اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه موبایل نقد و اقساط وان آپ در کرج

فروشگاه موبایل نقد و اقساط وان آپ در کرج  یکی از تخصصی ترین فروشگاه های عرضه انوع موبایل از بهترین برندهای روز دنیا از قبیل انواع متنوع و بروز موبایل های سامسونگ و آیفون میباشد. کلیه تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در فروشگاه وان آپ خدمت شما عزیزان تقدیم میگردد. در کلیه خدمات تعمیری تمام تلاش تیم ما بر این است که با کمترین هزینه ممکن بهترین خدمات تعمیری برای شما عزیزان انجام بشود و در صورت خرابی کامل هر قطعه از بهترین قطعات اورجینال و اصل برای کارهای تعمیری استفاده میشود.

اگر قصد خرید کنسول بازی را دارید بهترین مرکز برای خرید را انتخاب کرده اید که بسته به نوع نیازتان و بودجه مالیتان بهترین مشورت ها را از تیم فروش ما بگیرید و بهترین کنسول مدنظرتان را انتخاب کنید. اگر در انتخاب مدل لب تاب سردرگم شده اید با صحبت با تیم فروش ما بهترین مدل لب تاب را بسته به نوع نیاز کاربریتان انتخاب کنید.

فروشگاه-وان-آپ
فروشگاه-وان-آپ

نکات مهم خرید کنسول های بازی

از آنجا که کنسول های بازی قیمت های نسبتا بالایی دارند و بعلت تنوع بالای آنها در بازار، انتخاب بهترین نوع کنسول کاری سخت میباشد ولی مشاورین فروشگاه وان آپ با بالاترین تجربه در زمینه فروش انواع متنوع کنسول ها بهترین مشاوره ها را برای انتخاب درست به شما عزیزان میدهند. در انتخاب کنسولها اگر از لحاظ مالی مشکل خاصی ندارید بهتر است آخرین ورژن آن را خرید کنید که هم بازی های بیشتری را داشته و هم قابلیت پشتیبانی از ورژنهای قبلی و همچنین مشخصات گرافیکی عالی داشته باشد تا با هیجان بیشتر بازیهای یارانه ای را انجام بدهید.

بهترین نوع کنسول ها را در فروشگاه وان آپ انتخاب کنید. اگر قصد دارید از کنسول برای دیدن فیلم و آهنگ گوش دادن نیز استفاده کنید در خرید به این نکته دقت داشته باشید و کنسولی را انتخاب کنید که این گزینه ها را پشتیبانی کند.

نکات-مهم-خرید-کنسول-های-بازی
نکات-مهم-خرید-کنسول-های-بازی

راهنمای خرید لب تاب

فروشگاه موبایل نقد و اقساط وان آپ در کرج در مورد موقع خرید لب تاب اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید میزان توان مالی شما میباشد که بسته به بودجه مالیتان و نوع کاربری و استفاده تان از لب تاب، بهترین خرید را داشته باشید. ابتدا در بین برندهای موجود در بازار، برند مورد نظر را انتخاب کنید و در قدم بعدی نوع سیستم عامل مورد نظرتان را بررسی کنید تا انتخاب از میان مدلهای متنوع لب تاب برایتان راحت ترشود. از نکات مهم در بررسی مشخصات ظاهری لب تاب میتوان به اندازه و وزن لب تاب و اندازه صفحه نمایش اشاره کرد و از خصوصیات فنی لب تاب مهمترین عوامل نوع cpu و میزان رم و هارد لب تاب میباشد که نیازهای کاری شما را تامین کند.

به عمر باتری لب تاب مورد نظرتان نیز دقت کافی داشته باشید. در کل برای خرید لب تاب باید به این سوال پاسخ بدهید که برای چه نیازای اقدام به خرید لب تاب میکنید مثلا برای بازی و تماشای فیلم میخواهید یا انجام پروژه های دانشگاهی و یا انجام کارهای گرافیکی . پس از مشخص شدن این سوال و گرفتن بهترین مشاورها از تیم فروش وان آپ بهترین لب تاب را انتخاب کنید. انواع متنوع لب تاب در مشخصات مختلف در فروشگاه وان آپ موجود میباشد، برای کاربری های متنوع لب تابی متناسب در فروشگاه وان آپ موجود میباشد.

راهنمای-خرید-لب-تاب
راهنمای-خرید-لب-تاب

گوشی خوب چی بخریم

در بازار انواع متنوع گوشی موبایل از برندهای مختلف موجود میباشد که هر مدلی نکته های منفی و مثبت خود را دارد که شما باید بهترین نوع آن را بسته به ملاک های اصلی تان انتخاب کنید. از آنجا که موبایل در کارهای روزمره ما خیلی پرکابرد شده است حتی تصور یک روز بدون موبایل هم غیر قابل تحمل و سخت میباشد. در انتخاب گوشی موبایل بعضی نکات سلیقه ای میباشد ولی در کل شما باید گوشی موبایلی را انتخاب کنید که بیشترین امکانات مد نظر شما را داشته باشد.

برای انتخاب گوشی مناسب باید هم به مشخصات فنی موبایل دقت داشته باشید و هم مشخصات ظاهری آن. در فروشگاه وان آپ انواع متنوع گوشی های سامسونگ و اپل با بهترین شرایط فروش موجود میباشد. در ادامه به نکات مهمی در انتخاب گوشی های سامسونگ و اپل میپردازیم که کار انتخاب را برای شما راحت تر کند.

گوشی-خوب-چی-بخریم
گوشی-خوب-چی-بخریم

سامسونگ

از امتیازات گوشی های سامسونگ میتوان به تنوع بالای مدلها و کیفیت نمایشگر خوب و گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده در ایران اشاره کرد. در فروشگاه وان آپ متنوع ترین گوشی های سامسونگ با بهترین شرایط فروش اقساطی ارائه میشود.

فروشگاه موبایل نقد و اقساط وان آپ در کرج و فروش انواع موبایل اپل

گوشی های اپل نیز نیازی به تعریف نداشته و مشتری های خاص خود را در ایران دارند و از بهترین مزیت های این گوشی ها میتوان به زیبایی ظاهر و شکل بدنه گوشی و سیستم عامل عالی و امنیت بالای این گوشی ها اشاره کرد. جدیدترین مدل های گوشی اپل با بهترین شرایط اقساطی در فروشگاه وان آپ خدمت شما عزیزان تقدیم میگردد.

تعمیرات تخصصی انواع موبایل در کرج

تعمیرات تخصصی انواع موبایل ها توسط بهترین متخصصین حرفه ای در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود. تمام سعی و تلاش ما در تعمیرات بر این است که با تعمیر تخصصی با کمترین هزینه ممکن بیشترین خدمات را به شما ارائه کنیم.

تعمیرات-تخصصی-انواع-موبایل-در-کرج
تعمیرات-تخصصی-انواع-موبایل-در-کرج

 

فروش اقساطی موبایل بدون چک در کرج

 

شرایط اقتصادی ممکن است گاهی به همه ی افراد اجازه ی خرید یکجای کالا و اجناس مورد علاقه شان را ندهد. اما با فروشگاه وان آپ نیازی نیست تا دیگر نگران این مشکل باشید.

در مجموعه ما امکان اقساطی کردن موبایل همواره برقرار است. شاید با خود بگویید که برای این کار نیاز به چک است و شما دسته چک ندارید و یا کشیدن چک هم برایتان مقدور نیست.

ما برای این مشکل هم راه حلی تدارک دیده ایم.

جای هیچ نگرانی ای نیست. فروشگاه وان آپ موبایل مورد علاقه شما را به صورت قسطی و بدون چک به شما خواهد فروخت.

برای لین امر کافیست تا به مجموعه ما مراجعه کرده، مدل مدنظرتان را انتخاب کنید و سپس بقیه ی کار را به ما بسپارید.
ما با اعلام کردن شرایط خاص دیگر خرید شما را نهایی کرده و گوشی را به شما خریداران محترم تحویل خواهیم داد.
به زبان دیگر با خرید از فروشگاه وان آپ از شرایط ویژه فروش قسطی این مجموعه بهره مند شده و صاحب یکی از پرکاربردترین ابزارهای الکترونیکی خواهید شد‌.

لازم به ذکر است که این شرایط برای دسته ی خاصی از محصولات نیست و شما میتوانید تمامی برند های اندروید از جمله هوآوی، سامسونگ، شیاومی،
نوکیا و سایر و البته دستگاه های iso را در این فروشگاه پیدا کنید و پس از مقایسه، انتخاب خود را نهایی کنید.

 

فروش اقساطی Ps5 در میدان شهدا 

 

دنیای تکنولوژی بسیار وسوسه کننده است. از طرفی با گسترش این دسته از خدمات دنیای بازی ها و سرگرمی ها نیز گسترش پیدا کرده و امروزه زمزمه ps5 ها بسیار به گوش میرسد.
اما نکته ای که وجود دارد این است که قیمت بالای این دستگاه از استفاده برای عموم مردم جلوگیری میکند، اما نه برای مشتریان وان آپ!

در وان آپ شما به راحتی میتوانید دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید و این مورد را هم مانند سایر محصولات دیگر بدون نیاز به پرداخت یکجای هزینه به صورت قسطی بپردازید و با خیالی آسوده شادی و سرگرمی را به خود و یا خانواده تان هدیه دهید.
با این امکان دیگر نیازی نیست تا با توجه به قیمت مدل های پایین تر کنسول را خریداری کنید. فقط لازم است تا با پذیرفتن شرایط ویژه، خوش قول بودن و پرداخت ماهانه مبلغ توافق شده چیزی را که همیشه به دنبال آن بودید، تهیه کنید.

بنابراین تامل نکنید و همین حالا به راحت ترین روش ممکن صاحب یک ps5 شوید.

 

اقساط کردن موبایل بدون پیش پرداخت در میدان شهدا

 

از آنجایی که رضایت مشتری برای مجموعه وان آپ فاکتور بسیار مهمی است، به همین جهت و البته برای راحتی هرچه بیشتر حال شما عزیزان یک امکان دیگر نیز به خدمات خود اضافه کرده است و آن هم امکان قسطی کردن مبلغ موبایل بدون پیش پرداخت میباشد.

 

بدین صورت که شما کالای مدنظر خود را با نهایت دقت و با مشاوره های کارشناسان مجموعه ما انتخاب کرده و هرماه اقساط خود را میپردازید بدون آنکه هزینه ای گزاف در ابتدای خرید خود پرداخت کنید.

این امکان برای هر نوع از دستگاه های اندروید و ios و همه افراد فراهم میباشد.

فروش اقساطی موبایل در کرج

یکی از مهمترین امتیازات فروشگاه وان آپ فروش اقساطی انواع موبایل های سامسونگ و اپل در بازار موبایل کرج میباشد.
این فروش اقساطی بدون پیش پرداخت و بدون چک و ضامن برای مستمری بگیران و تامین اجتماعی میباشد.
فروش اقساطی یک امتیاز عالی برای خرید موبایل میباشد چون از یک طرف موبایل نیازی ضروری میباشد و قیمت های خیلی بالای آن نیز معضلی میباشد.

پس با خیال راحت بهترین مدل گوشی مورد نظر خود را از فروشگاه وان اپ انتخاب کرده و بطور اقساطی آن را پرداخت کنید.

فروش-اقساطی-موبایل-در-کرج
فروش-اقساطی-موبایل-در-کرج

مزیت های فروشگاه وان آپ

  1. عرضه انواع متنوع گوشی های سامسونگ و اپل
  2. عرضه انواع متنوع لب تاب های با کیفیت
  3. عرضه انواع متنوع کنسول های بازی
  4. ارائه بهترین مشاوره های تخصصی برای بهترین انتخاب شما عزیزان
  5. فروش اقساطی
  6. آشنایی با سیستم عامل های مختلف و مقایسه مدلهای مدنظر شما با یکدیگر
مزیت-های-فروشگاه-وان-آپ
مزیت-های-فروشگاه-وان-آپ

تماس با مجموعه وان آپ فروش انواع گوشی نقد و اقساط در کرج

مدیریت: جناب آقای شاهپور مرادی
فروشگاه : وان آپ
تماس: 02632236903-09123213615
آدرس: کرج – میدان شهدا- بازرا موبایل- طبقه همکف- واحد 18-29

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه موبایل نقد و اقساط وان آپ در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *