر متخصص

در کنار استفاده از توصیه های پزشک مورد اعتماد و با تجربه ابتدا نوع پوست خود را بشناسید که مثلا بدانید پوستتان خشک یا معمولی یا چرب میباشد، بهتر است روتین پوستی برای مراقبت از پوست در برنامه روزانه خود داشته باشید. مهمترین نکته لازم، استفاده مداوم از کرم های ضد آفتاب در مواقع قرارگیری در نور مستقیم آفتاب میباشد و استفاده مداوم از مرطوب کننده های متناسب با پوستتان نیز نکته مهمی در طول روز میباشد. بهتر است از مواد آرایشی با کیفیت استفاده کرده و حتما قبل از خواب مواد آرایشی را از روی صوت پاک کنید. لایه برداری مداوم پوست و حذف لایه های مرده پوست نیز عامل مهمی در شفافیت پوست میباشد، در ضمن شستشوی معمول روزانه پوست نیزعامل مهمی در طراوات و شادابی پوست میباشد. استفاده از سیگار و دخانیات نیز باعث پیری زود رس پوست صورت میباشد، رژیم غذایی مناسب و مملو از عناصر مورد نیاز پوست نیز یکی از عوامل مهم در شادابی پوست میباشد.

چطور میتوان یک دکتر پوست و موی خوب انتخاب کرد

برای انتخاب بهترین دکتر پوست و موخوب ابتدا باید تخصص آن دکتر را بررسی کنیم که تخصصی در زمینه پوست و مودارند یا خیر و در چه زمینه های تخصص کافی دارند، در کنار تخصص به تجربه های عملی آن دکتر دقت کافی داشته باشید که چه میزان بیماران از کار ایشون رضایت مندی دارند. از آنجا که پوست و مو در ظاهر و زیبایی و اعتماد بنفس ما در جامعه خیلی موثر است بهتر است با انتخاب بهترین دکتر پوست لبخند را به لبان خود هدیه کنید. دکتر مریم رادان علاوه بر تخصص در زمینه پوست و مو از تجربه چندین ساله در مداوای بیماران پوست و مو تبحر و مهارت کافی داشته و رضایت بیماران از آقای دکتر مریم رادان نشانگر این تخصص و مهارت بالا میباشد.

قبل از اینکه موهایمان به ریزش بیفتد چه کاری باید انجام بدهیم

به علت اهمیت مو در زیبایی چهره و اعتماد بنفس افراد بهتر است کلیه نکاتی که در رشد و سلامت موها موثر اند را به دقت انجام داد. همانطور که میدانیم وقتی ریزش مو شروع بشود باید هزینه و زمان زیادی برای جبران این مشکل صرف کنیم که در بیشتر مواقع نیز براحتی این عارضه قابل حل نمیباشد. بنابراین باید بهترین مراقبت های لازم را برای سلامت مو در برنامه روزانه خود قرار بدهیم. به جز مواردی که ریزش مو ارثی میباشد در مابقی موارد بهتر است رژیم غذایی مناسب و سرشار از مواد لازم برای سلامتی مو در برنامه غذایی خود بگنجانیم. مصرف مواد غذایی سرشار از آهن و پروتئین مانند انواع گوشت به شدت توصیه میشود.

درباره کاشت مو بیشتر بدانید

در مواردی که دکتر متخصص تشخیص قطعی بدهد که مشکل ریزش موی شما قطعا ارثی میباشد و سایر موارد دارویی و درمانی در رفع آن موثر نباشد درمان کاشت مورا برای شما تجویز میکند. بهتر است کاشت مو در سنی انجام شود که دیگر ریزش موی شما متوقف شده باشد و برای رفع مشکل کمبود مو و طاسی اقدام به کاشت مو بکنید. در مطب دکتر مریم رادان با استفاده از آخرین متدهای روز و پیشرفته ترین دستگاه های مجهز، کار کاشت مو به بهترین شکل ممکن انجام میشود، از آنجا که کار کشت توسط بهترین متخصصین این امر انجام میشود بهترین جوابدهی از کار کشت را مشاهده خواهید کرد.

 

روش های درمان ریزش مو در شهرک گلستان

ریزش مو علل مختلفی میتواند داشته باشد. پس از اولین مراجعه به مطب دکتر مریم رادان ابدا با معاینه دقیق و مشاهدات عینی و انجام تست های آزمایشی لازم، علل این ریزش مو شناسایی شده و سپس از روش های درمانی مناسب برای درمان این عارضه استفاده میشود. در بعضی موارد دکتر مریم رادان با مصرف داروهای مختلف باعث قطع ریزش مو میشوند، چون پاره ای از مشکلات هورمونی در بدن باعث اختلال در رشد مو میشود. در موارد حادتر دکتر مریم رادان درمان های مزوتراپی را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام میدهند. در موادری که دکتر مریم رادان مطمعن شوند روش های درمانی متعدد جوابگوی حل مشکل شما نمیباشد و مشکل شما بعلت ریزش ارثی میباشد روش درمان کاشت مو را با پیشرفته ترین روش ها و دستگاه ها بصورت تضمینی برای شما عزیزان انجام میدهند.

خدمات کلینیک پوست و مو دکتر مریم رادان

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لایه بردار مکانیکال با میکرودرم ابریش
  • تزریق PRP مزوتراپی بیولوژیک و کلاسیک
  • لیفت یا کشیدگی پوست صورت و اندام با RF فرکشنال
  • جوانسازی و رفع چین و چروک با میکرو نیدلینگ تراپی
  • کشیدگی پوست صورت و ابرو با نخ لیفت PDO 7
  • لاغری موضعی با دستگاه های Cavitation Lpg و کاهش سایز
  • تجربه بالا در ارائه خدمات پوست و مو
  • ارائه با کیفیت ترین خدمات پوست ومو
  • پیشنهاد بهترین روش های موثر برای درمان بیماری های پوست و مو
  • داشتن پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های پزشکی لازم
  • ارائه باکیفیت ترین خدمات با مناسب ترین قیمت ها و تعرفه ها
  • انجام کاشت مو با بهترین دستگاه های بروز
  • رضایت مندی بالای مشتریان
  • داشتن تیم اجرایی صبور و مسئولیت پذیر

راه های ارتباط با دکتر مریم رادان متخصص پوست در شهرک گلستان

مدیریت:  خانم دکتر مریم رادان

تماس:

09126302231

02144728608

آدرس: تهران ، شهرک گلستان ، بلوار امیرکبیر ، بین کاج و هاشم زاده ، پلاک 033 ، واحد 2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر مریم رادان متخصص پوست در شهرک گلستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *