اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2892
اصناف شهر

توضیحات آگهی

لوازم خانگی ایکیا در شریعتی

لوازم خانگی ایکیا در شریعتی یکی از بهترین مراکز عرضه کننده انواع متنوع و باکیفیت لوازم خانگی میباشد. اگر اورجینال بودن و ضمانت لوازم خانگی برای شما مهم میباشد لوازم خانگی ایکیا بهترین گزینه پیشنهادی ما میباشد.

 

آقای امید سلمانی

آقای امید سلمانی مدیریت لوازم خانگی ایکیا  در شریعتی را به عهده دارند. آقای سلمانی با توجه به حضور و فعالیت چندین ساله در حرفه لوازم خانگی و آشنایی با بهترین مراکز اصلی پخش محصولات خانگی، بهترین عرضه کننده محصولات اورجینال با مناسبت ترین قیمت ها میباشد.

فروش-انواع-گلدان-های-تزئینی-در-خیابان-شریعتی-تهران
فروش-انواع-گلدان-های-تزئینی-در-خیابان-شریعتی-تهران

بهترین لوازم خانگی در منطقه شریعتی

اگر ساکن منطقه شریعتی تهران میباشید حتما از انصاف و مشتری مداری فروشگاه لوازم خانگی ایکیا رضایت کامل دارید. فروشگاه ما در منطقه شریعتی از مراکز قدیمی و خوش سابقه در عرضه انواع لوازم خانگی میباشد.

 

لوازم خانگی ایکیا در شریعتی

اگر قصد خرید لوازم خانگی دارید و بفکر نوسازی وسایل منزل خود میباشید بهترین مرکز پیشنهادی ما لوازم خانگی ایکیا در شریعتی میباشد. فروشگاه لوازم خانگی ما بعلت تنوع بالای محصولات لوازم خانگی در قیمت های مناسب بهترین مرکز برای خرید جهیزیه میباشد. روی تخفیفات ویژه ما برای خرید جهیزیه حساب باز کنید. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از لوازم خانگی فروشگاه ایکیا میپردازیم:

 

یخچال

متنوع ترین و بروز ترین یخچال ها و یخچال فریزرهای موجود در بازار را فروشگاه ایلیا خواهید دید. در فروشگاه ما هر مدلی از یخچال که مد نظر شما باشد در مناسب ترین قیمت ها موجود میباشد. تیم فروش ما بطور مداوم بازار را رصد کرده و جدیدترین مدل های بازار را با منطقی ترین سود عرضه میکند.

 

گاز

انواع متنوع گازهای رومیزی و گازهای ایستاده در بهترین کیفیت ها را در مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه ما خواهید خرید. بعلت اهمیت تیم فروش ما به تنوع بالا و انتخاب کارهای زیبا باعث راحتی خرید برای شما عزیزان میشود، در یک فروشگاه میتوانید انواع متنوع گازها را بررسی کرده و بسته به نوع نیاز و بودجه مالی تان بهترین انتخاب را داشته باشید

 

ماشین لباسشویی

با راهنمایی های عالی تیم فروش ما میتوانید بهترین ماشین لباسشویی مورد نیازتان را انتخاب کنید. تیم فروش با تجربه ما پس از پرسیدن چندین سوال مثلا در مورد میزان روشن کردن ماشین لباسشویی در هفته و فضای مورد نظر برای قرار دادن ماشین لباسشویی و توان مالیتان بهترین گزینه های ممکن را به شما پیشنهاد داده تا بسته به نوع سلیقه تان بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروش-انواع-ساعت-در-بلوار-فردوس
فروش-انواع-ساعت-در-بلوار-فردوس

چرا لوازم خانگی ایکیا در شریعتی ؟

بهترین مرکز برای خرید کلی لوازم خانگی

اگر بدنبال فروشگاهی برای خرید کلیه لوازم خانگی به صورت یکجا میباشید حتما به لوازم خانگی ایکیا مراجعه کنید. در این مرکز انواع لوازم خانگی از قبیل اتو و تلفن و توستر و آبمیوه گیری و مخلوط کن و زودپز و آرام پز و چای ساز و قهوه جوش و سرخ کن و ساندویچ ساز و گوشت کوب برقی و چرخ گوشت در بهترین کیفیت موجود میباشد. بهترین لوازم خانگی را با بهترین برندها و کیفیت از ما بخواهید.

 

ضمانت و گارنتی های معتبر لوازم خانگی

لوازم خانگی ایکیا در شریعتی  با عرضه انواع متنوع محصولات لوازم خانگی اورجینال و با کیفیت همراه با بهترین گارانتی ها و ضمانت های معتبر در خدمت شما عزیزان میباشد. به علت احتمال خرابی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی، بهتر است کالاهای مورد تایید را انتخاب کنید و بخاطر کمی هزینه پایین تر از انتخاب لوازم خانگی بدون گارانتی خودداری کنید.

 

خرید قسطی

اگر قصد خرید قسطی لوازم خانگی را دارید روی خدمات عالی و شرایط قسطی مجموعه فروشگاه لوازم خانگی ایکیا  در شریعتی حساب ویژه ای باز کنید. با بهترین شرایط اقساطی با کیفیت ترین وزیباترین لوازم خانگی را برای منزل انتخاب کنید.

بهترین-لوازم-خانگی-در-منطقه-شریعتی
بهترین-لوازم-خانگی-در-منطقه-شریعتی

نکات مهم در خرید لوازم خانگی

بعلت قیمت های بالای لوازم خانگی و کاهش قدرت خرید اکثر مردم، باید در هنگام خرید لوازم خانگی دقت کافی را داشته باشیم تا محصولات با کیفیتی را انتخاب کنیم که تا بیشترین عمر مفید و کارایی را داشته باشند. در هنگام انتخاب حتما به اصالت کالا و اورجینال بودن آن دقت کافی را داشته باشید، چون بعلت سود زیاد لوازم خانگی، عده ای سود جو در این بازار با عرضه محصولات فیک و دست دوم بجای محصول اورجینال باعث ضرر و زیان شما میشوند.

تنها راه برای خرید مطمعن کالاهای لوازم خانگی اصل و باکیفیت، خرید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده میباشد. لوازم خانگی ایکیا  در شریعتی با سابقه چندین ساله در این بازار یکی از معتمدین و فروشنده های با انصاف لوازم خانگی میباشد که همیشه با عرضه محصولات باکیفیت از برندهای مختلف همراه شما عزیزان برای بهترین انتخاب میباشد

 

نکات دکوراسیونی مهم در انتخاب لوازم خانگی

در هنگام خرید لوازم خانگی ابتدا فضای مورد نظر را برای قرار دادن آن وسیله در منزل مشخص کنید تا موقع خرید با توجه به فضای موجود از میان مدل های مورد نظر انتخاب کنید. از دیگر نکات مهم در خرید لوازم خانگی تناسب رنگی موجود در میان وسایل مورد نیاز میباشد که با هم یا هماهنگی رنگی یا کانتراست داشته باشند. توجه به رنگ وسیله مورد نظر با رنگ غالب در آشپزخانه شما نیز مهم میباشد مثلا توجه به رنگ کابینت ها و کاشی ها در انتخاب رنگ فریزر و یخچال و ماشین لباسشویی.

تمامی موارد بالا سلیقه ای میباشد و هر فردی بسته به نوع سلیقه خود از محصولاتی با رنگ های خاص انتخاب میکند. در فروشگاه لوازم خانگی ایکیا  در شریعتی برای احترام به سلیقه متنوع مشتریان عزیز کلیه محصولات لوازم خانگی با کیفیت در اندازه ها و شکل ها و رنگ های بروز موجود میباشد.

بزرگترین-فروشگاه-تجهیزات-و-لوازم-خانگی
بزرگترین-فروشگاه-تجهیزات-و-لوازم-خانگی

توجه به مصرف انرژی لوازم خانگی

بطور کل در انتخاب لوازم خانگی میزان مصرف انرژی آن وسیله و کارایی آن را بررسی کنید و کم مصرف ترین وسیله را انتخاب کنید که هم میزان انرژی برق مصرفی شما کمتر باشد و هم عمر مفید بیشتر دستگاه مورد نظر.

 

در انتخاب لوازم خانگی ابتدا نوع نیازتان به آن کالا را کاملا بررسی کنید واز خریدهای هیجانی و شتاب زده دوری کنید. مثلا در موقع ماشین لباسشویی حتما به تعداد افراد خانوداه و میزان نیازتان توجه کنید و بر این اساس ظرفیت ماشین لباسشویی را انتخاب کنید و یا موقع خرید ماشین ظرفشویی به کیفیت کار و حجم آن و حتی تعداد قفسه ها و جنس آنها توجه ویژه ای داشته باشید .

بزرگترین-فروشگاه-لوازم-خانگی-شریعتی
بزرگترین-فروشگاه-لوازم-خانگی-شریعتی

خدمات برتر فروشگاه لوازم خانگی ایکیا

  • تنوع بالای محصولات لوازم خانگی
  • کیفیت بالای محصولات
  • اطمینان از اصل و اورجینال بودن
  • بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش
  • مناسب ترین قیمت ها
  • خوش قولی و تحویل بموقع
  • رضایت بالای مشتریان
  • بهترین موقعیت با دسترسی محلی عالی
  • خرید قسطی
  • عرضه انواع یخچال و یخچال فریزر
  • اتو
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • توستر
  • جاروبرقی
  • مایکروویو
  • گاز
  • گوشت کوب برقی
  • چای ساز
  • قهوه ساز
بزرگترین-فروشگاه-شمع-در-شریعتی
بزرگترین-فروشگاه-شمع-در-شریعتی

تماس با لوازم خانگی ایکیا در شریعتی

مدیریت : جناب آقای امید سلمانی 

شماره تماس:

02122896494

02122896830

09127798563

آدرس: تهران ، شریعتی، تقاطع ظفر، مرکز خرید نگین ظفر، طبقه زیرهمکف، واحد 1

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم خانگی ایکیا در شریعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *