اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7310
اصناف شهر
مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتر

توضیحات آگهی

مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتر

مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتر دارای رتبه ۲ پیمانکاری با حضور موفق در بیش از سی پروژه شهری در استانهای مختلف و اجرا و ارائه خدمات به بیش از سیصد تالار و هتل و سالن همایش در سطح کشور توانمندی‌های خود را به مخاطبان خود به اثبات رسانده است .

مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتر یکی از بهترین ها در زمینه طراحی و تولید بهترین تجهیزات نور پردازی و هم چنین تجهیزات صدابرداری می باشد.

مجموعه فنی و مهندسی فرکانس برتر بهترین و حرفه ای ترین تجهیزات استیج را برای مهمانی ها و مجالس شما ارائه می دهد.

امروزه در تمام تالار ها و باغ تالار ها از بهترین تجهیزات نورپردازی و صدابرداری برای زیبا تر شدن فضای مهمانی ها و مجالس شما استفاده می شود. حتی اگر شما بخواهید در منزل خود مراسم خاصی داشته باشید می توانید از این نور پردازی ها برای زیباتر شدن محیط و گرم و صمیمی تر شدن مهمانی و مراسم ها استفاده کنید. البته یکی دیگر از کاربرد های مهم نورپردازی، نورپردازی ویترین مغازه ها می باشد که باعث جلب توجه مشتری و جذب بیشتر آن ها به مغازه می شود.

کلیه امکانات صوتیِ معرفی شده از بهترین متریال ممکن تهیه و کلیه سفارشات جهت تحویل در صورت عدم موجودی در مجموعه در سریعترین زمان ممکن از دبی و ترکیه و چین تهیه و تقدیم به شما میگردد.

حضور افراد متخصص در بخش طراحی و مونتاژ مارا به یکی از بهترین های حال حاضر در مبحث تخصصیه نورپردازی و صدابرداری تبدیل کرده است .

آشنایی با مهندس نصیری

  • ابراهیم نصیری
  • کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش به صادرات
  • مدرس فن بیان در آموزشگاه های مطرح کشور ، مشهد و تهران
  • دانش آموخته ی دوره موسیقی ، آواز پاپ
  • دانش آموخته و متخصص طراحیِ نور آرایی و طراحی صدا در فضاهای سالن همایش و آمفی تئاتر و تالارهای پذیرایی و هتل ها و سایر
  • تولید کننده تخصصی تجهیزات نورپردازی که دارنده ی استانداردها و ایزوهای مختلف جهت صادرات می‌باشد.
  • تولیدات به شرح ذیل، ال ای دی کف ( استیج ، دنس فلور )، میز دی جی ، لاینر های نور پردازی نسل جدید چراغهای توکار و روکار ، وال واشرهای آدرس پذیر
  • فلت و پروژکتور های لایتینگ مورد استفاده در تالارهای لوکس .

 

طراح و تولید کننده انواع تجهیزات نورپردازی

مجموعه فنی و مهندسی فرکانس برتر یکی از بهترین طراح و تولید کننده انواع تجهیزات نورپردازی می باشد و خدمات زیادی را برای تالار ها و مجالس شما ارائه می دهد. امروزه تجهیزات نورپردازی به کار رفته در سالن ها و تالار ها بسیار حائز اهمیت می باشد و جزو تجهیزات ضروری می باشد. با تهیه تجهیزات نورپردازی فرکانس برتر متوجه کیفیت بالای این تجهیزات خواهید شد.

هر کدام از این تجهیزات نورپردازی دارای ویژگی ها و کارایی خاصی هستند و هر کدام مکمل کار دیگری می باشند که همه آن ها در کنار یک دیگر جلوه خاصی به مراسم ها و مجالس ها و حتی سالن های کنسرت می بخشند.

در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از انواع تجهیزات نورپردازی مورد استفاده در تالار ها و سالن ها آشنا می کنیم.

انواع تجهیزات نورپردازی

دستگاه بخار ساز:

یکی از تجهیزات مورد استفاده در تالار ها و سالن ها دستگاه بخار ساز می باشد. وظیفه این دستگاهتولید بخار و مه مصنوعی می باشد. این مه مصنوعی حاصل بخار یک مایع مخصوص می باشد که هیچ ضرری برای سلامتی ندارد. دستگاه بخار در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام از آن ها دارای قدرت متفاوتی می باشد.

بلک لایت:

بلک لایت یکی از تجهیزات نورپردازی می باشد و بیشتر در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قیمت مناسبی می باشد. این نوع از تجهیزات نورپردازی با استفاده از پرتو های فرابنفش برای ایجاد افکت های نوری و دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد.

مووینگ:

مووینگ یکی از پر طرفدار ترین و حرفه ترین تجهیزات نورپردازی می باشد که وظیفه آن ایجاد نورپردازی های خاص و جذاب می باشد و شامل تعدادی ال ای دی می باشد. مووینگ ها در سایز و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شود و به دو دسته کلی مووینگ بیم (beem) و مووینگ وش (wash)   تقسیم می شود.

توپ آینه ای یا گوی آینه:

گوی های آینه ای که به گوی دیسکویی معروف هستند ، یکی از تجهیزات مهم نورپردازی می باشند و جلوه خاص و جذابی به محیط و مجالس شما می بخشند. با نصب این گوی ها در تالار ها و سالن ها ، شاهد بازتاب نور های زیبایی در محیط خواهید بود که زیبایی و جلوه زیبایی به مراسم شما بخشیده است.

لیزر یا پرژکتور های لیزری:

یکی از تجهیزات جذاب و پر طرفدار نورپردازی در مراسم ها لیزر یا پرژکتور های لیزری می باشد که جلوه خص و زیبایی به مراسم ها می دهد. این نوع از تجهیزات نورپردازی دارای طیف نور گسترده ای می باشد که شامل چند رنگ مختلف می شود که برای جذابیت بیشتر می توان با ریتم موسیقی پخش شده هماهنگ کنید.

میکسر:

می توان گفت میکسر از مهم ترین تجهیزات نوری می باشد. زیرا تمام تجهیزات نورپردازی که می خواهید استفاده کنید باید به دستگاه میکسر متصل شوند و عملکرد همه تجهیزات توسط میکسر کنترل می شود.

فلاشر:

فلاشر یکی دیگر از تجهیزات نورپردازی می باشد که برای نورپردازی مجالس و تالار ها ، سالن ها ، تابلو های تبلیغاتی شرکت ها و فروشگاه ها و سایر موارد کاربرد دارد. این دستگاه از مجموعه ای از لامپ های ال ای دی تشکیل شده است که بدنه ای فلزی و فایبرگلس دارند.

ریسه ها:

ریسه ها یکی از تجهیزات نورپردازی می باشند که از تعدادی چراغ ال ای دی تشکیل شده است و برای نورپردازی های خارجی و داخلی کاربرد دارد. می توان گفت ریسه ها یکی از جذاب ترین و محبوب ترین تجهیزات نوری هستند. به طور کلی می توان گفت ریسه ها یک رشته سیم بلند می باشند که در روی آن ها تعداد زیادی ال ای دی تعبیه شده است.

انواع ریسه ها

  • ریسه های سوزنی
  • ریسه های مولتی
  • ریسه های توری

پرده LED:

در میان تجهیزات نورپردازی ، پرده ال ای دی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین تجهیزات می باشد که برای مراسم ها کاربرد دارد. نکته قابل توجه پرده ال ای دی این است که می توان چندین رنگ و طرح متفاوت را بر روی آن اجرا کرد و به نمایش گذاشت و تنها منحصر به یک رنگ و طرح خاص نمی باشد.

پرده ال ای دی دارای ابعاد 2 متر در 3 متر می باشد. از دیگر ویژگی های این پرده این است که می توان بر روی آن انیمیشن و نوشته را اجرا کرد.

بهترین طراح و تولید کننده تجهیزات صدابرداری

مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتریکی از بهترین ها در زمینه طراح و تولید کننده تجهیزات صدابرداری می باشد و تجهیزات صدابرداری بسیار با کیفیتی را برای سالن ها و مجالس شما ارائه می دهد. شما می توانید انواع تجهیزات صدابرداری از جمله میکروفون ، اسپیکر، هدفون، پایه میکروفون و سایر تجهیزات مورد نیاز خود را از مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتر تهیه کنید.

بهترین ارائه کننده تجهیزات استیج برای مجالس و سالن ها

مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتر بهترین ارائه کننده تجهیزات استیج برای مجالس و سالن ها می باشد و شما می توانید با خیال راحت تجهیزات مورد نیاز برای استیج را از مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتر تهیه کنید. مطمئنا از انتخاب این مجموعه قوی راضی و خوشنود خواهید شد.

 

راه های ارتباط با مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتر

مدیریت: جناب آقای مهندس ابراهیم نصیری

تماس:

09122350765

09022350765

آدرس:

مازندران- ساری- جاده فرح آباد- بعد از دانشگاه آزاد جنت آباد- پذیرایی هزار نقش

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه فنی مهندسی فرکانس برتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *