اصناف شهر
اصناف شهر
فروش قطعات بنز و بی ام و در امیر کبیر

توضیحات آگهی

فروش قطعات بنز و بی ام و در امیرکبیر 

با سال ها تجربه در واردات و فروش قطعات بنز و بی ام و در امیر کبیر، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده ایم. همواره در تلاش هستیم که در سریع ترین زمان ممکن بهترین کیفیت قطعات مورد نیاز مشتریانمان را با بهترین قیمت ها تهیه نماییم. وجود مشتریان ثابت و همیشگی این فروشگاه به خاطر بهترین خدمات سرویس رسانی به مشتریانمان بوده است.

تمامی قطعات لوکس و کم یاب خودورهای بنز و بی ام را از فروشگاه امیر کبیر بخواهید، ما با توجه به نیازهای مشتریانمان تمامی قطعات این خودروی لوکس و گران قیمت را تهیه میکنیم.

 

فروش انواع قطعات بنز و بی ام و در خیابان امیر کبیر

هر قطعه ای که برای ماشین بنز و بی ام و خود نیاز داشته باشید در بهترین کیفیت موجود کرده ایم. اگر قطعه ای نیز در لحظه سفارش ما موجود نباشد، در سریع ترین زمان ممکن برای شما آماده میکنیم، تا بدون معطلی قطعه مورد نیاز خود را تعویض کنید.

 

قطعات عرضه شده در فروشگاه امیر کبیر

  • قطعات بدنه مانند چراغ و سپر و آینه
  • مصرفی برای سرویس های دوره ای مانند فیلتر روغن، فیلتر هوا، روغن ترمز روغن موتور
  • لوازم موتوری مانند واشر سر سیلندر و میل لنگ
  • قطعات مورد نیاز در جلوبندی مانند کمک ها
  • لوازم لوکس و اکسسوری های مورد نیاز مانند کاور داشبورد

 

فروش قطعات اورجنیال بنز 

کلیه قطعات مصرفی و بدنه و موتوری و جلوبندی خودرو بنز خود را در بهترین کیفیت از فروشگاه امیر کبیر انتخاب کنید. تمامی این قطعات از برندهای اصل آلمانی و در بهترین قیمت ها هستند. اگر مدت ها است که به دنبال تعویض موتور خودروی بنز خود هستید و در هیچ فروشگاهی نتوانسته اید آن را پیدا کنید،

با کارشناسان فروش ما تماس تلفنی برقرار کرده و قطعه مورد نظر کمیاب خود را سفارش دهید. کلیه سفارش های ثبت شده در اسرع وقت تحویل مشتریان عزیز می شود. با انتخاب فروشگاه امیر کبیر مطمئن خواهید بود قطعات کم یاب ماشین خود را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت های خرید خواهید کرد.

 

ارزان ترین قیمت قطعات بنز 

مدیریت فروشگاه امیر کبیر، مشتریان را سرمایه واقعی خود میداند و تمامی قطعات خودروهای بنز را با سود خیلی کم و منطقی به فروش میرساند. ما قدر مشتریان وفاداری مثل شما را میدانیم و مناسب ترین قیمت ها را برای کلیه قطعات در نظر گرفته ایم. با یک بار خرید از ما، مشتری همیشگی فروشگاه امیر کبیر خواهید شد.

 

بهترین فروشگاه قطعات بی ام و در خیابان امیر کبیر

به علت عرضه متنوع ترین قطعات با کیفیت و قیمت های مناسب عرضه به عنوان بهترین فروشگاه قطعات بی ام و در خیابان امیر کبیر شناخته شده ایم. بسیاری از صاحبان خودروی ماشین های برند بی ام وی از تمامی نقاط تهران، فروشگاه امیر کبیر را انتخاب میکنند تا بابت کیفیت قطعات کاملا خیالشان آسوده باشد. بهترین راهنمایی های تخصصی خرید قطعات اورجینال را از همکاران ما دریافت خواهید کرد.

اختلاف های جزئی در سری های مختلف ماشین بی ام وجود دارد، همکاران ما بهترین قطعه متناسب با ماشینتان را به شما معرفی خواهند کرد.

 

تامین قطعات اورجینال و شرکتی بی ام و

اگر به فکر خرید قطعات اورجینال با بهترین کیفیت میباشید، فروشگاه قطعات امیر کبیر را انتخاب نمایید. تمامی قطعات موتوری، لوکس، جلوبندی و اکسسوری های مورد نیاز ماشین های بنز و ی ام را در بالاترین کیفیت عرضه کرده ایم. به علت آشنایی با وارد کننده های دست اول، بهترین قیمت های خرید قطعات اورجینال را از ما خواهید شنید. با انتخاب فروشگاه امیر کبیر بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب خواهید کرد.

 

ارزان ترین فروش قطعات بی ام و

برای استعلام قیمت کلیه قطعات خودروهای بی ام و با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده و لیست قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. اگر لیست قیمت ما را با سایر همکارانمان مقایسه کنید مطمئن خواهید شد کلیه قطعات عرضه شده در فروشگاه امیر کبیر ارزان تر از سایر همکاران میباشد.

در ابتدا ممکن است به خاطر قیمت های مناسب ما به کیفیت کارها شک کنید، ولی پس از یک بار خرید از ما به کیفیت کارهای ما ایمان خواهید آورد. به خاطر رضایت، کارهای ما را بین دوستان و آشنایان خود نیز تبلیغ خواهید کرد.

 

تامین قطعات های کپی برای برندهای بی ام و و بنز

فروشگاه قطعات بنز و بی ام و امیر کبیر تامین کننده کلیه قطعات های کپی این دو برند ماشین می باشد. کیفیت قطعات کپی در حد قابل قبولی میباشد. میتوانید بالاترین کیفیت قطعات کپی را با بهترین عملکرد و مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه تامین قطعه امیر کبیر تهیه کنید. تمامی قطعات کپی سری های مختلف ماشین بی ام و و بنز را در بهترین کیفیت عرضه کرده ایم.

 

فروش عمده تمامی قطعات ماشین های بنز و بی ام و در تهران و شهرستان ها

به علت واردات بسیاری از قطعات اورجینال و آشنایی با بهترین وارد کننده های دست اول کشور، تمامی قطعات اورجینال آلمانی ماشین های برند بنز و بی ام و را تامین کرده ایم. به علت عرضه قطعات با قیمت های مناسب، بسیاری از فروشگاه های همکار نیز تمامی خریدهای خود را از فروشگاه ما انجام میدهند. شما نیز برای خرید قطعات مورد نیاز خود با قیمت های عمده به فروشگاه امیر کبیر مراجعه بفرمایید.

 

بهترین روش برای تشخیص اصل بودن قطعات بی ام و

  • خرید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده مانند فروشگاه امیر کبیر
  • دقت به نحوه بسته بندی جعبه آن قطعه
  • توجه به مارک بی ام وی حک شده روی جعبه
  • در نظر گرفتن قیمت تقریبی کالا، البته این عامل گاهی اوقات میتواند باعث اشتباه شود و همیشه صادق نیست.

 

خدمات برتر فروشگاه قطعات بنز و بی ام و امیر کبیر

  • عرضه کلیه قطعات اورجینال
  • قطعات کپی با بهترین کیفیت
  • بهترین قیمت های عرضه قطعات
  • رضایت بالای مشتریان
  • فروش عمده با بهترین تخفیف ها
  • خرید آنلاین
  • ارسال قطعات به تمامی نقاط تهران
  • گارانتی های معتبر
  • بهترین مشاوره های تخصصی خرید

 

راه های ارتباطی با فروش قطعات بنز و بی ام و در امیرکبیر

مدیریت: جناب آقای میلاد مقامی

تماس:

09129400031

آدرس: تهران- خیابان امیر کبیر

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. میلاد افشین

    با سلام و خسته نباشید
    خیلی کارشون خوبه، تمامی قطعات یدکی که در جایی پیدا نمیشد را موجود داشتند.
    من یکسری قطعات برای بنز رو میخواستم سری E که هیچ کجا نتونستم پیدا کنم، یک بیانه گرفتن و بعد از ۳ روز برام وارد کردن.
    خیلی خیلی کارشون بی نظیره و ازشون بابت تمامی زحماتشون تشکر میکنم.
    مرسی واقعا

    • asnafshahr

      با تشکر از نظر مثبت شما
      ما سعی میکنیم تا تمامی قطعات اصلی بنز و بی ام و را در خیابان امیر کبیر تهران برای شما عزیزان فراهم نماییم و باعث خوشحالی میباشد که امروزه مشتریان با خیالی راحت و با رضایتمندی فراوان از ما خرید میکنند.

  2. فومن هادی

    بهترین فروشگاه قطعات بنز و بی ام و در خیابان امیر کبیر تهران هستند و واقعا کارشون فوق العاده هستش.
    خیلی در زمینه فروش قطعات عالی عمل میکنند.
    واقعا مرسی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *