اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 لیست 10 تا از بهترین نهالستان های محمد شهر کرج

نهال کرج

لیست 10 تا از بهترین نهالستان های محمد شهر کرج به قرار زیر میباشد. موسسه نهال کرج،سامیان پردیس سبز (نهال کرج) با مدیریت جناب آقای ایرج لشگری با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع درختان مثمر و غیرمثمر و نهال ها و گل و گیاهان زینتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در خدمت افراد علاقه مند به گل و گیاهان میباشد. انواع نهال های سیب و آلو وآلبالو و گلابی و زرد آلو و گیلاس اصلاح نژاد شده را از نهال کرج تهیه کنید. ارائه بهترین مشاوره های تخصصی کاشت نهال و مراقبت های پس از کاشت تا برداشت را از کارشناسان باتجربه موسه نهال کرج بخواهید.

اطلاعات تماس

  نهال کرج: 

شماره تماس: 09126947735

لیست-بهترین-نهالستان-های-کرج
لیست-بهترین-نهالستان-های-کرج

نهالستان بانک گردوی ایران

نهالستان بانک گردوی ایران از بزرگترین تامین کننده های انواع نهال های پیوندی و کشت بافتی و اصلاح نژاد شده میباشد. از خصوصیات برتر نهال های گردو این نهالستان میتوان به کوتاهی قد نهال برای برداشت راحت تر گردو، تراکم خوشه ای گردو، مقاومت به آفات و بیماری های گردو و مقاومت به سرمای زود رس اشاره کرد. نهالستان بانک گردوی ایران تنها مرکز عرضه انواع  نهال های گردو دیر گل و زود بارده در استان کرج میباشد. از بین گونه های این نهالستان ،انواع گونه های اسرائیلی، کانادایی، فرانسوی، شیلی و شهمیرزاد و دماوند و تویسرکانی از انواع پرفروش میباشد.

معرفی-بهترین-نهالستان-های-کرج
معرفی-بهترین-نهالستان-های-کرج

نهالستان بهمن آبادی     

نهالستان بهمن آبادی  در لیست  ده تا از بهترین نهالستان های  محمد شهر کرج قرار دارد. این نهالستان از نهالستان های قدیمی و با تجربه در استان کرج میباشد که کار خود را در مقیاس کوچکی شروع کرد و امروزه بعلت تخصص بالا، تولید کننده اصلی انواع نهال های گل ها و درختچه های زینتی مانند انواع پاچیرا و کاج مطبق و انواع  بونسای و درختان مثمر میوه مانند انواع سیب و گلابی و آلو و هلو و شلیل و درختان غیرمثمر مانند انواع بید مجنون و صنوبر و پالونیا میباشد.

تخصصی ترین خدمات طراحی فضای سبز و آبنما و آلاچیق در استان کرج را از نهالستان بهمن آبادی بخواهید. این نهالستان با تجربه بالای طراحی فضای سبز برای شرکت های متعدد و همکاری با شهرداری های تهران و کرج ارائه کننده بهترین خدمات طراحی برای شما عزیزان میباشد.

نهالستان-ارکیده-جلیلی- 
نهالستان-ارکیده-جلیلی-

نهالستان پردیس کشاورزی

نهالستان پردیس کشاورزی به مدیریت آقای دکتر احمد حسینی تامین کننده اصلی انواع نهال های شناسنامه دار و اصلاح نژاد شده برای باغداران بزرگ کشور میباشد. عرضه انواع نهال های پیوندی میوه های خاص مانند شاه توت و سیب رد مریکال و زغال اخته و توت موزی و تمشک آمریکایی از برترین تولیدات این نهالستان میباشد. اگر قصد دارید برای احداث باغ میوه خود از درختان میوه های اصلاح نژاد شده و مقاوم به شرایط نامساعد محیطی و پربازده انتخاب کنید بدون هیچ تردیدی بهترین گزینه نهالستان پردیس کشاورزی میباشد. با کشاورزی مدرن لذت باغ داری حرفه ای را بچشید.

نهالستان-بانک-گردوی-ایران
نهالستان-بانک-گردوی-ایران

نهالستان ارکیده جلیلی  

نهالستان ارکیده جلیلی با بیش از 35 سال سابقه در زمینه تولید انواع گل و گیاهان زینتی در خدمت تمامی علاقه مندان به گل و گیاهان زینتی میباشد. عرضه انواع گل های فصلی مانند انواع بنفشه، بگونیا، شمعدانی در تعداد کم و عمده از خدمات اصلی این نهالستان میباشد. بعلت تخصصی بودن این نهالستان در زمینه انواع گل و گیاهان زینتی همکاری فراوانی با مراکز شهرداری برای زیباسازی فضای شهری و طراحی دارد. از نمونه های کارهای موفق این شرکت میتوان به طراحی میدان اصلی کرج و پارک لاله کرج اشاره کرد که با استفاده از زیباترین گلها و چینش و طراحی خلاقانه، زیبایی این گلها را دوچندان میکنند.

نهالستان-برادران-حسینی
نهالستان-برادران-حسینی

نهالستان خاورمیانه

نهالستان خاورمیانه به مدیریت جناب آقای دکتر ماندگار و همکاران در لیست ده تا از بهترین نهالستان های محمد شهر کرج  و برترین نهالستان کشور در سه دهه متوالی توسط جهاد کشاورزی انتخاب شده است. انواع نهال های مرکبات مانند پرتقال و لیموشیرین و نارنگی و نهال های بلوط و بادام و گردو و پسته اصلاح نژاد شده از تولیدات اصلی این مرکز میباشد. اگر به باغداری حرفه ای و تخصصی اهمیت میدهید از نهالستان خاورمیانه نهال های شناسنامه دار و اصلاح نژاد شده را انتخاب کنید. کلیه نهال های تولیدی این نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی میباشد که نشان دهنده کیفیت و اصالت این نهال های تولیدی در بهترین شرایط محیطی میباشد.

نهالستان-بهمن-آبادی 
نهالستان-بهمن-آبادی

 

نهالستان ترابی

نهالستان ترابی بعنوان تولید کننده نهال های مثمر و غیرمثمر بعنوان نهالستان پیشرو در سطح کشور انتخاب شده است. نهالستان ترابی عرضه کننده اصلی نهال های چنار و انواع سرو از جمله سرو نقره ای و انواع کاج مشهد و تهران و نوئل و انواع صنوبر و پالونیا میباشد. اگر زمینی در جای مناسبی دارید و قصد دارید درختانی مناسب برای تولید چوب بکارید و از این راه سود ببرید پیشنهاد ما انتخاب گونه های صنوبر و تبریزی و پالونیا میباشید و با خرید این گونه های گیاهی از نهالستان ترابی از کیفیت و سلامت این نهال ها اطمینان خاطر داشته باشید و با این انتخاب آگاهانه  باعث کسب سود حداکثری خود شوید.

نهالستان-پردیس-کشاورزی
نهالستان-پردیس-کشاورزی

نهالستان برادران حسینی

نهالستان برادران حسینی از بهترین نهالستان های تحقیقاتی در کرج میباشد که پروژه های مشترک فروانی با مرکز تحقیقات جهاد دانشگاهی کرج داشته و گونه های اصلاح نژاد شده توسط مرکز تحقیقات را تکثیر میکند. در این نهالستان انواع گونه های گیاهی پیوندی و اصلاح نژاد شده تکثیر شده و بفروش میرسند. کاشت این گونه های گیاهی اصلاح نژاد شده باعث افزایش تولید خیلی زیاد باغ شما در مقایسه با سایر باغداران میشود. از گونه های گیاهی خیلی معروف این نهالستان میتوان به انواع انگورهای دانه دار و بی دانه و دیرگل و زودبار ده و اصلاح نژاد شده اشاره کرد که همه این گونه های گیاهی شناسنامه دار و مورد تایید جهاد دانشگاهی میباشد.

نهالستان-خاورمیانه
نهالستان-خاورمیانه

نهالستان عزیزی

نهالستان عزیزی بزرگترین تولید کننده انواع نهال های درختان میوه از قبیل انواع درختان سیب و گلابی و آلو و هلو و شلیل و گوجه سبز و زدآلو با بیش از 35 سال سابقه  کاری مفید میباشد. بعلت کیفیت بالای نهال های تولیدی و داشتن شناسنامه و تایید جهاد کشاورزی، این نهالستان بیشترین نهال های خودرا به کشورهای ترکیه و آلمان صادر کرده و زمینه ارز آوری را برای کشور فراهم آورده است. این نهالستان بعلت همکاری با کلیه مراکز تحقیقاتی و تولیدی در سراسر کشور، اقدام به تولید و تکثیر انواع نهال های درخت میوه سازگار با کلیه نقاط آب و هوایی کشور از سردترین نقطه تا گرم ترین نقطه کشور نموده است .

نهالستان-دانش-بنیان-آریا
نهالستان-دانش-بنیان-آریا

 

نهالستان دانش بنیان آریا

نهالستان دانش بنیان آریا که از سال 1395 کار تحقیقاتی و تولیدی خود را آغاز نموده است، اکنون با همکاری تعداد زیادی از دانش آموخته های باتجربه علم کشاورزی آماده ارائه بهترین نهال های پیوندی و اصلاح نژادی انواع درختان میوه مانند انواع گلابی و هلو و شلیل و به میباشد. مقاومت بالای این نهال های درختان میوه به شرایط نامساعد و باردهی بیشتر از خصوصیات تمامی نهال های تولیدی این مرکز تحقیقاتی میباشد. یکی از تخصصی ترین خدمات این مرکز ارائه انواع باکیفیت کلزا و خدمات روغن کشی به مشتریان عزیز میباشد. هر آنچه که از علم جدید کشاورزی انتظار دارید از نهالستان دانش بنیان آریا دیافت میکنید.

نهالستان-عزیزی
نهالستان-عزیزی
نهالستان-محمد-شهر-کرج
نهالستان-محمد-شهر-کرج

شماره تماس: 09126947735

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. علی

    بهترین نهالستان در محمدشهر هستند
    ممنون از پیشنهاد خوب سایت

    • asnafshahr

      ممنون از نظر مثبت شما، ما سعی کرده ایم تا جزو بهترین نهالستان ها در محمد شهر کرج باشیم و همیشه خدمات بسیار عالی و گسترده ای را به شما عزیزان ارائه کنیم.

  2. صفری

    تهران هم ارسال دارین ؟

    • asnafshahr

      سلام و عرض، بله ما نهال ها را به سراسر تهران ارسال میکنیم و هر موقع شما عزیزان خرید خود را میتوانید از راه دور سفارش دهید و ما در سریعترین زمان ممکن به صورت کاملا حرفه ای ارسال را خدمت شما عزیزان انجام خواهیم داد

  3. فضلی

    جمعه هم تشریف دارین ؟
    تا چه ساعتی ؟

    • asnafshahr

      بله، جمعه ها هم هستیم.
      لطفا قبل از تشریف آوردن برای خرید نهال حتما هماهنگ بفرمایید که مهندسین کشاورز در آن روز در دخدمتتون باشند

  4. علی

    در این منطقه پر از گلخانه و فروش نهال هست
    من از این گلخانه خرید کردم و از خریدم راضی بودم
    از این سایت آدرس رو پیدا کردم و خواستم نظر بذارم کسانی که مثل من نمیدونن بارشون رو از کجا تهیه کنن و از جاهای دیگه بدقولی دیدن کمکی کرده باشم

    • asnafshahr

      خدارو شکر از خدمات ما رازی بودیم.
      ما همیشه سعی میکنیم تا بهترین نهالستان در کرج و محمد شهر کرج باشیم.
      از لطف شما بسیار سپاسگذاریم

  5. نادر

    سلام
    شما نهال زرشک سیاه بی دانه هم دارید؟
    اگر دارید ممنون میشم قیمت و نوع تحویل ( ریشه یا گلدون ) رو بفرمایید

    • asnafshahr

      بله موجود هستش دوست گرامی، میتوانید جهت خرید و مشاوره با مجموعه تماس حاصل نمایید.
      با تشکر فراوان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *