اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1871
اصناف شهر
مجموعه غذایی علاء الدین

توضیحات آگهی

مجموعه غذایی علاء الدین

این مجموعه یکی از خوشمزه ترین پیتزاها و ساندویچ ها رو داره که اگه یکبار خورده باشینحتما مشتری دائمی اون میشین. از سابقه ش نمیگم، چون حتما یا خودت پیتزاهاشو امتحان کردی یا یه جایی اسمشون به گوشت خورده. اگه هم نشنیدی پس با من بیا تعریف کنم که چه چیزی رو تا الان از دست دادی.

انواع مختلف پیتزا برای هر سلیقه

انواع مختلف پیتزاهای آمریکایی که حتی با شنیدنش دهن آدم آب میفته، از ساندویچ های تنوریش هم نگم که وقتی بوش به دماغتون بخوره هیچوقت فراموشش نمی کنین. بخوام خوب توصیفش کنم، به پیتزاهای لذیذی فک کنین که کلی مواد تازه با بهترین کیفیت روش هست و
پنیر و نون خوشمزه که داغ داغ براتون سرو می کنن.

مجموعه غذایی علاء الدین تنوع منو پیتزاهاش خیلی خوبه اگه گیاه خواری یا پیتزاهای گوشتی دوست داری چیزی براتون میارن که حتما ازش لذت میبرین.

بهداشت و کیفیت محصولات غذایی

فست فود علاء الدین در کنار کیفیت پیتزاهاش، تائیدیه وزارت بهداشت رو هم داره و این یعنی که همه مراحل تهیه و پخت پیتزاها و ساندویچ هاشو توی یه محیط کاملا بهداشتی انجام میده. پس خیالتون راحت باشه که می تونین با تمام وجودتون از خوردن غذاهاش لذت ببرین.

خودم قبل از اینکه بخوام یه فست فودی رو برای خرید پیتزا یا سفارش ساندویچ انتخاب کنم اول بهداشت و نظافت محل کارشون برام مهمه، پس بهتون میگم که مجموعه غذایی علاء الدین از این نظر کاملا تائید شده هستش.

انواع پیش غذا و نوشیدنی

گفتم که تو منوش انواع پیتزا و ساندویچ هست. خب شما وقتی میرین یه فست فود خوب، منو پیش غذا و نوشیدنی هم براتون مهمه. نگران ناشین فست فود علاءالدین همه اون پیش غذاهایی که یه فست فود باید داشته باشه رو داره و همشون با تازه ترین مواد درست میشه.

اینجا هیچ مواد غذایی ای برای طولانی مدت تو یخچال آشپزخونه فست فود علاءالدین نمی مونه چون اینقدر تعداد سفارش ها بالاست و مشتری زیاد داره که همه چیز زود تموم میشه و جایگزین شون همه مواد غذایی تر وتازه تو بازار هست.

سابقه ی طولانی فست فود علاءالدین

فست فود علاء الدین با سابقه طولانی فعالیت یکی از شناخته شده ترین مجموعه های غذایی در تهران هست که مشتری های خودشو از گذشته تا الان حفظ کرده و روز به روز به طرفداراش اضافه میشه.

اگه شما هم می خواین این تجربه خوب رو داشته باشین همین الان، همین جا شماره و آدرس فست فود علاء الدین رو بردارین و تو اولین فرصت دست دوستاتون یا خانواده رو بگیرین و برین از غذاهاش لذت ببرین.
دورهمی با دوستات و مهمونی در کنار خانواده ت با یه غذای خوشمزه از فست فود علاء الدین رو از دست نده و حتما امتحان کن.

معرفی فست فود علاء الدین

فست فود علاء الدین یکی از شناخته شده ترین فست فود هایی هست که سال های طولانی مشغول به کاره و بخاطر پیتزاهای آمریکایی لذیذ و پر ملات و خوشمزه ی خودش حسابی بین فست فود خورا معروفه.

خیلی ها از دوران مجردی و دانشجویی مشتریش بودن و حتی کلی از خانواده ها خاطره های خوبی از این پیتزا فروشی دارن و تجربشونو اگه بخوان از این مجموعه غذایی بگن مطمئنا پر از نکات مثبته، اصلا بهترین تبلیغ برای این مجموعه هم همینه که تعداد زیادی از مشتریاش از سالهای خیلی دور باهاش همراه بودن.

مجموعه غذایی علاء الدین تو این سال ها همیشه تلاش کرده تا کیفیت غذاهای خودشو تو سطح بالا نگه داره و روز به روز تو ارائه ی خدمات به مشتریاش پیشرو باشه.

منوی کامل و بدون کم کسری

از منو این فست فود هم بخوام بگم، تقریبن شامل همه نوع غذای فست فودی میشه، از انواع مختلف پیتزاهای خوشمزه بگیر تا انواع ساندویچها و سوخاری ها، همه ی اینا هم کاملا پر و پیمون و تازه و داغ سرو میشه. معمولا اگه مشتری قدیمیشون بودی هنوز هم هستی، اگه هم نبودی یکبار امتحان کنی مشتری همیشگیشون میشی.

منو غذاییشون کامل هست و در کنار پیتزا انواع ساندویچ های خوشمزه و پیش غذاهای لذیذ، مثل سیب زمینی، بال و قارچ سوخاری و نان سیردار هم اومده.

انواع سالاد و نوشیدنی ها

از بین نوشیدنی ها هم چیزی نیست که نتونی تو منوشون پیدا نکنی و همین طور سالاد های متنوعی هم هم تو منو غذاییش هست که دیگه نمیرسم در موردشون بگم. یه خوبی دیگه ای هم که این فست فود داره اینه که برای دوست دارای سبزیجات هم پیتزاهای مخصوصی سرو میکنه که حتی من که عاشق گوشت و پیتزا قارچ  و گوشت هستم هم این پیتزا سبزیجاتشو سفارش دادم و کلی از خوردنش لذت بردم.

بهترین فست فود در پاسداران اختیاره جنوبی

به جرات می تونم بگم علاءالدین اگه بهترین فست فود در تهران نباشه، بدون شک تو لیست بهترین فست فودها تو تهران جا داره، جای خیلی خوبی هم داره.همه چی وقتی خیلی خوشایند تر میشه که این کیفیت خوب غذا در کنار سرو سریع هم قرار داشته باشه و از اون طرف، برای مشتریای تو خونه هم ارسال غذاشون خیلی منظم و سر وقته.

می تونین زنگ بزنین پیتزاتونو سفارش بدین و با سریع ترین پیک، وقتی هنوز داغه غذا بهتون تحویل داده میشه، و مهم تر از اون، اگه مشتری به هر دلیلی راضی نباشه سریع پاسخگو هستن و مشکل مشتری رو بر طرف می کنن.

پرسنل و محیط فست فود علاءالدین

از پرسنلش نگم که خیلی خوش برخورد و خوش رو هستن، جوری که همین برخورد خوبشون کاری میکنه که مشتری همیشگیشون بشین. شما از یه فست فود چه انتظارایی دارین؟ همه اونا تو مجموعه غذایی علاء الدین کاملا رعایت میشه.

سفارش و ارتباط مجموعه غذایی علاء الدین

کافیه یبار برین و خودتون از نزدیک ببینین و غذاهاشونو امتحان کنین، مطمئنا بعدش خودتونین که همه جا ازشون تعریف می کنین. اصلا مطمئنا قبل اینکه تعریف های من رو اینجا بخونین،اسم فست فود علاء الدین به گوشتون خورده بود و حالا بعد از معرفی ای که اینجا خوندین
مطمئن شدین تا برین یبار غذاهاشو امتحان کنین.

مدیریت : جناب اقای حمید علاءالدین

تماس :

0212703

09121794444 

02122772316

آدرس : تهران ، پاسداران ، اختیاریه ی جنوبی ، پلاک 37

اینجا هم شماره تلفن هاش هم آدرس شعبشو گذاشتیم می تونین یا زنگ بزنین سفارش بدن یا حضوری برین و از خوردن یه پیتزا و ساندویچ خوشمزه لذت ببرین.

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه غذایی علاء الدین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *