اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4767
اصناف شهر
قنادی آفرین زاهدان

توضیحات آگهی

قنادی آفرین زاهدان

قنادی آفرین زاهدان سال هاست که کام مردم این منطقه را شیرین نموده است. بهترین کیفیت شیرینی و کیک را با مناسب ترین قیمت ها عرضه کرده ایم. انواع مغزیجات تازه را گلچین نموده ایم، تا بهترین کیفیت ها را تقدیم مشتریان عزیز خود کنیم. انواع کیک های تولد و عروسی را با طرح مورد نظر مشتری به صورت خاص و سفارشی برای شما طراحی میکنیم.

 

بهترین شیرینی فروشی در زاهدان

قنادی آفرین زاهدان به دلایل متنوعی از بهترین شیرینی فروشی های این شهر میباشد. سابقه کاری بالای این قنادی باعث شده است از بهترین و تازه ترین مواد طبیعی در تهیه انواع کیک ها و شیرینی ها استفاده نمایند. از بیشترین مقدار گردوی با کیفیت و موز در مواد بین کیک ها و شیرینی ها استفاده میکنیم. مقدار خامه، شیرینی ها به اندازه کافی میباشد، نه خیلی کم و نه خیلی زیاد. تازه ترین انواع مغزیجات با کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها در این فروشگاه خواهید خرید. تمامی شیرینی های این قنادی، ساخت روز میباشد و طعمی عالی و بی نظیر دارند.

 

بزرگترین شیرینی فروشی زاهدان

هر محصولی از خشکبار ها نیاز داشته باشید در شیرینی فروشی آفرین موجود میباشد. برای خرید کلی آجیل ها و شیرینی ها و شکلات، نیازی نیست به فروشگاه های کل شهر سر بزنید، تمامی خوراکی های مورد نیاز شما را در بزرگترین قنادی زاهدان عرضه میکنیم. انواع شیرینی های خشک، تر، باقلوا، نخودی و شیرینی های سنتی شهرهای مختلف ایران را با بهترین کیفیت درست میکنیم. تنوع شکلات های ما به قدری زیاد میباشد، که هیچ مشتری دست خالی از فروشگاه خارج نمیشود. تازه ترین آجیل ها را با کمترین سود عرضه کرده ایم. تا مشتریان ما با مصرف همیشگی آجیل ها از سلامتی بیشتری برخوردار باشند.

 

قنادی ارزان

در کنار ارائه بهترین کیفیت انواع شیرینی جات و مغزیجات، مناسب ترین قیمت ها را دریافت میکنیم. مشتریان ما سرمایه های واقعی ما میباشند، بنابراین تمام تلاش خود را برای رضایت کامل آنها انجام میدهیم. فروش بالای ما در طول سال، جبران کننده سود کم میباشد. خوشحال هستیم که کام شما را شیرین میکنیم و در تمامی لحظات شادی زندگی تان کنار شما هستیم.

 

سفارش انواع کیک، کیک تولد

هر زمانی که به قنادی آفرین زاهدان سر بزنید، انواع متنوعی از کیک های تازه  با دیزاین های متنوع  را در یخچال ما خواهید دید. بسته به نظر و سلیقه خود میتوانید کیک مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ساخت سفارشی کیک نیز بر طبق خواسته و نظر مشتریان عزیز انجام میشود.

قنادهای ماهر و با تجربه ما، هر طرحی که مد نظر مشتری باشد تهیه میکنند. با مشاهده کاتالوگ این قنادی میتوانید طرح مورد نظر را انتخاب نمایید، یا عکس طرح مورد نظر را برای ما ارسال نمایید. شمع های خاص و زیبا را در کنار کیک برای شما عرضه کرده ایم، تا به زیباترین آرزوهای خود با فوت کردن آنها برسید.

 

سفارش کیک عروسی

خاص ترین و شیک ترین کیک های عروسی را از شیرینی فروشی آفرین سفارش بدهید. طرح کیک از شما، طراحی و دیزاین کیک با ما. کارشناسان فروش با بهترین توصیه ها در کنار شما هستند، تا بهترین انتخاب را داشته باشید. بهترین ماکت های کیک عروسی را در زیباترین طرح ها، طراحی نموده ایم. با انتخاب ما خاص ترین مزه کیک عروسی را در کنار شیک ترین دکور کیک خواهید داشت. تعداد طبقات به انتخاب مشتریان عزیز میباشد. کیک های عریان و فوندانت طبق سفارش مشتری دیزاین میشود. ساخت کیک با استفاده از خامه تازه و گردوی باکیفیت انجام میشود.

 

ساخت کیک های فوندانت و خامه ای

ترکیبات اصلی کیک های فوندانت، گلیسرول و ژلاتین میباشد. این خمیر برای ایجاد طرح های خاص و مجسمه سازی روی کیک ها پر کاربرد میباشد. از انواع فوندانت ها میتوان به فوندانت مایع، خمیری و مجسمه سازی اشاره نمود، که در جایگاه های مناسب خود به کار میروند. با استفاده از فوندانت میتوان طرح های زیبا را با ماندگاری بالا  روی کیک ها طراحی نمود. هر طرح کیک خاص فوندانتی که مد نظر شما باشد، قنادی آفرین برای شما طراحی میکند. با ما خاص ترین کیک ها را خواهید داشت.

 

کاپ کیک

شیک ترین کاپ کیک های مناسبت های خاص را برای شما تهیه میکنیم. کاپ های شب یلدا، ولنتاین و تولد را با زیباترین طرح ها تولید میکنیم. اگر طرح خاصی مد نظر شما باشد، تنها کافی است عکس ان را به همکارن ما نشان بدهید، تا دقیقا مثل همان کار را برای شما تهیه کنند.

 

کیک های مینی در تنوع بالا

امروزه بسیاری از جوان ها علاقه دارند مراسم تولد خود را با دوستان نزدیک خود برگزار کنند. دیگر مثل قدیم، تولدها خیلی پرجمعیت برگزار نمیشود. بنابراین بسیاری از افراد تمایل دارند کیک های مینی سفارش بدهند. کیک های مینی برای مراسم عکاسی تولد نیز ایده های جالبی میباشند. خاص ترین و شیک ترین کیک های مینی را برای شما تهیه کرده ایم، تا در روزهای خاص سال شما را بیشتر خوشحال و خندان ببینیم.

اگر طرح خاصی از کیک های مینی مد نظر شما باشد، در کمترین زمان ممکن برایتان درست میکنیم. یکی از جالب ترین سفارش های اخیر شیرینی فروشی آفرین، کیک مینی سه طبقه ای به رنگ آبی آسمانی بود، که دختر خانمی برای تولد 20 سالگی خود سفارش داده بود.

 

فروش انواع آجیل با قیمت مناسب

انواع مغزیجات تازه را از تولید کنندگان نمونه تهیه کرده ایم، تا بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه کنیم. تنوع انواع مغزیجات این شیرینی فروشی باعث شده است که هر مشتری به سلیقه خود خرید داشته باشد. انواع آجیل های شور و خام در تنوع بالا را عرضه کرده ایم. آجیل های مخلوط این فروشگاه نیز از پرطرفدارترین انواع آجیل ها میباشد. بادام و گردو و فندق با پوست نیز بر طبق مشتریان عزیزمان موجود کرده ایم. تمامی مغزیجات این قنادی محصول سال جدید بوده و کهنه و قدیمی نیستند.

 

خدمات برتر شیرینی آفرین

  • عرضه تازه ترین شیرینی های تر
  • بهترین کیفیت انواع شیرینی های خشک
  • مناسب ترین قیمت های عرضه
  • تازه ترین انواع آجیل
  • طراحی کیک تولد
  • سفارش ساخت کیک عروسی
  • استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه در ساخت کیک
  • تنوع بالای محصولات
  • قنادهای ماهر و با تجربه
  • بامزه ترین کیک های مینی
  • کاپ کیک های خوشمزه

 

جهت تماس با قنادی آفرین

مدیریت: جناب آقای ابوذر ضمیری

تماس:

09155437936

05433425807

آدرس:

زاهدان- بلوار انقلاب- جنب انقلاب 12

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قنادی آفرین زاهدان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *