اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5855
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مرکز تصویر برداری پزشکی فرمانیه 

مرکز تصویر برداری پزشکی فرمانیه با بیش از دو دهه فعالیت مستمر بهترین خدمات عکس برداری را انجام میدهد. در این مجموعه تمامی تیم پزشکی و اجرایی برای ارائه هر چه بهتر خدمات تشخیصی در خدمت شما عزیزان میباشند. به علت استفاده از مجهزترین و دقیق ترین دستگاه های مورد نیاز در این مجموعه، عکس برداری و سونوگرافی و دیگر خدمات با دقت بالا انجام میشود. در انجام کلیه کارهای تصویربرداری به زمان و وقت بیمار توجه کافی داشته و بر طبق نوبت داده شده بهترین خدمات را ارائه میکنیم.

از خدمات تخصصی تصویربرداری فرمانیه میتوان به انواع رادیولوژی های استخوانی و دندانی، سونوگرافی های شکمی و واژینال، سونوگرافی جنین و غربال گری اشاره کرد. مدت ها است به دنبال بهترین ماموگرافی در شمال تهران هستید که با خیال راحت تست های لازم را با دقت بالا برایتان انجام بدهند، بهترین گزینه پیشنهادی تصویر برداری فرمانیه میباشد. بعضی تصویربرداری های تخصصی را هر مجموعه ای انجام نمیدهند، دقیق ترین سونوگرافی های داپلر، ژل صورت و بیوپسی را با دقت بالا انجام می دهیم.

تمام تلاش این مرکز بر ارائه هر چه بهتر خدمات سونوگرافی و ماموگرافی و رادیولوژی در یک مجموعه واحد می باشد. وجود مشتریان راضی و همیشگی نشان دهنده کیفیت بالای کارهای ما میباشد. از مهمترین امتیازات این مجموعه انجام بهترین کیفیت تصویربرداری با مناسب ترین قیمت ها میباشد . برای جبران بخشی از هزینه های درمانی با بهترین مراکز تکمیلی قرارداد داشته و شما میتوانید خدمات پزشکی را با ارزان ترین قیمت ها دریافت نمایید. این مرکز با بیمه های درمانی دولتی و بانک های ملت و تجارت  و سازمان های تامین اجتماعی همکاری دارد.

مرکز-عکس-برداری-در-فرمانیه-تهران-با-تجهیزات-جدید
مرکز-عکس-برداری-در-فرمانیه-تهران-با-تجهیزات-جدید

بهترین مرکزهای تصویر برداری در فرمانیه 

  • مرکز تصویر برداری پزشکی فرمانیه 
  • رادیولوژی فک وصورت دکتر نیک نشان
  • مرکز تصویربرداری پزشکی توسکا
  • رادیولوژی تخصصی کاوش فرمانیه
  • مرکز رادیولوژی فک و صورت دکتر پنجنوش
  • رادیولوژی و سونوگرافی حکیمان

اگر سخت به مراکز درمانی اعتماد میکنید و به راحتی نمی توانید هر مرکزی را برای خدمات پزشکی مختلف انتخاب کنید، بهترین مراکز تصوربرداری و سونوگرافی را برایتان گلچین کرده ایم. حق با شما است، صحبت سلامتی و تشخیص درست پزشکی میباشد. ما نیز با بررسی های متعدد تنها مراکزی را به شما معرفی نموده ایم که با بهترین کادر پزشکی بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین تعرفه ها ارائه میکنند.

یکی از مهمترین مواردی که افراد متعددی نیاز به سونوگرافی دارند، در زمان بارداری میباشد. حساسیت شما در این برهه زمانی را درک میکنیم و به همین علت بهترین مراکز را برای انجام غربالگری های بارداری و سلامت جنین به شما معرفی کرده ایم.

مرکز-پزشکی-و-عکس-برداری-تهران
مرکز-پزشکی-و-عکس-برداری-تهران

رادیولوژی

رادیولوژی به طور عموم به هر گونه تصویر برداری با استفاده از اشعه ایکس اطلاق میشود. انواع رادیولوژی جنرال برای تشخیص دقیق انواع شکستگی های استخوانی، مشکلات قفسه سینه ای و شکم و کبد و ریه به کار میرود. رادیوگرافی تک دندان و کامل دندانی نیز برای درمان پوسیدگی های دندانی پر کاربرد میباشد. در مرکز تصویر برداری پزشکی فرمانیه از بهترین دستگاه های به روز برای انجام رادیوگرافی ایمن و بی خطر بیماران استفاده میشود.

فوق-تخصصی-ترین-مرکز-تصویر-برداری-در-تهران
فوق-تخصصی-ترین-مرکز-تصویر-برداری-در-تهران

آمادگی های لازم قبل از انجام رادیولوژِی

  • در رادیولوژی شکم و اعضایی مانند کبد، بهتر است از 12 ساعت قبل ناشتا باشید.
  • برای رادیولوژی کلیه و مثانه و رحم بهتر است آب و مایعات فراوانی نوشیده باشید و با مثانه پر مراجعه نمایید.
  • در ماموگرافی قبل از مراجعه دوش گرفته ولی از مام استفاده نکنید، زیرا باعث خطای در تشخیص میشود.
  • در رادیولوژی داپلر استفاده از روغن کرچک توصیه میشود. بهتر است ناشتا نیز مراجعه نمایید.
حرفه-ای-ترین-مرکز-عکس-برداری-تخصصی-و-رادیولوژی-در-تهران
حرفه-ای-ترین-مرکز-عکس-برداری-تخصصی-و-رادیولوژی-در-تهران
رادیولوژی-و-سونوگرافی-فرمانیه
رادیولوژی-و-سونوگرافی-فرمانیه

سونوگرافی سینه 

اگر به هر علت خاصی قادر به انجام ماموگرافی سینه نیستید، میتوانید از سونوگرافی سینه استفاده کنید. این روش بدون استفاده از هیچ گونه اشعه و دردی قابل انجام میباشد. از مزیت های سونوگرافی سینه استفاده از امواج فراصوت بی خطر میباشد.

مجموعه-سونوگرافی-فرمانیه
مجموعه-سونوگرافی-فرمانیه

چه زمانی بهتر است سونوگرافی سینه را انجام بدهیم

  • احساس بافت های سفت و غیر طبیعی در سینه
  • تغییرات پوستی در سینه
  • ترشحات غیرطبیعی از نوک سینه
  • سن بالای 35 سال
  • احساس درد غیر طبیعی در سینه
عکس-برداری-از-دندان-و-فک
عکس-برداری-از-دندان-و-فک

دلایل انجام سونوگرافی سینه

  • تعیین میزان بافت توده مشکوک
  • تعیین خوش خیم و یا بدخیم بودن سرطان
  • تشخیص سرطان در افراد جوان، چون ماموگرافی بعضی اوقات در افراد جوان کمتر جواب میدهد
  • انجام نمونه برداری در حین سونوگرافی
  • انجام غربالگری
  • دقت بالاتر سونوگرافی و خطر کمتر آن برای بیمار
  • تصویربرداری سینه در افراد باردار که نمیتوانند از اشعه ایکس برای عکس برداری استفاده کنند.
جدیدترین-تجهیزات-تصویر-برداری-در-فرمانیه-تهران
جدیدترین-تجهیزات-تصویر-برداری-در-فرمانیه-تهران

 

کارهای لازم قبل از انجام سونوگرافی سینه

  • حتما قبل از سونوگرافی دوش بگیرید
  • از هیچ ماده شیمیایی مانند مام استفاده نکنید
  • بهتر است پس از اتمام دوره عادت ماهیانه که سینه ها کمتر حساس میباشند سونوگرافی را انجام بدهید
تجهیزات-فوق-پیشرفته-عکس-برداری-پزشکی-در-فرمانیه-تهران
تجهیزات-فوق-پیشرفته-عکس-برداری-پزشکی-در-فرمانیه-تهران

ماموگرافی 

آیا میدانید بعد از سرطان پوست، احتمال کدام سرطان بیشتر است؟ سرطان سینه دومین سرطان شایع در خانم ها میباشد. با انجام مراقبت های پزشکی به مقدار زیادی میتوانید جلوی پیشرفت این بیماری خطرناک را بگیرید. گرچه روش های متعددی برای تشخیص سرطان سینه میباشد، ماموگرافی اصولی ترین روش تشخیصی میباشد. خانم ها از سن 35 سالگی بهتر است در فواصل زمانی معین برای چکاپ سینه، تست های ماموگرافی را انجام بدهند.

در مرکز تصویر برداری پزشکی فرمانیه از مجهزترین دستگاه های پیشرفته دنیا برای انجام تست های ماموگرافی استفاده میشود. ماموگرافی برای غربال گری و تشخیص سرطان سینه بکار میرود. اگر زمینه ارثی ابتلا به سرطان سینه در خانواده شما دیده شده است حتما تست های ماموگرافی را انجام بدهید. در این روش با استفاده از اشعه ایکس، رسوبات کلسیم و توده های مشکوک در سینه بررسی میشود.

اگر با ماموگرافی در ابتدای شروع سرطان بتوانیم این بیماری را تشخیص بدهیم، بین 40 تا 70 درصد احتمال درمان میباشد. که این مقدار عدد زیاد و چشمگیری میباشد. پس انجام تست های به موقع ماموگرافی را جدی بگیریم. نکته مهم در حین انجام ماموگرافی، اگر پروتز سینه کرده اید حتما تکنسین را از این موضوع مطلع کنید، تا اقدامات لازم برای انجام ماموگرافی را در نظر داشته باشند.

بهترین-مرکز-رادیوگرافی-در-فرمانیه-تهران
بهترین-مرکز-رادیوگرافی-در-فرمانیه-تهران

سونوگرافی داپلر 

بیایید از اول به طور ساده برایتان تفاوت سونوگرافی معمولی و داپلر را توضیح بدهیم. در سونوگرافی معمولی هدف ما فقط عکس برداری از اندام مورد نظر است ولی در داپلر میخواهیم میزان جریان خون در شریان ها را نیز اندازه گیری کنیم. اگر دکتر معالج برای شما سونوگرافی داپلر تجویز کرده است، نیاز به آمادگی خاصی برای قبل سونوگرافی ندارید و رعایت همان موارد مشترک در سونوگرافی های عادی کفایت میکند.

در سونوگرافی داپلر امواج فراصوت در طول موج های معین به گلبول های خونی برخورد میکنند و بازتاب آنها نشان دهنده میزان فشار خون و جریان خونی میباشد. اگر جواب تست نشان دهنده کاهش جریان خون در بدن باشد، باید این موضوع را با پزشک در میان بگذارید. زیرا علت بسیاری از سکته های مغزی همین انسدادهای خونی میباشد. یکی از مزایای سونوگرافی داپلر ایمن بودن این روش در مقایسه با سایر روش های تهاجمی مانند آنژیوگرافی قلب میباشد.

ساختمان-مرکز-تصویربرداری-فوق-تخصصی-فرمانیه
ساختمان-مرکز-تصویربرداری-فوق-تخصصی-فرمانیه

مواردی که بهتر است سونوگرافی داپلر انجام بدهیم

  • بررسی کاهش جریان خون در پاها
  • بررسی عروق مسدود شده
  • تشخیص مشکلات قلبی از قبیل نقص دریچه قلب، لخته شدن خون
  • بررسی مشکلات مادرزادی جنین
رادیو-گرافی-در-فرمانیه-تهران
رادیو-گرافی-در-فرمانیه-تهران

سونوگرافی ژل صورت 

امروزه بسیاری از خانم ها علاقه دارند صورتی زیبا داشته باشند و به همین خاطر هزینه های زیادی را برای عمل های زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس میپردازند. برای اینکه بهترین نتیجه را از تزریق ژل داشته باشید، باید این کار را تحت نظر بهترین متخصصین حرفه ای انجام بدهید و از کیفیت بالای مواد نیز مطمئن باشید. یکی از مشکلاتی که در این مورد دیده میشود، بد شکل شدن فرم صورت به علت انتخاب مکان نادرست تزریق میباشد.

زیرا بافت زیری پوست دیده نمیشود و هر چند پزشک زیبایی متخصص باشد، احتمال خطاهای پزشکی وجود دارد. بنابراین بهتر است برای تزریق ژل و بوتاکس مراکزی را انتخاب کنید که این خدمات زیبایی را همراه با سونوگرافی صورت انجام میدهند. با تصویربرداری در مرکز فرمانیه، مکان های مناسب برای تزریق ژل مشخص میشود تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. بعضی اوقات به علت تشخیص اشتباه مکان تزریق، چاره ای جز تخلیه ژل نمیباشد. بهترین خدمات سونوگرافی زیبایی را از همکاران ما دریافت خواهید کرد.

 

بیوپسی

کلا به نمونه برداری از بافت های مشکوک به سرطان بیوپسی میگویند. ممکن است پزشک معالج پس از مشاهدات اولیه به وجود سرطان در بیمار خود مشکوک شود. اولین قدم انجام نمونه برداری برای تعیین میزان بافت مشکوک و نوع تومور میباشد. گاهی اوقات پزشک برای تعیین دقیق تر نمونه برداری، از روش های بیوپسی تحت سونوگرافی استفاده مینماید. با این روش به خاطر تشخیص دقیق محل نمونه برداری دقت کار بالاتر میرود.

در مرکز تصویربرداری فرمانیه بهترین متخصصین سونوگرافی با استفاده از مجهزترین دستگاه های به روز بهترین نمونه برداری را از بافت های مختلف کبدی و سینه انجام میدهند. در جریان نمونه برداری ابتدا با استفاده از سوزن های مخصوصی بی حسی ایجاد میشود و با استفاده از سونوگرافی از بهترین مکان بیشترین مقدار نمونه گیری انجام میشود. نمونه پس از آن در زیر میکروسکوپ های تخصصی مورد بررسی های دقیق تر قرار میگیرد.

از آنجا که بیوپسی تحت گاید سونوگرافی روشی ایمن و غیر تهاجمی میباشد، کمترین عوارض جانبی را برای بیمار دارد. بیمار پس از انجام نمونه برداری در عرض چند ساعت میتواند به زندگی عادی و محل کار خود برگشته و نیاز به مراقبت خاصی ندارد. به علت کوچک بودن محل برداشتن نمونه، نیاز به بخیه و مراقبت های دیگر نیست و در مقایسه با سایر روش های نمونه برداری نیاز به جراحی و یا استفاده از اشعه در برداشت نمونه نمیباشد.

 

FNA

شاید برای انجام برخی سونوگرافی های تخصصی مراکز تصویربرداری متعددی را سر زده اید ولی موفق نشده اید تست خود را انجام بدهید. در مرکز فرمانیه کلیه تست های اختصاصی را با بهترین کیفیت و توسط بهترین تیم متخصص انجام خواهیم داد. آیا اطلاعاتی در مورد روش FNA میدانید؟ اگر بخواهم به صورت خلاصه و ساده برایتان توضیح بدهیم، این روش برای تشخیص سرطانی بودن توده های مشکوک بدن بکار میرود. از بافت های حجیم با رشد غیر عادی از طریق سوزن های مخصوصی نمونه برداری انجام میشود، تا خوش خیم و یا بد خیم بودن توده مشخص شود.

دستور العمل های خاصی برای قبل از انجام این تست لازم نمیباشد، تنها بهتر است از مصرف قرص های رقیق کننده خون اجتناب کنید و با دستور پزشک چند روزی آنها را مصرف نکنید. چون FNA روشی غیرتهاجمی و بدون درد و هیچ گونه عارضه ای میباشد به راحتی از پس انجام آن برخواهید آمد. در مرکز تصوربرداری فرمانیه بهترین متخصصین سونوگرافی کلیه کارهای لازم نمونه برداری را با دقت کافی انجام میدهند. کلیه نمونه برداری های FNA از بافت های مختلف مانند سینه و غده  تیروئید را با مناسب ترین قیمت ها انجام خواهیم داد.

تجهیزات-به-روز-در-مرکز-تصویر-برداری-فرمانیه
تجهیزات-به-روز-در-مرکز-تصویر-برداری-فرمانیه

بهترین مرکز سنجش تراکم استخوان فرمانیه 

گاهی اوقات پزشک معالج برای اطمینان از سلامت استخوان هایمان از ما میخواهد که تست سنجش تراکم استخوان انجام بدهیم. استخوان ها زیر بنای اسکلت بدنی ما میباشند. با گذشت زمان و افزایش سن به علت کمبود کلسیم در رژیم غذایی ممکن سلامت استخوان ها مورد تهدید قرار بگیرد. بهتر است با رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش های منظم و استفاده از مکمل های داروئی، میزان کلسیم مورد نیاز استخوان ها را تامین کنیم.

در مرکز تصویر برداری فرمانیه با استفاده از بهترین دستگاه های پیشرفته میزان تراکم بافت استخوانی شما تعیین میشود. یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده در سنجش تراکم بافت استخوانی دستگاه Hologic میباشد. در این روش بدون کمترین دردی و بدون هیچ گونه اشعه ای، در چند دقیقه از ناحیه ستون فقرات شما عکس برداری میشود. این دستگاه قابلیت سنجش تراکم استخوان در سه منطقه ستون فقرات، لگن و ساعد را دارد. با این دستگاه میتوان تمامی موارد نسبت قد به وزن و اسکن کل بدن و اندازه گیری درصد کلی چربی بدن و تراکم استخوانی را بررسی نمود.

 

پوکی استخوان 

استخوان ها عضوی زنده و در حال رشد میباشند. اگر میزان رشد استخوان ها کمتر از استخوان های در حال تخریب باشند بدن با کمبود تراکم استخوانی مواجه میشود. در این صورت در اثر کوچکترین ضربه ناگهانی، استخوان ها میشکنند. پوکی استخوان با افزایش سن شدیدتر میشود. برای اینکه در میان سالی تراکم استخوانی بیشتری داشته باشیم، بهتر است در دوران جوانی سبک زندگی سالم تری داشته باشیم. بیشتر ورزش کنیم و غذاهای سرشار از کلسیم را مصرف کنیم. میزان ویتامین D بدن نیز در ابتلا به پوکی استخوان موثر میباشد، همیشه سطح ویتامین D بدن را چک کنید.

در مراکز تصویربرداری با استفاده از روش های ایمن و کم خطر میتوان میزان تراکم استخوانی را تعیین نمود. با استفاده از پرتو ایکس میتوان درصد تراکم استخوانی را بررسی کرد. یکی از جواب های این تست ها میزان احتمال شکستن استخوان ها در بیست سال آینده را مشخص میکند، اگر میزان این درصد کم باشد با رعایت سبک غذایی میتوان این کمبود را جبران نمود. اگر میزان احتمال شکستگی بالاتر باشد باید با دستور پزشک معالج مصرف داروهای خاص را شروع نمایید.

 

آنالیز بدن 

به نظر شما چه لزومی دارد که تست آنالیز بدن را انجام بدهیم؟ اصلا چه کسانی کاندید های انجام این تست میباشند؟ افرادی که به تازگی وزن زیاد کرده اند و در حال افزایش وزن هستند، افرادی که در حال کاهش وزن هستند و دسته آخر افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند. با انجام این تست از وضعیت کلی بدن خود مطلع میشوید. در مرکز تصوربرداری فرمانیه از بهترین دستگاه های پیشرفته آمریکایی از جمله Hologic برای انجام آنالیز بدن استفاده میشود.

با استفاده از این دستگاه میتوان میزان چربی و ماهیچه موجود در بافت های خاص را اندازه گیری کرد و باعث حفظ سلامتی فرد شد. زیرا تجمع بافت های چربی در نواحی مختلف بدن زمینه ساز ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی مختلف میباشند. بسیاری از متخصصین ورزشی قبل از نوشتن رژیم غذایی و ورزش، از شما میخواهند که تست آنالیز بدن را انجام بدهید. زیرا بر اساس جواب این تست متوجه میشوند که تراکم چربی در کدام قسمت بدن شما بیشتر از حد مجاز میباشد و باید با کارهای تخصصی مقدار چربی مازاد را به عضله تبدیل نمایید.

به طور کلی ترکیبات بدن شامل بافت های چربی و سایر موارد غیر چربی میباشند. سایر موارد شامل آب ، استخوان و ماهیچه ها میباشند. هر چه مقدار چربی نسبت به سایر مواد تشکیل دهنده بدن کمتر باشد، از سلامتی و تناسب اندام بیشتری برخوردار خواهید بود.

 

Hologic

مرکز تصویر برداری پزشکی فرمانیه  از بهترین دستگاه های برند آمریکایی برای انجام سنجش تراکم استخوانی استفاده میکند. این دستگاه از لحاظ  سرعت و دقت عمل بالا جزء بهترین دستگاه های موجود میباشد. از مزیت های عالی کار با این دستگاه میتوان به کالیبره شدن هر روزه این دستگاه به صورت خودکار اشاره نمود، که باعث دقت بالای تست ها میشود. این دستگاه همچنین میتواند با کمترین میزان اشعه کار خود را با دقت بالا انجام دهد، بنابراین به عنوان دستگاهی ایمن برای بیماران شناخته شده است. دستگاه hologic  برای تعیین میزان بافت ماهیچه ای و چربی بدن و تست آنالیز کل بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

مرکز-تصویر-برداری-در-فرمانیه-تهران
مرکز-تصویر-برداری-در-فرمانیه-تهران

سونوگرافی جنین 

  • تشخیص بارداری خارج رحمی
  • تشخیص تعداد جنین، بارداری چند قلویی
  • زیر نظر داشتن رشد جنین از قبیل حرکات و ضربان قلب
  • ارزیابی جفت و مایع آمنیوتیک
  • شناسایی نواقص رشدی جنین

 

روش های متداول برای سونوگرافی جنینی

  • ترانس واژینال
  • شکمی یا آبدومینال

 

غربالگری جنین 

غربالگری جنین در سه ماه اول

  • تعیین بارداری داخل رحم یا خارج
  • تعیین سن نوزاد
  • شنیدن صدای قلب نوزاد و اطمینان از تشکیل قلب

 

علت انجام غرباگری جنین در سه ماه دوم

  • مشخص شدن اینکه تمامی اندام های بدنی نوزاد سالم اند
  • اندازه گیری میزان مایع جنینی
  • تعیین جنسیت

 

چرا باید غربالگری سوم را انجام داد

  • انجام این سونوگرافی در مادران با بیماری های خاص مانند دیابت ضروری میباشد
  • تعیین نوع زایمان
  • در بسیاری از موارد بنا به تشخیص پزشک لزومی به انجام این سونوگرافی نمیباشد
سونوگرافی-جنین-در-فرمانیه
سونوگرافی-جنین-در-فرمانیه

بارداری 

از زمانی که خانمی متوجه بارداری خود میشود باید تحت مراقبت های پزشک مخصوص خود باشد. انجام سونوگرافی در زمان بارداری اهمیت بیشتری پیدا میکند، زیرا کوچکترین بی دقتی و اشتباهی باعث به خطر افتادن سلامت مادر و جنین میشود. مثلا اگر به علت دقت پایین دستگاه های سونوگرافی، مشکلات جنین از قبیل مشکلات قلبی به سرعت تشخیص داده نشود جان جنین به خطر می افتد. در مرکز تصویر برداری فرمانیه بهترین متخصصین با تجربه با استفاده از مجهزترین دستگاه های سونوگرافی در خدمت شما عزیزان میباشند.

بعضی از سونوگرافی های بارداری در میان تمامی مادران مشترک میباشند، مثلا اولین سونوگرافی در انتهای ماه دوم  بارداری و سونوگرافی دوم در انتهای ماه سوم و سونوگرافی سوم در انتهای ماه پنجم توصیه میشود. بعضی مادرها به علت بیماری های زمینه ای و مشکلات خاص جنینی به دستور پزشک معالج بهتر است سونوگرافی های بیشتری را انجام بدهند. از این موارد میتوان به اکوکار دیوگرافی قلب، آزمایش پروفایل بیوفیزیکال اشاره نمود.

با توجه به اینکه در جریان سونوگرافی از اشعه ایکس استفاده نمیشود، هیچ خطری مادر و جنین را تهدید نمیکند. ولی بهتر است از انجام سونوگرافی های متعدد بدون دستور پزشک جدا خودداری نمایید. مثلا با سونوگرافی سه بعدی میتوان عکسی از جنین داشت و یا با سونوگرافی چهار بعدی تصویری از حرکات جنین را تهیه نمود، ولی بهتر است این سونوگرافی ها را فقط با نظر پزشک برای تشخیص های دقیق تر انجام داد.

بارداری
بارداری

 

سونوگرافی nt

این سونوگرافی در سه ماهه اول برای تعیین سلامت مغزی و قلبی جنین انجام میشود. میزان مایع پشت گردن جنین و ضخامت آن به دقت مشخص میشود. با این سونوگرافی میتوان اختلالات کروموزومی را تشخیص داد.

 

سونوگرافی داپلر رنگی

اگر پزشک به مورد مشکوکی در جریان خون جنین پی ببرد، با انجام این سونوگرافی کاملا خیال شما را از سلامت جنین راحت خواهد کرد. در این روش کلیه عروق خونی جنین به دقت مورد بررسی قرار میگیرند.

 

مزایای مرکز تصوربرداری پزشکی فرمانیه

  • متخصصین حرفه ای و با تجربه
  • مجهزترین دستگاه های پیشرفته
  • دسترسی محلی عالی
  • تعرفه های مناسب قیمتی
  • رضایت تمامی مراجعین
  • انجام خدمات متنوع رادیولوژی از قبیل شکستگی و دندان
  • انواع متنوع سونوگرافی بارداری، سینه
  • ماموگرافی تخصصی
  • انجام کارها در زمان مقرر
  • برخورد عالی تمامی کادر با مشتریان
  • قرارداد با بیمه های تکمیلی
  • بهترین مرکز بیوپسی شمال تهران
  • تصویربرداری ژل صورت
  • سرعت در جواب دهی
  • دقت بالای کلیه رادیولوژی ها و سونوگرافی ها
مزایای-مرکز-تصوربرداری-پزشکی-فرمانیه
مزایای-مرکز-تصوربرداری-پزشکی-فرمانیه

راه های ارتباط با مرکز تصویر برداری پزشکی فرمانیه 

مدیریت: جناب آقای دکتر فرقانی

تماس:

02122298136

02122830225

09126132182

آدرس:

تهران- خیابان پاسداران- ابتدای شهید لواسانی ( فرمانیه )- روبه روی باشگاه فرمانیه- ساختمان پزشکان 222 فرمانیه- پلاک 5

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز تصویر برداری پزشکی فرمانیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *