اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه پلاسکو فرحزادی یکی از بزرگترین فروشگاه های پلاسکو در شهرک غرب تهران هست. یکی از معروفترین مغازه های ظروف پلاستیک یکبار مصرف در غرب تهران که سابقه بسیار طولانی تو فروش محصولات پلاسکو داره. از ظروف شیشه ای تا ظرف و ظروف پلاستیکی آشپزخانه، همه و همه تو محصولاتش پیدا می شه.

فروشگاه پلاسکو فرحزادی

فروشگاه پلاسکو فرحزادی از همه جور برند خارجی و ایرانی برای فروش داره و شما می تونین انواع مختلف لیوان، بشقاب، سطل، آبکش، زیرانداز، رنده، بادبزن، کتری، قوری، سبدهای پلاستیکی و چوبی و خیلی چیزهای دیگه  رو تو محصولاتش پیدا کنین. از صندلی پلاستیکی تا صندلی های تاشو مسافرتی، از سیخ کباب تا منقل و خیلی محصولات دیگه، همگی تو فروشگاه پلاسکو فرحزاد پیدا می شه.

فروش-انواع-فلاسک-در-شهرک-غرب
فروش-انواع-فلاسک-در-شهرک-غرب

بهترین فروشگاه پلاسکو در غرب تهران

بهترین فروشگاه پلاسکو در غرب تهران فروشگاه فرحزادی هست که فروش ظروف پلاستیکی از مدل های مختلف یکبار مصرف تا مدل های چند بار مصرف فریزری و مایکروفری رو می تونین پیدا کنین. شما می تونین از بشقاب، پیاله، پیش دستی، لیوان، قاشق و چنگال و هرچی که لازم دارین رو برای مراسم های نذری یا جشن ها تهیه کنین و در تعداد بالا ازشون بخرین.

فروش-انواع-ملاقه
فروش-انواع-ملاقه

انواع محصولات فروشگاه پلاسکو فرحزادی

از طرف دیگه کلی ظروف درب دار، بدون درب پلاستیکی که برای نگهداری غذا تو فریزر و یخچال مناسب هستند و امکان گرم کردن غذا در مایکروفر رو دارن هم برای فروش داره. انواع ظروف درب دار برند لیمون و دیگر مارک های معروف با جنس خوب رو می تونین تو فروشگاه پلاسکو فرحزادی پیدا کنین. در کنار این ها ست آبکش و لگن های پلاستیکی، سطل زباله پلاستیکی، صندلی و ظروف ادویه پلاستیکی هم برای فروش دارن.

از فروش ظروف پلاستیکی تو فروشگاه پلاسکو فرحزادی بخوایم بگیم، می تونم ظرف های نگهداری ترشی تو سایزهای خیلی کوچیک تا خیلی بزرگ اسم ببرم. شما می تونین ظرف های مقسم کابینت، کشو لباس و حتی ظرف های مخصوص نگهداری میوه تو یخچال رو تو قسمت فروش ظروف پلاستیک ببینین. انواع مختلف سطل های زباله از نوع پدالی تا ساده هم برای فروش داره که می تونین رنگ های مختلفشو بخرین.

خرید جهیزیه از فروشگاه پلاسکو فرحزاد

اگه دختر دم بخت دارین یا خودتون دنبال تکمیل جهیزیه تون هستین، خرید جهیزیه از فروشگاه پلاسکو فرحزاد بهترین گزینه ای هست که می تونین سراغش برین.
انواع مختلف ست های آشپزخانه و ست های پلاستیکی رو می تونین از اینجا بخرین. ظروف مختلف تو طرح های مختلف استیل، سرامیکی و پلاستیکی تو رنگ های مختلف به چشم می خوره.

فروش-انواع-ماگ-و-لیوان-در-شهرک-غرب
فروش-انواع-ماگ-و-لیوان-در-شهرک-غرب

خرید محصولات آشپزخانه قیمت مناسب در منطقه 2

ست جای ادویه و چای و شکر، ست سطل زباله و جا برنجی و انواع مختلف ظروف پلاستیک و آبکش و لگن استیل که همه رو تو فروشگاه فرحزاد می تونین پیدا کنین و بخرین. یعنی خلاصه بخوام بگم، می تونین اونجا هرچیزی که برای تکمیل شدن جهیزیه لازم هست رو با قیمت مناسب پیدا کنین.

لوازم مسافرتی با کیفیت در شهرک غرب

از سفره گرفته تا رومیزی، زیر قابلمه ای انواع مختلف زیر بشقابی، پارچ و جا نونی و خیلی چیزهای ریز و درشت دیگه که همه تو فروشگاه پلاسکو فرحزاد پیدا می شه. می تونین ست ظروف مسافرتی، زیر انداز، صندلی تاشو و منقل و سیخ کباب هم برای مسافرت هاتون با ماشین از همین فروشگاه بخرین.
پس اگه همه خریدهای جهیزیه تو کردی و می خوای با خرید ظرف و ظروف شیشه ای و پلاستیکی آشپزخونه، کار رو تموم کنی بهترین گزینه پیش روتون خرید جهزیه از فروشگاه پلاسکو فرحزاد هست.

فروش-انواع-لوازم-پلاستیکی-در-شهرک-غرب
فروش-انواع-لوازم-پلاستیکی-در-شهرک-غرب

فروش انواع ظروف شیشه ای و استیل جدید

هروقت اسم پلاسکو میاد، اولین چیزی که به ذهنمون میرسه فروش ظروف پلاستیک و ظرف های یکبار مصرفه اما معمولا پلاسکوها همه جور ظرف و ظروف و وسیله کاربردی برای خونه رو دارن. می تونین تو پلاسکوها انواع ظروف شیشه ای و پیرکس رو با جدیدترین مدل ها با کیفیت عالی هم پیدا کنین.

محصولات با جنس های مختلف

ظرف های استیل مثل آبکش و لگن و کتری قوری هم تو وسایلاشون پیدا می شه. از لیوان، استکان، فنجان گرفته تا پیاله، بشقاب، پیش دستی و دیس از جنس شیشه و چینی هم تو وسایلاشون پیدا می شه. فروش انواع ظروف شیشه ای و استیل در کنار ظرف و ظروف پلاستیکی باعث می شه با یه بار رفتن به پلاسکو بتونین هرچی که لازم دارین رو بخرین.

فروش-انواع-قوری-و-کتری
فروش-انواع-قوری-و-کتری

مجهزترین فروشگاه لوازم آشپزخانه در منطقه 2

فروشگاه پلاسکو فرحزاد یکی از مجهزترین فروشگاه های بزرگ در شهرک غرب تهرانه که همه جور لوازم آشپزخونه رو برای خرید داره. می تونین برین و انواع مختلف ظرف و ظروف رو ازشون بخرین. در کنار ظرف و ظروف انواع مختلف ابزارهای آشپزخونه مثل رنده، تخته گوشت، گوشتکوب، سیر له کن، وردنه، پیمانه و جای مایع و خیلی چیزهای دیگه مثل، جای قاشق و چنگال، جای دستمال رول آشپزخانه، گیره دستکش، جای اسکاچ و انواع مختلف دیگه رو برای فروش داره. جنس محصولاتش هم متنوع هست و از انواع مختلف پلاستیکی تا شیشه ای و استیل رو می تونین تو این فروشگاه پیدا کنین.

فروش-انواع-جا-مایع-ای-در-شهرک-غرب
فروش-انواع-جا-مایع-ای-در-شهرک-غرب

خرید لوازم پلاستیکی آشپزخانه با تنوع بالا

پلاسکو فرحزاد بهترین فروشگاه پلاسکو در شهرک غرب هست که متراژ بزرگ مغازه و تنوع زیاد اجناسش باعث شده تا محصولات خیلی زیادی رو بتونه تو خودش جا بده. تنوع محصولاتش اینقدر زیاده که می تونین حق انتخاب بالایی داشته باشین و هر بار با توجه به نیاز مشتری هاشون جنس های جدید میاره و به محصولاتش اضافه می کنه. از تی زمین شور گرفته تا انواع دستمال آشپزخانه، سفره و رومیزی تا سطل زباله، فرچه دستشویی و دیگر وسایل مربوط به نظافت گرفته تا آینه و رخت آویز همه و همه تو فروشگاه پلاسکو فرحزاد پیدا می شه. می تونین انواع ظروف آشپزخونه رو با بهترین و معروف ترین برندها از این فروشگاه خرید کنین.

فروش-انواع-قابلمه-نسوز-فرحزادی-شهرک-غرب
فروش-انواع-قابلمه-نسوز-فرحزادی-شهرک-غرب

قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی محصولات فرحزادی

قیمت هاشون بسیار مناسبه و جنس هاششون فوق العاده خوب و با کیفیته. برای تکمیل جهیزیه و حتی نو کردن وسیله های آشپزخونتون می تونین به اینجا برین و هرچی که می خواین رو به راحتی پیدا کنین و بخرین. انواع مختلف رخت آویز، دمپایی، زیرپایی حمام و جا حوله ای و خیلی چیزهای دیگه هم در کنار همه این اقلامی که گفتیم برای فروش دارن و همه این تنوع محصولات با تنوع طرح و رنگ برای فروش هستن.

فروش-انواع-قابلمه-تفلون-در-شهرک-غرب
فروش-انواع-قابلمه-تفلون-در-شهرک-غرب

 اطلاعات تماس با پلاسکو فرحزادی شهرک غرب

مدیریت : جناب آقای میثم فرحزادی

آدرس : تهران ، شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، هیجده متری مطهری ، پلاک 90

تماس : 09198325495 _22378603

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه پلاسکو فرحزادی شهرک غرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *