اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5275
اصناف شهر
لوازم یدکی اتومبیل امیر

توضیحات آگهی

لوازم یدکی اتومبیل امیر

لوازم یدکی اتومبیل امیر با سال ها تجربه در عرضه کلیه قطعات یدکی اتومبیل های داخلی و خارجی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند. اگر به فکر تهیه قطعات اصل و اورجینال با کیفیت میباشید، ما لوازم یدکی اتومبیل امیر را معرفی مینماییم. با استفاده از قطعات یدکی اصل، ایمن تر برانید.

 

لوازم یدکی خودرو در منطقه 12

به علت عرضه کلیه قطعات اصل اورجینال از بهترین برندهای دنیا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده ایم. اگر به دنبال قطعه خاصی برای ماشین خود میباشید که در فروشگاه های متعددی آن را پیدا نکرده اید، آن قطعه اصل را در لوازم یدکی امیر با بهترین کیفیت پیدا خواهید نمود. عرضه تخصصی قطعات یدکی اتومبیل های برلیانس و s5 را از ما بخواهید. کارشناسان ما با شناخت کافی از بازار قطعات یدکی این دو اتومبیل، بهترین قطعات را از برترین برندهای دنیا گلچین نموده اند.

کارشناسان ما به علت تجربه کافی، پاسخگوی کلیه سوال های شما در مورد انتخاب قطعات یدکی مختلف میباشند. اگر در انتخاب میان دو برند مختلف مردد هستید، بهترین توصیه های خرید را از همکارن ما دریافت خواهید نمود. با انتخاب ما با تهیه کلیه قطعات برند به عملکرد بهتر ماشین خود کمک نمایید.

 

واردات و پخش قطعات یدکی خودرو در اکباتان

تیم فروش و پشتیبانی ما با پشتوانه چندین سال فعالیت درعرضه کلیه لوازم یدکی خودروها، بهترین برندهای خارجی را شناسایی کرده و از بهترین شرکت های تولید کننده واردات را انجام میدهند. لوازم یدکی اتومبیل امیر پخش کننده بهترین کیفیت قطعات یدکی با گارنتی های عالی میباشد. اگر به دنبال لوازم یدکی قابل اعتماد و حرفه ای میباشید حتما قطعات مورد نیاز اتومبیل خود را از لوازم یدکی امیر خرید کنید.

 

لوازم یدکی برلیانس 200 300

خودرو برلیانس از اتومبیل های پر تقاضای ساخت کشور چین میباشد. به علت استقبال در داخل کشور برای خرید این خودرو، نیاز به تامین قطعات یدکی آن نیز در بازار کشور شدیدا احساس میشد. شاید تامین و خرید قطعات خودروهای چینی در داخل کشور کاری کمی سخت باشد و هر فروشگاهی تمامی قطعات این خودروها را موجود ندارد. برای راحتی دارندگان خودروهای چینی و دسترسی راحت تر آنها به قطعات اصل و اورجینال، فروشگاه اتومبیل امیر کلیه قطعات خودرو برلیانس را تامین مینماید و با صرف کمترین زمان ممکن میتوانید بهترین کیفیت قطعات این اتومبیل را تهیه بفرمایید.

هر قطعه ای یدکی که برای اتومبیل برلیانس 200 و 300 خود نیاز دارید در بهترین کیفیت میتوانید در فروشگاه قطعات یدکی اتومبیل امیر پیدا نمایید. عرضه بهترین کیفیت قطعات اصل برلیانس را با بیشترین خدمات پس از فروش و گارانتی از ما تهیه بفرمایید. با خرید قطعات اصل و اورجینال از مراکز اصلی عرضه، به عملکرد بهتر ماشین تان کمک شایانی خواهید کرد. در ادامه مطلب به معرفی پر فروش ترین قطعات یدکی اتومبیل برلیانس در مرکز امیر میپردازیم. رادیات آب و چراغ جلو و جک بالابر و کمک جلو وعقب را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها ازقطعات یدکی اتومبیل امیر خرید نمایید.

 

قطعات عرضه شده اتومبیل برلیانس

  • رادیات آب
  • چراغ جلو
  • جک بالابر 
  • کمک جلو و عقب

کلیه قطعات یدکی مصرفی، برقی، موتوری، قطعات بدنه، سیستم ترمز و جلوبندی خودرو برلیانس را از همکاران ما خرید نمایید. به علت کیفیت بالای کلیه قطعات عرضه شده، پس از یک بار خرید مشتری دائمی و همیشگی ما خواهید شد. کیفیت قطعات ما تبلیغ کننده کیفیت بالای کلیه کارهای ما میباشد. فروش برای ما تازه اول راه میباشد و تا انتهای راه همراه و یاور همیشگی شما مشتریان عزیزمان میباشیم.

 

لوازم یدکی s5

خودرو جک یکی از بهترین شاسی بلندهای ساخت کشور چین میباشد. این خودرو به علت داشتن فیس زیبا و توان موتوری و گشتاوری بالا، طرفداران زیادی در ایران دارد. برخلاف سایر ماشین های ساخت کشور چین از عملکرد خوبی برخوردار میباشد و توانسته است رضایت بسیاری مردم ایران را کسب نماید.

همکاران فروش ما به علت شناخت کامل قطعات اصل از قطعات تقلبی بهترین عرضه کننده قطعات تومبیل s5  در منطقه 12 میباشند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از مراجعه به تعمیرگاه، متوجه شده اید که  علت خرابی قطعه ای از ماشینتان به علت استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت بوده است. این قطعه بی کیفیت به سایر قطعات ماشین و عملکرد و شتاب ماشین تان اثر منفی گذاشته است.

برای اطمینان خاطر از عملکرد صحیح ماشین تان بهتر است قطعات با کیفیت آن را از فروشگاه امیر خرید کنید. کلیه قطعات این فروشگاه با ضمانت در اصالت کالا عرضه میشود و شامل خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر میباشد.

 

قطعات عرضه شده خودرو s5  در قطعات اتومبیل امیر

  • قطعات موتوری و گیربکس
  • لوازم جانبی و مصرفی مانند لاستیک
  • قطعات برقی
  • کالاهای بدنه ای مانند چراغ و سپر و آینه
  • سیستم جلوبندی و تعلیق و فرمان
  • قطعات سیستم خنک کننده و روان کننده
  • سیستم سوخت رسانی مانند انژکتور
  • قطعات ترمز

هر کالای مصرفی در طول زمان دچار خرابی و فرسودگی قطعات میشود. برای عملکرد بهتر ماشین نیز لازم است بعضی قطعات آن در فواصل زمانی معین چک شده و در صورت نیاز تعویض شود. یکی از علل دیگر نیاز به قطعات یدکی، تصادف میباشد، که بعضی قطعات عملکرد طبیعی خود را از دست داده و باید تعویض شوند. کلیه قطعات یدکی مورد نیاز اتومبیل s5  را با ضمانت در اصالت و کیفیت از ما خرید کنید. مناسب بودن قیمت های عرضه شده نسبت به سایر همکاران باعث جلب مشتری های بیشماری برای ما شده است. با انتخاب قطعات یدکی اتومبیل امیر کیفیت و قیمت مناسب را با هم خواهید داشت.

 

خدمات برتر لوازم یدکی اتومبیل امیر

  • تجربه کاری بالا در شناخت قطعات اصل
  • وجدان کاری و عرضه قطعات با مناسب ترین قیمت ها
  • رضایت بالای اکثر مشتریان
  • عرضه قطعات در اسرع وقت پس از ثبت سفارش مشتریان
  • بهترین عرضه کننده قطعات اتومبیل در منطقه
  • عرضه قطعات اصل و اورجینال ماشین s5
  • بهترین تامین کننده قطعات اتومبیل برلیانس 200 و 300
  • ارائه بهترین خدمات پس از فروش
  • اصالت کالا و تضمین اصل بودن قطعات
  • ارائه بهترین گارنتی های بازار

 

راه های ارتباطی با لوازم یدکی اتومبیل امیر

مدیریت: جناب آقای امیر فرسائی

تماس:

09121061104

09198228542 

02133997476 

آدرس : تهران ، پایین تر از مترو ملت ، کوچه آهنین ، پاساژ فروغی ، طبقه اول ، پلاک 99

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم یدکی اتومبیل امیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *