اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5594
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 مجتمع پلاستیک طبرستان 

مجتمع پلاستیک طبرستان یکی از بهترین مجموعه های سازنده تانکر و مخزن اب در شرق تهران ناحیه جاجرود میباشد. هدف اقای رزین صدف، مدیریت مجموعه طبرستان، عرضه با کیفیت تانکرهای ابی با قیمت مناسب در بازار میباشد. در کنار کیفیت بالای نمونه های تولیدی، مجموعه پلاستیک طبرستان ارائه دهنده بهترین گارانتی ها و خدمات پس از فروش برای راحتی شما عزیزان میباشد.

 

بهترین سازنده مخزن اب در جاجرود، حومه تهران

مجتمع پلاستیک طبرستان یکی از بهترین سازنده های انواع متنوع مخزن اب در حومه تهران، جاجرود میباشد. برای ساخت با کیفیت ترین مخزن های اب در ابتدا نیاز به  تهیه با کیفیت ترین مواد موجود در بازار و تجربه کافی برای  تانکرسازی با بالاترین کیفیت میباشد. اقای زرین صدف با گلچین کردن بهترین نیروهای تولیدی زمینه کارافرینی و استخدام تعدادی جوان با استعداد را در این زمینه و تولید عالی ترین کیفیت مخازن ابی را در کارنامه موفق چندین ساله خود دارند.

 

اقای زرین صدف

تیم پلاستیک طبرستان با تجربه بالای چندین ساله در حوزه ساخت مخزن اب در حومه تهران فعالیت دارند. اقای مجتبی زرین صدف با شناخت بهترین تولید کننده های مواد پلی اتیلنی در بازار و تهیه مواد خام با کیفیت و تجهیز کارگاه خودشون به پیشرفته ترین دستگاه های مورد نیاز برای قالب گیری و ساخت این مخزن های اب اقدام به ساخت و پخش این مخازن اب در بازار نمودند. تجربه بالای شناخت مواد با کیفیت و قالب گیری با دقت ، باعث تولید باکیفیت ترین مخازن ابی در کارگاه پلاستیک طبرستان شده است.

تانکرهای-فلزی
تانکرهای-فلزی

طبقه بندی انواع مخازن بر اساس جنس انها :

 

تانکرهای فلزی

یکی از پر کاربردترین انواع تانکرهای مورد استفاده در بازار، تانکرهای فلزی میباشند. این تانکرها در کنار مزایایی فراوانی که دارند، دارای معایبی نیز میباشند. این تانکرهای فلزی به علت سنگین بودن و جابجایی سخت تر و گران تر بودن جابجایی انها کمتر مورد اقبال مردم میباشند. همچنین به علت از جنس فلز بودن و یکپارچه نبودن بدنه انها در طول زمان ممکن است دچار خوردگی و شکستگی و زنگ زدگی بشوندو بعلت همین زنگ زدن میتوانند به مرور زمان باعث تغییر مزه و طعم اب شوند.

چون امکان دارد در ساخت انها از فلز روی و سرب نیز استفاده شده باشند، این تانکرهای برای حمل مواد غذایی و اب مناسب نبوده و خطرناک میباشند.

تانکرهای پلاستیکی

از انواع جنس های مختلف پلاستیکی میتوان در ساخت این مخازن استفاده کرد. در مجتمع پلاستیک طبرستان به علت کیفیت بهتر پلاستیک پلی اتیلنی از این جنس برای ساخت مخازن استفاده میشود. پلی اتیلن از پلی مریزاسیون اتیلن در تحت شرایط خاصی ساخته میشود. قالب ها در کارگاه طبرستان بسته به سلیقه مشتری در انواع مخازن عمودی و افقی و کتابی و زیرپله ای و  غیره ساخته میشود.

بهترین-فروشگاه-مخزن-آب-در-فشم
بهترین-فروشگاه-مخزن-آب-در-فشم

طبقه بندی مخازن اب بر اساس حجم در پلاستیک طبرستان

مجتمع پلاستیک طبرستان با توجه به داشتن انواع متنوع قالب های افقی و عمودی و کتابی و زیرپله ای و……در حجم های مختلف اماده ارائه خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد. در صورت نیاز شما به حجم خاصی از هر کدام از قالب های موجود، کار ساخت به صورت سفارشی برای شما انجام میشود. لازم به تذکر است که هر چه حجم انتخابی و ابعاد قالب بزرگتر باشد قیمت نیز بیشتر میشود. در مجتمع پلاستیک طبرستان از مخازن با کمترین حجم تا بزرگترین مخازن مورد نیاز شما موجود میباشد

 

پلاستیک طبرستان، عرضه کننده متنوع ترین تانکرهای آب بر اساس شکل

 

مجمتع پلاستیک طبرستان انوع متنوع مخازن افقی و عمودی و کتابی و زیرپله ای و نصب شو روی نیسان و وانت را موجود دارد. متنوع ترین انواع مخازن با کیفیت را در حجم های متنوع از مجتمع پلاستیک طبرستان بخواهید. در کنار کیفیت بالا مناسب ترین قیمت ها را نیز در مجتمع پلاستیک طبرستان خواهید دید. خوش قولی از ویژگی های بارز مجموعه طبرستان میباشد. بعلت کیفیت بالا و عرضه بهترین گارانتی های بازار مطمعن باشید پس از یکبار خرید از ما ، مشتری دائمی ما میشوید.

 

طبقه بندی مخازن بر اساس تعداد لایه های مخازن

در ابتدا مخازن اب تک لایه و سفید رنگ ساخته میشدند که به مرور مشکلاتی از قبیل نفوذ نور خورشید به مخازن اب و گرم کردن اب داخل مخازن و رشد جلبک ها به علت وجود نور در مخازن بوجود امد. طراحان این مخازن بدنبال راه حل این مشکلات برامدند و مخازن دو لایه را برای حل این مشکل طراحی کردند این لایه دوم به رنگ مشکی ساخته شد که مانع ورود نور خورشید به داخل مخازن اب شود و با نبود نور جلبک ها دیگر داخل مخازن رشد نکردند و از انجا که خود جلبک ها غذای باکتریهای غیرهوازی هستند، بنابراین با جلوگیری از ورود نور به مخازن مانع رشد جلبک ها و باکتری ها در مخازن شدند و طعم  و مزه اب دیگر تغییر پیدا نکرد و خاصیت خود را حفظ کرد.

مجتمع پلاستیک طبرستان با استفاده از بهترین کیفیت مواد پلی اتیلنی این مخازن اب سه لایه را طراحی و عرضه میکنند. در کنار کیفیت بالای این مخازن اب سه لایه پلاستیک طبرستان، مناسب ترین قیمت ها و بهمراه مناسب ترین گارانتی ها به شما عزیزان ارائه میکند. همچنین مجموعه پلاستیک طبرستان مخازن اب فوم دار را برای مناطق سردسیر و گرمسیر تولید و با مناسب ترین قیمت ها خدمت شما عزیزان ارائه میکند. بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها از مجموعه پلاستیک طبرستان بخواهید. .

بهترین-سازنده-مخزن-اب-در-جاجرود،-حومه-تهران
بهترین-سازنده-مخزن-اب-در-جاجرود،-حومه-تهران

راه های ارتباطی با پلاستیک طبرستان

مدیریت: مجتبی زرین صدف

تماس:

02176200491

09211001491

آدرس: تهران ، جاجرود نرسیده به پلیس راه سمت چپ جنب نمایندگی سایپا پلاک 35

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجتمع پلاستیک طبرستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *