اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6937
اصناف شهر
فروشگاه کران پلیمر بهارستان

توضیحات آگهی

فروشگاه کران پلیمر بهارستان

فروشگاه کران پلیمر بهارستان قابل اعتماد ترین مرکز خرید برای انواع مواد پلیمری می باشد. سال ها کار تخصصی و تجربه ای که در این بازار داریم باعث شده بهترین کیفیت مواد پلیمری را در نگاه اول شناخته و بهترین ها را به مشتریان خود عرضه کنیم. قیمت های مناسب را نیز در کنار کیفیت بالا برای مشتری های خود فراهم می کنیم تا بیشترین خدمات را به بخش فعال در تولیدات کشور ارائه کرده کنیم.

تماس:

02155150361
09028339523

بهترین فروشگاه مواد پلیمری در بهارستان

گمان کنیم که شما مسئول خرید یک کارگاه تولیدی هستید که مواد پلیمری جزو مواد اولیه مصرفی مورد نیاز کارگاهتان می باشد و قصد دارید بهترین ها را انتخاب نمایید. ملاک و خط کش شما برای انتخاب بهترین محصول شامل چه مواردی می باشد؟ اول از همه کیفیت محصول باید درجه یک و بدون هیچ گونه ناخالصی باشد. بهتر است فروشگاهی که انتخاب می کنید با بیشترین تعداد شرکت معتبر آشنایی داشته باشد و با بیشترین تنوع محصول نیازهای شما را برآورده نماید.

در نهایت نمی توان از قیمت های منصفانه گذشت و بگوییم قیمت در خرید ما نقشی ندارد. در فروشگاه کران پلیمر بهارستان خود را به جای مشتری گذاشته و تمامی مواردی که برای مشتری مهم است را در نظر گرفته ایم تا بیشترین درصد رضایت را مابین مشتریان خود داشته باشیم. هر مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل وفادار خود تبدیل کرده ایم. خدا رو شکر که وجود مشتریان ثابت این فروشگاه بهترین گواه و شاهد بر موفقیت چشمگیر ما در تمام طول سال های فعالیت مان بوده است.

 

طرف قرارداد و نمایندگی شرکت های :

  • اپسان
  • نیوان پلیمر
  • یورو تک
  • پایا پلیمر دانا
  • سپنتا پیشه پاسارگاد

با سال ها کار تخصصی و تجربی، بهترین شرکت های تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی و پلیمری را شناسایی کرده و محصولات با کیفیت آنها را با مناسب ترین قیمت ها و دقیقا مطابق با قیمت های کارخانه به دست مصرف کننده اصلی می رسانیم. تمامی شرکت های نامبرده در بالا جزو برندهای شناخته شده در ایران می باشند که بهترین محصولات پلیمری را در تمامی صنایع تولید می کنند.

همانطور که می دانید تهیه محصولات و مواد اولیه پلیمری که در بسیاری از کارگاه های تولیدی کشور مورد نیاز می باشد در کیفیت عالی، کاری سخت و تقریبا ناشدنی می باشد. زیرا به قدری محصولات درجه چندم و بعضا به نام محصول درجه یک در بازار عرضه می شود که امکان تشخیص و خرید بهترین کیفیت کاری پیچیده می باشد.

یکی از بهترین راهکارهای موثر برای خرید مواد اولیه با کیفیت صنایع پایین دستی، انتخاب فروشگاه های خوش سابقه و قدیمی در این حوزه می باشد. فروشگاه کران پلیمر بهارستان سال ها است که به صورت تخصصی در این حوزه فعال می باشد و با همکاری با چندین شرکت معتبر نمونه کشوری بهترین ها را برای مشتریان خود گلچین نموده است.

شرکت های نیوان پلیمر، اپسان، یو رو تک و سایر شرکت های نامبرده در بالا با بالاترین سطح کیفی و رعایت استاندارد های بین المللی مواد مورد نیاز صنایع وسط دسته و پایین دسته ای صنایع را فراهم می کنند و ما فقط نقش واسطه ای هستیم که بهترین ها را از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسانیم.

 

فروش انواع مواد اولیه پلاستیک بهارستان:

  • PP
  • PE
  • EVA
  • POE
  • PPS
  • PPA
  • PPO
  • TPU
  • PA
  • TPE
  • POM
  • POM 30%
  • PC

قطعا اگر در صنایع پلیمری و صنعتی کشور فعال باشید نام کامل هر کدام از پلیمرهای نامبرده در بالا را به طور کامل می دانید. علاوه بر نام علمی، کاربرد آنها نیز برای شما کاملا مشخص است و به دنبال تهیه بهترین کیفیت آنها در بازار می باشید.

اگر چند سالی در این حوزه فعال باشید، در جریان هستید که همیشه برای خرید بهترین کیفیت اصل باید خیلی در بازار جست و جو کنید. برای آرامش خیال شما و کمک به بازار فعال تولیدی کشور بهترین کیفیت مواد پلیمری اولیه و حد واسط صنایع مختلف را گلچین می کنیم تا با تولید مواد پلاستیکی درجه یک در کشور جلوی خروج ارز از کشور را به بهانه واردات کالاهای مختلف گرفته بگیریم.

 

فروش عمده محصولات پلیمری و پلاستیک

در کارگاه تولیدی خود ماهیانه به مقدار زیادی از محصولات پلیمری و پلاستیکی نیاز دارید؟ به دنبال کیفیت عالی هستید و حساسیت های خاصی در انتخاب مواد اولیه دارید؟ تا مسئول خرید شما کیفیت جنس را تایید نکند بار را تحویل نمی گیرید؟ پس فروشگاه مناسبی را برای خرید انتخاب کرده اید. مسئولین خرید ما با نهایت دقت کیفیت مواد را بررسی می کنند تا بهترین ها را به مشتری خود تحویل بدهند.

با شرکت های معتبری مانند پاپا پلیمر دانا قرارداد همکاری داریم و محصولات خود را از این شرکت معتبر تهیه می نماییم. بنابراین مطمئن باشید بهترین کیفیت ها را از فروشگاه کران پلیمر انتخاب خواهید کرد. به علت همین اطمینان از کیفیت بسیاری از تولیدی های فعال و بزرگ سراسر کشور بار خود را به صورت عمده و یکجا از فروشگاه کران پلیمر بهارستان تهیه می نمایند. پس از یک بار سفارش از این فروشگاه و مشاهده کیفیت، کلیه محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده و با بهترین قیمت ها از ما تهیه خواهید کرد.

بزرگترین مجموعه فروش محصولات پلیمری در بهارستان

همکاری با بیشترین تعداد شرکت فعال در حوزه تولیدات انواع محصولات پلیمری، دست ما را در عرضه متنوع باز گذاشته است و توانسته ایم تمامی نیازهای مشتریان خود را با بهترین کیفیت جوابگو باشیم. بسته به نوع درخواست سفارش مشتری هایمان با شرکت های متعدد قرارداد همکاری داریم تا در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را به مشتری های خود ارائه کنیم.

بهترین کیفیت پلی پروپیلن را که از پلیمریزاسیون پروپیلن در شرایط استاندارد کارخانه ای تولید می شود را برای صنایع فعال در حوزه اسباب بازی و خودرو سازی عرضه می کنیم. در عرضه کلیه محصولات پلیمری گریدهای متنوع را موجود داریم و بیشترین و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کنیم.

 

راه های ارتباط با کران پلیمر بهارستان


مدیریت:جناب آقای شهربانویی

تماس:

02155150361
09028339523

آدرس:
تهران، پایین تر از بهارستان، سرپولک ، کوچه حمام چال، پاساژ محمد، طبقه همکف، پلاک 209

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه کران پلیمر بهارستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *