اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6257
اصناف شهر
فروش کش در مولوی

توضیحات آگهی

فروش کش در مولوی

فروش کش در مولوی به مدیریت جناب آقای وحدانی، بهترین عرضه کننده انواع کش های شلوار در بازار تهران می باشد. بهترین کیفیت کش های اسلش را با ارزان ترین قیمت ها برای مشتریان خود تولید می کنیم. قابل توجه کارگاه های تولیدی اسلش در سراسر کشور، می توانید خرید خود را به صورت عمده از این تولیدی انجام بدهید، کلیه سفارش ها به تمامی نقاط کشور ارسال می شود.

خبر خوش برای تهرانی های عزیز، خرید عمده و تکی خود را می توانید به صورت پرداخت درب منزل انجام بدهید. کیفیت کلیه کش های تولیدی این مجموعه به قدری بالا می باشد که با نمونه های خارجی قابل رقابت می باشد و از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

 

بهترین فروشگاه کش در مولوی تهران

اگر در بازار مولوی بعد از خرید پارچه از هر پارچه فروشی، آدرس بهترین تولیدی انواع کش را بپرسید، حتما تولیدی کش جناب آقای وحدانی را به شما معرفی خواهند کرد. مشتریان راضی این مجموعه، همیشه مشتریان دیگری برای ما آورده اند. با عرضه انواع کش های قیطان برای تولیدی های کاپشن و مانتو بهترین خدمات را به تولیدی های لباس ارائه می کنیم. از آنجا که در این فروشگاه، کلیه کارهای عرضه شده در کارگاه تولیدی خودمان با رعایت استاندارد های کنترل کیفیت تولید شده، با خیال راحت و ضمانت در کیفیت کارها را به فروش می رسانیم.

بهترین انتخاب برای خرازی های سراسر کشور می باشیم تا با قیمت های مناسب بهترین کیفیت کارها را به مشتریان خود تحویل بدهند و همین کیفیت باعث شهرت شما در شهر و محله کسب و کارتان خواهد شد.

 

کش تبریز (پسران حاج عبدالله)

در زمینه تولید انواع کش همیشه  شهر تبریز فعال بوده است و کارگاه های متعددی در این شهر در این حوزه تولیدی فعال می باشند. کش تبریز با نام پسران حاج عبدالله از برندهای قدیمی خوش نام در منطقه شال غرب کشور می باشد. تجربه و دلسوزی خانوادگی و کلیه پرسنل این مجموعه تولیدی، متنوع ترین و بهترین کیفیت محصولات را تولید نموده است. با بهره گیری از خطوط تولیدی جدید و مدرن همیشه پیشرو در عرضه انواع محصولات جدید به بازار بوده ایم.

 

بزرگترین تولید کننده کش در تهران 

به یاری بهترین کارشناسان تولیدی با تجربه و متخصص و استفاده از مجهزترین دستگاه های به روز و پیشرفته، بهترین کیفیت انواع کش های سوزنی، خیاطی را تولید می کنیم. در کارخانه با استفاده از بیشترین تعداد دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز، کلیه سفارش های مشتریان در موعد مقرر تولید و تحویل داده می شود. ظرفیت تولیدی زیاد این کارخانه زمینه همکاری با بسیاری از مزون دوزها و کارگاه های خیاطی تهران را فراهم آورده است. بسیاری از این خانم های شاغل در حوزه خیاطی نیز خرید انواع محصولات کشی مورد نیاز خود را بدون واسطه با بهترین قیمت ها از تولید کننده اصلی انجام می دهند.

کمتر تولیدی در تهران با این حجم از تنوع در کارها خواهید دید، کش های سوزنی، کش های قیطانی، کش های شلوار آن هم با بهترین کیفیت ها. برای راحتی پرسنل درمان کشور در ساعات های طولانی شیفت نیز بهترین کش های چند میل را برای تولید انواع لباس های بیمارستانی و ماسک و گان تولید کرده ایم. در زمان اوج گیری شیوع ویروس و کرونا یکی از بزرگترین کارگاه های فعال در حوزه تولید کش ماسک بودیم و بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت ها عرضه می کردیم.

 

فروش انواع کش در مولوی 

کش های پهن یا همان کش سوزنی در یک سانت تا 7 سانت در رنگبندی های متنوع در فروشگاه کش پسران حاج عبدالله در مولوی عرضه می شود. کش ریگلاژ در رنگ بندی سفید و مشکی نیز از تولیدات اصلی این گروه می باشد. با انتخاب این کیفیت کش، در تولیدی خود با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه خواهید کرد و به علت رضایت بالای مشتریان روز به روز به فروشتان افزوده خواهد شد. اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید همیشگی کش های خیاطی یا گن با کیفیت برای کارگاه و مزون تان میباشید، تنها پیشنهاد تولیدی کش مولوی می باشد.

با یک بار سفارش و خرید از این فروشگاه، متوجه کیفیت عالی کارهای آنها خواهید شد. راستی اگر برای تامین کش های انواع لباس زیر مردانه به دنبال بهترین تولیدی می باشید، بهترین کیفیت کش های چاپ دار را از فروشگاه کش مولوی تهیه کنید. به علت کیفیت بالای این کش ها، مشتریانی داریم که بیش از یک دهه می باشد که مواد اولیه مورد نیاز کارگاه خود را از ما خرید می کنند. بسیاری از کارگاه های تولیدی چادر نیز کش چادر مورد نیاز خود را از ما به صورت عمده خرید می کنند، چون کارهای ما به تجربه کیفیت خود را ثابت کرده اند.

 

پخش انواع کش های شلوار در تهران

سال ها است که به عنوان بهترین پخش کننده عمده و خرده فروشی کش در بازار مولوی تهران بهترین کیفیت را به مشتریان خود با ارزان ترین قیمت ها ارائه می کنیم. متنوع ترین کش های پهن و کش لباس را در عرض های مختلف تولید و عرضه می کنیم. اگر کش قیطانی، شیطونکی را به مقدار زیاد برای کارگاه تولیدی خود نیاز دارید، در سریع ترین زمان ممکن کلیه سفارش ها را به دست شما خواهیم رساند.

بهترین کیفیت کش های قیطانی را در جنس های نخی و ابریشمی برای کش های شلوار تولید می کنیم. با توجه به ظرفیت های بالای این مجموعه تولیدی، آماده دریافت سفارش های کش های شلوار کارگاه تولیدی شما عزیزان می باشیم. بهترین کیفیت کش های اسلش را برای تمامی مشتریانمان به صورت خاص و سفارشی تولید می کنیم.

 

استفاده های کش

  • ماسک
  • لباس زیر
  • شلوار
  • اسلش
  • مچ بند
  • تزئین لباس با کش های زنبوری
  • ساخت گل سر
  • گان یا لباس بیمارستانی
  • تولیدات آشپزخانه ای

 

نکات مهم در انتخاب بهترین کیفیت کش

  • توجه به سبکی کش
  • کشسانی بالای کش
  • تراکم نخ بالا مورد استفاده
  • دوام و ماندگاری بالای کش ها
  • ضخامت مناسب بسته به نوع نیاز

 

راه های ارتباط با فروش کش در مولوی کش تبریز

مدیریت: جناب آقای قادر وحدانی و آقای نادر وحدانی

تماس:

09129224783

09144264992

آدرس:

تهران- مولوی- کوچه سعادت- کوچه علیرضا زمان- پلاک 3/2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش کش در مولوی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *