اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6777
اصناف شهر
مرکز طب سنتی آریوس

توضیحات آگهی

مرکز طب سنتی آریوس

مرکز طب سنتی آریوس با بهترین کادر مجرب بهترین خدمات پزشکی و درمانی را انجام می دهد. اگر شما نیز به طب سنتی و معجزه آن در درمان بیماری های صعب العلاج ایمان دارید، بهترین خدمات طب سنتی از جمله حلزون تراپی، زالو درمانی را از تیم فوق حرفه ای آریوس دریافت خواهید کرد. بهترین متخصصین طب سوزنی را برای درمان دردهای عضلانی و میگرن در مجموعه آریوس خواهید دید.

شما نیز به حجامت و فواید بیشمار آن برای سلامتی بدن معتقد هستید، در شرایط کاملا بهداشتی و استریل بهترین خدمات حجامت را برای شما عزیزان انجام می دهیم.

 

اولین دستگاه سم زدایی بدن همزمان دست و پا

با حذف سم های بدن به سلامتی و تندرستی بیشتر مراجعین عزیز خود کمک فروانی خواهیم کرد. برای اجرای عالی این سم زدایی از بهترین دستگاه های پیشرفته استفاده می شود تا با راحتی بتوانید این پروسه درمانی را طی نمایید. پس از انجام این تکنیک متوجه خواهید شد که سیستم ایمنی قوی تری در مقابل تمامی بیماری ها داشته و از نظر بیماری های زمینه ای مانند قند و فشار خون نیز در وضعیت جسمانی بهتری می باشید.

پرونده پزشکی بیماران متعدد این مرکز طب سنتی شاهد و گواهی بر مفید بودن سم زدایی بر عملکرد کلی و طبیعی بدن می باشد. در این مجموعه با اجرای عالی تکنیک های سم زدایی کلیه اثرات مضری و مواد سمی که از طریق هوا و سبک غذایی ناسالم وارد بدن شده است را با روش های کاملا بی خطر دفع می نماییم. قابل ذکر است که این روش کاملا ایمن و بدون هیچ عوارضی می باشد.

 

بیشترین کاربردهای سم زدایی در سلامت بدن

  • کاهش دردهای عضلانی و استخوانی
  • رفع بسیاری از مشکلات پوستی و کمک به جوانسازی پوست
  • موثر در کاهش وزن
  • درمان بی اشتهایی
  • افزایش سیستم ایمنی
  • کنترل قند و چربی خون

 

حلزون تراپی در دربند

حتما زمانی که نام حلزون تراپی را می شنوید به یاد کاربردهای موثر و متنوع آن در جوانسازی پوست و کاهش چشمگیر چین و چروک ها خواهید افتاد. با انتخاب طب سنتی آریوس مطمئن خواهید بود که از بهترین کیفیت حلزون های بهداشتی و پرورشی برای حلزون تراپی استفاده می کنیم. برای هر فرد به صورت انحصاری از یک حلزون استفاده خواهیم کرد، سلامتی مراجعین در بالاترین اولویت برای ما قرار دارد. تمامی ترکیبات ترشحی از حلزون و بالاخصوص کلاژن اثرات مثبت و مفیدی در شادابی و طراوت پوست دارند. با انجام خدمات حلزون تراپی در مرکز طب سنتی آریوس متوجه اثرات زیاد آن در زیبایی و شادابی صورتتان خواهید بود.

از آنجا که حلزون ها اگر به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار بگیرند نه تنها اثرات مثبتی نخواهند داشت، بلکه باعث انتقال بیماری های ویروسی و باکتریایی بین افراد مختلف خواهد شند. بنابراین برای انجام حلزون تراپی هر مرکزی را انتخاب نمایید، تنها مراکز شناخته شده و قابل اعتماد را انتخاب نمایید. در مرکز طب سنتی آریوس با رعایت کلیه موارد بهداشتی بهترین خدمات حلزون تراپی را به مراجعین عزیز ارائه می کنیم. با یک بار مراجعه حضوری و مشاهده بهداشتی بودن محیط و استفاده از بهترین کیفیت حلزون ها و مشاهده نتایج کار قت مشتری دائمی و همیشگی ما خواهید شد.

 

خدمات زالو در مانی در دربند

این همه خواصی که از زالو درمانی شنیده ایم از خاصیت بزاق دهان زالو می باشد. زالو با مکیدن خون، مواد ضد انعقاد خون را وارد بدن فرد بیمار می کند. مواد ضد انعقاد خون باعث باز شدن رگ های خونی و حل بسیاری از مشکلات قلبی و عروقی می شوند. زالو درمانی روشی کم خطر و بدون کمترین عوارض می باشد. بهتر است برای نتیجه بهتر حتما مراکز مطمئن و قابل اعتماد را انتخاب نمایید. در مرکز آریوس در بهترین شرایط استاندارد محیطی از نظر بهداشتی و استفاده از بهترین کیفیت زالوها بیشترین خدمات را به مراجعین عزیز خود ارائه می کنیم.

بهتر است برای انجام ایمن زالو درمانی حتما این کار را زیر نظر بهترین پزشکان متخصص در مراکز طب سنتی انجام بدهید و از انجام خودسرانه آن در منزل جدا خودداری نمایید. بعد از انجام زالو درمانی بهترین توصیه های تخصصی را به شما عزیزان مشاوره می دهیم که بیشترین اثر مفید را در سلامتی و برطرف کردن بیماری های مختلف شاهد باشید. از اقدامات اولیه پس از زالو درمانی شستشوی محل انجام زالو درمانی با آب و صابون می باشد. بهترین توصیه های غذایی را برای بعد از انجام زالو درمانی به مراجعین بیان می کنیم تا شاهد بیشترین اثرات مثبت در بدن شان باشند.

بهترین خدمات حجامت

برای رضایت مراجعین و ارائه بهترین خدمات پزشکی به بیماران، در بهترین شرایط محیطی از لحاظ تمیزی و شرایط بهداشتی در خدمت شما عزیزان می باشیم. پزشکان با تجربه طب سنتی آریوس قبل از انجام حجامت با بررسی شرایط کلی بیمار بهترین تکنیک را برای انجام حجامت انتخاب می کنند تا بیشترین نتایج مثبت را شاهد باشید. از انواع متدهای حجامت می توان به حجامت خشک، عام، سر، کبد، تر و کمر اشاره نمود. از نتایج مثبت حجامت پشت گوش و ساق پا در درمان بسیاری از بیماری ها غافل نشوید.

حجامت با دفع سموم بدن یکی از بهترین تکنیک های موثر برای سلامتی بهتر و بیشتر بدن می باشد. برای نتیجه عالی همیشه بهترین مراکز طب سنتی را برای انجام حجامت انتخاب نمایید. در مرکز آریوس بهترین متخصصین با تجربه و کار بلد بهترین خدمات را در این زمینه تخصصی ارائه می کنند.

 

بادکش حرفه ای در منطقه دربند تهران

بادکنش اگر توسط فردی حرفه ای انجام شود اثرات زیادی در کاهش دردهای بیماران دارد. فقط توجه داشته باشید که این کار باید توسط افراد متخصص انجام شود. در طب سنتی آریوس بسته به نظر بهترین متخصصین با تجربه از بهترین روش های موثر استفاده می شود. اگر از فواید بیشمار بادکش شنیده اید، با مراجعه و انجام آن در این مرکز طب سنتی تمامی اثرات مفید آن را در بدن خود خواهید دید. بادکش به دو نوع کلی گرم و سرد انجام می شود. این روش درمانی معمولا در ترکیب با حجامت به کار می رود و باعث کارایی اثر بخشی آن می شود.

 

طب سوزنی

طب سورنی و یا همان سوزن درمانی از روش های جدید برای درمان بیماری ها از طریق طب سنتی می باشد. اگر درد کمر دارید و روش های پزشکی متعددی را امتحان کرده اید، حداقل یک بار نیز طب سوزنی را تست کنید. در کلینیک طب سنتی آریوس زیر نظر بهترین متخصصین حرفه ای کارهای طب سوزنی برای شما انجام خواهد شد و با تکرار آن در طول زمان شاهد نتایج شگفت انگیز آن در درمان بیماری های خود خواهید بود. با شناخت کافی که از چاکراهای انرژی در نقاط مختلف بدن داریم با سوزن درمانی در آن نواحی خاص بهترین نتایج را برای مراجعین عزیز خود ایجاد می کنیم.

 

راه های ارتباط با مرکز طب سنتی آریوس

مدیریت: سرکار خانم کاووسی

تماس:

09120160814

02122306127

02122306139

آدرس: تهران- دربند- نرسیده به ظهرالدوله- پلاک 77- واحد2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز طب سنتی آریوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *