اصناف شهر
اصناف شهر
فروشگاه پیک نیک شهرک گلستان

توضیحات آگهی

فروشگاه پیک نیک

فروشگاه پیک نیک یکی از بهترین فروشگاه ها در منطقه گلستان تهران می باشد که انواع محصولات گازی را موجود دارد. مدیریت این فروشگاه بر عهده آقای خواجه وند می باشد و ایشان فردی بسیار منصف و حساس روی بالا بودن کیفیت محصولات هستند. به همین دلیل در این فروشگاه انواع محصولا گازسوز و مورد نیاز شما با کیفیت درجه یک و قیمت بسیار مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

 

فروشگاه پیک نیک در شهرک گلستان

فروشگاه فوق العاده و مجهز پیک نیک در شهرک گلستان در منطقه 22 تهران قرار دارد، این منطقه آرام می باشد و شما به راحتی می توانید برای خرید به این شهرک مراجعه کنید. در فروشگاه پیک نیک شما هر وسیله ای را که لازم داشته باشید مانند انواع پیک نیک های مختلف مثل پیک نیک های کپسولی، انواع منقل ها و لوازم این چنینی موجود می باشد و شما می توانید تمام محصولات مختلفی را که نیاز دارید از یک فروشگاه تهیه کنید و برای خرید چند نوع محصول مجبور به رفتن به چند فروشگاه نیستید

 

فروش انواع لوازم گاز سوز

لوازم گاز سوز شامل تنوع زیادی هستند و هر کدام از آن ها در دسته بندی خاصی قرار می گیرند و ویژگی های مختلفی دارد. از پر استفاده ترین لوازم گاز سوز می توان به کباب پز ها، پیک نیک های مسافرتی و لوازم مشابه این ها اشاره کرد. در فروشگاه پیک نیک تمامی این محصولات در برند های مختلف و درجه کیفیت های متنوع وجود دارد و شما با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید این محصولات دارید می توانید برند و کیفیت مد نظر خودتان را تعیین کنید.

 

شارژ کپسول گاز

استفاده از محصولات گاز سوز مسافرتی به شما کمک می کند در هر جایی که بخواهید بدون نیاز به لوله های گاز، بتوانید از این محصولات استفاد کنید. گاز مورد نیاز این محصولات از طریق گاز موجود در مخزن درون این لوازم تامین می شود و پس از چند بار استفاده این گاز تمام می شود. در صورتی که به استفاده از این محصولات گاز سوز مسافرتی نیاز دارید، پس از تخلیه گاز موجود در درون آن ها، باید این کپسول های گازی را دوباره شارژ کنید.

در فروشگاه پیک نیک شما هر نوع کپسول گازی کوچک و بزرگ را که بخواهید برایتان پر می کنند تا در هر جا که به منبع گاز نیاز داشتید و به لوله های گاز شهری دسترسی نداشتید بتوانید از این کپسول ها استفاده کنید.

 

فروش انواع باربکیو کباب پز

یکی از محصولات پر طرفدار این فروشگاه دستگاه های کباب پز یا باربکیو آن ها می باشند. این دستگاه ها به شما کمک می کنند تا به مراتب راحت تر از گذشته برای خودتان کباب آماده کنید. استفاده از این کباب پز ها میزان دود ناشی از کباب پختن را نیز به طور چشمگیری کاهش می دهند و دیگر باعث پخش شدن بوی آتیش و کباب نمی شود. این دستگاه های کباب پز انواع مختلفی دارند و در برند های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها در کنار ویژگی های مشترکی که باهم دارند تعدادی ویژگی منحصر به فرد نیز دارند.

تعداد سیخ های این کباب پز ها متنوع است و شما باید با توجه به جمعیت خانواده خودتان تعداد آن را انتخاب کنید، مثلا اگر خانواده ای پر جمعیت هستید کباب پز هایی با تعداد بیشتری سیخ، گزینه بهتری برای شما است. قیمت این کباب پز ها نیز تا حدی به تعداد سیخ های آن و ابعاد باربکیو بستگی دارد و هر چه تعداد سیخ ها و ابعاد بزرگ تر باشد قیمت کباب پز نیز بالا تر خواهد بود.

 

فروش انواع ابزار آلات گاز سوز

علاوه بر خود لوازم گاز سوز که به طور کامل در این فروشگاه موجود است، لوازم و ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیر و ساخت این محصولات نیز در فروشگاه پیک نیک وجود دارد و شما هر ابزار ریز و درشتی که برای محصولات گاز سوز بخواهید در بهترین برند ها و قیمت مناسب در فروشگاه جناب آقای خواجه وند موجود است.

 

سرویس و تعمیر لوازم گاز سوز

فروشگاه پیک نیک علاوه بر بخش مربوط به فروشی که دارد، تعمیرات و سرویس محصولات گاز سوز شما را نیز بر عهده می گیرند. تیم حرفه ای و مجربی که در این فروشگاه مشغول هستند، لوازم گازسوز شما را در کمترین زمان ممکن برای شما تعمیر میکنند. این فروشگاه و پرسنل آن تماما قابل اعتماد هستند و شما با خیال راحت می توانید محصولات خودتان را به آن ها بسپارید. ابهترین خدمات حرفه ای نصب را از کارشناسان ما دریافت خواهید کرد.

 

 به طور کلی خدمات و لوازم فروشگاه پیک نیک به شرح زیر است:

  • فروش انواع لوازم گاز سوز
  • فروش ابزار آلات کامل لوازم گاز سوز
  • تعمیرات و سرویس دهی دستگاه های گاز سوز
  • شارژ و پر کردن مجدد کپسول های گاز
  • تیم حرفه ای برای راهنمایی و کمک به شما

 

آدرس و اطلاعات فروشگاه پیک نیک

مدیریت : جناب آقای امیر خواجه وند

شماره تماس :

09120952551 

02144744032

آدرس: تهران، شهرک گلستان، بلوار هاشم زاده، نبش سروستان چهارم، پلاک 47

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه پیک نیک شهرک گلستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *