اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2035
اصناف شهر

توضیحات آگهی

لوازم خانگی امرسان بزرگترین فروشگاه لوازم خانگی در شرق تهران می باشد که فروش انواع لوازم خانگی ازجمله: یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، جارورقی، ظرفشویی، گاز، هود، سینک، تلویزیون و غیره را دارد. لوازم خانگی امرسان بهترین فروشگاه لوازم خانگی در شرق تهران می باشد که از انواع لوازم برقی آشپزخانه تا لوازم صوتی و تصویری را در قفسه های ویترین مغازه خود چیده است. انواع لوازم برقی ریز و درشت آشپزخانه از یخچال ساید بای ساید تا چایساز، مخلوط کن، چرخ گوشت و از این قبیل موارد را در این فروشگاه می توان یافت. خرید لوازم خانگی از فروشگاه امرسان با ضمانت نامه پس از فروش بوده که همه چیز هم از نظر کیفیت محصول و هم قیمت در این فروشگاه لوازم خانگی تضمین شده می باشد.

لوازم خانگی امرسان ( فروشگاه اسماعیلی )

فروش انواع لوازم برقی آشپزخانه در لوازم خانگی امرسان ( فروشگاه اسماعیلی )

فروش انواع لوازم برقی آشپزخانه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در لوازم خانگی امرسان باعث شده تا آن را به یکی از بهترین فروشگاه های لوازم خانگی در شرق تهران مبدل نماید. تنوع بالای محصولات منجر به آن شده تا بتوانید برای خرید جهیزیه عروس براحتی تمامی اقلام را از این فروشگاه لوازم خانگی تهیه کنید. فروش انواع یخچال ساید بای ساید، فروش یخچال دوقلو، یخچال فریزر بدون برفک، فروش لوازم برقی دیگر مانند: چندکاره، مخلوط کن، گوشت کوب برقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، ماکروویو، فر برقی و فروش گاز فردار در این فروشگاه انجام می شود.

فروشگاه لوازم خانگی امرسان اسماعیلی شرق-تهران

حتی هود و سینک آشپزخانه را می توانید از این فروشگاه لوازم خانگی خریداری کنید. قیمت تمام محصولات تضمین شده بوده و با نرخ مصوب و ارزانتر از همه جا برای فروش گذاشته شده اند. انواع تنوع طرح و رنگ نیز در فروشگاه لوازم برقی امرسان مشاهده می شود و می توانید انواع مختلف غذاساز، پلوپز، زودپز و هواپز را نیز از اینجا خریداری کنید. در کنار قیمت، کیفیت جنس محصول نیز تضمین شده بوده و همگی محصولات با گارانتی پس از فروش در اختیار خریدار قرار داده می شود و شما با خیال راحت می توانید خرید خود را از این فروشگاه لوازم خانگی انجام دهید.

پس خرید یک ماشین ظرفشویی با مصرف پایین و طول عمر بالا را می توانید از این فروشگاه داشته باشید. همچنین انواع مختلف ماشین لباسشویی با ظرفیت های بالا و مصرف پایین انرژی نیز در این فروشگاه وجود دارد. جدیدترین طرح و شیک ترین لوازم خانگی را می توانید در فروشگاه امرسان پیدا کنید. اگر به دنبال خرید مطمئن هستید حتما به اینجا سر بزنید.

فروشگاه امرسان در شرق

فروش انواع لوازم خانگی در لوازم خانگی امرسان ( فروشگاه اسماعیلی )

در کنار لوازم برقی آشپزخانه فروش انواع لوازم خانگی در فروشگاه امرسان باعث شده تا نیاز همه مشتریان بر آورده گردد. اگر به دنبال خرید جاروبرقی خوب، خرید انواع تلویزیون های ال ای دی در ابعاد مختلف، همچنین خرید انواع لوازم صوتی و کولرهای اسپلیت می باشید می توانید به لوازم خانگی امرسان مراجعه کنید. فروشگاه امرسان را می توان به عنوان بزرگترین و بهترین فروشگاه لوازم خانگی در شرق تهران معرفی کرد که همه نوع لوازم خانگی با رنج قیمت مختلف را برای فروش دارد.

این فروشگاه فروش انواع مختلف پنکه های ساده و کنترلی، دستگاه تهویه هوا، آبسرد کن، جارو شارژی و فروش مدل های مختلف سینمای خانگی را نیز دارد و بنابراین به دنبال هر وسیله برقی برای منزل خود هستید می توانید به اینجا مراجعه کنید. از این رو اگر به دنبال لوازم خانگی خوب در شرق تهران می باشید می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید. برای اطلاع از ساعات کار فروشگاه و موجودی محصولات نیز می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید. و هر آنچه که لازم می باشد مشاورین این مجموعه بزرگ در اختیار شما می گذارند.

فروشگاه لوازم خانگی امرسال در شرق تهران

لوازم خانگی امرسان ( فروشگاه اسماعیلی ) چه محصولاتی دارد ؟

فروشگاه لوازم خانگی امرسان بزرگترین فرشگاه لوازم خانگی در شرق تهران است که فروش تضمین شده انواع کالاها با برندهای معتبر ایرانی و خارجی را انجام می دهد. شما می توانید برای خرید انواع لوازم برقی آشپزخانه از جمله:

  • مدل های مختلف یخچال و فریزر
  • ماشین ظرفشویی
  • ماشین لباسشویی با ظرفیت های گوناگون
  • خرید انواع لوازم برقی مختص پخت پز
  • چایساز و غذاساز
  • خرید اسپرسو ساز
  • و غیره

به این فروشگاه مراجعه کنید.

فروشگاه لوازم خانگی امرسان فروشگاه اسماعیلی

در کنار تنوع بالا محصولات برقی آشپزخانه در این فروشگاه انواع مختلف جاروبرقی، جاروشارژی، تلویزیون، سینمای خانگی، هود، سینک، کولرهای اسپلیت و از این دست لوازم خانگی برای فروش قرار داده شده است. با راهنمایی کارشناس های فروش فروشگاه لوازم خانگی امرسان می توانید با توجه به بودجه و جنس محصول مورد نظر بهترین خرید را داشته باشید. برای تمامی سلایق و نیازها انواع مختلف کالا و لوازم برقی در این فروشگاه وجود دارد که با تضمین کیفیت فروخته می شوند. در صورتی که موجودی محصولی در این فروشگاه به اتمام رسیده باشد می توانید جنس مورد نظر خود را سفارش دهید تا در اولین فرصت برای شما تهیه نمایند. می توانید با شماره های تماسی که در زیر این صفحه قرار داده شده است تماس بگیرید تا هر اطلاعاتی را در مورد موجودی محصول، قیمت و شرایط ارسال دارید را بپرسید.

مهم ترین ویژگی این فروشگاه، فروش کالا با ضمانت نامه پس از فروش می باشد که هر زمان نیاز به تعویض و یا تعمیر لوازم خانگی داشته باشید می توانید از این گارانتی معتبر استفاده کنید. در کنار تضمین جنس کالا، قیمت محصولات نیز تضمین شده بوده و می توانید با کیفیت ترین کالای برقی را با بهترین قیمت از فروشگاه لوازم خانگی امرسان خریداری کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید آخرین مدل های تلویزون الی ای دی در ابعاد بزرگ و کوچک هستید یا می خواهید کم مصرف ترین کولرهای اسپلیت موجود در بازار را خریداری کنید می توانید به فروشگاه لوازم خانگی امرسان مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه: تهران، میدان بنی هاشم، ابتدای خیابان کشوری، روبروی بانک پاسارگاد، پلاک 2

مدیریت : جناب آقای اسماعیلی

شماره های تماس:

09123903633

02122501019

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم خانگی امرسان ( فروشگاه اسماعیلی )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *