اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1944
اصناف شهر
فروشگاه و بافندگی آریا

توضیحات آگهی

فروشگاه و بافندگی آریا بزرگترین توزیع کننده کش، بند شلوار، اسلش و انواع نوار در بازار بزرگ تهران هستش. انواع مختلف کش مناسب برای انواع لباس و انواع بند برای هودی و سوئیشرت و در تعداد بالا برای فروش داره. فروشگاه آریا یکی از کلی فروشی های بند شلوار در تهران هست که خیلی از تولیدی ها و خرازی ها مشتری دائمی اون هستن.

شما هم اگه تولید پوشاک لباس دارین  می تونین خرید سالانه خودتون رو از فروشگاه و بافندگی آریا با بهترین قیمت انجام بدین. فروش انواع مختلف کشی در عرض و پهنا مختلف و در رنگ های مختلف هم دارن که مناسب برای انواع  لباس ها هستن.

فروشگاه و بافندگی آریا در بازار بزرگ تهران

شاید فک کنین بند و کش جزو لوازمی توی لباسها هستن که اهمیتی ندارن و همین که جنس پارچه مناسب باشه کافیه، اما اگه قرار بود همه تولیدی ها اینجوری فک کنن، اونوقت بهترین مدل لباس با بهترین جنس پارچه رو داشتین که تو مدت کوتاهیی کشش شل میشه و بلا استفاده میشه.

بزرگترین پخش کننده کش و بند شلوار

اینجاست که یه فروشگاه خوب و با کیفیت اهمیت خودشو نشون میده. فروشگاه بزرگ آریا در بازار بزرگ تهران یکی از بزرگترین پخش کننده های کش، بند شلوار، انواع اسلش و نوار هست که معمولا توزیع محصولات خودشو برای سراسر ایران انجام میده.

کیفیت خوب و قیمت مناسب محصولات

کیفیت خوب محصولات و قیمت ارزان باعث شده که اکثر تولیدی های بزرگ پوشاک در تهران و مخصوصا تو بازار بزرگ تهران از مشتری های ثابتش باشن و هر ساله سفارش های بالای خودشونو از اینجا انجام بدن.

تنوع محصولات

انواع کش های رنگی، کش های سفید و مشکی با متراژهای مختلف و در پهنای مختلف برای فروش دارن و کل فروشگاه پر شده از انواع کش، نوارهای رنگی و انواع بند شلوار که مناسب برای پوشاک بانوان، آقایان و پوشاک کودک هستش.

خرید عمده با قیمت بسیار مناسب

در کنار تولیدی ها، خیلی از خرازی ها هم مشتری این فروشگاه هستن و می تونن در تعداد بالا با قیمت مناسب ازشون خرید کنن. فروشگاه آریا بهترین و بزرگترین توزیع کننده بند شلوار و انوار نوارهای رنگی هستش که برای خرید در تعداد بالا بهترین گزینه برای مشتریاش است. اگه شما هم قصد خرید تعداد بالا کش، بند و نوار رو دارین همین الان می تونین با شماره درج شده تو این صفحه تماس بگیرین.

تامین کننده بند شلوار و انواع کش

اگه شما هم تولیدی یا مغازه خرازی بزرگ دارین که دنبال یه تامین کننده بند شلوار و انواع کش برای خودتون هستین می تونین از فروشگاه آریا خرید کنین. جنس به کار رفته در تولید کش، نوار و بند شلوار از مرغوب ترین مواد موجود هست و دوام خیلی بالایی هم تو استفاده طولانی مدت داره.

انواع کش

تولید و فروش انواع کش که برای انواع لباس و شلوار راحتی، لباس ورزشی و لباس کودک مناسب هستن هم تو این فروشگاه انجام میشه. اصلا همین تفاوتهاست که می تونه فرق بین یه لباس خوب و باکیفیت با یه لباس درجه دو رو به وجود بیاره.

شما می تونین کش های با کیفیت و بادوام بالا رو در تعداد بالا در متراژ های مختلف با ضخامت و عرض های مورد نیاز خودتون ازشون بخرین. این کش ها می تونن مناسب برای انواع لباس زنانه و مردانه باشن. بافندگی آریا بزرگترین پخش کننده و توزیع کننده کش، بند شلوار، نوار و اسلش هستش که می تونین به صورت کلی ازشون خرید ارزان و به صرفه داشته باشین.

جنس عالی و مرغوب

در کنار قیمت مناسب کیفیت محصولاتشون هم باعث تا مشتری های زیادی داشته باشن. شما بعنوان کسی که مزون خیاطی و یا تولیدی لباس دارین و می خواین خرید کلی انجام بدین فروشگاه آریا میتونه یکی از بهترین گزینه هاتون باشه. ریا برای تماس با فروشگاه شماره و آدرس مغازه رو اینجا تو این صفحه براتون گذاشتیم و هر زمان خواستین می تونین تماس بگیرین.

همین الان آدرس فروشگاه آریا رو یادداشت کنین تا هروقت نیاز داشتین بتونین ازش استفاده کنین.

بافندگی آریا در بازار بزرگ

بافندگی آریا در بازار بزرگ تهران یکی از توزیع کننده های اصلی انواع کش، بند شلوار، اسلش و انواع نوار برای تولیدی های و خرازی های بزرگ تهران و شهرستان ها هستش. کل مغازه این فروشگاه و بافندگی آریا پر شده از انواع نوار رنگی که در دوخت ودوز شلوار، مانتو، بلوز، کیف و ساک استفاده میشن.

سفارش انواع نوارها

نوارهای در طول های متفاوت و رنگ های متنوع که میشه برای هر جور پارچه ای که مناسب می دونین ازشون استفاده کرد. در بافت این نوارها از بهترین جنس الیاف نخ استفاده شده و می تونین از جنس و مقاومت اون ها در زیر دوخت مطمئن باشین. توصیه ما اینه که تولیدی هایی که برای خرید کلی و در تعداد بالا نیاز به نوارهای خیاطی دارن می تونن از فروشگاه بزرگ آریا سفارش بدن.

اماده کردن سفارش در کوتاهترین زمان

فروشگاه و بافندگی آریا سفارش های بالای مشتری ها رو تو کوتاهترین زمان آماده می کنه و در محاسبه تعداد اقلام سفارش داده شده بسیار دقت می کنن، تا کم و کسری در سفارش مشتری ایجاد نشه.

فروشگاه آریا یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین مغازه ها تو بازار بزرگ تهران هستش که سابقه طولانی فروش در این زمینه داره و تقریبا تو این راستا همه اونو میشناسن و معمولا از هر تولیدی تو تهران ازشون بپرسین میشناستشون. شما هم اگه می خواین از یه جای مطمئن خرید کنین می تونین سری به فروشگاه و بافندگی آریا بزنین.

آدرس و اطلاعات فروشگاه و بافندگی آریا

آدرس دقیق فروشگاه آریا در بازار بزرگ تهران و اینجا گذاشتیم شماره تماس های مغازه هم اینجا هست اگه نتونستین حضوری برین تلفنی زنگ بزنین و سفارش های خودتونو انجام بدین.

مدیریت : جناب آقای محسن سبیلی

آدرس : تهران ، بازار پاچنار ، رو به روی پاساژ ابوتراب ، پلاک 44

تماس : 09125808639 _ 09399932500 _ 02155616766

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه و بافندگی آریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *