اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

لوازم خانگی امرسان در محله بنی هاشم

لوازم خانگی امرسان در محله بنی هاشم با مدیریت آقای اسماعیلی یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده محصولات لوازم خانگی و آشپزخانه میباشد. آقای اسماعیلی یکی از قدیمی های بازار محله بنی هاشم میباشند،آقای اسماعیلی از کسبه خوش نام بازار بنی هاشم می‌باشند که عرضه کننده متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات لوازم خانگی با مناسب ترین قیمت می‌باشند.

در محله بنی هاشم اگر صحبت از منصف ترین کسبه بازار باشد بدون شک همه آقای اسماعیلی را به شما معرفی میکنند، شعار همیشگی آقای اسماعیلی مشتری مداری و رعایت حال مشتری میباشد.

لوازم-خانگی-امرسان-در-محله-بنی-هاشم
لوازم-خانگی-امرسان-در-محله-بنی-هاشم

فروشگاه معتبر لوازم خانگی و آشپزخانه در شرق تهران

لوازم خانگی امرسان در محله بنی هاشم عرضه کننده معتبرترین و با کیفیت ترین محصولات لوازم خانگی در شرق تهران می‌باشند. با کیفیت ترین محصولات را به همراه بهترین گارانتی ها و پشتیبانی ها از فروشگاه آقای اسماعیلی دریافت کنید. آقای اسماعیلی باتجربه چندین
ساله در عرضه محصولات لوازم خانگی بهترین مشاوره ها را برای خرید بهترین کیفیت محصولات لوازم خانگی به شما می‌دهند و مناسب ترین قیمت ها را در فروشگاه آقای اسماعیلی می‌بینید. آقای اسماعیلی در مصاحبه با ما نکاتی برای خرید بهتر محصولات خانگی یخچال و گاز و تلویزیون و سینک و هود و ماشین ظرفشویی بیان کردند که در ادامه این نکات را برای آگاهی بهتر و خرید عالی شما عزیزان بیان میکنیم.

فروشگاه-معتبر-لوازم-خانگی-و-آشپزخانه-در-شرق-تهران
فروشگاه-معتبر-لوازم-خانگی-و-آشپزخانه-در-شرق-تهران

خرید یخچال با کیفیت

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین نکات مهم در خرید یخچال اشاره کنیم، ما بجای معرفی برند ایرانی یا خارجی خاصی، قصد داریم ویژگی هایی که یک یخچال خوب باید داشته باشد به شما معرفی میکنیم تا بدین روش براحتی بهترینیخچالی که این ویژگی ها را داشته باشد انتخاب کنید.

اولین نکته ای که برای انتخاب یخچال و به کل وسایل آشپزخانه مهم است ست بودن طرح و رنگ و زیبایی یخچال با وسایل آشپزخانه شما میباشد که امری کاملا سلیقه ای میباشد. عامل مهم دوم میزان جاگیری و فضای اشغال کننده یخچال در آشپزخانه شما میباشد که با توجه به متراژ آشپزخانه خودتان مناسب ترین اندازه برای یخچال انتخاب کنید.

خرید-یخچال-با-کیفیت
خرید-یخچال-با-کیفیت

میزان مصرف انرژی یخچال

مهمترین عامل در انتخاب یخچال خوب میزان مصرف انرژی آن است که در سطح مطلوبی از نظر میزان رده بندی مصرف انرژی باشد. یخچال های با کارایی بالا از تعداد قفسه های مناسب و با استحکام و مقاومت بالا در بخش یخچال و فریزر برخوردارند که بتوان بیشترین تعداد مواد خوراکی را با نظم در یخچال جای داد، همچنین بخش فریزر یخچال بهتر است از سیستم اینورتر و قابلیت انجماد سریع و لامپ هایی برخوردار باشد که کمترین میزان گرما را تولید کند.‌

بخش یخچال هم بهتر است از قابلیت حفظ رطوبت کافی و داشتن قابلیت بوگیر برخوردارباشد تا مواد خوراکی تازه تر و به مدت بیشتری کیفیت خودشان را حفظ کنند مخصوصا برای نگه داری میوه ها و سبزی ها. همچنین داشتن قابلیت ضد برفک نیزنکته مهمی برای انتخاب یخچال میباشد. درانتخاب یخچال مدنظرتان دقت کنید که صدای یخچال از حد متعارف بیشتر نباشد که این عامل در دراز مدت شما را اذیت کرده و از خرید خودتان پشیمان میشوید.

مسلما یخچالی با همه این خصوصیات سخت پیدا می‌شود شما سعی کنید یخچالی را انتخاب کنید که حتما ملاک های مهم مانند رتبه بندی سطح انرژی عالی داشته باشد و از فاکتورهای کمتر مهم تر صرفنظر کنید. از آنجا که خرید یخچال هزینه زیادی برای خانواده دارد و تا مدتها کارایی دارد و قابلیت تعویض آن با توجه به بودجه خانواده امکان ندارد بنابراین در خرید خود خیلی دقت کنید.

بهترین انتخاب

در لوازم خانگی امرسان در محله بنی هاشم متنوع ترین و با کیفیت ترین مدلهای ایرانی و خارجی موجود میباشد، آقای اسمایلی با توجه به تجربه و سابقه چندین ساله حضور در بازار لوازم خانگی ارائه دهنده بهترین مشاوره ها برای بهترین انتخاب شما با سطح بودجه اقتصادی تان می‌باشند.

انتخاب لباسشویی با کیفیت

از نکات مهم در خرید بهترین لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن بهترین سطح از نظر رده بندی انرژی که در نتیجه کمترین مصرف آب و برق و کمترین میزان تولید صدا را داشته باشد بهترین پوشش دهی خدمات را از جمله برنامه های مختلف برای شستشوی سریع و شستشوی پارچه های با جنس های مختلف، بیشترین میزان دور شستشو و خشک کردن را داشته باشد .

با توجه به تعداد افراد خانواده گنجایش ماشین هماهنگی داشته باشد و از نظرابعاد ماشین با فضای آشپزخانه شما متناسب باشد. بیشترین و بهترین خدمات پس از فروش را داشته باشد. متنوع ترین و با کیفیت ترین انواع ماشین لباسشویی در فروشگاه امرسان با مناسب ترین قیمت ها موجود میباشد.‌

انتخاب-لباسشویی-با-کیفیت
انتخاب-لباسشویی-با-کیفیت

خرید جاروبرقی با قدرت

از نکات مهم در انتخاب جاروبرقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شما باید بسته به میزان بودجه مالی تان و نوع نیازتان بهترین جاروبرقی موجود را انتخاب کنید، آقای اسماعیلی با تجربه چندین ساله در این حرفه بهترین مشاوره ها را برای بهترین انتخاب به شما عزیزان می‌دهد. درابتدا باید به میزان قدرت و مکش جاروبرقی توجه داشته باشید و بسته به توان مالی تان جاروبرقی با بیشترین مکش و قدرت را انتخاب کنید.

بهتر است جاروبرقی کمترین میزان صدا و بیشترین ابزار جانبی برای جاروکشیدن کناره ها و کفپوش را داشته باشد. وزن جاروبرقی مناسب باشد تا حین جارو کردن کمتر اذیت شوید و جاروبرقی طول سیم مناسب داشته باشد.

ظرفشویی اورجینال

امروزه ماشینهای ظرفشویی یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه ها شده است، برای خرید این وسیله پرکاربرد باید ابتدا به فضای آشپزخانه توجه کنید و بسته به فضای موجود و داشتن محل نصب شیر آب اقدام به خرید آن کنید. بسته به آپشن های موجود در ماشین ظرفشویی می‌توان اقدام به خرید مناسب کرد که داشتن این آپشن ها در ماشین ظرفشویی انتخابی شما بسته به نیاز و تعداد افراد و میزان روشن کردن ماشین ظرفشویی تان میباشد .

ظرفشویی-اورجینال
ظرفشویی-اورجینال

ویژگی های انواع ظرفشویی ها

  • تعداد و فاصله سبدهای ماشین ظرفشویی و قابل تنظیم بودن آنها هست
  • کمترین مصرف انرژی آب و برق
  • سیستم شستشوی تاخیری در زمان های کم مصرف روز
  • سیستم خشک کردن سریعتر ظروف برای مصرف کمتر انرژی
  • فیلترها و سیستم حذف باقی مانده های مواد غذایی روی ظروف
  • قابلیت شستشوی میوه و سبزی
  • امکان کارکرد با آب گرم بعلت مصرف انرژی پایین تر
  • قابلیت شستشوی کمتر از ظرفیت
  • اضافه کردن ظروف حین کار

آقای اسماعیلی با پیشنهادهای عالی خودشان باعث بهترین انتخاب ماشین ظرفشویی برای شما می‌شوند.

تنوع خرید گاز با رنگبندی مختلف

گاز یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه میباشد که چندین بار در طول روز از آن استفاده می‌کنیم. در انتخاب نوع گاز باید به فضای آشپزخانه و دکوراسیون منزلتان و نوع نیازتان توجه کامل داشته باشید. مثلا اگر اهل پخت کیک هستید نوع فردار آن میتواند انتخاب بسیار خوبی باشد. فروشگاه لوازم خانگی امرسان عرضه کننده انواع متنوع گازهای ایستاده فردار و رومیزی با مناسب ترین قیمت ها برای شما عزیزان میباشد.

تنوع-خرید-گاز-با-رنگبندی-مختلف
تنوع-خرید-گاز-با-رنگبندی-مختلف

هود با مکش بالا

نوع هود انتخابی شما در زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه شما هم موثر میباشد. با انتخاب بهترین کیفیت هود زمینه راحتی خودتان را برای سالیان زیادی فراهم کنید. هودها در انواع متنوع زیر کابینی و مورب و جزیزه و …. در بازار موجود می‌باشند. شما باید بسته به فضای آشپزخانه خودتان و میزان آشپزی مناسب ترین هود را انتخاب کنید.

از نکات مهم در انتخاب هود میزان مکش و قدرت هود و میزان صدای هود است که از آقای اسماعیلی راهنمایی لازم را برای بهترین انتخاب بخواهید.

خرید سینک با کیفیت

زیبایی ظاهری سینک در زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه شما موثر است. از عوامل موثر در انتخاب سینک می‌توان به جنس سینک و تک سینک یا دو یا سه سینک و عمق سینک اشاره کرد. سینک ها در جنس های استیل و سنگی و سرامیکی و شیشه ای در بازار موجود میباشد.سینک استیل از بهترین جنس‌ها میباشند، سینک های شیشه ای به علت شکننده بودن کمتر طرفدار دارند. ‌سینک های سنگی و سرامیکی به علت تنوع رنگی طرفداران بیشتری دارند. هر چه بدنه سینک ضخیم تر و عمق آن بیشتر باشد کیفیت بیشتری دارد.

سینک ها بسته به نوع نصب به روکار و توکار و زیر کار تقسیم بندی می‌شوند که امری کاملا سلیقه ای میباشد. فروشگاه امرسان ارائه کننده متنوع ترین و با کیفیت ترین سینک ها میباشد و با توجه به مشاوره های آقای اسماعیلی می‌توانید بهترین سینک مورد نیازتون را با مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه امرسان خرید کنید .

خرید-سینک-با-کیفیت
خرید-سینک-با-کیفیت

بهترین برند برای خرید تلویزیون

از نظر زیبایی با دکوراسیون منزل شما و از نظر ابعاد با فضای داخلی منزل شما متناسب باشد . در فروشگاه آقای اسماعیلی انواع متنوع تلویزیون در ابعاد و طرح های مختلف موجود میباشد. با مشاوره‌ای عالی آقای اسماعیلی و با توجه به سبک دکوراسیون منزلتان و میزان بودجه نقدی تان، مطمعنا بهترین برند برای خرید تلویزیون را از فروشگاه ما خواهید داشت.

فروشگاه لوازم خانگی امرسان ارائه کننده متنوع ترین و بهترین کیفیت محصولات لوازم خانگی و مناسب ترین قیمت ها برای شما عزیزان میباشد. آقای اسماعیلی بهترین مشاوره ها را برای خرید عالی به شما عزیزان می‌دهند و شما میتوانید بهترین کیفیت محصولات لوازم خانگی را بسته به نوع نیازتان انتخاب کنید و سالیان سال از کیفیت بالای محصولات این فروشگاه استفاده کنید. مطمئن باشید با یک بار خرید از فروشگاه آقای اسماعیلی مشتری دائمی ایشون میشوید .

تماس با لوازم خانگی امرسان در محله بنی هاشم

مدیریت : جناب آقای اسماعیلی

تماس :

09123903633

02122501019

آدرس : تهران، میدان بنی هاشم، ابتدای خیابان کشوری، روبروی بانک پاسارگاد، پلاک 2

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم خانگی امرسان در محله بنی هاشم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *