اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

لگراند فلوک فروشگاه کابل و تجهیزات شبکه در لاله زار به مدیریت آقای رحمان زاده

لگراند فلوک فروشگاه کابل و تجهیزات شبکه در لاله زار عرضه کننده انواع متنوع تجهیزات برقی و شبکه و انواع متنوع فیبر نوری در تهران میباشد. فروشگاه لگراند فلوک عرضه کننده انواع محصولات و کالاهای برقی از برندهای مختلف بازار و مخصوصا برند لگراند فرانسه میباشد. برند لگراند یکی از برترین برندهای فرانسوی میباشد که متنوع ترین و باکیفیت ترین محصولات را ارائه کرده است. آقای رحمان زاده با توجه به سابقه و تجربه کاری بالا در زمینه ارائه انواع کالاهای برقی و تجهیزات شبکه ای و فیبرهای نوری،

این محصولات را از متنوع ترین و بهترین برندهای بازار برای شما عزیزان گلچین کرده اند که بهترین خرید را از فروشگاه ما داشته باشید

خرید تجهیزات برقی و شبکه در لاله زار

خیابان لاله زار تهران مرکز اصلی پخش کالاهای برقی متنوع و باکیفیت میباشد. هر آنچه که از محصولات برقی مانند انواع کابل و سیم و پریز و فیوز و اتصلات شبکه و فیبر نوری نیاز داشته باشید در این بازار پیدا میکنید. آشنایی با فروشگاه های معتبر و با انصاف در بورس کالاهای مختلف یکی از بهترین راه های خرید مطمئن آن کالا ها میباشد. اگر قصد خرید از خیابان لاله زار تهران را دارید حتما به فروشگاه لگراند فلوک مراجعه کنید که یکی از تخصصی ترین مراکز باتجربه در زمینه فروش تجهیزات برقی میباشد، در کنار تجربه بالا، انصاف و مشتری مداری نیز از دلایل برتری این فروشگاه میباشد.

خدمات ارائه شده در فروشگاه لکراند فلوک

در فروشگاه لگراند فلوک انواع متنوع تجهیزات برقی و شبکه و انواع متنوع تجهیزات فیبر نوری در بالاترین کیفیت موجود میباشد. در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسب و گارانتی معتبر نیز از مزیت های این فروشگاه میباشد. در ادامه به طور خلاصه به معرفی چندی از محصولات این فروشگاه میپردازیم.

بهترین مرکز خرید تجهیزات شبکه در لاله زار

با پیشرفت های گسترده در زمینه علم کامپیوتر و اینترنت، استفاده از خدمات شبکه در شرکت ها و امور اداری امری معمول میباشد. با استفاده از خدمات شبکه میتوان بسادگی اطلاعات مورد نظر را بین بخش های مختلف با وجود فاصله جغرافیایی در کمترین زمان ممکن با هزینه های کمتر انجام داد. اگر شما قصد راه اندازی شبکه کامپیوتری را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید که اطلاعاتی برای خرید بهتر این تجهیزات از فروشگاه لگراند فلوک به شما عزیزان بدهیم.

تجهیزات شبکه موجود در فروشگاه لگراند فلوک به قرار زیر میباشند که همگی از بهترین برندهای بازار با کیفیت عالی میباشند.

فروش تجهیزات شبکه شامل :

کابل شبکه در تمامی برندها در لگراند فلوک فروشگاه کابل و تجهیزات شبکه در لاله زار

در فروشگاه لگراند فلوک انواع متنوع کابل شبکه در برندهای باکیفیت بازار از جمله برندهای نکزنس و لگراند و اشنایدر اکتاسی با مناسب ترین قیمت ها موجود میباشد، که تمامی این کابلها اورجینال میباشند .

رک شبکه

رک ها شبکه در مدل های ایستاده با یونیت های متفاوت 32 و 27 و 22 و 42 و 17 و رک های دیواری 6 و 9 یونیت در عمق های متفاوت در فروشگاه لگراند فلوک موجود میباشند که شما عزیزان بسته به اندازه مورد نیاز انتخاب کنید.

پچ پنل

متنوع ترین و باکیفیت ترین پچ پنل های مورد نیاز خود را پس از مشورت با تیم حرفه ای فروش ما انتخاب کنید.

پچ کورد

بهترین مدلهای پچ کورد از بهترین برندهای معتبر بازار را از فروشگاه لگراند فلوک تهیه کنید. پچ کوردهای فیبر نوری نگزنس و لگراند که از کیفیت بالایی بخوردار هستند در مناسب ترین قیمت ها خدمت شما عزیزان تقدیم میگردد

ترانکینگ

انواع ترانکینگ ها در اندازه های متنوع مانند 150 در 50 و 80 در 50 از برندهای معتبر لگراند در فروشگاه لگراند فلوک موجود میباشد. انواع متعلقات مختلف ترانکینگ ها مانند زاویه داخلی و خارجی و زاویه تخت ترانک و سه راهی های ترانک در بهترین کیفیت خدمت شما عزیزان ارائه میشود.

کواکسیال

کابلهای ترکیبی با مغزهای مختلف از برندهای مختلف و با کیفیت بازار از جمله برند زیمنس در فروشگاه لگراند فلوک موجود میباشد. بهترین کیفیت کواکسیال را از ما بخواهید

تجهیزات برقی شامل:

در دوران پیشرفته و صنعتی ما اگر در اطراف خودمان به هر گوشه و کناری که نگاه بندازیم انواع متنوع سیم و کابل و پریز و فیوز میبینم که باعث راحتی زندگی های شهری شده اند. در ادامه مطلب به معرفی خلاصه ای از تجهیزات برقی
فروشگاه لگراند فلوک میپردازیم

باکس کف خواب

بعلت کمبود فضا در خانه ها و مکان های اداری بجای استفاده از پریزهای متعدد بهتر است از باکس های کف خواب چند منظوره استفاده کنیم که همزمان کار کلید و پریز تلفن و برق را در کمترین فضای ممکن برای ما انجام میدهند. بهترین کیفیت باکس های کف خواب را در فروشگاه لگراند فلوک پیدا میکنید.

فیوز مینیاتوری

در فروشگاه لگراند فلوک انواع فیوزهای تک پل و دو پل و سه پل و تک فاز و دو فاز را از بهترین برندهای باکیفیت بازارخرید کنید

لگراند فلوک فروشگاه کابل و تجهیزات شبکه در لاله زار و فروش سیم و کابل

سیم های برق افشان و تکی در نمره های مختلف با عالی ترین کیفیت در فروشگاه لگراند فلوک موجود میباشد. همچنین انواع کابل های برق افشان و کابل های برق زمینی در اندازه های متنوع در مناسب ترین قیمت ها خدمت شما عزیزان تقدیم میگردد. هر نوع کابل و سیمی که برای تکمیل پروزهای خود نیاز دارید در فروشگاه لگراند فلوک موجود میباشد.

لوله فلکسی

لوله خرطومی های فلزی روکش در بهترین کیفیت در سایز بندی متنوع در فروشگاه لگراند فلوک موجود میباشد.

کلید و پریز ماژولار

انواع متنوع و زیبای کلید و پریزهای ماژولار را که همزمان کار کلیدهای تک و پریز برق و تلفن را برای شما انجام میدهند در بهترین کیفیت از فروشگاه لگراند فلوک تهیه کنید.

فروش تجهیزات فیبر نوری

در عصر ما برای انتقال اطلاعات بیشتر از فیبر نوری استفاده میشود. در فیبرنوری از لوله های شیشه ای یا پلاستیکی با خلوص بالا بوسیله شکست نور برای انتقال سریع مقدار زیادی اطلاعات استفاده میشود. پیشرفته ترین و بروز ترین تجهیزات فیبر نوری را از فروشگاه لگراند فلوک بخواهید. پس از مشورت با مشاورین تیم فروش ما و بسته به نوع کاربری مورد نیازتان هر نوع تجهیزاتی که برای تکمیل پروژه های فیبر نوری تان نیاز دارید را از ما تهیه کنید.

مزیت فروشگاه لگراند فلوک

· تجربه و سابقه بالای کاری در زمینه تجهیزات برقی و شبکه و فیبر نوری
· ارائه انواع متنوع و باکیفیت تجهیزات برقی و شبکه و فیبر نوری
· ارائه باکیفیت ترین محصولات با قیمت های مناسب
· بیشترین رضایت مشتریان
· ارائه بهترین مشاوره ها برای بهترین خرید شما

راه های ارتباط با فروشگاه لگراند فلوک

مدیریت : جناب آقای رحمانی زاده
تماس: 33939962-09124645743
آدرس: تهران – لاله زار جنوبی- پاساز اتحادیه- طبقه همکف – پلاک26

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لگراند فلوک فروشگاه کابل و تجهیزات شبکه در لاله زار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *