اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4366
اصناف شهر
فیزیوتراپی کیوان در تهرانسر

توضیحات آگهی

فیزیوتراپی کیوان

فیزیوتراپی کیوان بهترین خدمات فیزوتراپی را به مراجعین خود ارائه میکند. در این کلینیک با مجهزترین دستگاه های به روز پزشکی بهترین خدمات را دریافت میکنید. کادر مجرب و متخصص ما با سعه صدر و حوصله فراوان بهترین تمرین های لازم را برای پیشرفت و بهبود سلامتی مراجعین عزیز انجام میدهند.

 

بهترین فیزیوتراپی کیوان در تهرانسر

فیزیوتراپی کیوان در تهرانسر کلیه خدمات فیزوتراپی را با مناسب ترین قیمت ها به بیماران محترم ارائه میکنند. این مرکز به عنوان بهترین کلینیک فیزیوتراپی در غرب تهران شناخته شده است. اگر به دنبال مرکزی با بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها میباشید روی خدمات ما حساب ویژه ای باز کنید، چون ما با کادری مجرب و جدیدترین دستگاه های به روز فیزیوتراپی در خدمت شما عزیزان میباشیم.

 

خدمات فیزیوتراپی در غرب تهران

در کلینیک فیزیوتراپی دکتر کیوان بهترین خدمات به روز فیزیوتراپی را توسط بهترین متخصصین دریافت میکنید. هر خدماتی که در حیطه کاری فیزیوتراپی میباشد با مناسب ترین قیمت ها در کلینیک ما دریافت خواهید کرد.

لیست خدمات فیزیوتراپی دکتر کیوان

  • لاغری موضعی
  • الکتروتراپی
  • شاک ویو
  • طب سوزنی
  • انواع ماساژ
  • اتاق ورزش
  • درمان دردهای عضلانی و اسکلتی مانند شکستگی ها
  • انجام درمان های لازم بعد از عمل های جراحی
بهترین-فیزیوتراپی-کیوان-در-تهرانسر
بهترین-فیزیوتراپی-کیوان-در-تهرانسر

لاغری موضعی با دستگاه در فیزیوتراپی کیوان

اگر راه های متعددی را برای لاغری امتحان کرده اید و به نتیجه دلخواه خود نرسیده اید، از خدمات لاغری موضعی با دستگاه در فیزیوتراپی کیوان استفاده کنید. در این کلینیک بهترین نیروهای رادیوتراپی با مجهزترین دستگاه های به روز بهترین خدمات را به شما ارائه میکنند، به گونه ای که بهترین نتیجه های ممکن را در اندام خود خواهید دید.

روش کار با دستگاه های فیزیوتراپی بر اساس عبور جریان الکتریکی به اندام های بدن و انتقال گرما و انرژی به نواحی مورد نظر بدن که چربی های موضعی را دارند انجام میشود و این گرما بدون هیچ آسیبی به بدن، چربی های مازاد را شکسته و حذف میکند. از این روش برای کاهش توده چربی در نواحی شکم و پهلو و ران بیشتر استفاده میشود.

 

لاغری موضعی با دستگاه فارادیک

اگر به فکر تناسب اندام با کمترین عوارض و درد میباشید گزینه پیشنهادی کارشناسان کلینیک فیزیوتراپی دکتر کیوان، لاغری موضعی با دستگاه فارادیک میباشد. کارشناسان با تجربه این مرکز با استفاده از بهترین دستگاه های به روز بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه میکنند. روش کار با این دستگاه به این صورت است که ابتدا پدهای خاصی به نواحی مورد نظر که دوست دارید متناسب تر باشند چسبانده میشود و پالس های الکتریکی به آن نواحی ارسال میشود که باعث شکسته شدن بافت چربی میشود.

 

لاغری با دستگاه کویتیشن

یکی از بهترین روش های غیرتهاجمی برای حذف سلولیت و چربی های موضعی بدن روش کویتیشن یا اولتراسونیک کویتیشن میباشد. در این روش با تابش امواج الکتراسونیک به بافت های چربی، آنها تجزیه شده و توسط سیستم لنفاوی جذب شده و در طی چند روز از طریق کبد دفع میشوند.

 

مزایای حذف چربی های اضافه موضعی با دستگاه

امرزوه به علت کاهش تحرک افراد و عدم علاقه افراد به ورزش و رژیم های غذایی سرشار از چربی و قند، تعداد زیادی از افراد دچار چاقی و اضافه وزن شده اند. راه های متعددی برای کاهش وزن وجود دارد، یکی از این روش ها عمل های جراحی میباشد. عمل های جراحی به علت معایبی که دارند بسیاری از افراد علاقه ای به انجام آنها ندارند.

با دستگاه های لاغری موضعی به راحتی و بدون هیچ گونه درد و عوارض و دوره نقاهتی میتوانید به اندام مورد دلخواه تان برسید. با این دستگاه ها اکسیژن بیشتری به ناحیه مورد نظر میرسد و میزان سوخت و ساز بدن افزایش پیدا میکند و به این طریق چربی های اضافه بدن شکسته میشود.

 

چرا باید برای خدمات فیزیوتراپی کلینیک دکتر کیوان را انتخاب نمایید

 

تیم حرفه ای متخصص

آقای دکتر کیوان خود از متخصصین حرفه ای و درجه یک علم فیزیوتراپی میباشد و با بهترین تحصلات آکادمیک و کوله باری از تجربه بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه میکنند و باعث بهبود بیماری های حسی و حرکتی مراجعین خود میباشند. آقای دکتر کیوان برای ارائه بهترین خدمات به مراجعین عزیز خود با حساسیت خاصی بهترین نیروهای با تجربه و متخصص را گلچین نموده اند. نیروهای متخصص ما با روحیه عالی و صبوری بهترین خدمات را به بیماران ارائه میکنند.

 

دستگاه های به روز جهت فیزیوتراپی

آقای دکتر کیوان برای سلامتی و بهبود وضعیت جسمی و روحی بیماران اهمیت زیادی قائل بوده و از بهترین دستگاه های به روز برای خدمات رسانی به مراجعین خود استفاده میکنند. پیشرفت های جدید در مهندسی پزشکی باعث تولید و به کار گیری دستگاه های جدیدتر و مجهزتری برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران شده است. اولویت اصلی مجموعه ما ارائه بهترین خدمات به مراجعین محترم میباشد، به این منظور با گلچینی از بهترین دستگاه های به روز در خدمت شما عزیزان میباشیم.

 

دریافت مناسب ترین تعرفه های قیمتی

بهترین سطح خدمات با کیفیت بالا را با مناسب ترین تعرفه های قیمتی دریافت میکنید. خط مشی اصلی تمام پرسنل کلینیک ما ارائه بهترین خدمات به مراجعین عزیز میباشد. برای جبران بخشی از هزینه های درمانی مراجعین عزیز با تمامی بیمه های تکمیلی قرارداد داشته و میتوانید با خیال راحت کارهای فیزیوتراپی مورد نیاز خود را انجام بدهید.

 

فیزیوتراپی در منزل توسط دکتر کیوان

یکی از امتیازات مهم کلینیک کیوان ارائه تمامی خدمات فیزیوتراپی در منزل برای شما عزیزان میباشد. ما از بهترین نیروهای با تجربه با مجهزترین دستگاه های به روز برای ارائه خدمات در منزل به شما عزیزان بهره مندیم. اگر به علت شاغل بودن در ساعات اداری نمیتوانید به کلینیک مراجعه کنید میتوانید از خدمات در منزل ما در 24 ساعت شبانه روزی استفاده نمایید. ما بهترین خدمات را به افراد مسن و تنها که امکان رفت و آمد به کلینیک برایشان سخت میباشد را ارائه میکنیم.

 

خدمات برتر فیزیوتراپی کیوان

  • تیم متخصص و با تجربه و حرفه ای
  • ارائه خدمات در محیطی شاد و آرام
  • صبوری و سعه صدر عالی تمامی پرسنل
  • ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت
  • دریافت مناسب ترین تعرفه های پزشکی
  • رضایت بالای مشتریان
  • استفاده از مجهزترین و به روز ترین دستگاه ها
  • انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل
  • لاغری موضعی
  • ارائه خدمات در محیطی کاملا بهداشتی
خدمات-برتر-فیزیوتراپی-کیوان
خدمات-برتر-فیزیوتراپی-کیوان

اطلاعات تماس با کلینیک فیزیوتراپی کیوان:

مدیریت: جناب آقای دکتر علیرضا کیوان داریان

تماس:

09123601090

02144525316

02144525241

02122701415

آدرس: تهران- تهرانسر- چهارراه صدف- شاهد شرقی- پلاک 286- طبقه چهارم- واحد7

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیزیوتراپی کیوان در تهرانسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *