اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5854
اصناف شهر
لیست 10 تا از بهترین تعمیرگاه مزدا

توضیحات آگهی

لیست 10 تا از بهترین تعمیرگاه مزدا

در این لیست و بخش قرار است تا ما به شما لیست 10 تا از بهترین تعمیرگاه مزدا را که بسیار کارشان خوب هستش را معرفی کنیم. همکاران ما سعی کرده اند با توجه به نظرات مشتریان این لیست را تهیه نمایند و به شما عزیزان معرفی کنند. امیدواریم که این لیست برای شما بسیار ارزشمند و سودمند باشد و در انتخاب یک تعمیرگاه خوب توانسته باشیم به شما کمک شایانی داشته باشیم.

در تمامی بخش ها ما سعی میکنیم همیشه بهترین را به طور واقعی به شما معرفی کنیم و در صدد آن هستیم که در این بخش به خاطر گران بودن تجهیزات و خودرو از بین خدمات تعمیرات گلچینی از لیست 10 تا از بهترین تعمیرگاه مزدا را برای شما معرفی کنیم و نسبت به تعمیرات گیربکس، موتور، جلوبندی، برق خودرو سایر بخش های دیگر این لیست تهیه شده و در این بخش قرار داده شده است.

تعمیرگاه مزدا بختیاری

“تعمیرگاه مزدا بختیاری” یکی از مراکز معتبر و مورد اعتماد در زمینه تعمیر و خدمات فنی خودروهای مزدا است. این تعمیرگاه با تکیه بر تجربه و تخصص کارشناسان ماهر و استفاده از تجهیزات پیشرفته، به ارائه خدمات با کیفیت و به موقع به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات ارائه شده توسط “تعمیرگاه مزدا بختیاری” می‌توان به تعمیرات عمومی، تعویض قطعات، سرویس دوره‌ای، و تعمیرات تخصصی موتور و سیستم‌های الکتریکی اشاره کرد. با رعایت استانداردهای فنی و انجام کار با دقت و دقت، این تعمیرگاه به عنوان یک مرجع معتبر در حوزه تعمیرات خودروهای مزدا شناخته شده است و به مشتریانش اطمینان و رضایت کامل را ارائه می‌دهد.

تماس:

09124074868

 

تعمیرگاه مزدا مستر لوکس

اگر بخواهیم لیست ده تا از بهترین تعمیرگاه مزدا را معرفی کنیم، مسلما تعمیرگاه مزدا مستر لوکس با مدیریت آقای حسین رضی کاظمی در صدر آنها قرار خواهد داشت.این تعمیرگاه با بیش از چندین دهه فعالیت در زمینه تعمیرات انواع ماشین های گروه مزدا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند. کلیه خدمات تعمیری موتور و گیربکس و باطری و تعمیرات برق خودرو را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام میدهند.

برای راحتی مشتریان عزیز در شمال و غرب و شرق و جنوب تهران بهترین خدمات تخصصی را ارائه میکنیم. با انتخاب این تعمیرگاه کاملا خیالتان راحت و آسوده است که از بهترین کیفیت قطعات اصل و اورجینال برای کارهای تعمیرات و تعویض استفاده شده است.

تعمیرگاه-مزدا-آقای-بختیاری

مدیریت: جناب آقای حسین رضی کاظمی

تماس:

02122314825

09123893945

آدرس: 

تهران- اتوبان بابایی شرق به غرب- لاین کندرو- بعد از لشگرک- کندرو- بعد از پمپ گاز- شهید رسولی- داخل کارواش یزدان 

 

تعمیرگاه تخصصی تاپ سرویس

تعمیرگاه تخصصی تاپ سرویس در شرق تهران با کادری مجرب و متخصص و پیشرفته ترین تجیهزات و دستگاه های مورد نیاز بهترین خدمات تعمیری انواع ماشین های گروه مزدا را انجام میدهد. صافکار و نقاش قابل اعتمادی سراغ ندارید، که خوردگی ماشین شما را با تمیز ترین شکل ممکن در بیاورد. همکاران ما با بهترین کیفیت و با استفاده از روش های صافکاری بدون رنگ، خوردگی و لکه تصادف را برایتان درست میکنند. تیم ما تمام تلاش خود را خواهند کرد که بدون استفاده از رنگ کار صافکاری ماشین شما را انجام بدهد، که کمترین افت قیمتی را داشته باشید.

تعمیرگاه-تخصصی-تاپ-سرویس
تعمیرگاه-تخصصی-تاپ-سرویس

تعمیرگاه مزدا سنتر 

بهترین خدمات تعمیری کلیه ماشین های مزدا2 ، 3،6، 2000 و 323 را با بهترین کیفیت برای مشتریان خود انجام می دهیم. سال ها تجربه کار تخصصی تعمیرات ماشین های گروه مزدا، باعث شده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنیم. کلیه خدمات تخصصی تعمیرات لنت های ترمز را برای مشتریان عزیز خود انجام میدهیم. در جریان تعویض لنت های ترمز از بهترین کیفیت لنت ترمزهای شرکتی و اصل استفاده میکنیم. کیفیت لنت ترمزهای سرامیکی نیز در بسیاری از موارد عالی و قابل قبول بوده است.

تعمیرگاه-مزدا-سنتر 
تعمیرگاه-مزدا-سنتر

تعمیرگاه تخصصی مزدا (مزداکاران)

کلیه تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی مزدا از فارغ التحصیلان نمونه دانشگاهی و با تجربه کاری بالا میباشند. این امتیازها باعث شده است پرسنل تعمیرات این مجموعه، در سریع ترین زمان ممکن ایرادات فنی و مکانیکی ماشین را تشخیص داده و به سهولت این مشکل ها را حل نمایند. در جریان تعمیرات تمام تلاش ما این است که کار تعمیرات را با کمترین هزینه های ممکن جمع کنیم. اگر امکان تعمیر قطعه ای باشد حتما بهترین خدمات تعمیری را برایتان انجام خواهیم داد. اگر کیفیت قطعه به قدری خراب باشد که قابل تعمیر نباشد، از بهترین قطعه های اصل و اورجینال برای تعویض استفاده میکنیم.

تعمیرگاه-تخصصی-مزدا-(مزداکاران)
تعمیرگاه-تخصصی-مزدا-(مزداکاران)

مجموعه تعمیرگاهی تهران پلاس

مجموعه تعمیرگاهی تهران پلاس با مجهزترین دستگاه های دیاگ زنی در اسرع وقت مشکل ماشین شما را تشخیص داده و سپس با انتخاب روش های کم هزینه به سرعت این مشکلات را حل مینمایند. عیب یابی سریع و دقیق همکاران ما باعث رضایت خاطر شما عزیزان خواهد شد. اگر سفر ناگهانی برای شما پیش آمده است، همکاران ما به سرعت موارد ضروری قبل از سفر را چک میکنند تا سفری آسوده و ایمن را تجربه کنید. چکاپ لنت، جلوبندی، باطری، برق، موتور، گیربکس و لاستیک و چراغ ها از موارد ضروری قبل از سفر میباشند.

مجموعه-تعمیرگاهی-تهران-پلاس

کلینیک تخصصی مزدا سیتی

کلینیک تخصصی مزدا سیتی به صورت تخصصی و انحصاری انواع گیربکس های ماشین های مزدا را تعمیر میکنند. برای انجام هر خدماتی بهتر است به تعمیرکارانی حرفه ای و تخصصی مراجعه کنید، تا بهترین خدمات را دریافت کنید. اگر گیربکس ماشین خود را به تعمیرکاران متعددی نشان داده اید ولی هنوز مشکل آن به صورت کامل حل نشده است، به کلینیک تخصصی مزدا سیتی مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکل را برای همیشه حل کنند. تعمیرات گیربکس های اتوماتیک در حیطه کاری متخصصان ما میباشد، به علت پیچیدگی بیشتر گیربکس های اتومات نسبت به دستی، بهتر است مراکز تخصصی را برای تعمیرات آنها انتخاب نمایید.

کلینیک-تخصصی-مزدا-سیتی
کلینیک-تخصصی-مزدا-سیتی

کلینیک تخصصی مزدا پدیده

علاقه زیادی به خودروهای گروه مزدا دارید، دوست دارید از این گروه خودروسازی مدلی را انتخاب کنید. از مدل مزدا 3 خوشتان می آید ولی به علت کار کرده بودن این مدل و قدیمی تر بودن آن کمی مردد هستید. به انتخاب شما آفرین می گوییم، تمامی گروه های خودرویی مزدا در کنار ظاهر زیبایشان  از عملکرد و شتاب خوبی نیز برخوردار میباشند. برای اینکه بهترین تصمیم ممکن را در خرید بگیرد و بهترین گروه خودرویی مزدا را با بهترین قیمت ها انتخاب کنید، از مشاوره های همکاران ما نهایت استفاده را ببرید. کارشناسان ما ماشین مد نظر شما را بررسی کرده و به شما اطمینان خاطر میدهند که خرید این ماشین به صرفه است و یا خیر

کلینیک-تخصصی-مزدا-پدیده
کلینیک-تخصصی-مزدا-پدیده

مزدا چکاپ

مدت ها است به دنبال بهترین تعمیرگاه ماشین های مزدا برای تنظیم موتور خود هستید، مزدا چکاپ، صفر تا صد کارهای مربوط به تنظیم موتور شما را انجام میدهد. با انجام خدمات تعمیری و تنظیمی ما، موتور ماشین شما مانند ساعت و به طور دقیق با بیشترین توان و شتاب کار خواهد کرد. اگر تنها یک بار ماشین مزدا خود را به تعمیرگاه ما بیاورید، به علت کیفیت بالای کارها مشتری همیشگی و دائمی ما خواهید شد. با جدیدترین روشهای فنی مانند تغییر کامپیوتر ماشین مزدایتان بیشترین شتاب و توان موتوری را برایتان ایجاد خواهیم کرد.

تعمیرگاه-تخصصی-مزدا-در-شهر-زیبا
تعمیرگاه-تخصصی-مزدا-در-شهر-زیبا

تعمیرگاه تخصصی مزدا در شهر زیبا

آیا شما نیز از علاقه مندان ماشین های اسپرت میباشید، دوست دارید مزدا3 خود را به زیباترین شکل ممکن اسپرت نمایید. تعمیرگاه تخصصی مزدا در شهر زیبا با چندین سال سابقه و بهترین نیروهای متخصص بهترین خدمات تیونینگ تخصصی را برای شما انجام میدهند. دقت نظر و ظریف کاری همکاران ما به قدری بالا میباشد که به طور صد در صد از کار نهایی رضایت خواهید داشت. با استفاده از زیباترین رینگ ها، سپرها و چراغ ها زیباترین مزدا اسپرت را خواهید داشت.

در فضای داخلی ماشین نیز از بهترین تناسب رنگ برای رنگ بندی صندلی ها و کفپوش و داشبرد استفاده میکنیم. تقویت موتور و شتاب موتور نیز به صورت خاص و اختصاصی برایتان انجام خواهیم داد.

تعمیرگاه-تخصصی-مزدا-در-شهر-زیبا
تعمیرگاه-تخصصی-مزدا-در-شهر-زیبا

تعمیرگاه حنیفه

آیا شما نیز مثل ما معتقد هستید که با انجام سرویس های دوره ای میتوانید به مقدار زیادی در هزینه های تعمیرات آتی ماشین تان صرفه جویی مالی داشته باشید؟ بله آفرین حق با شما است. با انجام سرویس های دوره ای در تعمیرگاهی قابل اعتماد و شناخته شده در فواصل زمانی معین میتوانید با کمترین هزینه های ممکن بیشترین عملکرد را از ماشین تان انتظار داشته باشید. در تعمیرگاه حنیفه بهترین خدمات سرویس های دوره ای تعویض روغن و فیلتر و غیره برایتان انجام خواهد شد.

این تعمیرگاه از بهترین کیفیت قطعات مصرفی در کلیه سرویس های دوره ای استفاده میکند. در این متن سعی کردیم لیست ده تا از بهترین تعمیرگاه مزدا را برایتان معرفی کنیم، امید است که مفید بوده باشد.

تعمیرگاه-حنیفه
تعمیرگاه-حنیفه

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. مهدی صداقت

    واقعا ممنونم از شما خیلی معرفی خوبی از تعمیرگاه های تهران قرار دادید.
    تشکر فراوان از شما.

    • asnafshahr

      با سلام و تشکر از شما
      ما سعی کردیم اطلاعات جامعی را از تعمیرگاه های مزدا در شهر تهران برای شما عزیزان جمع آوری کنیم تا شما بتوانید به راحتی بهترین را انتخاب نمایید.

  2. سهیل سامدار

    خیلی کارشون خوبه، آقای بختیاری یکی از حرفه ای ترین و بهترین تعمیرکاران مزدا هستند که پیشنهاد میکنم حتما بهشون سر بزنید. واقعا کارشون بی نظیره.
    من یک مزدا ۳ جدید داشتم، سنسور گلگیر جلو بابت چراغ ها از کار افتاده بود، در عرض ۵ دقیقه درست کردن.

  3. مهدی موفق

    ممنون از شما بابت معرفی این لیست.
    خیلی کمکون کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *