اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مرکز تخصصی شستشوی اتومبیل شبنم

مرکز تخصصی شستشوی اتومبیل شبنم بهترین مرکز تخصصی دیتیلینگ خودرو در پاسداران می باشد. در این مرکز کارشناسان متخصص ما با استفاده از بهترین تکنیک های به روز دنیا خودروی براق تر و با ظاهری زیباتر به شما تحویل می دهند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات به روز فنی باعث رضایت تمامی مشتریانمان از خدمات شستشو و صفرشویی تمامی مدل های خودرو شده است. با بهترین خدمات تخصصی بخش ظاهری و داخلی خودروی شما را به زیباترین شکل ممکن در خواهیم آورد.

 

بهترین کارواش در پاسداران تهران

بدون شک می توانم به شما اعلام کنم که مرکز دیتیلنیگ شبنم یکی از تخصصی ترین مراکز شستشو و خدمات احیای رنگ در منطقه پاسداران می باشد. در این کارواش دیگر از روش های سنتی شستشو استفاده نمی شود، بلکه از بهترین مواد شوینده جدید نانو به همراه پیشرفته ترین دستگاه های مدرن خدمات تخصصی را برای مشتریان خود انجام می دهیم.

کاور و احیای رنگ را با ظریف ترین حالت ممکن انجام می دهیم، به گونه ای که حتی خود شما نیز نمی توانید محل خش و ضربه را در ماشین تشخیص بدهید. با انتخاب مرکز تخصصی شستشوی اتومبیل ابریشم ماشینی براق تر و با  رخش عالی خواهید داشت.

معرفی تیزر مرکز تخصصی شستشوی اتومبیل شبنم

بزرگترین کارواش در پاسداران

برای ارئه بهترین کیفیت خدمات رسانی به کلیه ماشین های داخلی و خارجی، فعالت تخصصی خود را در بزرگترین فضای ممکن انجام می دهیم. به علت بزرگی فضا و تعداد زیاد دستگاه های تخصصی، کار شستشوی اتومبیل شما در کمترین زمان ممکن انجام میشود. کلیه خدمات احیای رنگ و صافکاری بدون رنگ را نیز توسط بهترین متخصصین حرفه ای و با تجربه در همین کارواش برای مشتریان عزیز خود انجام می دهیم.

 

انجام کلیه امور صفرشویی در پاسداران

فضای داخلی اتومبیل شما را از جمله روکش صندلی، کفی و سقف ماشین و دستگیره ها و قفل ها و فرمان و داشبورد را با مواد مخصوص تمیز می کنیم. بعد از اتمام کار دیگر اثری از لکه های سخت به جا مانده قبلی نخواهد ماند.

علاوه بر فضای داخلی، بخش های بیرونی خودرو را از قبیل آینه و کاپوت و رینگ و لاستیک و موتور خود را به صورت تخصصی تمیز می کنیم. حذف گرد و غبارها و چربی های چسبیده به موتور، عملکرد و شتاب خودروی شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

 

خدمات کارواش

شاید برای همه ما پیش آمده باشد که ماده ای بودار در ماشین ریخته باشد و بوی نامطبوعی در ماشین پیچیده باشد و حس بدی برایتان ایجاد کرده باشد. در کارواش شبنم از خدمات بخار برای برطرف کردن بوی نامطبوع داخل ماشین استفاده میشود. کارشناسان حرفه ای ما با بهترین کیفیت کار لکه گیری و پولیش را با مناسب ترین قیمت ها انجام خواهند داد. در ارائه خدمات خود را به جای مشتریان گذاشته و خدمات را در سطحی ارائه خواهیم کرد که رضایت همه مشتریان خود را جلب نماییم.

 

کاور رنگ

بسیاری از مشتریان ما برای اینکه در طول زمان از رنگ خودروی خود محافظت و نگهداری بهتری داشته باشند، از ما میخواهند خدمات تخصصی کاور رنگ را برای آنها انجام بدهیم. مجموعه کارواش شبنم نیز با بهترین کارشناسان کار بلند این کار، از بهترین مواد اولیه برای پوشش و کاور خودرو استفاده می کنند.

بسته به نظر مشتری از انواع کاروهای مات و براق و بی رنگ و رنگ دار برای اجرای کار استفاده می شود. کاور رنگ خودرو که از جنس های پلاستیکی پی وی سی تولید می شود بیشترین مقاومت را در مقابل خش های ریز و جزئی دارد.

اگر دوست دارید خودروی شما در طول ده سال آینده کمترین اثرات منفی از آفتاب سوختگی و اشعه یو وی را بگیرید حتما از خدمات کاور بدنه در مرکز کارواش شبنم استفاده کنید. بهترین مرکز تخصصی را به شما معرفی کرده ایم که با خیال راحت کارهای صفر تا صد کاور رنگ خودروی خود را به آنها بسپارید.

 

صافکاری PDR حرفه ای در مرکز تخصصی شستشوی اتومبیل شبنم

کارشناسان کارواش شبنم بیشترین تخصص را درآوردن خراش ها و ضربات ریز با صافکاری بدون رنگ دارند. کاری را که نتوانیم به عالی ترین شکل ممکن برای مشتری انجام بدهیم، هرگز قبول نخواهیم کرد. بدون اغراق به شما عزیزان اعلام می کنیم تخصصی ترین مرکز در خدمات صافکاری P.D.R هستیم. مجهزترین دستگاه ها و تجهیزات به روز را تهیه کرده ایم تا کار مشتری را به عالی ترین شکل ممکن در بیاوریم. نمونه کارهای موفق ما نشان دهنده کیفیت بالای کارهای ما می باشد.

 

احیای رنگ

ارزش و قیمت نهایی هر ماشین علاوه بر عملکرد اتاق و موتور ماشین، خیلی به تمیزی و ظاهر ماشین بستگی دارد. دوست دارید ارزش خودروی خود را در طول زمان حفظ کنید؟ در تلاش هستید که خودروی خود را به بالاترین قیمت روز بفروشید؟ یا از افرادی هستید که همیشه خاص ترین ماشین ها را سوار می شوید؟ متخصصین کارواش شبنم با احیای رنگ تخصصی براقیت و زیبایی بیشتری را به خودروی شما عزیزان هدیه می دهند. اول اینکه خدمات احیای رنگ کاری تخصصی میباشد و برای اینکه بهترین خدمات را دریافت کنید حتما به متخصص مراجعه کنید.

کارشناسان ما بسته به شرایط ظاهری ماشین شما از بهترین خدمات تخصصی برای احیای خودرو استفاده میکنند. در خدمات تخصصی از روش های واکس، پولیش و سرامیک نانو و کاور رنگ استفاده میشود. کارشناسان با تجربه ما در هر مورد از بهترین روش با بیشترین جواب دهی استفاده می کنند. واکس و پولیش کاری موقت تر و سرامیک در بازه های زمانی بیشتری قابل استفاده می باشد.

 

نانو کارواش

با استفاده از مجهزترین دستگاه های نانو کارواش بهترین خدمات شستشوی تخصصی را برای ماشین شما انجام خواهیم داد. تمامی مراحل کار توسط تکنسین های ماهر انجام میشود. در این مرکز از بهترین مواد شوینده نانو برای ارائه بهترین کیفیت به مشتری ها استفاده می شود. به تجربه بهترین برندهای مواد شوینده را شناسایی کرده ایم تا مشتریان ما همیشه یک قدم جلوتر از بقیه افراد جامعه باشند. خاص ترین مرکز نانو کارواش را انتخاب کرده اید، ما نیز خاص ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می کنیم.

 

خدمات برتر مرکز تخصصی شستشوی اتومبیل شبنم

  • انجام کار شستشو در کمترین زمان ممکن
  • بهترین تعرفه های دریافتی
  • رضایت بالای تمامی مشتریان
  • استفاده از بهترین کیفیت مواد نانو
  • صفر شویی تخصصی خودرو
  • خدمات احیای و صافکاری بدون رنگ
  • بهترین کارواش نمونه در پاسداران

 

راه های ارتباط با مرکز تخصصی شستشوی اتومبیل شبنم

مدیریت: جناب آقای علیرضا احمد زاده

تماس:

09123357361

02122808121

09123357361

آدرس:

تهران- پاسداران- میدان نوبنیاد- جنب کوهستان هفتم- مجمتمع خدمات اتومبیل شبنم

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز تخصصی شستشوی اتومبیل شبنم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *