اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مجموعه ورزشی هیربد شعبه پاسداران یکی از قدیمی ترین باشگاه ها و مجموعه ورزشی های معتبر در استان تهران میباشد که شعبه پاسداران در دو مجموعه ویژه آقایان و و ویژه بانوان از چند سال گذشته شروع به فعالیت کرده است.

بهترین باشگاه در پاسداران تهران

امروزه با توجه به هزینه های بسیار و کمبود وقت در زندگی روزمزه همیشه سرچ بهترین ها را در گوگل انجام میدهیم و میخواهیم که دیگر تجربه نکنیم که فضایی مناسب نبود بخواهیم تایم، هزینه و انرژی صرف کنیم تا بتوانیم مجددا به دنبال جای بهتری برای کارها و فعالیتمان بگردیم.

از این رو با یک سرچ ساده در گوگل به دنبال بهترین باشگاه ورزشی در پاسداران تهران دوست داریم که اونی که از همه بهتر هستش و رضایتمندی کامل تری داره را برای ما نمایش بگذاره، ما امروز میخواهیم به شما در مورد یکی از بهترین باشگاه های پاسداران که از قدیمی ها و بسیار نام آشنا برای تمامی ورزشکاران و قهرمانان میباشد و تاییده بسیاری از آنها بر نام نیک باشگاه هیربد به چشم میخورد.

شما عزیزان میتوانید با یک جلسه مشاوره و حضور رایگان در مجموعه از خدمات و میزان فضای این باشگاه را مورد بررسی قرار دهید و با مربی ها آشنا شوید و استارت سلامتی و یک اندام بسیار زیبا را در منطقه پاسداران تهران را بزنید.

باشگاه ورزشی هیربد

مثلا شما قصد دارید برای سلامتی و تندرستی بیشتر خودتان در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید. ما امروز قصد داریم باشگاه ورزشی زنجیره ای هیربد را به شما عزیزان معرفی کنیم، این مجموعه ورزشی یکی از بهترین باشگاه های ورزشی در سطح تهران میباشد که با مدیریت اقای وجدی اداره میشود. اقای وجدی از ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز میباشد که برای راحتی و رفاه و دسترسی عالی شما عزیزان به مجموعه های ورزشی با کیفیت، اقدام به تاسیس مجموعه های ورزشی زنجیره ای در سطح تهران نموده اند.

باشگاه ورزشی هیربد در منطقه های پاسداران در دو شعبه مجزای بانوان و اقایان و در منطقه شیراز شمالی برای بانوان عزیز این منطقه و همچنین در منطق شهریار و نیاوران و ابتدای مطهری برای بانوان ورزش دوست، در منطقه ملاصدرا برای اقایان و همچنین در خیابان هوانیروز در منطقه 22 تهران برای دو بخش اقایان و بانوان محترم اقدام به تاسیس باشگاه های ورزشی مناسب و تخصصی کرده اند.

ایشون در مصاحبه با ما اعلام کرده اند که هدف شون تخصیص سرانه فضای باشگاهی مناسب در مناطق مختلف تهران  برای ورزش دوستان عزیز میباشد  که  در تمامی این مناطق ایشون به ورزش دوستی معروف و شهره اند و مردم این مناطق به خوش خلقی و صداقت و امانت و تلاش ایشون برای  قرار دادن امکانات مناسب ورزشی در جهت ورزش و تامین سلامتی مردم معترف هستند .

اهمیت ورزش

به علت زندگی شهری و زندگی کارمندی اکثریت جامعه و بی تحرکی مردم، بی تحرکی قشر دانش اموز و دانش جو و عدم علاقه  قشر کهنسال ما به ورزش و تحرک، سرانه ورزشی در کشور ما خیلی پایین میباشد. یک بخش ماجرا مربوط به کمبود فضا ها و سالن های ورزشی هست که بخش دولتی و خصوصی باید همت کنند و بخش دیگر نبود علاقه به ورزش در خود مردم است که برای تامین سلامت جامعه در اینده و نیاز کمتر به خدمات  پزشکی و دارویی  این دو بخش باید تقویت شوند و اهمیت ورزش بیشتر به مردم گوشزد شود.

 

رشته های مختلف ورزشی

با پیشرفت علوم در رشته های مختلف، رشته های ورزشی هم از این قافله عقب نمانده و گام به گام با علم روز دنیا پیشرفت کرده اند. مادر و پایه رشته های ورزشی، پیاده روی اصولی و صحیح میباشد، منظور از پیاده روی صحیح ، پیاده روی تند و در مدت زمان مشخص و به قصد ورزش میباشد که ضربان قلب و تنفس ما را درگیر کند. بجز پیاده روی، رشته های پایه ای فوتبال و والیبال و بسکتبال هم طرفداران خاص خودشان را دارند که تعداد زیادی از مردم کشور ما به طور حرفه ای این رشته ها را دنبال میکنند که خیلی هم عالی و مفید است.

شاخه دیگری از رشته های ورزشی، ورزش های رزمی میباشد که برای تزکیه نفس و شناخت بخش های معنوی وجودی انسان و کار کردن روی خودمان خیلی مفید است و علاوه بر سلامت جسم در اعتلای روح ما موثر اند. ورزش های رزمی مانند کاراته و تکواندو که با تکیه بر بخش های معنوی ورزش، رشته های  انسان سازی میباشند. همگام با پیشرفت جامعه رشته های ورزشی جدید به دایره کلاس های ورزشی اضافه شده اند مانند زومبا و تی ار ایکس و پیلاتس و روز به روز به تعداد انها نیز افزوده میشود.

یکی از ورزش های اصولی و پایه ای رشته بدنسازی و فیتنس میباشد که در کنار کارها و دستورات بدنسازی و کار با دستگاه و رعایت رژیم غذایی باعث حفظ تناسب اندام میشود .

باشگاه ورزشی هیربد

باشگاه ورزشی هیربد با داشتن تیمی متخصص از مربیان رشته های ورزشی مختلف مانند کیک بوکسینگ، تیاریکس، بدنسازی و فیتنس، کراس فیت و سایر رشته های ورزشی اماده ارائه خدمت به شما عزیران در محیطی ارام  میباشد .

رشته های ورزشی باشگاه هیربد

کیک بوکسینگ

کیک بوکسینگ یکی از رشته های رزمی است، رشته ای  تلفیقی از بوکس و کاراته میباشد که در ان اصول این دو رشته  بصورت تلفیقی بکار میرود. در کیک بوکسینگ از تکنیک های دست و پا استفاده میشود .

تیاریکس

تیاریکس ورزشی تعادلی است که با بند ها و کش های خاصی بر اساس وزن خودتون انجام میشود که برای سلامتی و چربی سوزی  بدن مفید میباشد، تیاریکس شامل تمرینات کششی و استقامتی است

بدنسازی و فیتنس

بدنسازی رشته ای ورزشی برای داشتن اندام زیبا وعضلانی است. در باشگاه های بدنسازی تمرینات خاص ورزشی در کنار رژیم غذایی به ورزشکاران داده میشود تا بدنی عضلانی و سلامت داشته باشند .

کراس فیت

کراس فیت رشته ای تلفیقی از بدنسازی و وزنه برداری و ژیمناستیک و دو میدانی میباشد. کراس فیت در شاخه ورزش های همگانی طبقه بندی میشود که افراد در سالن های ورزشی به مجموعه ورزش های ایستگاهی پشت سر هم مشغول هستند. مثلا ابتدا در زمان و مسافت خاصی میدوند و سپس شنا میروند و یا وزنه میزنند و رکورد خودشان را  ثبت میکنند و برای انجام این تمرین ها در زمان کمتر به تلاش خودشان ادامه میدهند

برتری نسبی باشگاه هیربد

  • پراکندگی این باشگاه زنجیره ای در مناطق مختلف تهران برای راحتی شما عزیزان
  • داشتن سانس های مناسب در طول روز برای هر دو بخش باشگاه ورزشی بانوان و باشگاه ورزشی اقایان
  • داشتن مربی های باتجربه و دلسوز در اکثریت رشته های ورزشی
  • محیطی ارام با جو ورزشی و دوستانه
  • ارائه بهترین خدمات ورزشی با مناسب ترین شهریه
  • داشتن دستگاه ها و تجهیزات بروز ورزشی و داشتن کلیه  وسایل ورزشی مورد نیاز شما عزیزان برای رشته های مختلف ورزشی
  • سالن های ورزشی کاملا تمیز و استریل با رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی با مواد لازم

مطمئن هستیم پس از ثبت نام در باشگاه ورزشی هیربد و استفاده از خدمات ورزشی بینظیر این مجموعه در کنار مربیان دلسوز و با تجربه ما، با پشتکار فراوان رشته های ورزشی مورد علاقه خود را پیگیری کرده و سالیان سال در کنار ما  هم سلامتی خود را تضمین کرده و هم در رشته های مختلف ورزشی رتبه ها  و مدال های عالی در مسابقات شهری و کشوری و استانی کسب میکنید و با رضایت خاطر فراوان ما را به دوستان خودتان هم معرفی میکنید . قدم اول از شما بقیه مراحل همگام با مجموعه ورزشی هیربد

تماس با ما مجموعه ورزشی بزرگ هیربد

هیربد مرکزی ویژه بانوان : ابتدای پاسداران- نبش نگارستان یکم- پلاک 81 – تلفن: 22841717

هیربد مرکزی ویژه اقایان: ابتدای پاسداران- نبش نگارستان یکم- پلاک 81 . تلفن  : 22853740

شعبه 2 ویژه بانوان : شیراز شمالی – نبش شهریار پلاک 34 تلفن : 88069071

شعبه 3: نیاوران – پشت کاخ – خیابان نصیرابادی- میدان کاشانک – پلاک 7 . تلفن: 22832796

شعبه 4 ویژه اقایان : ملاصدرا- شیراز شمالی – ابتدای لادن – پلاک 3 – تلفن : 88045893

شعبه 5 ویژه بانوان: ابتدای مطهری، نرسیده به لارستان- پلاک 444 تلفن : 88911237

شعبه 9 ویژه بانوان : منطقه 22- خیابان هوانیروز مجتمع امیرکبیر- خیابان دنا شرقی تلفن 44741900 ساعت کار : 6 الی 14

شعبه 9 ویژه اقایان: منطقه 22- خیابان هوانیروز- مجتمع امیرکبیر- خیابان دنا شرقی تلفن 44741900 ساعت کار : 14 الی 23.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ورزشی هیربد شعبه پاسداران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *