اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1894
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه پوشاک مقدم در صادقیه

فروشگاه پوشاک مقدم در صادقیه به مدیریت آقای ارسلان مقدم  هست و زمینه ی کاریش فروش انواع لباس زنانه و مردانه و کیف و کفش زنانه هست.

فروشگاه-پوشاک-مقدم
فروشگاه-پوشاک-مقدم

بهترین پوشاک زنانه و مردانه در صادقیه

تنوع لباس هاش خیلی زیاده و هم برای آقایون و هم خانوم ها انواع لباس و کیف و کفش داره. اگه می خواین یکبار برین خرید و دردسر گشتن تو مغازه های مختلف رو به خودتون ندین و در عوض برای خودتون و همسرتون خیلی راحت از یه جا خرید کنین فروشگاه پوشاک مقدم می تونه ایده خوبی باشه.

بهترین-پوشاک-زنانه-و-مردانه-در-صادقیه
بهترین-پوشاک-زنانه-و-مردانه-در-صادقیه

تنوع بالای پوشاک برای هر سلیقه ای

تنوع پوشاک زنانه و مردانه در فروشگاه پوشاک مقدم زیاد هست و مطمئن باشین می تونین برای سلیقه خودتون، همسر، فرزند و حتی دوستانتون یه چیز مناسب رو خریداری کنید. فروشگاه مقدم همچنین امکان خرید حواله ای پوشاک رو فراهم کرده که برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر می تونین با شماره ای که تو این صفحه هست تماس بگیرین.

فروش پوشاک مردانه و زنانه در منطقه 5 تهران

فروشگاه پوشاک مقدم فروش پوشاک مردانه و زنانه در نطقه 5 تهران داره و تنوع لباس هاش اونقدری زیاد هست که اگه برین تو مغازه ش احتمال اینکه دست خالی بیاین بیرون خیلی کمه. انواع مختلف تیشرت مردانه، پیراهن و شلوار مردانه تو ویترینش چیده شده و کنارش انواع لباس زنانه هم میفروشه، مثل انواع بلوز و شلوار زنانه، پیراهن، تونیک و شومیز زنانه. کیفیت کارهاش هم خیلی خوب هست.

فروش-پوشاک-مردانه-و-زنانه-در-تهران
فروش-پوشاک-مردانه-و-زنانه-در-تهران

پوشاک با رنج قیمت های متفاوت

و برای خرید پوشاک ارزان و قیمت مناسب هم نمونه های خوبی داره تا بهتون معرفی کنه. همه مدل لباس با قیمت های مختلف داره و شما حق انتخاب دارین تا اونی که می خواین و به سلیقه تون نزدیکتره رو انتخاب کرده و خرید کنین.

کیفیت بالای اجناس

از لحاظ جنس و کیفیت متربال به کار رفته هم همه لباس ها از جنس خوبی برخوردارن و با طراحی روز بازار تولید شدن و به فروش میرسن.

انواع شلوار و تیشرت

شما می تونین انواع شلوار مردانه در سایزهای مختلف، بلوز و تیشرت های رنگی، مشکی و سفید رو از فروشگاه پوشاک مقدم بخرین. فروشگاه پوشاک مقدم می تونه گزینه خوبی باشه تا خانوادگی برای خرید به اونجا برین و برای همه اعضا خانوادتون خرید کنین.حتی وقتی می خواین برای پدر، مادر، فرزند و دوستاتون لباس کادو بخرین، فروشگاه مقدم تو صادقیه تهران می تونه انتخاب خوبی براتون باشه.حالا فقط لباس نیست که تو این فروشگاه به فروش میرسه، بلکه شما برای خرید انواع کیف و کفش هم می تونین بهشون مراجعه کنین.

خرید حواله ای

در کنار همه این ها برای خرید راحت تر امکان خرید حواله ای لباس هم فراهم کرده که اگه الان به این شماره که تو صفحه گذاشتیم زنگ بزنین بهتون میگن شرایطش چیه و چیکار می تونین بکنین.

انواع-شلوار-و-تیشرت
انواع-شلوار-و-تیشرت

فروش انواع کیف و کفش زنانه و مردانه

در کنار تنوع برای فروش پوشاک مردانه و زنانه، فروش انواع کیف و کفش زنانه و مردانه، یکی از دلایلی که باعث شده فروشگاه مقدم از لحاظ تنوع جنسی که برای فروش داره، کامل ترین مدل ها رو داشته باشه. انواع کیف اداری و اسپرت، کفش مجلسی و رسمی تو این فروشگاه وجود داره و شما می تونین اون مدلی که می خواین رو برای خودتون خرید کنین.

قیمت مناسب کیف و کفش

قیمت کیف و کفش ها هم بسیار مناسبه و تو همه رنج قیمتی، از مدلهای قیمت مناسب و ارزون تا مدلای گرون رو میتونین اینجا پیدا کنین. با خیال راحت از جنس کیف و کفش هایی که دارن می تونین ازشون خرید کنین، چون مطمئنا چیزی که میخرین به راحتی چند سال براتون کار می کنه.

قیمت-مناسب-کیف-و-کفش
قیمت-مناسب-کیف-و-کفش

سایزبندی محصولات

برای سایز سی و شش زنانه تا چهل و چهار مردانه کفش برای فروش داره و کیف ها در ابعاد کوچیک تا بزرگ و جادار برای فروش وجود دارن. تنوع رنگ ها هم زیاده، اینجوری می تونین با لباسی که می خرین خیلی راحت کیف و کفش هم ست کنین و همه رو با هم بخرین.

فروش-انواع-کیف-و-کفش-زنانه-و-مردانه
فروش-انواع-کیف-و-کفش-زنانه-و-مردانه

بهترین کت و شلوار مردانه

فروش انواع کت و شلوار مردانه در فروشگاه مقدم، با مدل های بروز و ژورنالی تونسته هر گونه مشتری با هر سلیقه ای را داشته باشه. رنگبندی های مختلف با بهترین کیفیت پارچه و دوخت عالی این فروشگاه را از هرلحاظی به نام کرده است.
اینجوری همه ی افراد از جوان و پیر، زن و مرد می تونن از یه فروشگاه خرید کنن.جلوتر هم گفتم که فروشگاه مقدم خرید حواله ای پوشاک هم داره که می تونین وقتی حضوری رفتین راهنمایی های لازم رو ازشون بگیرین.

بهترین-کت-و-شلوار-مردانه
بهترین-کت-و-شلوار-مردانه

سابقه خوب و طولانی پوشاک مقدم

سابقه خوب صاحب فروشگاه هم باعث شده تا بشه عنوان بهترین فروشگاه پوشاک و کیف و کفش رو بهشون داد. از جنس خوب تا تنوع کالا تو فروشگاه مقدم، باعث سابقه درخشانشون تو این راسته ی بازار شده که کمک می کنه تا بتونیم با اطمینان اینجا رو به شما معرفی کنیم.

تجربه یک خرید رضایت بخش

اگه دنبال این هستین که یه تجربه خرید خوب داشته باشین، حتما باید یه سری بهشون بزنین. از هر لحاظ همه چی تموم هستن، چه جنس و کالایی که برای فروش گذاشتن و چه از نظر خوش برخورد بودن. قیمت پوشاک و کیف وکفش در فروشگاه مقدم واقعا مناسب هست
و هر قشری از جامعه می تونن برن و ازشون خرید کنن.

مقایسه ی قیمت و کیفیت

اصلا برای اطمینان از حرفام خودتون می تونین برین و قیمتاشون رو با جاهای دیگه با همین سطح و کیفیت جنس مقایسه کنین. بهترین خرید خودتونو می تونین تو فروشگاه مقدم تجربه کنین، تجربه ای خودم و همسرم هم اونجا داشتیم و به بقیه هم توصیه می کنیم. همه این ها رو گفتیم تا شما با بهترین فروشگاه پوشاک و کیف و کفش تو تهران آشنا بشین و اگه می خواین یه تجربه خوب از خرید داشته باشین حتما برین اینجا و تجربه کنین.

تماس فروشگاه پوشاک مقدم

مدیریت : جناب اقای ارسلان مقدم

تماس :

09123982415

02146292182

آدرس : فلکه ی اول صادقیه ، گلناز دهم ، نبش پانزدهم غربی ، فروشگاه مرکزی پوشاک مقدم

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. حاجی بابایی

    سلام
    مارفتیم
    قیمت هاش خیلی خوب بود.
    حتی با حواله هم مبلغی خوبی کسر کردن.
    کت و شلوارهای بسیار خوب و به روزی داشتن که حق انتخاب بسیاری داشتین برای انتخاب.

    • asnafshahr

      با تشکر از نظر مثبت شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *