اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تعمیرات موبایل سیب سرخ red apple در جنت آباد

تعمیرات موبایل سیب سرخ red apple در جنت آباد با کلیه خدمات تخصصی آموزش و تعمیرات و فروش انواع موبایل در خدمت تمامی مشتریان عزیز میباشد، بهترین خدمات تخصصی را از ما بخواهید.

فروشگاه-و-تعمیرات-سیب-سرخ-red-apple-در-جنت-آباد
فروشگاه-و-تعمیرات-سیب-سرخ-red-apple-در-جنت-آباد

در منطقه جنت آباد بهترین تعمیرگاه موبایل سامسونگ، شیامی، هوآوی و آیفون کجاست

اگر به تازگی احساس میکنید که موبایل شما کیفیت سابق را نداشته و کندتر کار میکند و دیرتر برنامه ها را باز میکند و زودتر شارژ باتری آن خالی میشود، بهتر است به فروشگاه سیب سرخ مراجعه کرده و از نظرات تخصصی کارشناسان فروشگاه سیب سرخ استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید.

با خدمات تعمیری عالی متخصصین فروشگاه سیب سرخ دیگر نیازی به خرید گوشی جدید نمیباشد و کلیه خدمات تعمیری شما در کمترین زمان ممکن انجام شده و گوشی با بهترین کیفیت به شما تحویل داده میشود.

در-منطقه-جنت-آباد-بهترین-تعمیرگاه-موبایل-سامسونگ،-شیامی،-هوآوی-و-آیفون-کجاست
در-منطقه-جنت-آباد-بهترین-تعمیرگاه-موبایل-سامسونگ،-شیامی،-هوآوی-و-آیفون-کجاست

بهترین مدرس آموزش و تعمیرات موبایل در جنت آباد

تیم آموزشی باتجربه و متخصص سیب سرخ پس از گذراندن بهترین دوره های آموزشی و کسب تجربه، ارائه دهنده بهترین خدمات آموزشی تخصصی انواع تعمیرات موبایل در جنت آباد میباشد. اگر به شغل تعمیرات موبایل علاقه دارید و از انجام این کار حرفه ای لذت میبرید بهترین آموزش های تخصصی را ازred apple دریافت کنید.

مدرسین این مرکز با تجربه فراوان انجام کلیه خدمات تعمیری موبایل در چندین سال متوالی با کوله باری سرشار از تجربه، صفر تا صد کلیه خدمات تعمیری انواع موبایل را به سادگی آموزش داده، بطوری که پس از اتمام این دوره آموزشی براحتی میتوانید کلیه خدمات تعمیری موبایل را با دقت و سرعت کافی انجام بدهید و در این حرفه آینده درخشانی خواهید داشت .

کلیه آموزش های تخصصی طبق سرفصل های مورد تایید مراکز فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی انجام میشود و در انتهای دوره مدارک معتبر مورد تایید به دانش آموخته ها داده میشود.

 

درباره فروشگاه و تعمیرات سیب سرخ red apple

فروشگاه سیب سرخ ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی تعمیرات انواع موبایل های سامسونگ، شیامی، هوآوی، اپل در جنت آباد میباشد. در کنار تعمیرات تخصصی، عرضه کلیه قطعات اورجینال موبایل و لوازم جانبی نیز از دیگر خدمات عالی این مجموعه میباشد. در ادامه مطلب به معرفی مختصر کلیه خدمات فروشگاه سیب سرخ میپردازیم که به برتری این فروشگاه مطمئن شده و در مواقع لزوم این فروشگاه، بهترین و اولین گزینه انتخابی شما عزیزان باشد.

درباره-فروشگاه-و-تعمیرات-سیب-سرخ-red-apple
درباره-فروشگاه-و-تعمیرات-سیب-سرخ-red-apple

فروش انواع موبایل

جدیدترین و بروزترین انواع گوشی های موجود در بازار را از موبایل فروشی سیب سرخ انتخاب کنید. فروش انواع متنوع موبایل های برند سامسونگ، شیامی، هوآوی، اپل در فروشگاه سیب سرخ انجام میشود. تیم فروش سیب سرخ با مقایسه کلیه اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های مختلف ارائه دهنده بهترین خدمات مشاوره ای برای انتخاب بهترین موبایل توسط مشتریان عزیز میباشد.

از خدمات عالی فروش این فروشگاه میتوان به فروش اقساطی اشاره کرد که باعث راحتی خرید و کمک به توان اقتصادی خانواده ها میشود. بهترین طرح های اقساطی فروش موبایل را از فروشگاه سیب سرخ دریافت میکنید، روی خدمات عالی فروش ما حساب ویژه ای باز کنید.

 

تعمیرات تخصصی انواع موبایل

تعمیرات تخصصی انواع موبایل های سامسونگ، شیامی، هوآوی، اپل در بالاترین کیفیت در فروشگاه سیب سرخ انجام میشود. در ادامه مطلب بطور جداگانه به معرفی مختصر خدمات تعمیری این مجموعه عالی میپردازیم .

 

بهترین تعمیرگاه آیفون در جنت آباد 

تخصصی ترین انواع خدمات گوشی های آیفون را از فروشگاه سیب سرخ دریافت میکنید. کلیه خدمات تعمیری گوشی های آیفون با بالاترین کیفیت برای مشتریان عزیز انجام میشود. تمامی مشکلات گوشی آیفون شما در کسری از زمان توسط کارشناسان ما انجام میشود. از دیگر خدمات تخصصی گوشی های آیفون میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

فروش  و ساخت اپل آی دی

اگر بتازگی گوشی آیفون خریده اید، از ابتدایی ترین نیازهای گوشی آیفون میتوان به ساخت اپل آی دی اشاره کرد. کارشناسان فروشگاه سیب سرخ در سریع ترین زمان ممکن ساخت اپل آی دی گوشی آیفون شما را انجام میدهند. همانطور که میدانید برای دانلود همه نرم افزراهای مورد نیاز خود به اپل آی دی نیاز دارید و بدون اپل آی دی گویا که موبایل شما خیلی از کاربردهای پرمصرف خود را ندارد.

 

تعمیرات موبایل های سامسونگ، شیامی، هوآوی

کلیه خدمات تعمیراتی انوع گوشی های سامسونگ، شیامی، هوآوی توسط نیروهای باتجربه و متخصص سیب سرخ انجام میشود. محال است گوشی شما مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشد باشد و متخصصین ما علت آن را نتوانند پیدا کنند و مشکل آن را حل نکنند. با خیال راحت گوشی خود را به فروشگاه سیب سرخ بسپارید و در کمترین زمان ممکن گوشی سالم خود را دریافت کنید.

 

لوازم جانبی موبایل

فروشگاه سیب سرخ عرضه کننده کلیه لوازم جانبی انواع موبایل های سامسونگ، شیامی، هوآوی، اپل میباشد. شارژر و سیم شارژ و باتری و هندزفری اورجینال را از فروشگاه سیب سرخ تهیه کنید و از اصالت و کیفیت بالای لوازم جانبی ما مطمعن باشید. زیباترین و بروزترین قاب های گوشی را از فروشگاه سیب سرخ انتخاب کنید. تنوع بالای قاب گوشی های موبایل فروشی سیب سرخ باعث رضایت همه مشتریان ما با هر سلیقه ای میباشد. باکیفیت ترین گلس های موبایل را از فروشگاه red apple خرید کنید.

انواع متنوع کابل شارژرهای موجود در بازار را از جملهUSB , Type c , و آیفون را از موبایل فروشی سیب سرخ خرید کنید. انواع کابل شارژر های فست شارژ را در کیفیت بالا از فروشگاه سیب سرخ بخواهید. کیفیت شارژر در سرعت و کیفیت شارژ باتری خیلی موثر میباشد، با انتخاب بهترین شارژر از فروشگاه سیب سرخ باعث طول عمر مفید باتری و گوشی خود شوید.

لوازم-جانبی-موبایل
لوازم-جانبی-موبایل

تعمیرات تخصصی انواع نرم افزارهای موبایل

تعمیرات تخصصی انواع نرم افزارهای موبایل را از متخصصین سیب سرخ بخواهید. کارشناسان سیب سرخ کلیه مشکلات نرم افزاری انواع موبایل ها را در اسرع وقت حل کرده و باعث انجام راحت تر کلیه امور روزمره شما با کلیه نرم افزارهای تخصصی موبایل میشوند. از این نرم افزارهای تخصصصی میتوان به نرم افزارهای جابجایی پول و نرم افزارهای اداری و شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

تعمیرات-تخصصی-انواع-نرم-افزارهای-موبایل
تعمیرات-تخصصی-انواع-نرم-افزارهای-موبایل

تماس با فروشگاه سیب سرخ تعمیرگاه موبایل جنت آباد

مدیریت: جناب آقای خردمند

تماس:

02140449364

09123992958

آدرس:

تهران- جنت آباد مرکزی- کبیری طبامه جنوبی- 200 متری گلستان غربی (آباده)- مرکز خرید آیمال- واحد 23- پلاک 23

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. مهسا

    هم قیمتاشون عالیه و هم کار تعمیراتشون حرف نداره

    • asnafshahr

      با تشکر فراوان از محبت شما، ما سعی کردیم در زمینه تعمیرات موبایل در جنت آباد بهترین باشیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *