اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7171
اصناف شهر
فروشگاه پاتولوژی شاپ

توضیحات آگهی

فروشگاه پاتولوژی شاپ

با انتخاب فروشگاه پاتولوژی شاپ می توانید کلیه دستگاه ها و مواد مصرفی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها تهیه نمایید. برای تهیه مواد مصرفی می توانید خریدهای خود را به صورت عمده ثبت سفارش نمایید و به صورت غیر حضوری تحویل بگیرید. بسیاری از آزمایشگاه های پاتولوژی شناخته شده تهران کلیه مواد مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه می نماید. علت آن را می دانید؟ کیفیت بالا و قیمت های مناسب و تنوع محصولات و مشاوره های رایگان و تخصصی پاتولوژی شاپ را در میان تمامی همکاران ممتاز نموده است.

سابقه تخصصی بیش از یک دهه عرضه تخصصی کلیه مواد پاتولوژی این فروشگاه را در میان همکاران بی رقیب کرده است. با عرضه کلیه مواد و دستگاه های وارداتی و داخلی در بالاترین تنوع در خدمت مشتریان عزیز خود می باشیم. اگر به دنبال فروشگاهی قابل اعتماد برای خرید دستگاه های دست دوم می باشید روی خدمات تخصصی پاتولوژی شاپ حساب ویژه ای باز کنید. با اطمینان خاطر از کیفیت و استانداردهای لازم دستگاه مورد نیاز خود را به صورت دست دوم و با قیمت های خیلی پایین تر خرید نمایید.

آزمایشگاه پاتولوژی

آزمایشگاه های پاتوبیولوژی طیف گسترده ای از خدمات زیستی و تست های بیوشیمیایی و میکروبی را برای مراجعین انجام می دهند. دقت جواب این تست های پاتولوژی به مقدار چشمگیری وابسته به کیفیت و استاندارد دستگاه های مربوطه می باشد. اگر در آزمایشگاه پاتولوژی فعال هستید و به فکر خرید بهترین کیفیت استاندارد دستگاه های داخلی و وارداتی می باشید پاتولوژی شاپ در خدمت شما عزیزان می باشد.

کارشناسان با تجربه ما از هر مدل دستگاه مورد نیاز مشتری چندین نمونه را باز کرده و با تمامی خصوصیات به صورت کامل توضیح می دهند، تا مشتری بسته به نوع نیاز و کارایی خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

 

محصولات پاتولوژی

هر محصولی از دسته محصولات پاتولوژی مورد نیاز شما عزیزان باشد در بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت در پاتولوژی شاپ موجود می باشد. چه از نوع مصرفی مانند انواع محلول ها با بالاترین استاندارد باشد و چه از نوع ابزارهای مصرفی روزانه مانند لام و لامل و دسته اسکالپل و تیغه و پنس.

مدت ها است که احساس می کنید نیاز است میکروسکوپ دو  چشمی و یا اینورت مدل جدیدی برای آزمایشگاه خود تهیه کنید؟ کارشناسان فروش پاتولوژی شاپ به شما کمک خواهند کرد که بهترین کیفیت این دستگاه را با ارزان ترین قیمت ها تهیه نمایید. برای انتخاب بهتر مشتریان دستگاه های میکروتوم را در مدل های دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود کرده ایم.

 

خرید بهترین کیفیت پارافین

  • پارافین پاتولوژی
  • پارافین دیسپنسر

بهترین کیفیت پارافین پاتولوژی و دیسپنسر را از بهترین برندهای نمونه برای مشتریان عزیز خود تهیه کرده ایم. این محصولات با بالاترین خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شود. بهترین کیفیت پارافین دیسپنسر در جنس استیل و با قابلیت تنظیم دمایی برای بهره وری بهتر کارهای آزمایشگاهی شما عزیزان در این فروشگاه موجود می باشد. به علت اطمینان از کیفیت بالا، کلیه پارافین پاتولوژی به صورت ضمانت و شرط بهترین کیفیت ارائه می شود و در صورت کمترین نارضایتی می توانید آن را مرجوع نمایید.

تیشوکاست

  • تیشو پروسسور
  • تیشو فلوت 

از ابتدایی ترین و پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده در بافت شناسی، انواع تیشو کاست ها می باشد. در انتخاب تیشو کاست بهتر است محصولی را خرید نمایید که از بهترین کیفیت مواد پلیمری تهیه شده باشد. بسیاری از مشتریان برای تثبیت بیشتر نمونه ترجیح می دهند که انواع درب دار تیشو کاست را انتخاب نمایند. بسته به تعداد تیشوی موجود در هر بسته، قیمت های متنوعی در بازار موجود می باشد.

 

میکروسکوپ لبومد

کارشناسان فروش پاتولوژی شاپ بهترین کیفیت میکروسکوپ لبومد را با تضمین اصل بودن به مشتریان عزیز معرفی می کنند. با خرید میکروسکوپ مورد نیاز خود از این فروشگاه مطمئن خواهید بود که بهترین کیفیت را خرید نموده اید که تا سال ها برای شما کار خواهد کرد.

در موقع خرید بهتر است تنها به قیمت میکروسکوپ توجه نکرده و کیفیت آن را نیز در نظر داشته باشید. اگر مطمئن شدید میکروسکوپ با بالاترین کیفیت و استاندارد عرضه می شود حتما خرید خود را نهایی نمایید، زیرا در دراز مدت شما برنده خواهید بود.

 

تیغ میکروتوم

بهترین کیفیت تیغ میکروتوم بافت نرم و سخت را از عالی ترین برندهای آمریکایی موجود کرده ایم. اگر به فکر خرید بهترین کیفیت تیغ میکروتوم می باشید، بهترین فروشگاه پیشنهادی پاتولوژی شاپ می باشد. تمامی تیغ های عرضه شده دارای تاییدیه های وزارت بهداشت می باشند و در صورت عدم رضایت می توانید تا مدت 7 روز محصول خریداری شده را به شرکت برگردانید. به علت کیفیت بالای محصولات عرضه شده حتی یک مورد عودت نیز گزارش نشده است.

 

محلول های استاندارد

  • محلول بوئین
  • گیمسا
  • ست رنگ آمیزی جوهر بافت

یکی از دغدغه های خرید انواع محلول ها در ازمایشگاه های پاتولوژی، میزان استاندارد و خلوص آن ها می باشد. پاتولوژی شاپ با تجربه چندین دهه فعالیت تخصصی در زمینه عرضه انواع محلول های بوئین، گیمسا بهترین خدمات تخصصی را به مشتریان خود ارائه نموده است. هر مشتری تنها پس از یک بار خرید از این فروشگاه و مشاهده کیفیت بالای محلول های رنگ آمیزی جوهر بافت مشتری همیشگی و دائمی این مجموعه فروشگاهی شده است. 

 

هات بلیت، کلد پلیت

هات پلیت و کلد پلیت از جمله دستگاه های پر مصرف آزمایشگاه های زیستی و پاتولوژی می باشند. برای انجام بهتر تست ها و حل شدن بعضی از  مواد نیاز است که دمای محلول به حد خاصی برسد. در این موارد می توان با استفاده از هات پلیت دمای محلول را به درجه مد نظر رساند و بهترین جواب را از تست گرفت.

در کلد پلیت نیز می توان به صورت دیجیتالی دمای مد نظر را تعیین نمود. بعضی از کل پلیت ها دمای منفی 35 را می توانند ایجاد نمایند و با قرائت نمایشگر روی صفحه از دمای دقیق نمونه مورد تست آگاه می شوید.

امتیازات پاتولوژی شاپ 

  • تنوع بالا در عرضه کلیه مواد مصرفی و دستگاه ها
  • ارائه کالای اصل و اورجینال
  • قیمت های مناسب
  • ارسال به سراسر کشور
  • رضایت مندی مشتریان
  • راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی 

راه های ارتباط با فروشگاه پاتولوژی شاپ

مدیریت: جناب اقای علیرضا میهن دوست 

تماس: 

02166120220

09129153154

آدرس: تهران- میدان توحید- خیابان نصرت غربی- پلاک 114

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه پاتولوژی شاپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *