اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

قالیشویی پرهام خیابان قزوین

قالیشویی پرهام خیابان قزوین از خوشنام ترین و قدیمی ترین قالیشویی های معتبر تهران میباشد، این قالیشویی سالیان متمادی است که بهترین خدمات قالیشویی فرش های ماشینی و دستبافت و موکت را به مشتریان خود ارائه میکند. اگر به دنبال قالیشویی میباشید که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها کار شستشوی فرش های شما را انجام بدهد پیشنهاد ما قالیشویی پرهام میباشد.

 

قالیشویی  پرهام در خیابان قزوین

قالیشویی پرهام در خیابان قزوین با کادری مجرب و متخصص و به روز ترین دستگاه های مورد نیاز بهترین خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت و ابریشم و گل ابریشم را ارائه میکند. اگر به دنبال بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها میباشید تنها کافی است یک بار از خدمات قالیشویی پرهام استفاده نمائید تا مشتری همیشگی و دائمی ما شوید. تعدد مشتریان ثابت و وفادار ما نشانگر کیفیت بالای انجام کارهای ما میباشد.

 

شستشوی فرش دستبافت و ماشینی در قالیشویی پرهام

قالیشویی پرهام با چندین دهه فعالیت در حوزه شستن انواع فرش های ماشینی و دستبافت بهترین خدمات حرفه ای را به مشتریان عزیز خود ارائه میکند. ما با داشتن بزرگترین فضای تخصصی و با بیشترین تعداد دستگاه های مکانیزه کار شستشوی حرفه ای انواع فرش های ماشینی و دستبافت شما را با بالاترین کیفیت انجام میدهیم.

به علت ارزش بالا و گرانبهای انواع فرش های دستبافت بهتر است کار شستشوی حرفه ای آنها را به قالیشویی های معتبر و شناخته شده بسپارید تا با شستشوی اصولی فرش، کیفیت و بافت فرش حفظ شده و فرش شما را مثل روز اول به شما تحویل بدهند. به علت اعتماد این قالیشویی به خدمات برتر خود، ضمانت های نامه معتبر حفظ کیفیت فرش های دستبافت را به مشتریان خود ارائه میکنند و این نشان دهنده کیفیت بالای کار شستشوی ما میباشد. در شستشوی انواع فرش های دستبافت و ابریشم شما بسته به نوع فرش از بهترین مواد شوینده برای شستشو استفاده میشود.

قالیشویی پرهام به علت تجربه کاری بالا و استفاده از نیروهای با تجربه و مجرب بهترین خدمات شستشوی حرفه ای انواع فرش های ماشینی شما را با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت ها انجام میشود. این روزها به علت گرانی فرش ها باید فرش ها را تحت بهترین شرایط نگه داری کرده تا طول عمر مفید آن ها افزایش پیدا کند و بهتر است قبل از کثیفی قابل ملاحظه فرش آنها را در بهترین شرایط بشویم تا فرش سالیان متمادی برای شما قابل استفاده باشد.

قالیشویی پرهام .
قالیشویی پرهام .

روش شستشوی اصولی فرش ها در قالیشویی ها

پس از تحویل فرش ها در قالیشویی، ابتدا بافت و ساختار فرش به طور دقیق بررسی شده تا از بهترین مواد شوینده و روش های شستشو برای شستشوی حرفه ای فرش استفاده شود. در ابتدای کار ایرادات فرش از لحاظ پارگی و سوختگی به دقت بررسی شده تا قبل از شستشو عملیات رفو و ترمیم به دقت بالا انجام شود.

در مرحله بعدی گرد و غبار فرش با تکاندن و روش های حرفه ای از بین برده میشود، چون خود این گردو غبارها باعث نفوذ بیشتر آلودگی ها و میکروارانیسم ها در فرش ها شده و باعث تجمع کثیفی بیشتر در فرش میشود. در مرحله بعدی اعلا شویی با بهترین مواد شوینده بدون حساسیت در فرش در کارگاه های مجهز  انجام میشود.

در مراحل بعدی خشکشویی بدون ایجاد آسیب به بافت فرش و از جمله شکستگی های فرش انجام میشود و سپس فرش های خشک شده به صورت مرتب رول و بسته بندی میشود و با مجهزترین ناوگان حمل و نقل به درب منزل شما ارسال میشود.

 

شستشوی فرش با بهترین مواد در قالیشویی پرهام

ما در قالیشویی پرهام از بهترین کیفیت مواد شوینده برای شستشوی حرفه ای و اصولی انواع فرش ها و موکت های شما استفاده مینمائیم. در انتخاب نوع مواد شوینده علاوه بر تمیزی و براقیت فرش،  حفظ کیفیت فرش اولویت اصلی و ابتدایی کلیه نیروهای قالیشویی میباشد. به علت تجربه بالای کاری قالیشویی پرهام بهترین مواد شوینده از جمله مواد نانو با بهترین خاصیت تمیز کنندگی انتخاب شده و کار شستن با دقت بالا انجام میشود.

 

ضد عفونی فرش و مبل در قالیشویی پرهام

برای جلوگیری از انتقال بیماری های ویروسی و باکتریایی بهتر است به طور روتین و مرتب هر چند وقت یک بار فرش و مبل خود را با مواد شوینده مناسب ضدعفونی نمائید. مخصوصا در دوران پیک بیماری های ویروسی مانند آنفولانزا و کرونا ضرورت ضدعفونی مبل و فرش ها اهمیت بیشتری پیدا کرده بود. به علت تماس مداوم دست ها با مبل ها امکان انتقال بیماری های ویروسی افزایش پیدا میکند.

بهترین و با تجربه ترین نیروهای قالیشویی پرهام با مجهزترین و به روز ترین دستگاه ها، ضدعفونی فرش و مبل شما را در کمترین زمان ممکن در منزل انجام میدهند. استفاده از دستگاه های بخار شوی قوی باعث از بین رفتن کلیه میکروارگانیسم های بیماری زای ویروسی میشود.

در ضدعفونی فرش در قالیشویی پرهام ابتدا قسمت کوچکی از فرش شما با مواد ضد عفونی کننده تست میشود و در صورت نداشتن حساسیت بافت و رنگ فرش به آن ماده ضدعفونی کننده خاص، ادامه کار ضدعفونی با دقت بالا انجام میشود.

نیروهای حرفه ای قالیشویی پرهام با توجه به جنس مبل شما از مواد ضدعفونی کننده مخصوصی استفاده مینمایند که بافت و شکل ظاهری مبل دچار خسارت و آسیب نشود. ضدعفونی مبل های چرمی و پارچه ای و چوبی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در کوتاه ترین زمان ممکن در منزل یا محیط اداری شما انجام میشود.

 

چرا باید ضدعفونی فرش و مبل را به قالیشویی پرهام بسپاریم

  • ضدعفونی حرفه ای و اصولی فرش
  • استفاده از مواد مناسب برای هر نوع فرش و مبل
  • حفظ کیفیت اولیه فرش
  • لکه گیری مناسب فرش و مبل
  • توجه به حفظ ساختار و بافت فرش و قالی
  • دقت به عدم تداخل رنگی فرش و مبل

 

خدمات برتر قالیشویی پرهام

  • کیفیت بالای کار شستشو
  • کادری مجرب و متخصص
  • مجهزترین دستگاه های مورد نیاز
  • استفاده از بهترین کیفیت مواد شوینده
  • داشتن گواهینامه های مورد تایید از انجمن قالیشویان کشور
  • داشتن تائیدیه های برترین قالیشویی تهران
  • انجام خدمات در کمترین زمان ممکن
  • خدمات عالی با قیمت های مناسب
  • بازسازی فرش ها با کیفیت عالی
  • ریشه زنی
  • رنگ برداری و قلم زنی فرش
  • خدمات شبانه روزی و 24 ساعت
  • ترمیم سوختگی
  • حل مشکل پارگی فرش

راه های ارتباط با قالیشویی پرهام خیابان قزوین

مدیریت: جناب آقای میلاد آقایی و آقای هادی حقگو

تماس:

09367676752

09900152173

02144116411

02155757612

02166304493

آدرس:

تهران- خیابان قزوین – دوراهی قپان – خیابان عبید زاکانی – نبش کوچه اصیل ادب – پلاک 33

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالیشویی پرهام خیابان قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *