اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4759
اصناف شهر

توضیحات آگهی

لوازم یدکی پرشین

اگر به دنبال یک لوازم یدکی فروشی مجهز و با قیمت مناسب هستید حتما تا پایان این صفحه را دنبال کنید تا ویژگی های فروشگاه پرشین را برای شما توضیح بدهیم.

 

لوازم یدکی پرشین در تهران پارس

لوازم یدکی پرشین، انواع لوازم مورد نیاز برای ماشین شما را موجود دارد. محصولات این فروشگاه در برند های مختلف با درجه کیفیت های متنوع به فروش می رسد. در واقع در فروشگاه پرشین شما با توجه به میزان هزینه ای که می خواهید بکنید، می توانید لوازم یدکی مورد نظر خودتان را تهیه کنید. اعتبار لوازم یدکی فروشی که از آن جا خرید می کنید بسیار مهم است، تا مبادا لوازمی که می خرید بی کیفیت نباشند و لوازم درجه دو یا سه را جای لوازم درجه یک به شما نفروشند. در فروشگاه پرشین تمامی لوازم جلو بندی ماشین مانند سی بک وجود دارد

 

فروش انواع قطعات یدکی خودرو در لوازم یدکی پرشین خودرو

اول از همه بهتر است بدانید لوازم یدکی دقیقا شامل چه وسایل و تجهیزاتی می شوند. لوازم های یدکی شامل تمامی لوازمی است که برای تعمیر ماشین و یا ارتقا موتور و قسمت های مختلف آن استفاده می شود. در فروشگاه پرشین تمامی قطعات اصل و اورجینال بوده و از بهترین کیفیت ها برخوردار میباشند. قطعات لوازم یدکی ها در ابعاد های مختلف ریز و درشت هستند و هر کدام از آن ها کارایی مخصوص به خودشان را دارند.

برخی از لوازم های یدکی اهمیت های حیاتی در ماشین دارند و در صورت بی کیفیت بودن ممکن است حادثه های جبران ناپذیر ایجاد کنند. به همین دلیل حتما از کیفیت  لوازمی که تهیه می کنید اطمینان خاطر داشته باشید، تا مبادا حادثه ناگواری پیش نیاید.

 

فروش انواع لنت های خارجی و داخلی در پرشین مهرابی

لنت های ماشین انواع تولید شده خارجی و داخلی دارند که هر کدام از این لنت ها کارایی و قدرت خاص خود را دارند. لنت در واقع یک پارت از دستگاه ایجاد کننده فرایند ترمز دیسکی می باشند. در اجزا این لنت ها از قطعات فولاد و موادی که اصطکاک ایجاد می کنند، وجود دارد. هر چه این لنت ها با ظرافت بیشتر و حرفه ای تر تولید شده باشند، قدرت ترمز ماشین قوی تر خواهد بود، در نتیجه مدت زمان فاصله ترمز را کاهش می دهند. یعنی در واقع طول زمانی که پس از فشردن ترمز تا ایست ماشین طول می کشد را کاهش می دهند، در نتیجه  همین مورد می تواند در ترمز های یک دفعه ای احتمال تصادفات و حادثه ها را کاهش دهند.

در فروشگاه پرشین انواع لنت های ایرانی و غیر ایرانی برای ماشین های مختلف موجود است، که شما با توجه به آپشن هایی که مد نظرتان است و همچنین میزان بودجه ای که دارید می توانید لنت مورد نیازتان را انتخاب کنید. قبل از خرید انواع لوازم های یدکی بهتر است با یک فرد کار بلد و با تجربه در این زمینه مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند. در فروشگاه پرشین می توانید با توضیح ویژگی های ماشین و نام و مدل ماشینتان از تیم حرفه ای این فروشگاه مشاوره رایگان دریافت کنید و هر سوالی را که دارید از آن ها بپرسید تا دقیقا لوازم یدکی را تهیه کنید که ماشین شما به آن نیاز دارد.

 

لوازم یدکی خودرو های مختلف

از اصلی ترین خودرو هایی که در فروشگاه پرشین، لوازم یدکی آن به طور کامل می باشد موارد زیر می باشد:

پراید ، پژو ، سمند ، 206 ، پژو پارس ، ال 90

اگر دقت داشته باشید این ماشین هایی که فروشگاه پرشین تمامی لوازم یدک آن ها را دارد، بیشتر ماشین هایی که در خیابان میبینیم را شامل می شوند. قیمت لوازم های یدکی یک ماشین به مدل و نوع آن تا حد زیادی بستگی دارد، یعنی برای مثال وقتی 206 ماشین گران تری نسبت به پراید است، در نتیجه لوازم یدکی آن هم از پراید گران تر می باشد. تمامی لوازم یدکی که در فروشگاه پرشین موجود می باشد با بهترین کیفیت بازار و مناسب ترین قیمت می باشد، آقای مهرابی با مشتریان خود بسیار منصفانه برخورد می کنند و با توجه به انسانیت و درکی که دارند گران فروشی نمی کنند.

اگر قصد مراجعه به فروشگاه پرشین را دارید، در  انتهای همین صفحه آدرس و اطلاعات مربوط به این فروشگاه مجهز را برای شما درج کرده ایم . شک نداشته باشید که پس از یک بار خرید و دریافت خدمات از مغازه ی آقای مهرابی مشتری ثابت و دائمی آن جا می شوید و تمام خرید های خود را از این فروشگاه انجام می دهید.

 

آدرس و اطلاعات لوازم یدکی پرشین

مدیریت : جناب آقای محمود مهرابی

شماره تماس :

09124859812

02177044127

آدرس: تهران ، تهران پارس ، خیابان استخر ، بین بوستان 2 و 3 ، پلاک 36

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم یدکی پرشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *