اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4368
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فست فوت کوک لند

فست فوت کوک لند بیشترین تنوع غذاهای فست فودی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه میکند. خوشمزه ترین پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی را در کوک لند خواهید خورد. ترد ترین مرغ سوخاری را از سرآشپزان حرفه ای کوک لند انتخاب خواهید کرد. بهترین کیفیت همبرگرهای دست ساز با سس های دست ساز را از ما بخواهید.

 

فست فوت کوک لند در شهر قدس

میخواهید بهترین فست فودی شهر قدس را به شما عزیزان معرفی کنیم؟ فست فود کوک لند خوشمزه ترین و خاص ترین مزه های غذاهای فست فودی را به مشتریان خود ارائه میکند. هر آنچه که از غذاهای فست فودی هوس کرده باشید در کوک لند خواهید دید، از انواع سیب زمینی و قارچ سوخاری تا خاص ترین طعم های پیتزا .

بهترین-پیتزای-آمریکایی-و-ایتالیایی-در-فست-فوت-کوک-لند
بهترین-پیتزای-آمریکایی-و-ایتالیایی-در-فست-فوت-کوک-لند

فست فوت لوکس در 45 متری کلهر

یکی از زیباترین و شیک ترین فست فودی ها 45 متری کلهر شهر قدس، فست فود کوک لند میباشد. ما با بهترین تیم پذیرایی و حرفه ای ترین گارسون ها بهترین خدمات سرویس را به شما عزیزان ارائه میکنیم. تنها با یک تماس تلفنی با فست فود در کمترین زمان ممکن سفارش خود را به صورت گرم درب منزل به صورت رایگان تحویل بگیرید. ما از معدود فست فودی های شهر قدس میباشیم که در فضای بزرگ و  شیک و امروزی بهترین خدمات و بهترین کیفیت غذا را به مشتریان خود ارائه میکنیم.

 

انواع غذاهای فست فود با بهترین کیفیت

اگر در کنار خوشمزه بودن غذاها به کیفیت آنها دقت خاصی دارید، ما از  بهترین مواد غذایی تازه و با کیفیت در پخت کلیه غذاهای فست فودی خود استفاده میکنم. بهترین کیفیت کالباس و سوسیس با درصد گوشت بالا در تهیه انواع پیتزاها از بهترین سوپر گوشت های معتبر تهیه میشود. استفاده از مواد غذایی تازه و با کیفیت باعث خوشمزه بودن و کیفیت بالای انواع غذاهای فست فودی این مرکز شده است. شاید در تهیه پیتزا در همه فست فودی ها از مواد غذایی یکسانی استفاده میشود ولی خاص ترین طعم پیتزا را در فست فود کوک لند خواهید خورد.

بزرگترین-فست-فود-در-شهر-قدس
بزرگترین-فست-فود-در-شهر-قدس

بهترین پیتزای آمریکایی و ایتالیایی در فست فوت کوک لند

آیا شما نیز عاشق پیتزا میباشید و هر بار که به فست فود میروید تنها انتخاب شما پیتزا میباشد . انواع پیتزاهای استیک و اسپشیال و سبزیجات و پپرونی را در عالی ترین طعم ها و مزه ها از منوی غذایی ما انتخاب خواهید کرد. انواع سس سیر و سس های مخصوص سرآشپزان ما باعث خوشمزه تر شدن و خاص تر شدن مزه های پیتزاهای ما شده است. بهترین کیفیت پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی را از کوک لند بخواهید، تخصص ما پخت خاص ترین پیتزاها برای مشتریان خوش سلیقه و سخت پسند در انتخاب غذای فست فودی میباشد

 

مرغ سوخاری

سرآشپزان حرفه ای و با تجربه ما بهترین کیفیت سوخاری ها را به مشتریان خود ارائه میکنند. مرغ سوخاری فقط از مرغ و پودر سوخاری تهیه میشود ولی مزه بعضی سوخاری ها مانند سوخاری کوک لند تا مدت ها در خاطره ها باقی خواهت ماند. این خوشمزه گی به علت استفاده از مواد پروتئینی تازه و دستورات خاص غذایی سرآشپزان ما میباشد. این حرف تمامی مشتریان ما است که در طول عمرشان سوخاری های زیادی را خورده اند ولی طعم و مزه سوخاری کوک کلند خاص و فراموش نشدنی میباشد.

همین کیفیت بالا باعث ایجاد مشتریان دائمی برای ما شده است که از میان تمامی فست فودی های شهر قدس، تنها ما را برگزیده اند. بیشترین مقدار مرغ سوخاری را از لحاظ تعدادی و وزنی با ما دریافت خواهید کرد.

خدمات-برتر-فست-فود-کوک-لند
خدمات-برتر-فست-فود-کوک-لند

انواع همبرگر های دست ساز

خوشمزه ترین همبرگرهای دست ساز را از سرآشپزان حرفه ای ما بخواهید، ما با توجه به سابقه و خوش ذوقی آشپزهایمان خاص ترین کیفیت همبرگرهای دست ساز را به مشتریان خود ارائه میکنیم. ما از بهترین کیفیت گوشت های خالص برای انواع همبرگر استفاده مینمائیم. شما لایق بهترین ها هستید، ما نیز بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها به شما عرضه میکنیم.

دوست دارید خاص ترین منوی غذایی مان را به شما معرفی کنیم تا در اولین سفارش تان خوشمزه ترین غذای ما را تست کنید؟ خوشمزه ترین غذای ما که رضایت بالای مشتریان را در نظر سنجی ها به همراه داشته است، انواع همبرگرهای دست ساز خالص میباشد. کیفیت بالای همبرگرهای ما در کنار سس های خاص دست ساز ما بهترین مزه ها را برای مشتریان ما خلق میکند.

 

انواع سالادهای روز

خوشمزه ترین و دلپذیرترین سالادهای سزار و  یونانی را از منوی غذایی ما انتخاب کنید. طعم خاص سالادهای سزار ما باعث شده است اولین سفارش ثابت اکثر مشتریان ما سالاد سزار باشد. اندازه سالاد سزار فست فود ما به قدری زیاد میباشد که برای استفاده دو نفر به اندازه و کافی میباشد و در مقایسه با مبلغ آن کاملا مقرون به صرفه میباشد.

 

چرا باید کوک لند را انتخاب کنیم

فضایی دلنشین و خانوادگی

فست فودی کوک لند در فضایی دلنشین و شیک بهترین کیفیت غذا را به مشتریان خود ارائه میکند. ما بهترین طراحی و دکوراسیون داخلی را در دو طبقه زیبا با شیک ترین میز و صندلی ها فراهم آورده ایم که بهترین مکان برای برگزاری جشن ها و مهمانی های دورهمی دوستانه و فامیلی شما باشد. ما با ایجاد محیطی آرام بهترین لحظات را برای خلق خاطرات زیبای شما عزیزان فراهم آورده ایم. علاوه بر فضای شیک داخلی ما با بهترین میز و صندلی ها زیبا در فضای بیرونی فست فود پذیرای شما عزیزان میباشیم.

 

کیفیت و قیمت مناسب غذاها

ما متنوع ترین منوی غذایی را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه میکنیم. علاوه بر کیفیت بالا شما غذای مورد علاقه خود را با مناسب ترین قیمت ها دریافت میکنید. حجم غذایی ما متناسب با مقدار قیمتی غذا میباشد و از این نظر کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه میباشد. با انتخاب ما کیفیت و قیمت مناسب را تواما دریافت میکنید.

 

خدمات برتر فست فود کوک لند

  • منوی غذایی متنوع
  • کیفیت بالای غذایی
  • مناسب بودن قیمت ها
  • فضای شیک و امروزی
  • سرآشپزان حرفه ای و با تجربه
  • خوشمزه ترین پیتزاهای امریکایی و ایتالیایی
  • تردترین مرغ سوخاری
  • خاص ترین سالادها
  • بهترین سرویس داخل رستورانی
  • ارسال غذا به صورت رایگان در منطقه

 

راه های ارتباطی با فست فود کوک لند

مدیریت : جناب آقای میرزایی

تماس : 09124374375
02146066650-4

آدرس :تهران، شهر قدس ، خیابان  45 متری کلهر ، روبروی 30 متری شورا

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فست فوت کوک لند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *