اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4283
اصناف شهر
قالیشویی تریتا شهرک ولیعصر

توضیحات آگهی

قالیشویی تریتا شهرک ولیعصر

قالیشویی تریتا شهرک ولیعصر بهترین خدمات شستشوی حرفه ای انواع فرش های دستبافت و ابریشم و گل ابریشم و فرش های ماشینی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها انجام میدهد. تنها کافی است یک بار فرش خود را برای شستشو به قالیشویی تریتا بسپارید، متوجه کیفیت بالای کارهای ما خواهید شد و مشتری دائمی و همیشگی ما خواهید شد . کیفیت بالای کارهای ما باعث میشود ما را به سایر دوستان و آشنایان نیز معرفی نمائید.

قالیشویی-تریتا
قالیشویی-تریتا

قالیشویی تریتا در ولیعصر

قالیشویی تریتا در ولیعصر با تجربه بالای کاری در ارائه انواع خدمات قالیشویی بهترین خدمات مربوطه را به مشتریان خود ارائه میکند. بهترین خدمات قالیشویی و ترمیم فرش و ضدعفونی و مبل شویی را از ما دریافت خواهید کرد. ما بهترین خدمات را با قیمت های مصوب اتحادیه ارائه میکنیم. اولویت کاری تمام پرسنل قالیشویی تریتا ارائه بهترین کیفیت خدمات به مشتریان عزیز میباشد تا رضایت کامل آنها را جلب نمائیم.

 

خدمات شستشوی اعلا فرش های دستبافت و ماشینی

قالیشویی تریتا شهرک ولیعصر کلیه خدمات شستشوی انواع فرش های دستبافت و ماشینی به صورت اعلا شویی برای مشتریان عزیز انجام میشود. اگر در انتخاب بهترین قالیشویی مردد هستید و حساسیت بالایی در انتخاب قالیشویی دارید، بهترین گزینه پیشنهادی قالیشویی تریتا میباشد. در قالیشویی تریتا بهترین پرسنل با تجربه و متخصص با استفاده از بهترین مواد شوینده و با استفاده از مجهزترین دستگاه های به روز کار شستشوی حرفه ای فرش های شما را انجام میدهند.

ما با توجه به اهمیت فرش های دستبافت شما تمام تلاش خود را برای حفظ کیفیت و بافت فرش شما داشته و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میکنیم. تضمین و ارائه بهترین ضمانت های اجرایی در موقع تحویل فرشها نشان دهنده کیفیت بالای کارهای قالیشویی تریتا میباشد. وجود مشتریان دائمی و ثابت این مجموعه نشان دهنده کیفیت بالای کلیه کارهای این قالیشویی میباشد.

 

مراحل شستشوی حرفه ای انواع فرش ها

پس از تحویل فرش ها از مشتری، ابتدا فرش به دقت مورد بررسی قرار رفته و در صورت نیاز به ترمیم کلیه خدمات با دقت و کیفیت بالا انجام میشود. در مرحله بعدی گرد و غبار فرش تکانده میشود تا کار شستشوی فرش بهتر انجام شود. سپس از بهترین مواد شوینده برای شستشوی اعلا استفاده میشود. در مرحله خشک کردن فرش کار خشک کردن بدون شکستگی انجام میشود . فرش به صورت اصولی و حرفه ای رول و بسته شده و به صورت رایگان درب منزل تحویل داده میشود.

خدمات-شستشوی-اعلا-فرش-های-دستبافت-و-ماشینی
خدمات-شستشوی-اعلا-فرش-های-دستبافت-و-ماشینی

خدمات در منزل قالیشویی

یکی از بهترین خدمات قالیشویی تریتا، خدماتی است که این قالیشویی در منزل برای شما عزیزان انجام میدهد. امروزه به علت وابستگی زندگی های شهری به وسایلی که زمانی جزء وسایل زندگی مدرن بود امری غیر قابل اجتناب میباشد. مثلا زمانی مبل جزء کالاهای لوکس و تجملاتی بود ولی امروزه حداقل یک دست مبل در تمامی منازل موجود هست. با استفاده از خدمات در منزل قالیشویی تریتا، حداکثر طی چند ساعت بهترین نیروهای با تجربه ما کار شستشوی مبل و خوشخواب شما را در منزل انجام داده و حداکثر بعد از چند ساعت میتوانید از آنها استفاده نمائید.

 

شستشوی مبل

در صورت تماس با کارشناسان قالیشویی تریتا و ثبت درخواست شستشوی مبل در منزل، در حداقل زمان ممکن نیروهای با تجربه ما با بهترین و به روز ترین دستگاه های خشکشویی خدمت شما رسیده و بسته به جنس مبل با بهترین مواد شوینده کار خشکشویی مبل را با کیفیت بالا و بدون هیچ آسیبی به بافت مبل انجام میدهند.

 

شستشوی خوشخواب

یکی از کارهای سخت خانه داری، شستشوی انواع خوشخواب میباشد. یکی از علت های مشکل بودن این کار سنگینی خوشخواب ها و احتمال آسیب به بافت خوشخواب در صورت شستشوی غیر حرفه ای میباشد. برای رعایت بهداشت شخصی و داشتن خوابی آرام بهتر است به طور مرتب و روتین خوشخواب را با رعایت نکات لازم بشوید. تیم حرفه ای ما با بررسی ابتدایی دقیق بافت و ساختار خوشخواب از بهترین مواد شوینده استفاده مینمایند و تمیزی و زیبایی را به شما هدیه میدهند.

 

خدمات ترمیم و رفو

اگر برای حفظ ارزش فرش های اصیل خود نیاز به خدمات رفو و ترمیم دارید میتوانید از خدمات عالی قالیشویی تریتا استفاده نمائید. ما با بهترین کارشناسان با تجربه و متخصص به صورت حرفه ای و تخصصی رفو فرش های نفیس شما را مناسب ترین قیمت ها انجام میدهیم

 

قلم زنی

به علت نفیس بودن فرش های دستبافت و افزایش ارزش آنها به مرور زمان باید تمام سعی خود را برای نگه داری بهتر و اصولی آنها داشته باشیم. مثلا یکی از ابتدایی ترین نکات مراقبتی این است که برای شستشوی انواع فرش های دستبافت از خدمات بهترین قالیشویی ها استفاده نموده و از شستن آنها در منزل جدا خوداری نمایید. اگر به علت شستن غیر اصولی فرش در منزل قسمتی از آن رنگ پس داد، اصلا نگران نباشید در اسرع وقت فرش خود را به کارشناسان بخش رفو ما تحویل بدهید تا با خدمات قلم زنی این مشکل را حل نمائیم.

 

سوختگی و پوسیدگی

یکی از مشکلاتی که ممکن بر اثر بی احتیاطی برای فرش های دستبافت ما پیش بیایید مشکل پوسیدگی و یا سوختگی باشد. ما از بهترین روش های عملی برای رفع این مشکل فرش شما استفاده نموده و فرشی سالم را به شما تحویل میدهیم. برای اینکه فرش شما پوسیده نشود بهتر است هر چند وقت یکبار فرش را تکانده و یا جای آن را عوض کنید تا تمامی بخش های آن به طور یکنواخت پا بخورد. از قرار دادن فرش در معرض نور مستقیم آفتاب خوداری کنید.

 

ریشه زنی

ریشه ها باعث مقاومت فرش در مقابل خرابی و پوسیدگی میشوند. اگر ریشه های فرش پوسیده شوند امکان آسیب رسیدن به بافت فرش افزایش پیدا میکند، بنابراین بهتر است مراقبت های لازم را از ریشه های فرش داشته باشید. گاهی اوقات به علت شستشوی غیر اصولی فرش در منزل، ریشه های آن رنگ گرفته و یا زرد میشود. بهترین خدمات ریشه زنی جدید و رفع رنگ گرفتگی ریشه های فرش را از ما دریافت خواهید کرد. چرم دوزی فرش و بسته بندی اصولی ریشه های فرش را از قالیشیویی تریتا بخواهید.

 

خدمات برتر قالیشویی

تجربه و تخصص بالا

کادری مجرب و حرفه ای

استفاده از بهترین مواد شوینده

داشتن دستگاه های مجهز و پیشرفته

توجه به کیفیت و بافت فرش

شستشوی اعلای فرش های دستبافت

ارائه بهترین خدمکات شستشوی فرش های ماشینی

انجام خدمات در کمترین زمان ممکن

دریافت تعرفه های مصوب قیمتی

انجام خدمات در منزل

تحویل به موقع و سریع فرش ها

انجام خدمات عالی رفو فرش

 

راه های قالیشویی تریتا شهرک ولیعصر

مدیریت : جناب آقای مرتضی احمدیان

تماس :

09120692913 – 66204629

آدرس :

تهران ، شهرک ولیعصر ، خیابان رجایی ، پلاک1/103

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالیشویی تریتا شهرک ولیعصر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *