اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3034
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 

لوازم قنادی میلاد در جمهوری

لوازم قنادی میلاد در جمهوری یکی از بهترین مراکز عرضه انواع متنوع لوازم و مواد اولیه قنادی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها میباشد.

 

بهترین لوازم قنادی در جمهوری

لوازم قنادی میلاد یکی از بهترین مراکز مواد اولیه قنادی در منطقه جمهوری میباشد، اگر بدنبال بهترین مرکز عرضه کلیه لوازم قنادی میباشید، بهترین مرکز پیشنهادی لوازم قنادی میلاد میباشد. تنوع بالای لوازم قنادی در کنار کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت ها باعث برتری خاص این فروشگاه در جمهوری میباشد.

 

آقای نور علی فرج زاده

آقای نور علی فرج زاده، مدیریت لوازم قنادی میلاد در جمهوری را بعهده دارند. آقای فرج زاده با سابقه چندین ساله حضور در بازار لوزام قنادی، عرضه کننده باکیفیت ترین و متنوع ترین لوازم قنادی در تهران میباشد. آقای فرج زاده با دقت نظر خاصی باکیفیت ترین و تازه ترین مواد اولیه خوراکی را تهیه کرده و با مناسب ترین قیمت ها به دست شما عزیزان میرساند.

 

چرا لوازم قنادی میلاد ؟

 

تهیه و توزیع مواد اولیه قنادی در جمهوری

آیا شما نیز به فکر خرید لوازم مورد نیاز قنادی خود در میدان جمهوری هستید؟ بهترین مزیت فروشگاه لوازم قنادی میلاد عرضه کلیه لوازم مورد نیاز قنادی در یک فروشگاه میباشد که با صرف کمترین زمان ممکن میتوانید خرید خود را تکمیل کنید. در ادامه به معرفی این وسایل میپردازیم که در صورت نیاز بهترین خرید را داشته باشید:

 

همزن برقی

انواع متنوع همزن های برقی را از فروشگاه میلاد بخواهید. انوع همزن های برقی در ظرفیت های مختلف در فروشگاه لوازم قنادی میلاد عرضه میشود، بعلت درخواست مشتریان عزیزمان انواع مینی همزن های قهوه نیز به لیست محصولات فروشگاه میلاد اضافه شده است.

 

ترازو

انواع ترازوهای دقیق و کوچک برای انجام کارهای توزین قنادی شما موجود میباشد. این ترازوها از اندازه های 1 گرم تا یک کیلو را اندازه گیری میکنند. اگر برای انجام کارهای وزن کشی نیاز به ترازوهای دقیق برای وزن های زیر یک گرم را دارید این ترازوها را ازفروشگاه میلاد تهیه کنید.

 

کلیه ظروف اندازه گیری

کلیه ظروف اندازه گیری مانند انواع پارچ های مدرج را در ظرفیت های نیم تا دو لیتری را از فروشگاه میلاد خرید کنید. انواع الک ها در جنس ها و اندازه های متنوع در فروشگاه لوازم قنادی میلاد در جمهوری موجود میباشد. انواع پالت های 3 و 5 تکه ترک نیز در بهترین کیفیت عرضه میشود.

 

قالب های متنوع

در فروشگاه میلاد انواع قالب های فلزی در طرح ها و اندازه های متنوع موجود میباشد. بهترین قالب های سیلیکونی را در اندازه های متنوع از فروشگاه میلاد تهیه کنید. قالب های بستنی یا همان پاپسیکل نیز در فروشگاه میلاد عرضه میشود. قالب های تفلونی کمربندی نیز در بهترین کیفیت از ما بخواهید.

قیف-های-قنادی
قیف-های-قنادی

قیف های قنادی

انواع متنوع قیف های قنادی با ابعاد و جنس های مختلف از قبیل سیلیکونی و پارچه ای در فروشگاه میلاد موجود میباشد. قیف های مدرج رشته خشکار را برای درست کردن انواع زولبیا از فروشگاه میلاد بخواهید.

 

مواد اولیه قنادی در منطقه جمهوری

آیا شما در کار تهیه انواع کیک های خانگی مشغول بکار میباشید؟ بطور قطع شما نیز با نظر ما موافق هستید که در کنار دستور پخت کیک و مهارت های و تجربه شما در کیک پزی، استفاده از مواد اولیه تازه در کیفیت پخت کیک شما خیلی موثر میباشد. با کیفیت ترین و تازه ترین مواد خوراکی اولیه در پخت کیک مانند خامه قنادی و انواع شکلات ها و رنگ های خوراکی را از لوازم قنادی میلاد در جمهوری تهیه کنید. در ادامه مطلب بطور خلاصه به معرفی مواد اولیه خوراکی لوازم قنادی میپردازیم :

کلیه-ظروف-اندازه-گیری
کلیه-ظروف-اندازه-گیری

خامه قنادی

انواع خامه های قنادی تهیه شده از شیر گاو تازه باکیفیت و پاستوریزه را از لوازم قنادی میلاد تهیه کنید. این خامه های قنادی در بهترین مارک های بازار از جمله مینارین های مارک کولاک در ظروف پلاستیکی و نایلونی در اندازه های یک تا 5 کیلو موجود میباشد. همچنین در فروشگاه میلاد خامه های قنادی نیم کیلیویی حیوانی مارک بن سا و خامه های صادراتی نیز برای شما عزیزان موجود میباشد.

 

انواع شکلات

انواع شکلات های تخته ای و سکه ای برای دیزاین و پوشش سطحی کیک و همچنین طعم دار کردن مزه کیک را از فروشگاه میلاد تهیه کنید. تنوع بالای شکلات های فروشگاه میلاد باعث راحتی و ایجاد طعم های جدید در قنادی شما میشود. در فروشگاه میلاد انواع شکلات های تلخ و شیری و سفید و اکسترا موجود میباشد. انواع شکلات های تخته ای طعم دار مانند طعم های خوشمزه انار و توت فرنگی و و قهوه و کاپوچینو و آناناس و نعنا و انگوررا از فروشگاه میلاد تهیه کنید.

فروش-انواع-قالب-در-تجهیزات-قنادی
فروش-انواع-قالب-در-تجهیزات-قنادی

انواع تزئینات خوراکی

انواع ترافل های شکلاتی و ژله ای و اسمارتیسی متنوع برای کارهای دیزاین شما در فروشگاه میلاد موجود میباشد. تنوع بالای تزئینات خوراکی فروشگاه میلاد باعث زیبایی خارق العاده کیک های و ژله ها و دسرهای شما عزیزان میشود. انواع متنوع مرواریدهای خوراکی در رنگ بندی های زیبا باعث زیبایی دوچندان کیک ها و دسرهای شما میشود.

 

رنگ های خوراکی

انواع رنگ های خوراکی و پودری در رنگ بندی زیبا در فروشگاه میلاد موجود میباشد. انواع رنگ های پایه ای زرد و آبی و سبز و قرمز و سایر رنگ های صورتی و بنفش و قهوه ای و مشکی موجود میباشد.

 

مواد-اولیه-قنادی-در-منطقه-جمهوری
مواد-اولیه-قنادی-در-منطقه-جمهوری

 

انواع طعم دهنده های خوراکی لیمو، هل، توت فرنگی، وانیل، زعفران، پرتقال و موز در فروشگاه میلاد در مناسب ترین قیمت ها موجود میباشد.

 

چاپ خوراکی

آیا شما نیز مانند بسیاری از افراد دوست دارید عکس خودتان و یا فرزندانتان را روی کیک چاپ کنید؟ بهترین مرکز انواع چاپ های خوراکی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها فروشگاه میلاد میباشد که در سریع ترین زمان ممکن انواع کلیه کارهای چاپ خوراکی شما را انجام میدهد. آیا کودک شما به یک عروسک کارتونی خاصی خیلی علاقه مند است و دوست دارید برای سوپرایز تولد عکس این عروسک کارتونی را روی کیک چاپ کنید، در اینصورت روی خدمات عالی فروشگاه لوازم قنادی میلاد حساب ویژه ای باز کنید.

 

خدمات برتر لوازم قنادی میلاد

  • تنوع بالای اجناس
  • مناسب بودن قیمت ها
  • کیفیت بالای کارها
  • تحویل بموقع و سریع سفارش ها
  • امکان سفارش اینترنتی
  • مشتری مداری و رضایت بالای مشتریان
  • عرضه انواع مواد اولیه خوراکی قنادی
  • عرضه کننده باکیفیت ترین خامه های قنادی
  • خرید عالی بهترین شکلات ها و ترافل های رنگی
  • بهترین فروشگاه لوازم اولیه قنادی مانند انواع ترازو و انواع قالب ها
انواع-اسانس-های-خوراکی
انواع-اسانس-های-خوراکی

تماس با لوازم قنادی میلاد در جمهوری

مدیریت : جناب آقای نور علی فرج زاده

شماره تماس:

02166862050

09125768789

آدرس:

تهران- خیابان جمهوری- انتهای خیابان باستان جنوبی- پایین تر از خیابان آذربایجان- نبش خیابان کمالی- پلاک 4

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم قنادی میلاد در جمهوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *