اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7439
اصناف شهر

توضیحات آگهی

متال صنعت بازار آهن شاد آباد

متال صنعت بازار آهن شاد آباد بهترین انتخاب برای خرید انواع لوله های صنعتی، فولادی درز دار و بدون درز می باشد. تنوع بالا، کیفیت مناسب، اصالت اجناس متال صنعت را به فروشگاهی بدون رقیب در زمینه عرضه انواع لوله های صنعتی تبدیل نموده است.
بسیاری از مشتری های این فروشگاه تنها پس از یک بار خرید و مشاهده کیفیت بالای کارها و قیمت های مناسب مشتری وفادار و همیشگی این مجموعه شده اند. در متال صنعت با راهنمایی های تخصصی و بهترین مشاوره ها باعث خرید عالی مشتریان خود خواهیم شد.

بزرگترین فروشگاه انواع لوله در بازار آهن شاد آباد

برای ارائه بیشترین کمک به بخش تولیدی و صنعتی کشور متنوع ترین لوله های مورد نیاز را در بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها عرضه کرده ایم. در این فروشگاه به خاطر تنوع بالای لوله های عرضه شده دست خالی از فروشگاه خارج نمی شوید و لوله مورد نظر خود را با اصالت در کیفیت و به صورت تضمینی خرید خواهید کرد.

همین تنوع بالا مشتریان زیادی را مشتری همیشگی ما نموده است. بیشترین لوله های صنعتی را در متریال های متنوع با قطر و ضخامت های متنوع عرضه کرده ایم، از لوله های فولادی گرفته تا لوله های پلی اتیلنی، گالوانیزه، مسی، استیل، آلیاژی و آلومینیوم

معرفی تیزر متال صنعت بازار آهن

فروش انواع لوله صنعتی

لوله های صنعتی بسته به نوع کاربری آن ها در صنایع ساختمان سازی، صنعتی و نفت و پتروشیمی با مواد اولیه متفاوت، طول یا قطر و ضخامت های متنوعی تولید می شوند. در متال صنعت سعی نموده ایم تمامی لوله های صنعتی مورد نیاز مشتریان را از بهترین مواد اولیه با کیفیت و قیمت های مناسب عرضه نمایم.

اگر قصد خرید انواع لوله های درزدار و بدون درز را دارید متال صنعت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. کارشناسان ما با مقایسه لوله های صنعتی متنوع و بیان ویژگی های مثبت و منفی هر کدام بهترین نمونه ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.

 

بهترین فروشگاه جهت فروش لوله درزدار و بدون درز

  • لوله های بدون درز
  • لوله های درز دار
  • مسی
  • چدنی
  • آلومینیوم
  • گالوانیزه
  • برنجی
  • استنلس

 

ارائه و تولید لوله های مانیسمان

لوله های مانیسمان همان لوله های بدون درز فولادی می باشند که بیشتر در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرند به علت اهمیت این نوع لوله ها در حفظ جان انسان ها همیشه بهترین کیفیت آن ها را عرضه می نمایم. این لوله ها به علت یکنواختی سطح خارجی و نداشتن هر گونه جوشی از استحکام و مقاومت بیشتری در کارهای صنعتی برخوردار می باشند.

همین مقاومت باعث می شود که لوله های مانیسمان با قیمت های بالاتری نسبت به لوله های درزدار عرضه شوند. بهترین کیفیت لوله های مانیسمان 20، 40، 80 و 160 را با ارزان ترین قیمت های بازار از متال صنعت تهیه خواهید نمود.

 

فروش تک و عمده لوله آب و شوفاژ

معایب بالای لوله های فلزی برای تاسیسات لوله کشی شوفاژ باعث شده است که در حال حاضر بیشتر از لوله های پلاستیکی برای این کار استفاده شود. لوله های پلاستیکی به علت سبکی، مقاومت بالا در مقابل عوامل نامساعد محیطی، طول عمر بالا، انعطاف پذیری و عدم رسوب انتخاب بهتری برای لوله های شوفاژ می باشند.

بهترین کیفیت لوله های پنج لایه را برای تاسیسات شوفاژ منزل مسکونی تان می توانید از متال صنعت در بازار شاد آباد تهیه نمایید. در مورد لوله های آب نیز پیشنهاد کارشناسان خبره متال صنعت خرید انواع لوله های پلیمری مانتد پی وی سی می باشد.

 

انواع لوله جدار چاهی

متنوع ترین لوله های جدار چاهی شیار دار و بدون شیار را در متنوع ترین قطرها در متال صنعت موجود نموده ایم. با انتخاب و استفاده از این لوله های جدار چاهی در چاه های عمیق جلوی ریزش دیواره چاه را خواهید گرفت و در نتیجه چاه شما طول عمر مفید بیشتری خواهد داشت. بهترین کیفیت لوله های جدار چاهی را از 8 اینچ تا 14 اینچ در ضخامت های متنوع موجود کرده ایم.

پیشنهاد کارشناسان متال صنعت انتخاب لوله های فولادی و یا پلیمری جدار چاهی می باشد. اگر بخواهیم از چند مزیت عمده این لوله ها نام ببریم، می توانیم به سبکی و حمل و نقل آسان، طول عمر بالا و مقاومت در مقابل عوامل خورنده را اشاره نمود.

لوله میله ای

به دنبال خرید لوله های میله ای با قطر داخلی و خارجی معین هستید؟ ضخامت این مدل لوله برای شما مهم می باشد. می خواهید از این مدل لوله خاص سفارشی مقدار زیادی را سفارش بدهید؟ به دنبال بهترین عرضه کننده با کیفیت و خوش انصاف هستید که سفارش را به موقع تحویل بدهد؟ بهترین پیشنهاد متال صنعت بازار شاد آباد می باشد.

این گروه تولیدی بهترین کیفیت لوله های میله ای سفارشی را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها برای شما آماده خواهد کرد. اگر لوله میله ای مورد نیاز خود را از این گروه صنعتی تهیه نمایید، تا سالیان سال با بهترین کیفیت برای شما کار خواهد کرد.

 

بهترین فروشگاه انواع لوله های فشار قوی در بازار آهن

متنوع ترین لوله های گالوانیزه، جوشی سیاه درزدار، مانیسمان و لوله های فولادی را که از معمول ترین لوله های فشار قوی می باشند را در بهترین کیفیت در متال صنعت پیدا خواهید کرد. به دنبال خرید بهترین کیفیت لوله های فشار قوی پلی اتیلنی می باشید؟

پیشرفت های تکنولوژی باعث شده است که لوله های فشار قوی علاوه بر جنس های فلزی از پلی اتیلن نیز تولید شوند. لوله های مشکی با نشانه آبی رنگ در کنار نشان دهنده لوله های پلی اتیلنی فشار قوی می باشند. در کنار شما هستیم تا بهترین کیفیت لوله های اصلی فشار قوی را با بهترین قیمت ها به شما  عزیزان معرفی نماییم.

 

فروش انواع لوله آلیاژی در شاد آباد تهران

برای انتقال موادی با دمای بیش از 400 درجه نیاز به نوعی لوله دارید؟ بهترین پیشنهاد استفاده از لوله های آلیاژی می باشد. آلیاژ در کل یعنی ترکیب دو یا چند ماده با یکدیگر است، حال این لوله آلیاژی می تواند از ترکیب دو فلز باشد و یا یک فلز و ماده ای دیگر مثل آهن و کربن. برای اجرای عالی کار انتقال پروژه صنعتی خود نیاز به لوله با آلیاژ خاصی دارید؟

در متال صنعت حتما لوله مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت پیدا خواهید نمود. از معمول ترین لوله های آلیاژی مورد استفاده در صنایع می توان به لوله های کاپر نیکل و آدمیرال اشاره نمود.

 

راه های ارتباط با متال صنعت بازار آهن شاد آباد

مدیریت: جناب آقای وحید عینی
تماس:
09122254998
02166227575
آدرس:
تهران- شادآباد- بازار آهن- بهاران 1- بلوک 20- پلاک6

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متال صنعت بازار آهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *