اصناف شهر
اصناف شهر
لوازم قنادی وی آی پی سعادت آباد

توضیحات آگهی

لوازم قنادی وی آی پی سعادت آباد 

لوازم قنادی وی آی پی سعادت آباد بهترین مرکز تخصصی برای خرید کلیه لوازم و ابزارهای قنادی می باشد. بسیاری از قنادی ها و آموزشگاه های شیرینی پزی این منطقه، کلیه لوازم مورد نیاز خود را به صورت عمده و با بهترین قیمت ها از این فروشگاه تهیه می کنند. با مشاوره های پیش از خرید همکاران بخش فروش ما قطعا بهترین لوازم را با کیفیت بالا انتخاب خواهید کرد.

کلیه سفارش ها در سریع ترین زمان ممکن به کلیه نقاط تهران ارسال می شود. متنوع ترین قالب ها، ابزارهای تهیه کیک، مواد اولیه مانند آرد و خامه قنادی و مواد تزئینی را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها از این فروشگاه تهیه خواهید کرد. 

 

فروش انواع لوازم قنادی در سعادت آباد 
هر نوع لوازم قنادی که مورد نیاز مشتریان عزیز ما باشد به طور قطع در فروشگاه لوازم قنادی وی آی پی موجود می باشد. با تجربه چندین ساله حضور در عرضه انواع لوازم قنادی، یکی از کامل ترین فروشگاه های عرضه کننده در منطقه سعادت آباد می باشیم. مهمترین ابزارهای کیک پزی شامل ابزارهای پخت کیک، خامه کشی و فوندانت می باشد.

به فکر خرید بهترین کیفیت ابزارهای ژله تزریقی هستید، با قیمت های مناسب می توانید ابزارهای مورد نیاز خود را از لوازم قنادی وی آی پی تهیه کنید. هر ابزاری که برای کیک پزی و شیرینی پزی نیاز داشته باشید در متنوع ترین طرح ها در این فروشگاه موجود می باشد. از ابزارهای ساده مانند انواع قیف، کاردک، وردنه، سینی فر گرفته تا ابزارهای فوندانت و خامه کشی حرفه ای. متنوع ترین ابزارهای خامه کشی را برای راحتی کار مشتریان خود تهیه کرده ایم و با ارزان ترین قیمت ها عرضه می کنیم.

ماکت های کیک را در اندازه ها و طرح های متنوع برای مراسم های عکاسی و شادی مشتریان عزیز خود عرضه کرده ایم. با مشاهده نمونه ماکت های کیک ما حتما مدل مورد نظر خود را از فروشگاه ما انتخاب خواهید کرد. 

  

لوازم برقی قنادی 

لوازم برقی در قنادی به شما کمک خواهند کرد تا کار خود را در زمان کمتری و با راحتی بیشتری انجام بدهید. بهترین کیفیت همزن های برقی، ترازوهای دیجیتالی و فرهای برقی را از بهترین برندهای بازار گلچین کرده و با ارزان ترین قیمت ها برای مشتری های خود عرضه می کنیم.

اگر در مورد انتخاب میان چند مدل و برند مردد هستید، بهترین راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی را به شما ارائه خواهیم کرد تا بهترین برند را بسته به حجم کاری خود انتخاب نمایید. با استفاده از مجهزترین لوازم برقی قنادی، مانند حرفه ای ترین افراد  کیک خواهید پخت. 

  

بهترین لوازم قنادی سعادت آباد 

از لحاظ تنوع کلیه لوازم قنادی امکان ندارد فروشگاهی مانند لوازم قنادی وی ای پی در سعادت آباد پیدا کنید. برای هر کالای عرضه شده در این فروشگاه بیش از ده مدل موجود می باشد. مثلا در مورد خرید قالب های کیک، در این فروشگاه می توانید قالب مورد نظر خود را از جنس های متنوع پلاستیکی، سیلیکونی، چدنی و گالوانیزه انتخاب نمایید. هر اندازه قالبی که مد نظر شما باشد حتما در لوازم قنادی وی آی پی خواهید دید.

متنوع ترین پیمانه های اندازه گیری را برای مشتری های خود موجود کرده ایم. کپسول های کاپ کیک را در طرح ها و اندازه های متنوع عرضه می کنیم. با خرید عمده می توانید بیشترین تعداد کپسول های کاپ کیک را با قیمت های مناسب تهیه نمایید. متنوع ترین طرح های شابلون ها را برای سلیقه های مشتریان مختلف خود موجود کرده ایم.

تنوع در لوازم قنادی حرف اول را می زند، فروشگاهی که تنوع کمی داشته باشد به طور قطع نیازهای مشتریان خود را به طور کامل تامین نمی کند. از لحاظ کیفیت کارها نیز بهترین کیفیت را به مشتری های خود ارائه می کنیم. همین کیفیت مشتری های وفادار بیشماری را خریدار همیشگی اجناس ما نموده است. 

  

خدماتی که در قنادی ارائه میشود شامل 

  • عرضه انواع قالب های کیک پزی در طرح های مستطیلی، دایره ای و قلبی شکل در اندازه های متنوع 
  • قالب های کاپ کیک، مافین، بستنی، پاپسیکل و شکلات 
  • خمیر آماده فوندانت در بهترین کیفیت 
  • چاپ خوراکی طرح دلخواه مشتری 
  • کلیه لوازم قنادی و شیرینی پزی از قبیل انواع ماسوره، قیف، انواع ظروف مایکروویو، انواع دماسنج فر و مایعات، پایه گردون 
  • طرح های زیبا از کلیه لوازم پذیرایی در طرح های دخترانه و پسرانه 
  • تم های تولد، شمع، بادکنک و فشفشه 
  • تمامی ابزارهای کیک پزی از قبیل انواع کاردک، اسلایسر، اره کیک، وردنه 
  • مواد اولیه خوراکی تهیه انواع کیک و شیرینی با بهترین کیفیت 
  • عرضه بهترین کیفیت آرد قنادی و شکر و خامه قنادی 
  • متنوع ترین رنگ های خوارکی تزئینی 

 با عرضه گسترده انواع مواد اولیه و ابزارهای شیرینی پزی به شما کمک خواهیم کرد که بهترین کیفیت کیک و شیرینی را برای مصارف خانگی و تولیدی خود تهیه نمایید. بهترین کیفیت ابزارهای تهیه کیک، دیزاین و خامه کشی را با قیمت های مناسب می توانید از لوازم قنادی وی ای پی سعادت اباد خرید نمایید.

 

  هدف از حضور در قنادی برای چیست 
مردم برای خرید کیک و انواع شیرینی های خشک و تر به قنادی ها مراجعه می کنند. قنادی ها در شادی مردم شریک هستند و با خوراکی های خوشمزه کام مردم را شیرین تر می کنند. اگر در حرفه قنادی فعال هستید و به دنبال بهترین مرکز خرید برای تهیه کلیه لوازم قنادی مورد نیاز خود می باشید روی خدمات تخصصی لوازم قنادی وی آی پی حساب ویژه ای باز کنید. در کنار شما هستیم تا بهترین کیفیت لوازم قنادی و مواد اولیه را با ارزان ترین قیمت ها برای شما عزیزان تهیه کنیم. 

 

محصولات عرضه شده در لوازم قنادی 

هر مشتری که به لوازم قنادی مراجعه می کند یا برای تهیه مواد اولیه قنادی مراجعه کرده است و یا برای خرید مواد خوارکی تزئینی انواع کیک ها و دسرها. متنوع ترین شکلات ها، اسمارتیز، انواع ترافل چیپسی را با ارزان ترین قیمت ها برای مشتری های عزیز خود عرضه می کنیم. خلاصه هر ابزار و یا ماده ای که برای تهیه انواع کیک و شیرینی مورد نیازتان باشد حتما در این لوازم قنادی موجود می باشد. 

اگر برای خرید تم های تولد و ظروف پذیرایی با طرح های کودکانه به لوازم قنادی وی آی پی مراجعه کنید، می توایند طرح مورد نظر خود را از میان متنوع ترین طرح های شاد و رنگارنگ موجود انتخاب نمایید. به دنبال خرید بهترین کیفیت انواع ماکرون با قیمت های مناسب هستید؟ بسیاری از قنادی های منطقه سعادت آباد ماکرون های تزئینی کیک های خود را از ما تهیه می کنند. 

 

  راه های ارتباط با لوازم قنادی وی آی پی سعادت آباد 
مدیریت: جناب آقای بهنام آقالو 
تماس: 

09122884869 

09125935873 

02188596701 

آدرس: 

تهران- سعادت آباد- بین لوار پاکنژاد و فرحزادی- بعد از بانک رسالت- پلاک 235- طبقه پایین 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم قنادی وی آی پی سعادت آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *