اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6114
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مرکز آمبولانس آریا امداد

مرکز آمبولانس آریا امداد یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده بهترین خدمات آمبولانس خصوصی در سرتاسر شهر تهران میباشد. مرکز آمبولانس آریا امداد در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه بهترین خدمات اورژانسی به شما عزیزان میباشد. مرکز امبولانس آریا امداد  دارای بیشترین تعداد آمبولانس های مجهز در سرتاسر شهر تهران با مجرب ترین کادر پزشکی میباشد که از جزئی ترین خدمات پزشکی معمول مانند تست های معمول فشار و قند خون و تزریق سرم تا موارد مهم و خطرناک پزشکی مانند احیای قلبی با بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد و تمام تلاش خود را برای ارتقای سلامتی شما عزیزان انجام میدهد.

 

آقای احمد مطلبی

آقای احمد مطلبی مدیریت مرکز آمبولانس آریا امداد را بعهده دارند.آقای مطلبی از پیشکسوتین باتجربه علم پزشکی میباشند که با تجهیز مرکز آمبولانس آریا امداد به پیشرفته ترین و بیشترین ناوگان مجهز آمبولانس در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشند. آقای مطلبی با گلچین کردن تیمی متخصص و دلسوز و صبور ارائه دهنده بهترین خدمات آمبولانسی پزشکی در سرتاسر شهر تهران به شما عزیزان میباشد.

آریا-امداد
آریا-امداد

بهترین آمبولانس خصوصی ویژه تهران در خیابان شهید مدنی، منطقه 8

مرکز آمبولانس آریا امداد بهترین مرکز ارائه دهنده انواع خدمات متنوع آمبولانس در شهر تهران میباشد. دفتر اصلی مرکز آمبولانس آریا امداد در خیابان شهید مدنی تهران در منطقه 8 قرار دارد ولی برای ارائه هر چه سریعتر خدمات به شما عزیزان، آمبولانس های این مرکز در سرتاسر شهر تهران مستقر بوده و در کوتاهترین زمان ممکن در خدمت شما عزیزان میباشند.

 

درخواست آمبولانس های خصوصی با بیشترین خدمات در خیابان شهید مدنی

همانطور که همه ما میدانیم شماره تلفن 115 اورژانس دولتی میباشد و در هنگام حوادث و سوانح پس از تماس با اورژانس دولتی کشور در زمان مناسب میتوانیم از خدمات عالی این مجموعه استفاده کنیم. در کنار اورژانس دولتی، اورژانس های خصوصی برای ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات پزشکی در خدمت شما عزیزان میباشند. یکی از بهترین این آمبولانس های خصوصی، مرکز آمبولانس آریا امداد میباشد که با تیمی متخصص و آمبولانس های مجهز برای ارائه هر چه بهتر خدمات پزشکی در خدمت شما عزیزان میباشد.

آمبولانس-های-امداد-آریا
آمبولانس-های-امداد-آریا

بهترین خدمات خصوصی اعزام و حمل بیمار در منطقه 8 تهران

در میان آمبولانس های خصوصی، تمام تلاش ما این بوده است که بهترین خدمات را برای اعزام و حمل بیمار به مراکز درمانی و بیمارستانی دارد.گاهی اوقات بعلت شرایط خاص جسمانی بیمار امکان انتقال بیمار با وسایل شخصی امکان پذیر نمیباشد و احتمال خسارت های جانی جبران ناپذیر وجود دارد، در این موارد خاص و اورژانسی این مرکز تحت بهترین شرایط پزشکی و ایمن کار انتقال بیمار را به مراکز مورد نظر انجام میدهد.

یکی از تفاوت های آمبولانس های دولتی و خصوصی در انتقال بیمار به مراکز درمانی این است که آمبولانس های دولتی بیمار را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل میکنند ولی آمبولانس های خصوصی طبق نظر شما بیمار را به بیمارستان مد نظر شما منتقل میکند. در اعزام افراد سالخورده و تنها نیز مرکز آمبولانس آریا امداد ارائه دهنده بهترین خدمات پزشکی برای حمل این عزیزان سالخورده به مراکز درمانی مد نظر میباشد.

آمبولانس-های-امداد-آریا-در-میدان-های-شهر
آمبولانس-های-امداد-آریا-در-میدان-های-شهر

کمترین زمان ممکن برای اعزام تیم پزشکی

مرکز آمبولانس آریا امداد پس از تماس شما در اسرع وقت در محل حاضر شده و با معاینه سرپایی و چکاپ اولیه بیمار و در صورت لزوم کارهای بعدی انتقال بیمار را تحت بهترین شرایط به مراکز درمانی مد نظر در کوتاهترین زمان ممکن انجام میدهند. از آنجا که در مواقع خاص اهمیت زمان برای نجات جان بیماران مهم میباشد که ما سعی میکنیم  در کوتاهترین زمان ممکن با کیفیت ترین خدمات پزشکی را به شما عزیزان ارائه میکند.

آمبولانس-های-سریع-امداد-آریا
آمبولانس-های-سریع-امداد-آریا

خدمات دریافتی از آمبولانس های خصوصی

فعالیت های مشخصی در حوزه خدمات آمبولانس های خصوصی توسط سازمان بهداشت و درمان و اورژانس کشور مشخص شده است. از این موارد میتوان به ارائه خدمات پزشکی در محل و در صورت لزوم اعزام بیمار به مراکز درمانی اشاره کرد. آمبولانس های مراکز خصوصی به دو دسته کلی آمبولانس هایA وb اشاره کرد. آمبولانس هایA، آمبولانس های مجهز به دستگاه های اکسیژن و دستگاه های پایه پزشکی میباشند که کار انتقال بیماران با شرایط مساعد جسمی و روحی را به عهده دارند.

آمبولانس های B مجهز به دستگاه های پیشرفته پزشکی مانند ونتیلاتور و مانتیتورهای چک وضعیت سلامتی بیمار میباشند و دستگاه های مورد نیاز بخش هایICUCCU را داشته و خدمات لازم پزشکی را درحین انتقال بیمار انجام داده و علائم حیاتی بیمار را نیز تحت کنترل دارند. برای انتقال نوزادان با بیماری های خاص که نیاز به انکوباتورهای خاص میباشد از خدمات ما میتوانید کمک بگیرید.

همچنین برای انتقال بیماران ها از شهر تهران به شهرهای دیگر نیز روی خدمات عالی ما حساب کنید. مرکز آمبولانس آریا امداد ارائه دهنده بهترین خدمات پزشکی برای انتقال بیماران عصبی و روانی به مراکز درمانی مد نظر میباشد

امداد-آریا-حرفه-ای-ترین-امداد-تهران
امداد-آریا-حرفه-ای-ترین-امداد-تهران

بیشترین رضایت مردم از آمبولانس خصوصی در شهر تهران

بیشترین رضایت مردم از آمبولانس های خصوصی در شهر تهران، منوط به ارائه بهترین خدمات پزشکی در اسرع وقت میباشد. تیم امدادی ما در کوتاهترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام شده و با تیم متخصص و با تجربه پزشکی معاینات اولیه بیمار را در محل با بالاترین کیفیت انجام داده و در صورت درمان در همان محل، بهترین توصیه های پزشکی برای بهبود به شما عزیزان داده میشود.

اگر بنابه صلاح و نظر دکتر متخصص نیاز به اعزام بیمار به مراکز درمانی برای ادامه درمان باشد با مجهزترین آمبولانس ها انتقال بیمار به بهترین مراکز درمانی انجام میشود. دقت و کیفیت بالای تیم پزشکی و آمبولانس های مجهز به کلیه دستگاه های مورد نیاز پزشکی باعث رضایت مردم از خدمات مرکز آمبولانس آریا امدادشده است. در سخت ترین روزهای زندگی و بیماری روی خدمات برتر ما حساب کنید.

 

برتری مرکز آمبولانس آریا امداد

 

  • خدمات شبانه روزی با پرسنل مجرب و آمبولانس های مجهز
  • با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و اورژانس کشور
  • جدیدترین و مجهزترین ناوگان امبولانس
  • حمل بیمار تحت بهترین شرایط که سلامتی بیمار بخطر نیفتد
  • بهترین پزشکان متخصص
  • دستگاه های مورد نیاز برای رسیدگی به حال بیماران از جمله دستگاه اکسیژن و تست فشار
  • ارائه سریعترین خدمات پزشکی
  • ارائه خدمات با تعرفه و قیمت مناسب

راه های ارتباط با مرکز آمبولانس امداد آریا

مدیریت: آقای احمد مطلبی

تماس:

02177503434

09127399984

09122171821

آدرس:

تهران ، خیابان شهید مدنی، روبروی بیمارستان امام حسین، نبش کوچه اقدامی، پلاک4، واحد2

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز آمبولانس آریا امداد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *